DomůFórumKasinaSyndicate Casino - všeobecná diskuze

Syndicate Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od Radka
|
8 705 zobrazení 44 odpovědí |
|
12 3
leksandr
před 2 měsíci

Doufám, že s vašimi identifikačními doklady pro vás bylo vše v pořádku a peníze jste dostali. Bohužel jsem měl nejhorší možný výsledek, když jsem vyhrál $13000 AUD a po poskytnutí všech potřebných informací a přesně toho, co požadovali pro prokázání totožnosti, mi bylo 3x zamítnuto, moje výhry byly zabaveny a účet trvale zablokován 🚫. 13 000 $ pryč a já s tím nemůžu nic dělat. Vyvarujte se zacházení jako bylo a držte se dál od Syndicate Casino, vezměte své peníze jinam a hrajte s pečujícími lidmi.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file 13 000 $, které jsem vyhrál legitimně a po předložení všech dokladů o průkazu totožnosti, byl výběr zamítnut. Po opakovaných pokusech dostat zaplaceno tak, jak to vyžadují pravidla kasina, byl můj účet trvale zablokován a mých 13 000 $ bylo zabaveno. Absolutně nejhorší zkušenost vůbec a povzbuzujte každého, aby se za každou cenu vyhnul používání Syndicate Casino. Jen špinavá zločinecká organizace s hady okrádajícími tvrdě pracující lidi o jejich peníze.

Automaticky přeloženo:
Intheshadows23
před 2 měsíci

Moje otázka na vás zní, proč jste přestal odpovídat, když jste podal stížnost? Náš tým se vám snažil ve vaší situaci pomoci, ale tím, že jste neodpověděl, jste jim to znemožnili. Nepřemýšleli jste o tom, že pokud máte možnost svůj názor podpořit, můžete stížnost znovu otevřít a pokusit se ji vyřešit? Nic za to nedáte a jediné, co budete muset obětovat, je váš čas.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Přestal jsem reagovat, protože jsem věděl, že moje stížnost je ztráta času a nikdy neuvidím své výhry 13 000 $, ať jsem udělal, co jsem udělal. Dal jsem jim všechny dokumenty, o které požádali, a poskytl jsem jim doklad totožnosti, a přesto mi vzali peníze. Zablokoval jsem můj účet a odmítl odpovídat na mé e-maily. Jak mohu něco dělat, když jsem na druhém konci světa a jen jedna osoba?

Automaticky přeloženo:
Intheshadows23
před týdnem

Nevím, proto jsem se tě ptal, proč jsi s reklamací nepokračoval. Co mě napadá je, že mohl být nějaký problém s dokumenty a proto celá situace nastala.

Ale to je jen můj odhad a náš tým by kasino kontaktoval, kdybychom to zjistili nebo byli na vaší straně a zeptali se jich, co se děje.

Takto můžeme jen hádat, co za tím je.

Je to škoda.


Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky