Ahoj,
dovolte mi začít s KYC - je opravdu úžasné mít takovou živou zpětnou vazbu téměř v reálném čase 🙂.
Pokud jsem pochopil, účet je nyní plně ověřen, ale kasino vám nepošle e-mail obsahující tyto informace, to může být v pořádku.
Také si myslím, že proces byl celkem rychlý, podle toho, na co jsem zvyklý ze stížností hráče. 😀
Domnívám se, že Emily poskytla pár užitečných informací, například „Upozorňuji, že, jak vidím v systému, k potvrzení a akceptování vašeho průkazu totožnosti musíte nahrát zahraniční pas nebo řidičský průkaz." a vysvětlila, že budete upozorněni – chápu, že nemůže zacházet do více podrobností, protože je operátorkou živého chatu a KYC má na starosti jiné oddělení, ale nabyl jsem dojmu, že se snažila být nápomocná a vstřícná .
Bohužel nevím, jak jejich systém nakládá s nahranými dokumenty, ale jak jsem již psal, předpokládám, že ty "neznámé důvody" jsou jen automatická upozornění, víc si myslím může říct jen podpora. Ale bylo by skvělé, kdyby zpráva říkala: použijte prosím správný formát atd.
Nyní se dostáváme k výplatě - toto je velké "nevím", na to jste se už v kasinu zeptali, mám pravdu?
Hello,
allow me to start with the KYC - it's truly amazing having such live feedback in almost real-time 🙂.
As far as I understand, the account is now fully verified, yet the casino is not going to send you an email containing this information, ok can be.
I also think that the process was quite quick, according to what I am used to from the player's complaints. 😀
I believe that Emily provided a few useful pieces of information, such as "Please note that, as I see in the system, in order to confirm and accept your ID, you need to upload a foreign passport or driver's license." and explained that you will be notified - I can understand that she can't go into more details because she is a live chat operator and the KYC is handled by a different department, but I got the impression that she tried to be helpful and responsive.
Sadly, I do not know how their system deals with the uploaded documents, but as I already wrote, I guess that those "unknown reasons" are just automatic notifications, only the support can tell more, I think. But it would be great if the message said: please use the correct format, etc.
Now we're getting to the cashout - this is a big " I don't know" you have already asked the casino about this am I right?
U tebe je to zase normální 🙂
Shrnout:
Občanský průkaz - zamítnuto dvakrát vyžádaný řidičský průkaz
Řidičský průkaz - jednou zamítnut. Vyžádán cestovní pas
Vyžádaný pas - odmítl jsem jim ho vydat. Prý stačí, že poslal občanský průkaz a řidičský průkaz.
Dnes večer jsem schválně přehrál všechny prostředky na účtu a okamžitě jsem obdržel oznámení o úplném ověření účtu. Už jsem nepotřeboval svůj pas. Účet je okamžitě ověřen. S dokumenty, které jsem poskytl dříve. To je to, na co čekali. Nevím, jak jsi došel k mému závěru. 🙂
Again, this is normal for you 🙂
Summarize:
ID card - rejected twice requested Driver's license
Driver's license - rejected once. Passport requested
Passport requested - I refused to give it to them. He said that it was enough that he sent an ID card and a Driver's license.
Tonight I deliberately played all the funds in the account, and immediately received a notification about the full verification of the account. I no longer needed my passport. The account is verified instantly. With the documents that I provided earlier. That's what they were waiting for. I don't know how you came to my conclusion. 🙂
Опять по вашему это нормально 🙂
Подведём итог:
Удостоверение личности - отклонено два раза запрошены Водительские права
Водительские права- отклонены один раз. Запрошен заграничный паспорт
Запрошен заграничный паспорт - Я отказал им его предоставить. Сказал что достаточно что отправил Удостоверение личности и Водительские права.
Сегодня ночью я специально разыграл все средства на счету, и сразу же получил уведомление о полной проверки счёта. Уже не стал нужен мой заграничный паспорт. Счёт верифицирован моментально. С теми документами что я предоставил ранее. Вот что они ждали. Не знаю как вы я для себя сделал вывод. 🙂
Ahoj.
Zní to docela podobně jako předchozí rozhovor, který jsem měl s hráčem z Kazachstánu.
Chcete poskytnout více podrobností? Co ve vašem případě zřejmě způsobuje problém?
Hello.
Sounds quite similar to the previous conversation I had with a player from Kazakhstan.
Care to provide more details? What seems to cause the problem in your case?
Stále velmi podobné. Mohu vědět, které dokumenty se zdají být zamítnuty a proč? Zbývají ještě nějaké další možnosti?
Still very similar. May I know which documents seem to be rejected and why? Are there any other options left?
Vaše dokumenty nebyly schváleny Vše, co na tomto světě mám, jsou moje koule a Syndikát,
a pro nikoho je nelámu.
Tony Montana
DOKUMENTY ODMÍTNUTY Zdá se, že s dokumentem není něco v pořádku (Screenshot_20230506_153356.jpg). Syndicate Godfather si všiml, že, prosím, nahrajte výpis z účtu, na kterém je uvedeno celé jméno držitele karty a číslo karty, abyste nám dokázali, že tato karta patří vám. .
Nemůžeme vám zaplatit, dokud neprojdete ověřením. Další podrobnosti vám poskytne náš tým podpory.
Mluv brzy,
Syndikátní klan
Your documents have not been approved All I have in this world is my balls and Syndicate,
and I don’t break them for no one.
Tony Montana
DOCUMENTS DECLINED It seems something’s wrong with the document (Screenshot_20230506_153356.jpg). Syndicate Godfather noticed that Please, upload a Bank Statement that shows the Card Holder's full name and the card number to proof us that this card belongs to you. .
We can’t pay you till you pass verification. Please contact our support team for more details.
Speak soon,
Syndicate Clan
Vaše dokumenty nebyly schváleny Vše, co na tomto světě mám, jsou moje koule a Syndikát,
a pro nikoho je nelámu.
Tony Montana
DOKUMENTY ODMÍTNUTY Zdá se, že s dokumentem není něco v pořádku (IMG_20230505_160225.jpg). Syndicate Godfather si všiml, že oříznuté okraje dokumentu, všechny okraje musí být viditelné .
Nemůžeme vám zaplatit, dokud neprojdete ověřením. Další podrobnosti vám poskytne náš tým podpory.
Mluv brzy,
Syndikátní klan
Your documents have not been approved All I have in this world is my balls and Syndicate,
and I don’t break them for no one.
Tony Montana
DOCUMENTS DECLINED It seems something’s wrong with the document (IMG_20230505_160225.jpg). Syndicate Godfather noticed that Cropped edges of the document, all edges must be visible .
We can’t pay you till you pass verification. Please contact our support team for more details.
Speak soon,
Syndicate Clan
Laskavě se vyvarujte zveřejňování takových dokumentů! Není to bezpečné.
Doporučuji požádat kasino o řádné vysvětlení.
Obvykle pro příkazy nejsou povoleny oříznuté soubory a snímky obrazovky - většinou. Preferovaný formát je .pdf
Bylo by dobré znát účel požadovaného dokumentu, aby bylo zajištěno, že poskytne potřebné informace. Například jako důkaz adresy by byl bankovní výpis ve formátu .pdf lepší než obrázek nějaké poštovní složenky.
"Nahrajte prosím výpis z účtu, na kterém je uvedeno celé jméno držitele karty a číslo karty, abyste nám dokázali, že tato karta patří vám." Myslím, že byste to měli udělat tak, jak jste byli navrženi.
Kindly mind avoiding showing such documents publicly! It's not safe.
I suggest you ask the casino for a proper explanation.
Usually, for statements cropped files and screenshots are not allowed - mostly. The preferred format is .pdf
It would be good to know the purpose of the requested document to ensure it provides the necessary information. For example, as proof of address, the bank statement in the form of .pdf would be better than a picture of some post slip.
" Please, upload a Bank Statement that shows the Card Holder's full name and the card number to proof us that this card belongs to you. " I think you should do that the way you were suggested.
Dovolte mi říci, že jsem v tomto kasinu dosáhl na 500 EUR... Ale protože nebyly schváleny dokumenty... pokračoval jsem ve hře... Myslím, že znají psychologii hráčů... Teď jsem na nula... Možná udělám zálohu příště, až budu plně potvrzen... Ne dříve...
Let me say that I reached €500 in this Casino... But since there was no approval of the documents... I continued to play... I guess they know the psychology of the players... Now I'm at zero... Maybe I'll make a deposit next time when I'm full confirmed... Not before...
Pokud máte pocit, že si v takové situaci nemůžete pomoci přestat hrát, důrazně vám doporučuji ověřit si svůj účet předem. Toto je nejlepší způsob, jak se vyhnout zbytečným prodlevám, jakmile vyhrajete. Každé slušné kasino umožňuje hráčům podstoupit ověření na žádost.
Máte šanci nastavit limity pro hazardní hry, zatímco budete bojovat? Mělo by vám to zabránit ve ztrátě, řekl bych.
If you feel like you can't help yourself stop playing in such a situation I would strongly advise you to verify your account in advance. This is the best way to void unnecessary delays once you win. Every decent casino allows players to undergo verification per request.
Any chance to set up gambling limits while you struggle? It should prevent you from losing, I'd say.
Aha, chápu! Kasino by si toho mělo být vědomo. 🤔 Je zbytečné žádat o bankovní historii nebo výpisy, když jste používali pouze tento druh karty.
Oh, I see! The casino should be aware of that. 🤔 It's pointless requesting banking history or statements when you only used this kind of card.
Moje žádost o výběr peněz, které jsem vyhrál ve výši 13 000 $, byla zamítnuta i po předložení mých identifikačních údajů při 4 různých příležitostech. Po odeslání e-mailů s potvrzením mého průkazu totožnosti a stížností na způsob, jakým se mnou bylo zacházeno, mi byl trvale zablokován účet a 13 000 $, které jsem vyhrál, bylo zabaveno. Zjevně neměli v úmyslu mi zaplatit, i když jsem poskytl identifikační dokumenty. Nevadilo jim vzít mé peníze, když jsem vložil prostředky na svůj účet a prohrál.
My request for the withdrawal of the money I had won in the amount of $13000 was rejected even after submitting my identification details on 4 separate occasions. After sending emails to confirm my ID and complaining about the way I was treated, I was permanently blocked from my account and the $13000 I had won was confiscated. They obviously had no intentions of paying me even though I had provided identification documents. They didn't mind taking my money when I deposited funds into my account and lost.
Již jsem vám odpověděl zde: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/syndicate-casino-scam-warning#post-135751
zkusme prosím udržet konverzaci v jednom vlákně. 🙂
I already answered you here: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/syndicate-casino-scam-warning#post-135751
let's please try to keep the conversation in one thread please. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.