Velmi si vážím vaší pozornosti k této záležitosti. V každém případě moje stížnost přímo nesouvisí s licenčními předpisy a zásadami, ale spíše s čekací dobou a pozorností podpůrné služby. Je to, jak jsem řekl, 9 měsíců čekání na odpověď. V každém případě děkuji.
I very much appreciate your attention to this matter. In any case, my complaint is not directly related to licensing regulations and policies, but rather to the waiting time and attention of the support service. It is, as I said, 9 months of waiting for a response. In any case, thank you.
Les agradezco mucho su atención en este asunto. En cualquier caso, mi reclamación no está relacionada directamente con las regulaciones y políticas de licencias, sino con el tiempo de espera y la atención del servicio de support. Son, como decía, 9 meses de espera para una respuesta. En cualquier caso, gracias.
9 měsíců by pro mě bylo moc dlouho a asi bych ani nečekala na odpověď, protože je to jako čekat na Godota. Pokud tomu dobře rozumím, nekontaktovali jste Antillephone? Je možné, že ani tam nebudete úspěšní, ale asi bych zkusil všechny možnosti.
Každopádně je mi líto, že slyším váš problém, ale čekací dobu nemůžeme posunout, ale pokud se něco pohne, neváhejte to říct.
Budu ti držet palce. 🤞
9 months would be too long for me, and I probably wouldn't even wait for an answer, because it's like waiting for Godot. If I understand correctly you did not contact Antillephone ? It is possible that you might not be successful there either, but I would probably try all the possibilities.
Anyway, I'm sorry to hear about your problem, but we can't postpone the waiting time, but if something moves forward, don't hesitate to say so.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Od Antillephone NV jsem za léta nedostal žádnou odpověď. Je to škoda, ale je to moje chyba, že hraji na těchto typech platforem. Moje jediná naděje je, že se mi ozve někdo z Tsars. Bohužel nemám finanční kapacitu, abych mohl právně jednat s těmito typy společností. Děkuji vám všem za pozornost.
I have not received any response from Antillephone NV in years. It's a shame, but it's my fault for playing on these types of platforms. My only hope is that someone from Tsars will contact me. Unfortunately, I do not have the financial capacity to legally deal with these types of companies. Thank you all for your attention.
De Antillephone NV no he recibido ninguna respuesta en años. Es una pena, pero la culpa es mía por jugar en este tipo de plataformas. Mi única esperanza es que alguien de Tsars se ponga en contacto conmigo. Por desgracia, no tengo la capacidad financiera para hacer frente legalmente a este tipo de empresas. Gracias a todos por vuestra atención.
No, podle informací od ostatních hráčů z jiných kauz tato licence moc neodpovídá a nejste jediní, kdo ji nedostal. Pokud se tedy kasino nepohne samo, daleko se pravděpodobně nedostanete. A jelikož to trvá už 9 měsíců, tak bych na to asi rezignoval.
I když je mi to velmi líto, nemyslím si, že s tím už nic udělat nemůžete a důležité je se z této situace poučit a nehrát v tomto druhu kasin, jak jste řekl.
Well, according to information from other players from other cases this license is not much of an answer and you are not the only one who didn't get it. So unless the casino moves on its own, you probably won't get very far. And since it's been going on for 9 months, I'd probably be resigned to it.
Although I am very sorry, I don't think you can do anything more about it and the important thing is to learn from this situation and not to play in this kind of casinos like you said.
Dlouho jsem měl pokračovat ve výběru.
Minulé roky jsem hrál v carech a teď, když mám dnes nejlepší výhru, uplynulo 24 hodin a nic se neplatilo...
Netteller nefunguje a když začnu pro svůj účet v bance, čeká mě v tuto chvíli 6000 eur a nic.
A tým podpory mi řekl, že počkám...
V přehrávači účtu mám více 9170,71 €
Toto kasino má v obchodních podmínkách dobu pro zpracování výběru 0-24 hodin.
Jsem věrnostní hráč, ale kasino mě nezajímá ....
Long time for i have my withdraw proceed .
I play in tsars last years and now when i have my best win today 24 hours have passed and nothing payment is made ...
Netteller not work and when i make for my account bank i have this moment 6000 euros waiting and nothing.
And the support team only tell me for i wait...
In my account player i have more 9170,71€
This casino have in the terms and conditions the time for processing a withdraw is 0-24 hours .
Im a loyalty player but for casino is not interested ....
Mohu se zeptat, zda je tam váš účet plně ověřen? Už jste někdy úspěšně vybrali nějaké peníze z tohoto kasina?
Vězte také, že není nutné psát anglicky, protože na našem webu máme implementován automatický překladač. Takže klidně pište ve svém jazyce, samozřejmě. Určitě nám to pomůže lépe si porozumět.👌
May I ask if your account is fully verified there? Have you ever successfully withdrawn any money before from this casino?
Also know that it is not necessary to write in English as we have an auto-translator implemented on our website. So feel free to write in your language, of course. It will surely help us better understand each other.👌
Ahoj.
Ano. Jsem zákazníkem tohoto kasina dva roky a vždy dostanu vše, ale když dojde k velké výhře, vždy dojde ke zpoždění a to mě štve. Tentokrát ani nebudou zpracovávat mé žádosti o výběr.
Můj požadavek byl podán téměř před 48 hodinami a stále nebyl vyřízen.
Podle nich mají technický problém a finanční tým se ho snaží řešit. Opravdu jim nevěřím.
Momentálně mám 4 nevyřízené výběry ve výši 9100 € a na hráčském účtu mám dalších 7457,24 € a žádná platba.
Kasino, které platí okamžitě, předevčírem jsem dostal výplatu a teď nic .... 48 hodin je málo na vyřešení technických problémů? Neexistuje žádná manuální platba?
V tomto kasinu jsem denním hráčem a každý den tam provádím vklady. Zasloužím si větší respekt.
Všechny KYC byly provedeny a můj účet byl ověřen.
Uvažuji o okamžitém podání stížnosti na kasino.
v podmínkách kasina můžeme vidět, že doba zpracování je 0-24 hodin
Hello.
Yes. I've been a customer of this casino for two years and I always get everything but when there's a big win there's always a delay and that annoys me. This time they won't even process my withdrawal requests.
My request was made almost 48 hours ago and it still hasn't been processed.
According to them, they have a technical problem and the finance team is trying to solve it. I really don't believe them.
I currently have 4 pending withdrawals amounting to €9100 and I have another €7457.24 in the player's account and no payment.
A casino that pays instantly, the day before yesterday I was paid and now nothing .... 48 hours is not enough to solve technical problems? Is there no manual payment?
I'm a daily player at this casino and I make deposits there every day. I deserve more respect.
All the KYC has been done and my account has been verified.
I'm thinking of immediately opening a complaint against the casino.
we can see in the casino's terms and conditions the processing time is 0-24 hours
Ola.
sim. Eu sou cliente deste casino ha dois anos e recebo sempre tudo mas quando existe uma grande vitoria existe sempre atraso e isso chateia me. Desta vez nem me processam os pedidos de levantamento.
O meu pedido efetuado foi ha quase 48 horas e ainda nao se encontra processado.
Segundo eles estao com um problema tecnico e a equipa financeira esta a tentar resolver. Eu nao acredito sinceramente.
estou neste momento com 4 levantamentos pendentes no valor de 9100€ e tenho mais 7457.24€ na conta do jogador e nada de pagamento.
Um casino que paga instantaneamente , ainda anteontem me pagaram e agora nada .... 48 horas nao da para resolver problemas tecnicos? Nao existe pagamento manual?
Sou um jogador diario no casino e faco todos os dias depositos nesse casino .Merecia mais respeito.
Todo o KYC foi efetuado e tenho a conta toda verificada sim.
Estou a pensar abrir de imediato uma reclamacao contra o casino .
podemos ver nos termos e condicoes do casino o tempo de processamento è de 0-24 horas
Čas plyne a nic. Myslím, že zahájím okamžitou stížnost, protože lhůta pro zpracování již uplynula a neexistuje žádné řešení .
Time passes and nothing. I think I will open an immediate complaint as the processing deadline has already passed and there is no solution.
Je nám líto, že musíte zažít toto zpoždění.
Na druhou stranu k technickým chybám čas od času dojde a někdy je asi složitější je vyřešit.🤷♀️
Hlavní věc, kterou musíte udělat ze stránky kasina, je informovat své hráče o tom, co udělali. Takže zkuste být trochu trpěliví a doufejme, že své peníze brzy dostanete.
Alespoň víte, že obvykle platí a není se čeho bát. Právo?
I když nyní otevřete stížnost, náš tým nebude moci zasáhnout hned, protože kasinům dáváme celých 14 dní na vyřešení problémů a pokračování v platbách. Ale záleží samozřejmě na vás, jak se budete chovat.
Jen nás prosím informujte o všem, co s tím souvisí, a doufáme, že brzy přijdete s dobrými zprávami.🤞
I am sorry that you have to experience this delay.
On the other hand, technical errors do happen from time to time, and sometimes it is probably more complicated to sort them out.🤷♀️
The main thing to do from the casino site is to inform their players about it, what they did. So, try to be a bit patient, and hopefully you will get your money soon.
At least you know that usually they pay, and there is nothing to worry about. Right?
Even if you open a complaint now, our team won't be able to intervene right away, as we give casinos 14 full days to sort out the issues and proceed with the payments. But it is totally up to you, of course, how you're going to act.
Just please keep us informed about anything related to this, and hopefully you'll come with the good news soon.🤞
Děkuji za rychlou odpověď.
Vše zatím zůstává při starém.
Žádné zpracování plateb.
Použití kasina by mělo být pro zábavu, ne pro hráče, aby byl rozrušený svými výběry.
Thank you for your prompt reply.
Everything remains the same for now.
No payment processing.
The use of a casino should be for fun, not for a player to be upset about his withdrawals.
Obrigado pela sua pronta reposta .
Para já mantém se tudo igual .
Nada de processamentos de pagamentos .
O uso de um casino deveria ser para divertimento não para um jogador andar chateado por causa dos seus saques
Plně s vámi soucítím a doufám, že reklamace nebude nakonec nutná. Stejně jako někteří jiní již dříve potvrzeni, peníze nakonec přijdou, i když to není dobrá uživatelská zkušenost, takže oceníme, když s námi zůstanete v kontaktu. Raději se ujistím, že peníze dostanete.
I fully empathize with you and hope the complaint won't be necessary in the end. Like some others confirmed earlier, the money comes eventually, though it is not a good user experience, so we will appreciate it if you stay in touch with us. I prefer to be sure you get the money.
Dnes jsem již obdržel 4100 €.
Momentálně čekám na platbu 7000 €.
Cars Casino je bezpečné, ale jako příkladné kasino by neměly být žádné problémy jako tento.
Today I have already received 4100€.
I currently have €7000 pending payment.
The tsars casino is secure, but as an exemplary casino there should be no problems like this.
Hoje já recebi 4100€.
Estou neste momento com 7000€ pendentes a aguardar pagamento .
O casino tsars ė de segurança no entanto como um casino exemplar não deveriam ocorrer problemas destes.
Chápu váš názor. Teď už jen doufat, že zbývající zůstatek brzy dorazí. Držím palce.🤞
Doufejme, že se jim to podaří v blízké budoucnosti napravit. Hráči tak budou moci dostat zaplaceno bez zpoždění.
I get your point for sure. Now just hope that the remaining balance will arrive soon. Keeping my fingers crossed.🤞
Hopefully they will be able to fix all this in the near future, though. So players will be able to get paid with no delays.
Momentálně čekám na dalších 7000 eur na platbách.
Nikdy nešlo o nedostatek důvěry v kasino, ale o zpoždění.
Pro žádného hráče, zejména denního hráče, není dobré čekat tak dlouho na výběry.
Hazardní hry by měly být potěšením, ne starostí
I'm currently waiting for another 7000 euros in payments.
The point was never a lack of trust in the casino, but the delays.
It's not good for any player, especially daily players, to be waiting so long for withdrawals.
Gambling should be a pleasure, not a worry
Neste momento estou a aguardar mais 7000 euros em pagamentos .
Nunca aqui o ponto foi falta de confiança no casino mas sim os atrasos .
Não ė bom para nenhum jogador ainda por cima tratando se de jogadores diários estar tanto tempo há espera por levantamentos.
O jogo deveria ser prazer , não uma preocupação
Jistá věc.
Čekáme, až nám přinesete aktualizace.
Sure thing.
Waiting for you to bring us the updates.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.