Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaTsars Casino - všeobecná diskuze

Tsars Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Anonymized713
|
8 919 zobrazení 63 odpovědí |
|
1 2 34

Čekal jsem od 3.12.2023 do 16.12.2023 na výběr peněz, ale nemohl jsem. Kontaktoval jsem jejich poskytovatele licence antilephone a kasino uvedlo, že jsem neprovedl správný proces odstoupení od smlouvy. Také zmínili, že jsem nezadal IBAN, ale snažil jsem se vybrat na svou mastercard, proč bych zadával IBAN?! V celém procesu pokusu o výběr jsem neviděl žádné místo, kam bych měl zadat IBAN. To je důvod, proč chci natočit video, aby bylo vidět, že antiellephone není vyžadován žádný IBAN a záměrně ignorovali mé výběry po dobu 2 týdnů. Pokud toto video dostanu, poskytovatel licence mi může vrátit peníze

Kasino trvale uzavřelo můj účet, takže nemohu udělat video natočené sám.

Automaticky přeloženo:

No, myslím, že pokud jsi přišel o peníze a teď se budeš snažit dokázat pravdu, bude to těžké. Zvlášť s touto licencí. Když jste tam neviděli žádný IBAN, komunikovali jste s kasinem, o čem mluví? Vždy musíte být trpěliví a zeptat se, zda existují nějaké problémy, a samozřejmě nějakou alternativu, pokud byste nemohli vybrat svou kartou.

Také při reklamaci je nejlepší s penězi nic nedělat, protože pokud to takto dopadne, nelze pomoci. 😕

Automaticky přeloženo:

Nejhorší kasino, jaké jsem kdy hrál. Vše je v pořádku, dokud něco nevyhrajete a dojde na výběry. Mají 99 výmluv, jak plýtvat časem a nezaplatit. „Platba byla provedena, počkejte 3 dny" „Jejda, chyba poskytovatele platby, budeme je kontaktovat" Kontaktování X dní. Čekám na 5 výběrů ještě 10 dní a stále stejný příběh. Jsou to podvodníci, manažer podpory je tragický

Automaticky přeloženo:

Zná někdo způsob, jak je zažalovat legálně nebo soudně? Podvedli mě s 3000 dolary a jako Palestinci by tato částka úplně změnila můj život.

Už jsem kontaktoval jejich licenční antiellephone, nejhorší licenci v historii, a oni odpověděli pouze jednou a postavili se na stranu kasina a uzavřeli případ bez jakéhokoli vysvětlení

Automaticky přeloženo:

Kde kontaktovat jejich licenci?

Automaticky přeloženo:
7ensteps

C omplaints@gaminglicenses.com

Automaticky přeloženo:

Nejhorší kasino, jaké jsem kdy hrál. Vše je v pořádku, dokud něco nevyhrajete a dojde na výběry. Mají 99 výmluv, jak plýtvat časem a nezaplatit. „Platba byla provedena, počkejte 3 dny" „Jejda, chyba poskytovatele platby, budeme je kontaktovat" Kontaktování X dní. Čekám na 5 výběrů ještě 10 dní a stále stejný příběh. Jsou to podvodníci, manažer podpory je tragický

Automaticky přeloženo:

Ahoj, koukám, že na výběry nějakou dobu čekáš. Také jsem si všiml, že se vám podařilo podat stížnost a Veronika vám v ní řekla, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřídili vše, co potřebují. Pokud se tak nestane a vy nemáte peníze, náš tým zasáhne a kasino kontaktuje.

Je mi však líto, pokud stále dostáváte další důvod, proč ještě nemáte peníze, protože to rozhodně není hezké a nemělo by to tak být. Už jste zde ověřili svůj účet nebo od vás kasino nepotřebovalo žádné dokumenty?

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Zná někdo způsob, jak je zažalovat legálně nebo soudně? Podvedli mě s 3000 dolary a jako Palestinci by tato částka úplně změnila můj život.

Už jsem kontaktoval jejich licenční antiellephone, nejhorší licenci v historii, a oni odpověděli pouze jednou a postavili se na stranu kasina a uzavřeli případ bez jakéhokoli vysvětlení

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, podle toho, co jsem viděl, jste se rozhodli prohrát peníze v kasinu, tak nevím, jak by vám měli pomoci, když jste to udělali. Je mi to samozřejmě líto, ale v takových případech je těžké věci řešit.

Když jste však kontaktovali licenční úřad, jakou odpověď jste dostali?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Čekal jsem 2 týdny a stále říkali „nic špatného a stažení by mělo být v pořádku"! V tu chvíli jsem věděl, že nemají žádnou naději na získání mé výhry, tak jsem je vsadil a prohrál.

licence požadovala důkazy a já jsem je poslal v lednu 2024. Uplynuly 4 měsíce a licence nikdy neodpověděla

Automaticky přeloženo:
Jaro

To, co mě v poslední době po několika dnech pokusů o výběr požádali, je výpis z účtu, který měl dokázat, že jsem peníze nedostal. Dal jsem jim to a teď řekli, že kontaktují poskytovatele plateb, aby věděli, co se z jejich strany stalo špatně. Stále dostávám výzvu, abych počkal. Žádné další dokumenty se neptají, svůj účet mám ověřený zhruba před měsícem.

Když jsem prohrával a získal nějaké menší výhry, zdálo se, že výběr funguje dobře.

Po několika vítězných seancích začaly problémy.

Automaticky přeloženo:

Čekal jsem 2 týdny a stále říkali „nic špatného a stažení by mělo být v pořádku"! V tu chvíli jsem věděl, že nemají žádnou naději na získání mé výhry, tak jsem je vsadil a prohrál.

licence požadovala důkazy a já jsem je poslal v lednu 2024. Uplynuly 4 měsíce a licence nikdy neodpověděla

Automaticky přeloženo:

Ach jo, tak jsem si myslel, že ti úřad dal nějakou normální odpověď a případ uzavřel.

Na to, že jste čekali 2 týdny, vím, že to není vůbec jednoduché a každý hráč by chtěl mít peníze na účtu co nejdříve. Pokud se takové věci stanou, máte možnost podat nám stížnost, jako jste měli, a počkat, až tým udělá vše, co může.

Je mi líto, jak to skončilo.

Automaticky přeloženo:

To, co mě v poslední době po několika dnech pokusů o výběr požádali, je výpis z účtu, který měl dokázat, že jsem peníze nedostal. Dal jsem jim to a teď řekli, že kontaktují poskytovatele plateb, aby věděli, co se z jejich strany stalo špatně. Stále dostávám výzvu, abych počkal. Žádné další dokumenty se neptají, svůj účet mám ověřený zhruba před měsícem.

Když jsem prohrával a získal nějaké menší výhry, zdálo se, že výběr funguje dobře.

Po několika vítězných seancích začaly problémy.

Automaticky přeloženo:

Ano, mám pocit, že některá kasina jsou k takovým věcem náchylná a docela mě to mrzí. Ale nepředbíhejme a to, že to prošetří, je dobrá zpráva.

Bohužel kromě čekání teď nemůžeme nic víc dělat, tak snad to brzy skončí a řeknou vám, kde je problém.

Budu čekat na vaši další zprávu, doufám, že bude pozitivní.

Automaticky přeloženo:

Jo, zatím dostávám stejné odpovědi 😕 file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
7ensteps

Může to chvíli trvat a dokud kasino nedostane odpověď od poskytovatele, nemá vám co říct. Samozřejmě budeme muset být trpěliví a doufat, že to bude co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
7ensteps

Poté, co jsem hrál ve více než 50 online kasinech a trpěl mnoho let s procesem ověřování (tým kasina guru ví, kolik stížností jsem proti kasinům podal), našel jsem kasino, které nevyžaduje žádný druh ověření. Jednoduše vyhrajete a okamžitě odstoupíte. Získáte také 100 bezplatných zatočení bez vkladu a 100% bonus na váš první vklad.

Jednoduše se zaregistrujte a řekněte mi o své zkušenosti. Poděkujete mi později.

odkaz: Vavada Casino


Upraveno
Automaticky přeloženo:

Velmi dobré pro všechny. Na vyřešení reklamace vůči kasinu Tsars jsem čekal téměř 9 měsíců. Odeslal jsem veškerou potřebnou dokumentaci, rozeslal jsem desítky e-mailů, ale online chat na webu Tsars mi znovu a znovu říká, že se omlouvají za čekání a že se domluví s vedením, aby to urychlili. procesu, což se samozřejmě nestane. Snažil jsem se o této situaci informovat portály, jako je Askgamblers, ale odmítli mi pomoci a věřili, že brzy dostanu odpověď. Jak jsem řekl, 9 měsíců a nikdo mě nekontaktuje. filefilefile

Automaticky přeloženo:
Felmelvil

Promiň, že se ptám, ale jaký nárok máš na mysli?

Je to stále stejný problém jako v reklamaci 👈, se kterým jsme nemohli pomoci, vsadím se.

Obdrželi jste odpověď od společnosti Antillephone podporující vaše tvrzení? Podle mého názoru je to nejdůležitější aspekt nároku.


Automaticky přeloženo:
Radka

Ve skutečnosti je to stejný problém, kvůli kterému jsem požádal o pomoc. U Antillephone NV je to tak, že za více než dva roky, co se snažím si stěžovat na tento typ činnosti, jsem od nich nedostal odpověď (a podle toho, co jsem četl na tomto fóru, nejsem jediný komu se to stalo). Bez ohledu na mou stížnost je skutečnost, že mě nechali čekat 9 měsíců na odpověď, naprosto nepřijatelná. A nejhorší ze všeho je bezmoc uživatelů, kteří nenacházejí odpovědi u žádného z herních regulačních úřadů v Curaçao. Chci jen kontaktovat Tsara a nechat je zavázat se, že mi dají odpověď.

Automaticky přeloženo:
Felmelvil

Doufám, že se vám podaří získat odpovědi, které hledáte. Bohužel nemůžeme dále pomoci, pokud jde o případy související s licenčními předpisy a politikami.

Automaticky přeloženo:

Velmi si vážím vaší pozornosti k této záležitosti. V každém případě moje stížnost přímo nesouvisí s licenčními předpisy a zásadami, ale spíše s čekací dobou a pozorností podpůrné služby. Je to, jak jsem řekl, 9 měsíců čekání na odpověď. V každém případě děkuji.

Automaticky přeloženo:
Felmelvil

Omlouvám se, že vám to říkám, ale carské kasino je největší podvod v historii, který má nejhorší licenci všech dob. Zadrželi mé výhry ve výši 3 000 $ déle než měsíc s tím, že nemohou najít žádnou vhodnou možnost výběru pro mou zemi. Kontaktoval jsem askgamblery a casinoguru, ale odmítli mi pomoci, protože jsem byl po měsíci frustrovaný a prohrál jsem peníze. Také jsem kontaktoval antiellphone, ale nikdy nepomohli. Myslím, že proti nim musíme podniknout právní kroky

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky