DomůFórumKasinaVelobet Casino - všeobecná diskuze

Velobet Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

 od Landgraf1994
|
70 341 zobrazení 395 odpovědí |
|
1...17 18 1920

Ahoj. Jak mě může kasino obvinit z používání dokumentů někoho jiného, protože momentálně nemám přední kameru, takže jsem nemohl používat nástroj AI.


Poslal jsem jim pas, řidičský průkaz. Doklad o id. Bankovní výpisy a stále mi nemohou ukázat důkaz, protože neexistuje. Smazali i můj zůstatek 1000 £

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr

Mohu se prosím zeptat, co tím myslíte? Kasino vás obvinilo z použití něčího dokumentu?🤔

Ve vaší stížnosti o tom nevidím žádnou zmínku, proto mě tato informace nějak šokovala.

Náš tým pro stížnosti již na vašem případu pracuje, takže doufám, že brzy dojde k nějakému pohybu ohledně vašeho ověření.

Pokud pro nás máte nějaké aktualizace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi

Náhodně mi poslali e-mail, že se rozhodli anulovat mé výhry kvůli použití dokumentů někoho jiného. Žádal jsem o vysvětlení, ale neposkytnou mi žádné informace. Od té doby jim posílám výpisy z účtu. Jiné formy průkazu totožnosti a jiné bankovní karty, které používám pro účty.

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr

Jen se ujistěte, že informujete svého řešitele stížností o každé aktualizaci týkající se vašeho případu, aby se mohl podle toho pohnout.🙏

Počkejme si nyní, jak se to vyvine, a doufejme v to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
Romi

Děkuju. Vím, že je momentálně zaneprázdněný, takže jsem se mu snažil vše poslat, aby to mohl předat kasinu, ale zdá se, že budu muset počkat dalších 7 dní, než odpoví, protože tak dlouho trvalo odpovědět poprvé . Poslal jsem mu e-mailem všechny dokumenty zaslané do kasina, aby to mohl prošetřit

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr

Buďte prosím trpěliví, protože naši řešitelé musí denně řešit stovky stížností.

Proto jsme vlastně implementovali časovače.

Automaticky přeloženo:
Romi

Tohle je neuvěřitelně frustrující situace. Nyní schválili můj bankovní výpis, na kterém je uvedena moje adresa. Je to stejná adresa na mém řidičském průkazu, pasu a účtu za služby, které jsem poslal, ale opět říkají, že jsem se pokusil použít cizí ID. Chtějí, abych vybral 39 GBP, což je poslední částka vkladu – 20 % a zabavují zbylých 965 GBP z výher. Jak mohou společnosti falešně obviňovat bez následků

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr

Navrhoval bych, abyste počkali, až se vám ozve váš řešitel stížností, a zatím nic nedělali.

Záležitost prošetří a řeknou vám, co je nejlepší udělat.

Automaticky přeloženo:
Romi

rozumím. Je to 9 dní, co jsem otevřel svou stížnost a kasino mě v podstatě šikanovalo jako jednotlivce, ale pokud to Casino Guru předá přímo kasinu, bude to vyřešeno rychleji

Automaticky přeloženo:

Zaregistroval jsem se pro svůj bonus na stránce kasina, o tři vklady později stále žádný bonus, takže už nebudu padat na reklamy při spuštění bonusu, protože je to velmi zdlouhavé, když stejné místo dokonce vzalo moje první zatočení zdarma, jak jsem na začátku moje první hra na této takzvané sus stránce, ve jménu výher rotace, ano, vyhněte se 0 z deseti období.

Automaticky přeloženo:

rozumím. Je to 9 dní, co jsem otevřel svou stížnost a kasino mě v podstatě šikanovalo jako jednotlivce, ale pokud to Casino Guru předá přímo kasinu, bude to vyřešeno rychleji

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Je mi líto, že to slyším. Jsem si jistý, že se vaše stížnost nakonec dostane do této fáze. Dejte tomu čas, prosím. Nick musí nejprve projít celým případem a detaily. Nebojte se, váš případ bude eskalovat.

Automaticky přeloženo:

Zaregistroval jsem se pro svůj bonus na stránce kasina, o tři vklady později stále žádný bonus, takže už nebudu padat na reklamy při spuštění bonusu, protože je to velmi zdlouhavé, když stejné místo dokonce vzalo moje první zatočení zdarma, jak jsem na začátku moje první hra na této takzvané sus stránce, ve jménu výher rotace, ano, vyhněte se 0 z deseti období.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Děkujeme, že jste se o to s námi podělili. Předpokládám, že jste je požádal, aby vysvětlili chybějící bonusy, mám pravdu?

Jak reagovali, prosím? Podle mého názoru by podpůrná komunikace měla fungovat, zvláště za takových okolností.

Automaticky přeloženo:

Poslal jsem také mnoho e-mailů s dotazem na to, kde jsou otočení zdarma pryč, stačí jim popřát dobrou noc Vídeň s jejich otočením, nám se zdá, že na to jen pokrčí rameny, hodně štěstí každému, kdo dostane odpověď, protože to teď běží ze dne na den no.reply,ale chápu, kvůli ztrátě, kterou jsem začal snášet, takže vím jednu věc, že to rozhodně není způsob, jak zacházet se zákazníky, protože mě to velmi odradilo.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka

Chápu, že je frustrující, že rádi berou vklady, ale odmítají vyplatit a pak mě obviňují z věcí, které jsou nesprávné

Automaticky přeloženo:

Poslal jsem také mnoho e-mailů s dotazem na to, kde jsou otočení zdarma pryč, stačí jim popřát dobrou noc Vídeň s jejich otočením, nám se zdá, že na to jen pokrčí rameny, hodně štěstí každému, kdo dostane odpověď, protože to teď běží ze dne na den no.reply,ale chápu, kvůli ztrátě, kterou jsem začal snášet, takže vím jednu věc, že to rozhodně není způsob, jak zacházet se zákazníky, protože mě to velmi odradilo.

Automaticky přeloženo:

Nedivím se, to by mě také odradilo. Takže kasino nevysvětlilo a neodpovědělo, proč jste svůj bonus nedostali? Zkoušeli jste live chat? Jak jste se k nabídce dostal?

Automaticky přeloženo:

Chápu, že je frustrující, že rádi berou vklady, ale odmítají vyplatit a pak mě obviňují z věcí, které jsou nesprávné

Automaticky přeloženo:

To je přesně důvod, proč náš tým prošetřuje vše potřebné, aby zjistil, jaká je situace, a poté kasino kontaktuje. Soucítím s Vámi a doufám, že se celá kauza co nejdříve vyřeší a hlavně bude vše fér.

Pokud se něco změní, budu tady. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Díky. Nejpodivnější na tom je, že řekli, že jsem nyní ověřen s mým bankovním výpisem, který jim ukazuje vklady, ale stále říkají, že mi nevrátí můj skutečný zůstatek 1004 GBP

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr

Řekli vám také, proč vám nechtějí vyplatit peníze, pokud jste ověřeni? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ne. Ověřili můj bankovní výpis zobrazující platby, ale řekli, že jsem použil cizí ID. Nevím, co znamenají, protože jsem uvedl pouze své vlastní

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr

To je dost divné. Pak budeme muset počkat na vyřízení stížnosti a uvidíme, co tým zjistí. Doufám, že kasino se k tomu vyjádří a my budeme vědět více, co znamenají.

Nelíbí se mi to, ale trpělivost je v tomto případě důležitá. 😕

Automaticky přeloženo:
1...17 18 1920
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky