Ahoj, přečetla jsem si co jsi napsala a mrzí mě, že máš taky problém s odstoupením. Viděl jsem, že vám kasino dalo nějaké rady, jako například otevřít si nový bankovní účet, což se zdá jako zvláštní alternativa, pokud mají dost na výběr.
Takže když jste to udělali, jaký důvod uvedli pro odmítnutí vašeho odstoupení od smlouvy? Ptám se proto, že popisuješ, že jsi musel ověřit doklad o účtu latinkou, což se ti podařilo a stejně to nepomohlo.
Každopádně si s penězi nic nedělejte a náš tým se vám pokusí pomoci, protože jste otevřeli stížnost . Doufejme, že váš případ bude vyřešen a kasino vám vyplatí vaše peníze.
Hi, I read what you wrote and I'm sorry that you also have a problem with the withdrawal. I saw that the casino gave you some advice like for example to open a new bank account, which seems like a strange alternative if they have enough to choose from.
So when you did, what reason did they give for refusing your withdrawal ? I ask because you describe that you had to verify the account document in Latin letters, which you managed to do, and it still didn't help.
Anyway, don't do anything with the money and our team will try to help you since you have opened a complaint. Hopefully your case can be resolved and the casino will pay you your money.
Automaticky přeloženo: