FórumKasinaTsars Casino - všeobecná diskuze

Tsars Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od koVVal92
|
4785 zobrazení 53 odpovědí |
|
1 23
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Tsars Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Spoustu akcí probíhajících na mém účtu po posledním sezení považuji za totální manipulaci. Nehrajte v tomto zmanipulovaném kasinu, kde rozhodně neexistují žádné férové algoritmy, zejména RTP.

Nepřibližovat se. Totální vtip. (:

Automaticky přeloženo:
koVVal92
před 10 měsíci

Dobrý den, můžete říci trochu více a co se děje na vašem účtu, co považujete za manipulaci? Myslím, že víte, že pokud máte nějaké podezření, můžete nám podat stížnost.

Mohl bys to potom vysvětlit? Nebo je to jen o RTP?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vyhněte se tomuto kasinu. Mají stovky možností výběru, ale 0 možností výběru. Celý měsíc jsem čekal, než najdou vhodné možnosti výběru, ale do dnešního dne ŽÁDNÉ nenašli. Měl jsem na účtu 3000 $, ztratil jsem naději, že je někdy vyberu, a ztratil jsem je za méně než půl hodiny. Podal jsem zde stížnost, ale odmítli ji zveřejnit.

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 10 měsíci

Upřímně řečeno, dost se mýlíte; Vaše stížnost byla zveřejněna a vyřešena.

Přesvědčte se sami zde 👈👈

"S úctou nesouhlasím s názorem, že kasino je odpovědné za vaše rozhodnutí hrát prostřednictvím svých výher. Kasino by sice mělo nabízet způsob výběru, ale jakékoli problémy by měly být trpělivě očekávány a vyřešeny, aniž byste riskovali výhry. Pokud byly prostředky stále ve vašem účtu, rádi bychom vám pomohli. Bohužel, protože jste se rozhodli své výhry sázet dolů, místo abyste trpělivě čekali, nemůžeme vám nyní pomoci. "

Je mi to opravdu líto, ale co se ztratilo, nemůžeme zachránit.

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 10 měsíci

Mám stejný problém, dal jsem jim tolik možností, jak mi umožnit výběr, ale vždy si najdu výmluvy

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Tolik pokusů o výběr a kasino to znemožňuje. Dokonce mi navrhli založit si nový bankovní účet a já to udělal, dokonce mi pomohli ověřit a v době výběru to odmítli, i když jsem vložil peníze z víza, které je na tento účet. Pak požádali, aby moje účty byly latinkou, protože jméno bylo v jazyce mé země, poslal jsem jim oficiální dokument s mým IBAN v latinských znacích a peníze se stále vrací na můj herní účet. Jen čekají, až se dostanou do pokušení utrácet – ztratit částku. Ale na výsledek si počkám, jak dlouho bude potřeba, a doufám, že mi s tím kasino guru pomůže.

Automaticky přeloženo:
Pzen
před 10 měsíci

Ahoj, přečetla jsem si co jsi napsala a mrzí mě, že máš taky problém s odstoupením. Viděl jsem, že vám kasino dalo nějaké rady, jako například otevřít si nový bankovní účet, což se zdá jako zvláštní alternativa, pokud mají dost na výběr.

Takže když jste to udělali, jaký důvod uvedli pro odmítnutí vašeho odstoupení od smlouvy? Ptám se proto, že popisuješ, že jsi musel ověřit doklad o účtu latinkou, což se ti podařilo a stejně to nepomohlo.

Každopádně si s penězi nic nedělejte a náš tým se vám pokusí pomoci, protože jste otevřeli stížnost . Doufejme, že váš případ bude vyřešen a kasino vám vyplatí vaše peníze.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Když jsem připojil dokument v latině, provedl jsem nové odstoupení a bylo zamítnuto. Když jsem se zeptal, co je teď za problém, nedali mi žádnou odpověď. Včera mi oznámili, že problém je vyřešen, samozřejmě jsem požádal o potvrzení transakce... takže až budu mít nějaké aktualizace, dám vám vědět.🙏

Automaticky přeloženo:
Pzen
před 10 měsíci

Takže mě těší, když vidím, že jeden problém je již vyřešen. Budeme trpěliví a počkáme na zpracování vašeho výběru. Samozřejmě, pokud je problém, máte otevřenou stížnost.

Doufám, že vše dobře dopadne. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No, všechno dobře dopadlo. Vklad na můj bankovní účet byl úspěšný. Mnohokrát děkuji týmu guru kasina a všem, kteří se o můj případ zajímali. Opravdu si toho vážím, abych řekl pravdu, nikdy jsem si nemyslel, že to vyřeším... opravdu, velmi vděčný 🙏🙏🙏

Automaticky přeloženo:
Pzen
před 10 měsíci

Nemáš zač. Vidím, že jste to také přidal do své stížnosti, za což vás chválím. 😊🎉

Jsem rád, že jste dostali své peníze a vše dopadlo spravedlivě. Kéž by takových případů bylo co nejvíce.

Každopádně, myslíte si, že dáte tomuto kasinu ještě šanci nebo byste raději hrát někde jinde? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dal jsem kasinu druhou šanci a 2 výběry, které jsem poté provedl, byly okamžité (měl jsem štěstí). Jde o to, že jsem žádal jako o velkorysou náhradu za všechny potíže, které mi způsobili, a protože to byla jejich chyba, očekával jsem něco dobrého, ale nic jsem nedostal. Abych byl spravedlivý, vsadili mi jednou 100 € na začátku tohoto problému, ale protože jsem se dostal do všech těchto problémů, protože jsem neudělal něco špatného, hrál podle pravidel... čekal bych něco lepšího. Nemyslím si, že bych chtěl pokračovat v hraní v tomto kasinu, protože mi jasně ukázali, že nejsou ochotni uznat svou chybu a kompenzovat všechny ty týdny. Protože si myslím, že hraji zodpovědně a pro zábavu... po této zkušenosti už není hraní obecně tak zábavné. Takže se teď necítím tak nadšený ze hry. Uvidíme, jestli se to v budoucnu změní.

Automaticky přeloženo:
Pzen
před 10 měsíci

Řekl bych, že je to rozhodně na vás; můžeme jen ocenit, že to všechno s námi sdílíte!

Pokud někdy změníte názor, dejte nám vědět důvod! 🙂

Vsadím se, že většina hráčů hledá skvělé nabídky a skvělé snahy.

Automaticky přeloženo:
Pzen
před 8 měsíci

Pzen, když jsi vybral peníze od carů na bankovní kartu, musíš zadat iban? A co se stane, když stisknete pn vybrat? Přesune vás to na jinou stránku nebo je proces výběru dokončen? Tlačítko pro výběr z mé strany nefunguje ani nevede na žádnou stránku.



file

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 8 měsíci

Pokud mi můžete poslat videozáznam celého procesu odstoupení od smlouvy, byl bych více než šťastný, protože jsem již podal stížnost jejich poskytovateli licence, ale jako důkaz potřebuji videozáznam celého procesu odstoupení od smlouvy.

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 8 měsíci

Mohu se jen zeptat, zda odvolání souvisí s vaší uzavřenou stížností , nebo se jedná o novou? Úplně nerozumím, proč byste potřebovali video z celého procesu výběru jiného hráče, víte?🤷‍♀️ Abych poslal nějaký důkaz, musí to být z vašeho vlastního výběru, že?🤔 Bohužel , pokud nemáte peníze na svém účtu k dispozici, protože jak jste uvedli, přehráli jste je, není šance video stihnout. Možná tomu všemu špatně rozumím? Opravte mě, pokud je to tento případ.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Čekal jsem od 3.12.2023 do 16.12.2023 na výběr peněz, ale nemohl jsem. Kontaktoval jsem jejich poskytovatele licence antilephone a kasino uvedlo, že jsem neprovedl správný proces odstoupení od smlouvy. Také zmínili, že jsem nezadal IBAN, ale snažil jsem se vybrat na svou mastercard, proč bych zadával IBAN?! V celém procesu pokusu o výběr jsem neviděl žádné místo, kam bych měl zadat IBAN. To je důvod, proč chci natočit video, aby bylo vidět, že antiellephone není vyžadován žádný IBAN a záměrně ignorovali mé výběry po dobu 2 týdnů. Pokud toto video dostanu, poskytovatel licence mi může vrátit peníze

Kasino trvale uzavřelo můj účet, takže nemohu udělat video natočené sám.

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 8 měsíci

Pamatuji si, že jsem zadal iban, abych ti řekl pravdu. Už nemám žádné důkazy, protože jsem si smazal účet, omlouvám se. Lidé na tomto webu vám jistě pomohou stejně jako mně, hodně štěstí ❤️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkuju moc❤️ ať se daří i tobě

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky