FórumKasinaSyndicate Casino - všeobecná diskuze

Syndicate Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Radka
|
7623 zobrazení 42 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Syndicate Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

file Syndikátní kasino. Dnes jsem odeslal dokumenty pro ověření účtu. Uvidíme, jak dlouho to bude trvat. Závěr uvedu po ověření. Stránka je srozumitelná. Zatím je vše dobré. Chat potvrdil příjem dokumentů. Myslím, že by neměly být žádné problémy.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Doufám, že se neodpojí od věrnostního systému.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file Syndikátní kasino. Dnes jsem odeslal dokumenty pro ověření účtu. Uvidíme, jak dlouho to bude trvat. Závěr uvedu po ověření. Stránka je srozumitelná. Zatím je vše dobré. Chat potvrdil příjem dokumentů. Myslím, že by neměly být žádné problémy.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

to by byla dobrá ověřovací kontrola z vaší strany, řekla bych 🙂.

Budu sledovat pokrok.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Pokud budete chtít, budu vás dobrovolně informovat.

Poslední dvě kasina mě překvapila rychlostí ověření

Axecasino zkontrolovalo dokumenty za dvě hodiny, obdrželo platbu za 12 hodin

Ice casino zkontrolovalo dokumenty a vyplatilo výhry do 24 hodin. V pátek jsem podal přihlášku. V sobotu jsem dostal peníze na kartu. I když byl den volna.

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Betmaster vás v instanci ověří.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud budete chtít, budu vás dobrovolně informovat.

Poslední dvě kasina mě překvapila rychlostí ověření

Axecasino zkontrolovalo dokumenty za dvě hodiny, obdrželo platbu za 12 hodin

Ice casino zkontrolovalo dokumenty a vyplatilo výhry do 24 hodin. V pátek jsem podal přihlášku. V sobotu jsem dostal peníze na kartu. I když byl den volna.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Myslím, že už víte, že své zkušenosti s každým kasinem můžete vložit do pořádného vlákna (jako CASINO'S - GENERAL DISCUSSION), dokážu si představit, že hráčům budou informace o KYC a výběrech velmi užitečné. 🙂

Toto vlákno je o kasinu Syndicate , takže se prosím podělte o své názory na AX a ICE na správném místě, můžete to prosím zkusit? Jsme ale vděční za informaci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Díky za připomenutí. A pak jsem nevěděl.

Bylo by lepší se dívat, aby nešířili voodoo magii. A pak mohou být hráči v pokušení poslat poškození kasinu, které je oklamalo.

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Vůbec žádný problém 🙂

Jak můžete vidět, zažíváme každodenní útoky spammerů – skutečně černou magii – ale pracujeme na vhodnějším řešení. Jsem si jistý, že žádné takové kouzlo by ve skutečnosti nefungovalo jako dobrý příklad spravedlivé pomsty. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Tak začal tanec s tamburínou.

file

Zdá se mi, že budu muset trpět. Jestli to vůbec vytáhnu. Jak jsem řekl, poslední tři kasina schválila tyto dokumenty do 24 hodin.

file

Skutečnost, že žádají, aby byli všichni na různých kartách. Nechápu, jak je na jeden napasovat. Budu kontaktovat podporu. Podívejme se, co říkají.

Musíte podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ověření ID se nezdařilo. Ve všech kasinech se to stalo, ale ne.

file

Potřebujete řidičský průkaz nebo pas. Pokud tomu dobře rozumím, kontrolu všemi prostředky zdržují. Počkám další tři dny, abych zjistil, co ještě musím zajistit. V chatu se operátorům ani při mučení nedaří vytáhnout to, co je potřeba zajistit.



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že je důležité vědět, proč byly všechny tyto dokumenty zamítnuty. Ještě nějaké vodítko? 🤔

Dejte nám laskavě vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj. Dále by mě zajímal důvod, proč neprošel občanský průkaz. Kasino to ale nekomentuje.

Odešlete svůj řidičský průkaz k ověření. Stejný příběh. Něco se pokazilo. Byl také odmítnut.

file

Teď potřebují můj zahraniční pas 🙂

Elektronickou peněženku SKRILL jsem nějak ověřil už potřetí. Pokaždé požádali o nový snímek obrazovky. Prohledal jsem celou peněženku. Vypadá to, že to chce jen čas.

Napsal jsem žádost o důvod zamítnutí dokumentů. Podívejme se, co odpoví.

file

Hlavní je, že všude píšou, že se vše děje z neznámých důvodů.

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Možná kasino chce, abyste hráli o své peníze!

Automaticky přeloženo:
Deenah
před 2 roky

Ano, opravdu v to doufají. Toto není první kasino, které to udělalo. Takže si myslím, že tohle je v normě.🙂 Nebyla jsi v takové situaci? Pro hráče z Kazachstánu je to norma.

Tihle chlapi musí sledovat Borata. A oni si myslí, že tady žijeme v jurtách. 🙂

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Byl jsem v mnoha špatných situacích s kasiny, některá budou chtít zabavit vaše výhry, pokud je odmítnete hrát.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. Dále by mě zajímal důvod, proč neprošel občanský průkaz. Kasino to ale nekomentuje.

Odešlete svůj řidičský průkaz k ověření. Stejný příběh. Něco se pokazilo. Byl také odmítnut.

file

Teď potřebují můj zahraniční pas 🙂

Elektronickou peněženku SKRILL jsem nějak ověřil už potřetí. Pokaždé požádali o nový snímek obrazovky. Prohledal jsem celou peněženku. Vypadá to, že to chce jen čas.

Napsal jsem žádost o důvod zamítnutí dokumentů. Podívejme se, co odpoví.

file

Hlavní je, že všude píšou, že se vše děje z neznámých důvodů.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tento e-mail obsahující „neznámé důvody" mi připadá jako automatická odpověď.

Teď jen hloupá otázka, dostali jste instrukce, v jaké formě, formátu a rozlišení máte dokumenty předkládat?

Nějaké rady z chatu?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Chatové zprávy



Syndikát kasina

17. října, 20:09

Informační bulletiny

Tobě

DJcent

17. 10. 2022 13:45:07

Ahoj. Proč se ID neshodovalo?

Emily

17. 10. 2022 13:45:08

Děkujeme, že jste se obrátili na podporu Syndicate.casino! Rád vám pomohu se všemi vašimi dotazy!

Emily

17. 10. 2022 13:45:21

Ahoj Igore!

DJcent

17. 10. 2022 13:45:44

Ahoj Emily

DJcent

17. 10. 2022 13:46:41

Proč se ID neshodovalo?

Emily

17. 10. 2022 13:46:48

Informujeme Vás, že doklady, které lze akceptovat jako doklad totožnosti, jsou: zahraniční pas nebo řidičský průkaz

DJcent

17. 10. 2022 13:48:23

občanský průkaz vč

DJcent

17. 10. 2022 13:48:50

Nahrajte prosím: platný průkaz totožnosti (řidičský průkaz, cestovní pas nebo občanský průkaz) a snímek obrazovky vaší profilové elektronické peněženky s vaším uživatelským jménem/registrovanou e-mailovou adresou a jménem v latince nebo azbuce.

DJcent

17. 10. 2022 13:49:36

Jaký dokument je ověřen?

Emily

17. 10. 2022 13:50:24

Upozorňuji, že jak vidím v systému, k potvrzení a akceptování občanského průkazu je potřeba nahrát zahraniční pas nebo řidičský průkaz.

DJcent

17. 10. 2022 13:51:00

nahrál jsem

DJcent

17. 10. 2022 13:51:19

Jaký dokument je ověřen?

Emily

17. 10. 2022 13:53:08

Pamatujte, že stav nahraného dokumentu můžete také zkontrolovat na potvrzovací stránce.

DJcent

17. 10. 2022 13:55:16

Některé dokumenty nebyly při zpracování ani použity

DJcent

17. 10. 2022 13:57:05

Jaké další dokumenty musím nahrát?

DJcent

17. 10. 2022 14:00:45

Jsme v kontaktu?

DJcent

17. 10. 2022 14:00:53

Jaké další dokumenty musím nahrát?

Emily

2022-10-17 14:01:08

Jak vidím, nějaké dokumenty jste již odeslali a nyní se o nich uvažuje. Proto prosím počkejte, až je zkontroluje příslušný tým. Budete informováni, zda jste úspěšně ověřili svůj účet nebo zda je třeba předložit další dokumenty.

DJcent

17. 10. 2022 14:02:12

Co to znamená?

DJcent

17. 10. 2022 14:03:23

Jaké dokumenty je třeba předložit k ověření?

DJcent

17. 10. 2022 14:03:52

seznam

Emily

17. 10. 2022 14:04:12

Jak vidím, nahráváte nové dokumenty a právě probíhá jejich kontrola, počkejte prosím, než budou zkontrolovány.

DJcent

17. 10. 2022 14:06:20

To se nikdy předtím v žádném jiném kasinu nestalo.

Emily

17. 10. 2022 14:07:28

Jsme povinni vás ověřit během procesu výběru v souladu se zákony a předpisy o hazardních hrách, znát vaše zákaznické zásady. To nám pomáhá chránit vaše osobní údaje a zajistit, aby byla vybraná částka převedena oprávněnému příjemci. Chápu, že to vyžaduje čas, ale můžete si být jisti, že díky tak přísným bezpečnostním opatřením můžete na našem webu bez obav hrát.

DJcent

17. 10. 2022 14:08:25

už pochybuji

DJcent

17. 10. 2022 14:09:07

Dobrý. Bude čekat

DJcent

17. 10. 2022 14:09:11

3

Emily

17. 10. 2022 14:09:20

Ověření je povinný proces pro každé online kasino nebo instanci, kde jsou peněžní prostředky v oběhu. Pokud jde o vložení prostředků na naše stránky, potvrdíte platbu prostřednictvím vaší banky potvrzením ve vašem online bankovnictví (nebo pomocí tajných kódů, které vám banka zašle). Banka také požadovala ověření vašich osobních údajů při založení bankovního účtu. U nás je to stejné – při výběru prostředků musíte být ověřeni, aby oprávněný příjemce platbu obdržel.


Položím otázku. Odpovídají mi obecně. Neexistuje žádná konkrétní odpověď. Mluvíš, jako bys mluvil s robotem.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj. Moje ID bylo ověřeno. Závěr je ale stále zamítnut a opět z neznámých důvodů.

file

Chat je nyní zakázán. Nelze kontaktovat. Zkusím to zítra.

Já to pochopil takto:

Kasino s výplatou výher nijak nespěchá. Každý dokument je dvakrát zamítnut, pouze napotřetí projde testem. V tuto chvíli mám ověřené dva dokumenty. Občanský průkaz a platební systém SKRILL. Čeká se na ověření adresy bydliště. Pokud se budete řídit jejich logikou, bude to trvat tři dny. Dva dny mi přijde odmítnutí třetí den se bude kontrolovat doklad.🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobré zprávy.

19. 10. 2022 19:38:59

Kdy bude můj účet ověřen?

Stefane

19.10.2022 19:39:40

V tuto chvíli je váš účet již plně ověřen.

Djcent

19.10.2022 19:40:45

Proč v poště není žádná zpráva?

Stefane

2022-10-19 19:42:17

Dokumenty, které jste nahráli, byly schváleny nedávno, účet je v tuto chvíli plně ověřen, pokud jde o problém s výběrem, právě jsem poslal žádost, laskavě vás žádám, abyste počkali na odpověď, až ji obdržíme, zašleme vám e-mail o to.

Djcent

2022-10-19 19:43:26

rozveselil jsi mě


Ale výstup je stále problém. Slibují, že to brzy napraví.

PS

Nechybí potvrzení o dokončení ověření e-mailem. Vznesl žádost. Žádná odpověď.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky