Ahoj,
Je mi líto, že odcházíte, ale myslím, že není moc co říct. Již jste se rozhodli a navzdory vašim chybám v mnoha oblastech oceňuji vaše úsilí.
Jen připomínám, jak to bylo s touto konkrétní stížností:
"Vážený Gamblere123,
Hlavním problémem je, že většina komunikace, kterou jste zahájili, byla zbytečná a celý proces pouze prodloužila. Obvykle je lepší jeden e-mail zaslaný na správnou e-mailovou adresu, který jasně uvádí problém, než posílat více e-mailů na nesprávné e-mailové adresy pro takové problémy a bez jasného zmínky o problému, v tomto případě - závislosti na hazardních hrách. Z mnoha důkazů, které jste zaslali, nebyl ani jeden případ, kdy byste jasně zmínili, že trpíte závislostí na hazardních hrách. Kasino od vás dostalo pouze to, že jste měli problémy se hrou, což by se dalo považovat za technické potíže. Jediný případ, kdy jste to jasně zmínili, byl z konverzace s živým chatem, o kterou jste se s námi podělili ve své odpovědi v tomto vláknu dne 20. srpna, a v této konverzaci jste zprávu napsali předtím, než se k relaci připojil skutečný živý operátor. Různé živé chaty fungují odlišně a je možné, že operátor nevidí, co je napsáno v okně chatu, než se připojí k relaci, což tuším byl tento případ.
Přesto se kasino ozvalo a požádalo vás, abyste proces sebevyloučení dokončili vícekrát, ale vy jste ho nedokončili. Kasina mají pravidla pro procesy sebevylučování, která je třeba dodržovat. V lednu 2023, poté, co jste zaslali své dokumenty, jste byli požádáni o potvrzení doby trvání samovyloučení, na což jste nereagovali. A znovu, v červenci 2023 byl proces zastaven, protože jste nepokračovali s požadavky z kasina. Pokud jste proces úspěšně dokončili a poté byl účet znovu otevřen, budete mít absolutní nárok na vrácení peněz, ale až poté, co úspěšně dokončíte proces sebevyloučení."
Omlouvám se, toto téma není o ničem jiném.
Mějte se dobře, prosím. Vzhledem k tomu, že toto je vaše poslední návštěva, jste ochotni nechat svůj účet v kasinu uzavřít?
Hello,
I'm sorry to see you go, but I believe there is not much to say. You've already made your decision, and despite your errors in many areas, I value your efforts.
Just a reminder how it was with this specific complaint:
"Dear Gambler123,
The main issue here is that most of the communication you initiated was unnecessary, and only prolonged the whole process. Usually, one email sent to the correct email address, clearly stating the problem, is better than sending multiple emails to incorrect email addresses for such issues, and without clearly mentioning the problem, in this case - gambling addiction. From the multiple pieces of evidence you have sent, there was not a single instance of you clearly mentioning that you suffer from gambling addiction. All the casino got from you was that you had problems with the game, which could be taken as having technical difficulties. The only instance where you have clearly mentioned this was from the conversation with live chat, which you shared with us in your reply in this thread on the 20th of August, and in this conversation, you had written the message before an actual live operator had joined the session. Various live chats work differently, and it is possible that the operator can not see what is written in the chat window before he joins a session, which I suspect was the case here.
Nevertheless, the casino came forward and asked you to complete the self-exclusion process, on more occasions, but you did not finish it. The casinos have rules for self-exclusion processes, which need to be followed. In January of 2023, after you sent your documents, you were asked to confirm the duration of the self-exclusion, to which you did not respond. And again, in July of 2023, the process was stopped because you did not proceed with the requests from the casino. If you successfully completed the process, and then the account was reopened, you would be absolutely entitled to a refund, but only after you successfully finished the self-exclusion process."
I'm sorry, this subject is not about anything else.
Stay well, please. Given that this is your final visit, are you willing to have your Casino Account closed?
Automaticky přeloženo: