Ahoj!
Myslím, že to musí být velmi frustrující a z toho, co jste popsal ohledně nekonzistence a celkové komunikační úrovně nebo dovedností, chcete-li, není divu, že vypadáte ustaraně.
To je pro mě těžké říct, přesto dáváme kasinům vždy dost času na vyřešení jejich problémů bez našeho zásahu. Podle mého názoru jsme až příliš velkorysí; vzhledem k okolnostem je 14 celých dní dlouhá doba.
V každém případě, kromě pravidelného zpoždění, jaká další „vysvětlení" jste zatím dostali? Pokud vám nevadí, že se ptám,.
Hi!
I imagine it must be very frustrating, and from what you described regarding the inconsistency and overall communication level or skills, if you prefer, no wonder you seem troubled.
This is hard for me to say, yet we always give casinos quite some time to resolve their issues without our intervention. In my opinion, we are far too generous; given the circumstances, 14 full days is a long amount of time.
In any case, aside from the regular delay, what other "explanations" have you gotten so far? If you don't mind me asking,.
Automaticky přeloženo: