Velmi si vážím vaší pozornosti k této záležitosti. V každém případě moje stížnost přímo nesouvisí s licenčními předpisy a zásadami, ale spíše s čekací dobou a pozorností podpůrné služby. Je to, jak jsem řekl, 9 měsíců čekání na odpověď. V každém případě děkuji.
I very much appreciate your attention to this matter. In any case, my complaint is not directly related to licensing regulations and policies, but rather to the waiting time and attention of the support service. It is, as I said, 9 months of waiting for a response. In any case, thank you.
Les agradezco mucho su atención en este asunto. En cualquier caso, mi reclamación no está relacionada directamente con las regulaciones y políticas de licencias, sino con el tiempo de espera y la atención del servicio de support. Son, como decía, 9 meses de espera para una respuesta. En cualquier caso, gracias.
9 měsíců by pro mě bylo moc dlouho a asi bych ani nečekala na odpověď, protože je to jako čekat na Godota. Pokud tomu dobře rozumím, nekontaktovali jste Antillephone? Je možné, že ani tam nebudete úspěšní, ale asi bych zkusil všechny možnosti.
Každopádně je mi líto, že slyším váš problém, ale čekací dobu nemůžeme posunout, ale pokud se něco pohne, neváhejte to říct.
Budu ti držet palce. 🤞
9 months would be too long for me, and I probably wouldn't even wait for an answer, because it's like waiting for Godot. If I understand correctly you did not contact Antillephone ? It is possible that you might not be successful there either, but I would probably try all the possibilities.
Anyway, I'm sorry to hear about your problem, but we can't postpone the waiting time, but if something moves forward, don't hesitate to say so.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Od Antillephone NV jsem za léta nedostal žádnou odpověď. Je to škoda, ale je to moje chyba, že hraji na těchto typech platforem. Moje jediná naděje je, že se mi ozve někdo z Tsars. Bohužel nemám finanční kapacitu, abych mohl právně jednat s těmito typy společností. Děkuji vám všem za pozornost.
I have not received any response from Antillephone NV in years. It's a shame, but it's my fault for playing on these types of platforms. My only hope is that someone from Tsars will contact me. Unfortunately, I do not have the financial capacity to legally deal with these types of companies. Thank you all for your attention.
De Antillephone NV no he recibido ninguna respuesta en años. Es una pena, pero la culpa es mía por jugar en este tipo de plataformas. Mi única esperanza es que alguien de Tsars se ponga en contacto conmigo. Por desgracia, no tengo la capacidad financiera para hacer frente legalmente a este tipo de empresas. Gracias a todos por vuestra atención.
No, podle informací od ostatních hráčů z jiných kauz tato licence moc neodpovídá a nejste jediní, kdo ji nedostal. Pokud se tedy kasino nepohne samo, daleko se pravděpodobně nedostanete. A jelikož to trvá už 9 měsíců, tak bych na to asi rezignoval.
I když je mi to velmi líto, nemyslím si, že s tím už nic udělat nemůžete a důležité je se z této situace poučit a nehrát v tomto druhu kasin, jak jste řekl.
Well, according to information from other players from other cases this license is not much of an answer and you are not the only one who didn't get it. So unless the casino moves on its own, you probably won't get very far. And since it's been going on for 9 months, I'd probably be resigned to it.
Although I am very sorry, I don't think you can do anything more about it and the important thing is to learn from this situation and not to play in this kind of casinos like you said.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.