FórumKasinaVyberte peníze z ledového kasina

Vyberte peníze z ledového kasina

před rokem od ruisoares3
|
26453 zobrazení 94 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před rokem

Dobrou noc, mám problém s výběrem peněz z mého účtu ice casino, už jsem provedl celé ověření, poslal jsem všechna data a oni teď, protože jsem provedl vklad v kasinu prostřednictvím jediné nákupní virtuální kreditní karty mbaway, kterou chtějí abych předložil název karty (tyto karty nemají držitele, to je virtuální) a chtějí, abyste předložili výpis z tohoto účtu, jak jsem uvedl u karet na jeden nákup

mbaway nemá extrakt Už mě nebaví mluvit s operátory a oni můj problém stále odkládají Chtěl bych vědět, co jiného bych mohl dělat?! Je třeba poznamenat, že kdokoli udělal mbaway kartu, byla moje přítelkyně objetí

Automaticky přeloženo:
ruisoares3
před rokem

Je smutné, že máte takový problém.

Upřímně řečeno, kasino Ice čelí spoustě podaných stížností, z nichž většina se týká zpožděných plateb a problémů s ověřováním. Neváhejte a prohlédněte si naši sekci stížností:

https://casino.guru/complaints

Mějte prosím na paměti, že tento typ karty nelze použít jako možnost výběru. S největší pravděpodobností jde pouze o vklady.

Měli byste se pokusit zvolit jiný způsob platby, pokud jde o výběr.

Zkuste se na to zeptat operátora chatu a ujistěte se, že rozumí tomu, že jste pro vklad použili i 1time kartu.

Neváhejte a podívejte se na tyto informace od kolegy z Portugalska na toto téma:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casino-lucky-crypto#post-21782

Každopádně (a nechci to objetí, které jsi tak velkoryse nabídl 🙂), jakou jsi použil předplacenou kartu?

Pokusil bych se odeslat do kasina printscreen stránky s podrobnostmi o vaší kartě v sekci vašeho účtu ve správné "peněžence" nebo aplikaci.

Co myslíš?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, to je to, co jsem udělal, provedl jsem vklad tímto typem karty, pro výběr jsem uvedl všechny své údaje správně a správný účet s fotografií všech účtenek…Jsem s nimi v kontaktu, ale není to snadné hodně ztěžovat život

Automaticky přeloženo:
ruisoares3
před rokem

Zajímalo by mě, jaký typ platby jste zvolili místo této předplacené karty?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Možnost platby, aby mi poslali peníze bankovním převodem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Někdo, kdo mi teď může pomoci, říkají, že jsem zablokován Snažil jsem se vstoupit a nemůžu!

Automaticky přeloženo:
ruisoares3
před rokem

Žádám vás, abyste počkali na tým pro stížnosti.

Dokážu si představit, že se cítíte ve stresu, ale snažte se zůstat v klidu. Někdy je účet zablokován během procesu ověřování. Pokud jsem pochopil, vaše ověření stále probíhá.

Obdrželi jste prosím e-mail z kasina ohledně zablokování účtu?

Pokud ano, sdílejte - nejlépe v angličtině.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neobdržel jsem žádný e-mail, že jsem byl zablokován, jen jsem se pokusil vstoupit na webovou stránku ledového kasina a řekli, že účet je zablokován bez zjevného důvodu, snažím se záležitost vyřešit 3 týdny a oni ne nepomozte mi, je mi líto, že jsem dostal peníze a zkoušel štěstí

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem mluvil s jiným provozovatelem kasina, který říká, že můžu mít účet znovu, až když se vzdám peněz, které tam mám. Lolol si myslím, že je to normální, někdo mi může pomoci, byl jsem podveden, že? Kde si na ně můžu stěžovat? Chci své peníze

Automaticky přeloženo:
ruisoares3
před rokem

Ahoj,

Čekal bych na odpověď kasina, zdá se, že to prošetří. Mohu jen hádat, co se v tuto chvíli pokazilo. Ale musím souhlasit, že je to celé dost divné. Na okamžik jsem si myslel, že jste se právě pokusili přihlásit do špatného nebo druhého účtu a navíc jste použili platební metodu spojenou s jiným účtem, ale nemám ponětí, co se skutečně stalo.

Jen by mě zajímalo, že jsi psal, že máš zablokovaný účet, tak jak komunikuješ s live chatem?

Každopádně počkáme na kasino.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, děkuji za pomoc, ne, nezkoušel jsem se přihlásit k cizímu účtu, jen jsem se pokusil přihlásit ke svému účtu a v tomto okamžiku, když se snažím přihlásit, píše, že účet je zablokován, ale já sám bez přihlášení mohu jít do živého chatu a mluvit s operátorem, a ten mi jen řekne, že jsem porušil pravidla kasina Jak dlouho bych měl podle vás čekat? Zdravím Rui Soares

Automaticky přeloženo:
ruisoares3
před rokem

dobře, teď se někam dostáváme, řekl bych.

Jaké pravidlo jste obviněn z porušení, prosím? To je velmi důležitá informace a věřím, že příčina dohody o odstoupení od smlouvy.

Neschválí žádné stažení, pokud se domnívají, že jste porušili nějaké pravidlo. Kasino ale musí předložit nějaký důkaz na podporu svého tvrzení.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Řekli jen, že se snažím získat účet třetích stran, nevím proč, vše jsem již poslal správně, abych dokázal, že jsem to já atd., naznačovali, že účet, na který jsem vložil vklad, byl přes virtuální kreditní karta nákupu jednoho zdřímnutí představovala stejný poplatek, za který chci dostat peníze, protože tento účet je můj běžný účet a účet, na který jsem provedl vklad, abych mohl hrát v kasinu, byl z karty mbaway APP, protože jsem se bál že jsem byl podveden, a tak mi odstranili pouze 40 eur, které jsem měl u sebe, a všechno bylo v pořádku, pokud jsem nemohl ani hrát nebo tak něco, teď v živém chatu pouze říkají, že účet je zablokován, že oni nemůže nic dělat, ale pak mi jiný operátor řekl pars pošlete email, že jsem udělal vše dobře a už jsem poslal 3 emaily, podle mého názoru usnadňuje kasina Live s penězi od lidí

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Odeslali tento e-mail, již jsem vysvětlil, že tento účet, o kterém říkají, byl účet, který jsem nahrál, je to virtuální kreditní karta prostřednictvím aplikace mbaway je to jediný nákupní účet Dělám to na tolika webech, abych nezadával svá data, bylo to jen tak protože mi ztěžují život, nahrál jsem účet s touto kartou, hrál jsem bez problémů, protože peníze byly k dispozici, vydělal jsem peníze a poté jsem uvedl všechny údaje o svém debetním účtu správně, nyní naznačují, abych mohl Nedělej nic jiného, kdo mi může pomoci, rui stoupá

Automaticky přeloženo:
před rokem

Karta, kterou jsem nahrál do ledního kasina, abych ji mohl hrát, je ze žánru paysafecard, nechápu, proč komplikují život

Automaticky přeloženo:
ruisoares3
před rokem

Bohužel, jak to vidím já, vytvořili jste 2 účty a vložili jste na oba různé způsoby vkládání. Je to správně? Pokud ano, riskovali jste porušení velmi běžného pravidla, že můžete vytvořit pouze jeden účet. Pokud je to tak, docela mě ohromilo, že jste ještě nikdy neměli problém.

Kromě toho, pokud jste použili platební metodu spojenou s kýmkoli jiným, je to další problém, který by mohl způsobit porušení pravidel.

Jde o to, že musíte být schopni prokázat, že platební možnost, kterou používáte pro výběr, je skutečně vázána na vás, váš bankovní účet – na vás.

Nejvíce mě mate vaše odpověď Petronele, když se vás zeptala na vlastníka způsobu platby, který byl předložen k výběru vaší výhry.

Mimo jiné jste také odpověděl:

"Měli jste na mysli platební metodu , kterou jsem zvolil pro získání správných výher ? Jaký je můj účet správně? Nebo vlastníka účtu virtuální kreditní karty, který mi nahrál účet v kasinu, abych mohl hrát?"

Existují nějaké správné výhry a některé další výhry, o jejichž výběr jste ještě nepožádali?

Promiň, ale nerozumím. Můžeš vysvětlit?

Děkuji.





Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, nevytvořil jsem si 2 účty, když jsem vytvořil jeden, říkal jsem, že jsem provedl vklad, abych mohl hrát v kasinu na účtu prostřednictvím virtuální kreditní karty žánru paysafecard, ale když jsem získal výhru, účet Dal jsem údaje vše je také moje Poslal jsem doklady vše dokládající vše, rozumíte? Ledové kasino je to, co mi ztěžuje život, nevím proč! Účet, na který chci, aby byly výhry převedeny, je můj, mohu vám také vše poslat ke kontrole, způsob platby je společný účet mě a mé přítelkyně, ale co to má dělat, jen jsem účet nahrál později, abych si mohl vybrat výhry Ukázal jsem celou dokumentaci o iban bic atd., které odkazují na můj účet

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nedopustil jsem se žádné nezákonnosti, vytvořil jsem si účet v ice casinu, abych mohl hrát, načetl jsem účet, vyhrál jsem, pak jsem provedl celý proces ověření, odeslal jsem všechna data a je to

Automaticky přeloženo:
před rokem

Znovu jsem poslal výpis z účtu, že jsem platbu provedl se vším podrobně

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky