FórumKasinaSushi Casino - všeobecná diskuze

Sushi Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od netoflausino
|
2203 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Sushi Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 8 měsíci

Čekám na 800€ 4 dny..za 3 dny jsem poslal zprávu do chatu, že co se děje s mým výběrem a řekli, že je vše v pořádku a musím počkat..peníze nebyly na mém bankovním účtu čtvrtý den a poslal jsem znovu zprávu do chatu a řekli mi, že nemohu vybrat celou částku a že je limit na 600 € za den...předtím o tom nikdo neinformoval a pokud jsem neposílal každodenní zprávu, nevím jak moc bych čekal na peníze. . klamou zákazníky a neinformují o problémech. .

Automaticky přeloženo:
pavlitosss13
před 8 měsíci

Ahoj, podle naší recenze tohoto kasina vidím stejnou informaci a to, že denní limit je 600€. Škoda, že vám to kasino neřeklo hned, ale nemyslím si, že by kasino lhalo nebo něco podobného. Samozřejmě, kdybys nepsal do chatu, asi by ses to nedozvěděl, ale nakonec víš, jak to je.

Podali jste tedy další výběr této částky a čekáte na to nebo už jste peníze obdrželi?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Odeslal jsem nový výběr, ale stále čekám...nechci na peníze čekat další 3 dny nebo více..už čekám 4 dny..a řekl jsem chatu kasin, že chci své peníze ještě dnes, protože je jejich problém, že to neudělali Neříkejte mi, že nemohu vybrat více než 600 €

Automaticky přeloženo:
pavlitosss13
před 8 měsíci

Chápu, že samozřejmě někdy je dobré si podmínky přečíst, abyste takové věci znali. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže pokud budete mít nějaké další problémy, určitě nás můžete kontaktovat.

Budu čekat na vaši aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ok kámo...moc moc

Automaticky přeloženo:
pavlitosss13
před 8 měsíci

Nemáš zač.

Také mě napadlo, že pokud někdy budete chtít někomu odpovědět a chtěli byste zvýšit své šance, že vám odpoví co nejdříve, můžete použít tlačítko „odpovědět" a hráč bude upozorněn, že jste na něj odpověděli .

Ale to je samozřejmě jen malý tip. 🙂 👍

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Peníze jsem obdržel...vše v pořádku

Automaticky přeloženo:
pavlitosss13
před 8 měsíci

Skvělá zpráva a gratulace 🎉😊

Jak dlouho vám trvalo vybrat si peníze? Zůstaneš tady hrát i přes to, co jsi musel překonat? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můžete se také zaregistrovat, vložit a hrát jako Němec

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 6 měsíci

Opravdu jste se zde registrovali?

Tyto informace předám našemu datovému týmu, aby si je mohl ověřit. Děkuji.👌

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj

Ano, zaregistroval jsem se, vložil a hrál. Úspěšně jsem také ověřil svůj účet. Proto nechápu, proč se tady píše, že hráči z Německa nejsou přijímáni

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 6 měsíci

Možná tomu tak bylo naposledy, když bylo kasino ovládáno nebo když bylo přidáno. Takové věci se mohou měnit různými způsoby, takže děkujeme, že jste to řekli a že jste si toho všimli, a náš tým to změní, pokud tomu tak je.

Každopádně, podařilo se vám zde již úspěšně vybrat? Máte na toto kasino spíše pozitivní názor? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jejda, teď jsou němečtí hráči povoleni? To je hezké

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 6 měsíci

Náš datový tým importoval nové informace do databáze poté, co je zkontroloval se zástupcem kasina. Takže za to moc děkuji.👌

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, před více než týdnem jsem požádal o výběr ze Sushi Casino, i když jsem byl ověřen. Ten byl ale po 6 dnech zamítnut, přestože bylo napsáno 72 hodin a bylo potřeba znovu něco pro ověření. Nyní čekám na stažení opět 3 dny. Psal jsem i zákaznickému servisu, ale nemohou mi dát žádné rozumné odpovědi, jen okopírované věty a každý mi říká něco jiného. Mám počkat, momentálně probíhá příliš mnoho výběrů, že to trvá déle, ale bohužel nevidím žádný úspěch v získání mého výběru... Screenshotů z chatů jsem udělal víc než dost. ..

Automaticky přeloženo:
juustiin29
před 3 měsíci

Ahoj!

Myslím, že to musí být velmi frustrující a z toho, co jste popsal ohledně nekonzistence a celkové komunikační úrovně nebo dovedností, chcete-li, není divu, že vypadáte ustaraně.

To je pro mě těžké říct, přesto dáváme kasinům vždy dost času na vyřešení jejich problémů bez našeho zásahu. Podle mého názoru jsme až příliš velkorysí; vzhledem k okolnostem je 14 celých dní dlouhá doba.

V každém případě, kromě pravidelného zpoždění, jaká další „vysvětlení" jste zatím dostali? Pokud vám nevadí, že se ptám,.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Řekli, že jsem byl plně ověřen a že bych měl počkat, až bude můj výběr zpracován. Téhož dne jsem obdržel e-mail, že můj výběr byl zamítnut a že bych měl kontaktovat zákaznický servis. Okamžitě jsem to udělal a řekli, že potřebují mou fotku a můj průkaz, kde byl můj loket vidět z jakéhokoli důvodu. Hned jsem to nahrál a pak jsem musel znovu čekat. Poté, co jsem použil malý tlak, bylo to přijato a zaměstnanec řekl, že jsem nyní plně ověřen. Musel jsem však výběr provést znovu a nyní počkat další 3 dny. Zatím se nic nestalo a myslím, že se ani nic dalšího nestane nebo po mně najednou něco chtějí. Mám screenshoty chatu, kde je napsáno, že s mým účtem je vše v pořádku a jen je potřeba zaplatit, ale nic se neděje. Doufám, že mohou něco udělat, aby toto kasino vyplatilo mé výhry. Zaměstnanci na chatu vždy říkají, buďte trpěliví, vše je v pořádku, ale nemohou mi dát žádné přímé odpovědi. Vždy je to stejné.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Bohužel nikde nemůžu najít, že výplaty skutečně probíhají a že mi stránka vyplácí peníze. Tak nějak se cítím velmi otrávený

Automaticky přeloženo:
juustiin29
před 3 měsíci

V tomto případě bych rád připomněl, co říkala Radka a to, že kasinům dáváme 14 dní. Pokud se nic nezměnilo a peníze jste neobdrželi, můžete nás kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci. Každopádně pokud už jsi ověřil sebe a své ID, tak nevím, kde by mohl být problém. Asi bych byl chvíli trpělivý, protože nic jiného se v této situaci dělat nedá.

Pevně věřím, že se k vám peníze časem dostanou a pokud se něco změní, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky