FórumKasinaVelobet Casino - všeobecná diskuze

Velobet Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

před rokem od Landgraf1994
|
43652 zobrazení 388 odpovědí |
|
1...17 18 1920
Přidat příspěvek
před měsícem

Ahoj. Jak mě může kasino obvinit z používání dokumentů někoho jiného, protože momentálně nemám přední kameru, takže jsem nemohl používat nástroj AI.


Poslal jsem jim pas, řidičský průkaz. Doklad o id. Bankovní výpisy a stále mi nemohou ukázat důkaz, protože neexistuje. Smazali i můj zůstatek 1000 £

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před měsícem

Mohu se prosím zeptat, co tím myslíte? Kasino vás obvinilo z použití něčího dokumentu?🤔

Ve vaší stížnosti o tom nevidím žádnou zmínku, proto mě tato informace nějak šokovala.

Náš tým pro stížnosti již na vašem případu pracuje, takže doufám, že brzy dojde k nějakému pohybu ohledně vašeho ověření.

Pokud pro nás máte nějaké aktualizace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Náhodně mi poslali e-mail, že se rozhodli anulovat mé výhry kvůli použití dokumentů někoho jiného. Žádal jsem o vysvětlení, ale neposkytnou mi žádné informace. Od té doby jim posílám výpisy z účtu. Jiné formy průkazu totožnosti a jiné bankovní karty, které používám pro účty.

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před měsícem

Jen se ujistěte, že informujete svého řešitele stížností o každé aktualizaci týkající se vašeho případu, aby se mohl podle toho pohnout.🙏

Počkejme si nyní, jak se to vyvine, a doufejme v to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Děkuju. Vím, že je momentálně zaneprázdněný, takže jsem se mu snažil vše poslat, aby to mohl předat kasinu, ale zdá se, že budu muset počkat dalších 7 dní, než odpoví, protože tak dlouho trvalo odpovědět poprvé . Poslal jsem mu e-mailem všechny dokumenty zaslané do kasina, aby to mohl prošetřit

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před měsícem

Buďte prosím trpěliví, protože naši řešitelé musí denně řešit stovky stížností.

Proto jsme vlastně implementovali časovače.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Tohle je neuvěřitelně frustrující situace. Nyní schválili můj bankovní výpis, na kterém je uvedena moje adresa. Je to stejná adresa na mém řidičském průkazu, pasu a účtu za služby, které jsem poslal, ale opět říkají, že jsem se pokusil použít cizí ID. Chtějí, abych vybral 39 GBP, což je poslední částka vkladu – 20 % a zabavují zbylých 965 GBP z výher. Jak mohou společnosti falešně obviňovat bez následků

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před měsícem

Navrhoval bych, abyste počkali, až se vám ozve váš řešitel stížností, a zatím nic nedělali.

Záležitost prošetří a řeknou vám, co je nejlepší udělat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

rozumím. Je to 9 dní, co jsem otevřel svou stížnost a kasino mě v podstatě šikanovalo jako jednotlivce, ale pokud to Casino Guru předá přímo kasinu, bude to vyřešeno rychleji

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zaregistroval jsem se pro svůj bonus na stránce kasina, o tři vklady později stále žádný bonus, takže už nebudu padat na reklamy při spuštění bonusu, protože je to velmi zdlouhavé, když stejné místo dokonce vzalo moje první zatočení zdarma, jak jsem na začátku moje první hra na této takzvané sus stránce, ve jménu výher rotace, ano, vyhněte se 0 z deseti období.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

rozumím. Je to 9 dní, co jsem otevřel svou stížnost a kasino mě v podstatě šikanovalo jako jednotlivce, ale pokud to Casino Guru předá přímo kasinu, bude to vyřešeno rychleji

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

Je mi líto, že to slyším. Jsem si jistý, že se vaše stížnost nakonec dostane do této fáze. Dejte tomu čas, prosím. Nick musí nejprve projít celým případem a detaily. Nebojte se, váš případ bude eskalovat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zaregistroval jsem se pro svůj bonus na stránce kasina, o tři vklady později stále žádný bonus, takže už nebudu padat na reklamy při spuštění bonusu, protože je to velmi zdlouhavé, když stejné místo dokonce vzalo moje první zatočení zdarma, jak jsem na začátku moje první hra na této takzvané sus stránce, ve jménu výher rotace, ano, vyhněte se 0 z deseti období.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

Děkujeme, že jste se o to s námi podělili. Předpokládám, že jste je požádal, aby vysvětlili chybějící bonusy, mám pravdu?

Jak reagovali, prosím? Podle mého názoru by podpůrná komunikace měla fungovat, zvláště za takových okolností.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Poslal jsem také mnoho e-mailů s dotazem na to, kde jsou otočení zdarma pryč, stačí jim popřát dobrou noc Vídeň s jejich otočením, nám se zdá, že na to jen pokrčí rameny, hodně štěstí každému, kdo dostane odpověď, protože to teď běží ze dne na den no.reply,ale chápu, kvůli ztrátě, kterou jsem začal snášet, takže vím jednu věc, že to rozhodně není způsob, jak zacházet se zákazníky, protože mě to velmi odradilo.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Chápu, že je frustrující, že rádi berou vklady, ale odmítají vyplatit a pak mě obviňují z věcí, které jsou nesprávné

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Poslal jsem také mnoho e-mailů s dotazem na to, kde jsou otočení zdarma pryč, stačí jim popřát dobrou noc Vídeň s jejich otočením, nám se zdá, že na to jen pokrčí rameny, hodně štěstí každému, kdo dostane odpověď, protože to teď běží ze dne na den no.reply,ale chápu, kvůli ztrátě, kterou jsem začal snášet, takže vím jednu věc, že to rozhodně není způsob, jak zacházet se zákazníky, protože mě to velmi odradilo.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nedivím se, to by mě také odradilo. Takže kasino nevysvětlilo a neodpovědělo, proč jste svůj bonus nedostali? Zkoušeli jste live chat? Jak jste se k nabídce dostal?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chápu, že je frustrující, že rádi berou vklady, ale odmítají vyplatit a pak mě obviňují z věcí, které jsou nesprávné

Automaticky přeloženo:
před měsícem

To je přesně důvod, proč náš tým prošetřuje vše potřebné, aby zjistil, jaká je situace, a poté kasino kontaktuje. Soucítím s Vámi a doufám, že se celá kauza co nejdříve vyřeší a hlavně bude vše fér.

Pokud se něco změní, budu tady. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Díky. Nejpodivnější na tom je, že řekli, že jsem nyní ověřen s mým bankovním výpisem, který jim ukazuje vklady, ale stále říkají, že mi nevrátí můj skutečný zůstatek 1004 GBP

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před měsícem

Řekli vám také, proč vám nechtějí vyplatit peníze, pokud jste ověřeni? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ne. Ověřili můj bankovní výpis zobrazující platby, ale řekli, že jsem použil cizí ID. Nevím, co znamenají, protože jsem uvedl pouze své vlastní

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před měsícem

To je dost divné. Pak budeme muset počkat na vyřízení stížnosti a uvidíme, co tým zjistí. Doufám, že kasino se k tomu vyjádří a my budeme vědět více, co znamenají.

Nelíbí se mi to, ale trpělivost je v tomto případě důležitá. 😕

Automaticky přeloženo:
1...17 18 1920
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky