Výplata v kasinu Frumzi
Dobrý den, hraji už roky a opravdu si užívám hraní v online kasinu Frumzi, kde jsem již vložil přes 15 000 € a poprvé jsem vyhrál o něco více (8 000 €), a výběry mi nepřicházejí, což mě velmi zklamává, protože si hraní na této stránce opravdu užívám. Mám pocit, že mě někdo okrádá, i když jsem už léta věrným hráčem a vkládám velké částky. Žádám vás o pomoc.
Payout at Frumzi Casino
Hello, I've been playing for years and really enjoy playing at the online casino Frumzi, where I've already deposited over €15,000 and just won a bit more for the first time (€8,000), and my withdrawals aren't coming through, which I find very disappointing, as I really enjoy playing on the site. I feel like I'm being ripped off, even though I've been a loyal player for years and have made such high deposits. I'm asking for your help.
Auszahlung im Frumzi Casino
Hallo, Ich spiele seit Jahren und sehr gerne auf dem online Casino Frumzi wo ich schon über 15000€ eingezahlt habe und jetzt zum ersten Mal etwas höher gewonnen habe zum ersten Mal (8000€) und meine Auszahlungen kommen nicht voran was ich sehr schade finde da ich sehr gerne auf der Seite spiele ich fühle mich verarscht so behandelt zu werden obwohl ich Jahre lang ein treuer Spieler der Seite bin mit so hohen Einzahlungen. Ich bitte um eure Hilfe.
Ahoj, je mi líto, že máš problém. Mohl bys mi říct, jak dlouho už čekáš na výběr? Kontaktoval jsi kasino, abys zjistil, proč se to děje?
Pokud vím, toto kasino nemá nejrychlejší výběry a často musíte čekat až dva týdny. Proto se ptám, jak dlouho už čekáte.
Potřeboval/a jste ověřit svou totožnost?
Hi, I'm sorry to hear about your problem. Could you tell me how long you've been waiting for your withdrawal? Have you contacted the casino to find out why this is happening?
As far as I know, this casino doesn't have the fastest withdrawals and you often have to wait up to two weeks. That's why I'm asking how long you've been waiting.
Did you need to verify your identity?
Díky za rychlou odpověď Jaru, už je to skoro týden a teď se blíží víkend.
Kontaktoval jsem živou podporu, ale vždycky dostanu stejnou odpověď: může to trvat až 3–5 dní, ale těch 5 dní už uplynulo. A ne, nepotřebuji ověření. To je aktuální stav.
Thanks for your quick response Jaro, it's been almost a week now and now the weekend is coming.
I've contacted live support, but I always get the same answer: it could take up to 3-5 days, but those 5 days are already up. And no, I don't need verification. That's the current status.
Danke für deine schnelle Rückmeldung Jaro, ist jetzt knapp eine Woche her und jetzt kommt ja das Wochenende hinzu.
ich habe den Live Support kontaktiert jedoch bekomme ich jedesmal die selben Antworten das es bist zu 3-5 Tagen dauern kann aber die 5 Tage sind schon um. Und nein ich brauche keine Verifizierung Stand der Dinge jetzt.
Dobré odpoledne,
Také jsem měl problém s tímto kasinem (frumzi), strávil jsem 1 týden a 5 dní čekáním, až mi vloží peníze na účet, a pokaždé, když jsem se zeptal na výběr, všichni odpověděli totéž.
Člověk vloží peníze do tohoto kasina a když vyhraje, myslím, že je pro kasino logické poslat peníze alespoň do 3 pracovních dnů, které uvádějí.
Zrušil jsem výběr, protože jsem si myslel, že by mohlo být něco špatně, ale nebylo, tak jsem je požádal, aby si peníze vybrali znovu.
Teď musím čekat 14 pracovních dnů, pokud to nedostanu, co mám dělat?
Good afternoon,
I also had a problem with this casino (frumzi), I spent 1 week and 5 days waiting for them to deposit money in my account, every time I asked about the withdrawal they all said the same thing.
A person deposits money in this casino and when he wins I think it's common sense for the casino to send the money at least within the 3 working days they say.
I canceled the withdrawal because I thought something might be wrong, but it wasn't, so I asked them to withdraw it again.
Now I have to wait 14 working days if I don't receive it, what can I do?
Boa tarde,
Eu tambem tive um problema com esse casino (frumzi), estive 1 semana e 5 dias á espera que me depositassem na conta, sempre que perguntava pelo o levantamento diziam todos a mesma coisa.
Uma pessoa joga deposita dinheiro nesse casino e quando ganha eu acho por bom senso o casino enviar o dinheiro pelo menos nos seus 3 dias uteis como eles referem.
Eu cancelei o levantamento pois pensava que podia estar alguma coisa mal, mas nao estava, então pedi para levantarem outra vez.
Vou esperar agora 14 dias uteis caso nao receba o que posso fazer??
Díky za rychlou odpověď Jaru, už je to skoro týden a teď se blíží víkend.
Kontaktoval jsem živou podporu, ale vždycky dostanu stejnou odpověď: může to trvat až 3–5 dní, ale těch 5 dní už uplynulo. A ne, nepotřebuji ověření. To je aktuální stav.
Thanks for your quick response Jaro, it's been almost a week now and now the weekend is coming.
I've contacted live support, but I always get the same answer: it could take up to 3-5 days, but those 5 days are already up. And no, I don't need verification. That's the current status.
Danke für deine schnelle Rückmeldung Jaro, ist jetzt knapp eine Woche her und jetzt kommt ja das Wochenende hinzu.
ich habe den Live Support kontaktiert jedoch bekomme ich jedesmal die selben Antworten das es bist zu 3-5 Tagen dauern kann aber die 5 Tage sind schon um. Und nein ich brauche keine Verifizierung Stand der Dinge jetzt.
Prosím, informujte nás o této situaci v pondělí a pokud se nic nezmění, počkáme na zásah našeho týmu pro vyřizování stížností, až k tomu přijde čas.
Please update us about this situation on Monday, and if nothing changes, we'll wait for our complaint team to intervene whenever the time comes.
Dobré odpoledne,
Také jsem měl problém s tímto kasinem (frumzi), strávil jsem 1 týden a 5 dní čekáním, až mi vloží peníze na účet, a pokaždé, když jsem se zeptal na výběr, všichni odpověděli totéž.
Člověk vloží peníze do tohoto kasina a když vyhraje, myslím, že je pro kasino logické poslat peníze alespoň do 3 pracovních dnů, které uvádějí.
Zrušil jsem výběr, protože jsem si myslel, že by mohlo být něco špatně, ale nebylo, tak jsem je požádal, aby si peníze vybrali znovu.
Teď musím čekat 14 pracovních dnů, pokud to nedostanu, co mám dělat?
Good afternoon,
I also had a problem with this casino (frumzi), I spent 1 week and 5 days waiting for them to deposit money in my account, every time I asked about the withdrawal they all said the same thing.
A person deposits money in this casino and when he wins I think it's common sense for the casino to send the money at least within the 3 working days they say.
I canceled the withdrawal because I thought something might be wrong, but it wasn't, so I asked them to withdraw it again.
Now I have to wait 14 working days if I don't receive it, what can I do?
Boa tarde,
Eu tambem tive um problema com esse casino (frumzi), estive 1 semana e 5 dias á espera que me depositassem na conta, sempre que perguntava pelo o levantamento diziam todos a mesma coisa.
Uma pessoa joga deposita dinheiro nesse casino e quando ganha eu acho por bom senso o casino enviar o dinheiro pelo menos nos seus 3 dias uteis como eles referem.
Eu cancelei o levantamento pois pensava que podia estar alguma coisa mal, mas nao estava, então pedi para levantarem outra vez.
Vou esperar agora 14 dias uteis caso nao receba o que posso fazer??
Bohužel teď opravdu musíte znovu počkat. Pokud ale zjistíte, že se nic neděje, dejte nám prosím vědět a náš tým pro vyřizování stížností zasáhne.
Unfortunately, you really need to wait now again. If you see that nothing is happening, though, please let us know and our complaint team will intervene.
Dobře, dobře, počkám, vrátím se sem a ty můžeš zasáhnout.
Moc děkuji
Ok ok, I'll wait, I'll come back here and you can intervene.
Thank you very much
Ok ok, vou esperar, alguma coisa venho aqui, para vocês intervirem.
muito obrigado
Opravdu doufám, že to nebude potřeba a svou výhru brzy obdržíte. 🤞
I really hope that it will not be needed and you receive your winnings soon. 🤞
Dobré ráno, jeden výběr již byl zpracován a je již na mém účtu, zbývá už jen jeden, doufám, že se mi taky dostane.
Good morning, one withdrawal has already been processed and is already in my account, there's just one more to go, I hope it gets in too
Bom dia, um levantamento já foi processado e já está na minha conta , só falta mais um, espero que também entre
To je ale dobrá zpráva. Jsem rád, že jsi ji dostal/a.
Samozřejmě nám prosím dejte vědět, až to obdržíte.
Jakou platební metodu jste použili pro výběry?
What nice news. I'm glad you got it.
Please let us know whenever you receive it, of course.
Which payment method did you use for the withdrawals?
Skvělé. Tak si teď počkáme na další, ano? 😉
Great. Let's wait now for the next one, right? 😉
Dobře, doufám, že to bude za 3 dny jako tohle, pokud se nic nestane, brzy se ozvu.
All right, I hope it's like this one in 3 days, if nothing happens I'll talk to you soon
Certo, espero que seja como este que foi em 3 dias, caso não aconteça nada eu falo logo com vocês
Budeme tady.
Ujistil/a jste se, že jste vše odeslal/a v požadovaném formátu?
Je to opravdu důležité, to je jisté.
We'll be here.
Did you make sure to send everything and in the requested format, please?
It is really important, for sure.
Právě jsem poslal hrot pera, nepotřeboval jsem žádné další dokumenty, hrot pera stačil.
I just sent the nib, I didn't need any other documents, the nib was enough
Enviei só o nib, não precisei de mais nenhum documento, bastou o nib
Vážně, nepotřebujete žádné další dokumenty? Dobře. Doufejme, že bude brzy všechno hotové.
Really, no other documents needed? Okay then. Hopefully everything will be done soon.
Ano, to bylo vše, co stačilo, zítra to budou 3 pracovní dny, co jsem požádal o druhý výběr, uvidíme, jestli to projde.
Yes, that's all it took, tomorrow will be 3 working days since I asked for the second withdrawal, let's see if it goes through.
Sim não foi preciso mais nada, amanhã faz 3 dias úteis que pedi para o segundo levantamento vamos lá ver se vai entrar
Dobré odpoledne, už 4 pracovní dny mám žádost o výběr a stále nic, pošlu vám fotku k ověření.
Děkuju 
Good afternoon, I've had a withdrawal pending for 4 working days and still nothing, I'll send you a photo to check.
thank you 
Boa tarde, tenho um levantamento pendente já á 4 dias úteis e ainda nada mando foto para verificarem
obrigado 
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.