před 4 měsíci
Mám tam více než 6000 eur, jak to mohu zpracovat
I have more than 6000 euros there how can i process tiwh that
0
Mám tam více než 6000 eur, jak to mohu zpracovat
I have more than 6000 euros there how can i process tiwh that
Řekli, že nerespektuji podmínku číslo 11.5, což je nepravdivé, berou 6000 eur, poprvé jsem hrál bonus
Odpověděl jsem thomasovi, nevěděl jsem, že toto kasino je zloděj.
Možná špatně kontaktujte autority ANJOUAN GAMING, pokud mi to nevysvětlí.
They said i didnt respect term condition number 11.5 which is false, they take 6000 euros, i played a bonus for the first time
i answered to thomas, i didnt know these casino is a thief.
Maybe ill contact the ANJOUAN GAMING authorithies, if they dont explain me.
Dobře, a co potom říká bod 11.5, o kterém jste byli obviněni z porušení pravidel? Pokud si myslíte, že jste nic neporušili, tak byl dobrý krok podat stížnost a uvidíme, jestli to nějak vyřešíme.
Také děkuji za odpověď Tomášovi a uvidíme, kam se odsud dostaneš.
Pokud máte něco nového, neváhejte a dejte nám vědět.
Right, and then what does point 11.5 say about which you were accused of breaking the rules ? If you don't think you broke anything then it was a good step to lodge a complaint and we'll see if we can resolve it somehow.
Also, thank you for replying to Tomas and let's see where you go from here.
If you have anything new, don't hesitate to let us know.
Chtěl jsem jen poblahopřát Casino Guru ke snížení celkového hodnocení Suprabets, nyní je 6,1 a pod průměrem.
Pro připomenutí, ještě před pár měsíci to bylo 8.3.
Samozřejmě jsou to zcela podvodné stránky a zaslouží si hodnocení 0,0, ale jdeme správným směrem. 😀
Just wanted to congratulate Casino Guru on bringing down the overall rating of Suprabets, it is 6.1 and below the average now.
As a reminder, just a few months ago it was at 8.3.
Ofcourse they are completely fraudulent site and deserve the rating 0.0, but we are moving in the right direction. 😀
Na základě něčeho musí hodnocení klesnout. Ovlivňuje to několik faktorů a když přidáte hráče, jejichž stížnosti nejsou vyřešeny, věci se začnou hýbat více. Ale pokud tomu tak není, nemůžeme index bezpečnosti jen tak snížit.
Nicméně vidím, že když to takhle půjde dál, asi to nebude pro kasino dobré. 🤔
On the basis of something the rating must go down. Several factors influence it and when you add players whose complaints are unresolved, then things start to move more. But if that's not the case, we can't just lower the safety index.
However, I can see that if it goes on like this, it probably won't be good for the casino. 🤔
Pravidla 11.5, právě řekli, že jsem porušil pravidlo 11.5, aniž by přesně vysvětlili, kde je problém?
11.5 rules, they just said i broke rule 11.5 without explaining exactly where is the problem ?
Aha, takže to může být v podstatě několik věcí. Možná se vás zeptám na běžnou věc, kterou je více účtů. Je to tam také zmíněno. Nebyl by to například problém? Samozřejmě je to jen výstřel do tmy, ale ptám se jen proto, že se to často řeší.
Oh yeah, so it could basically be several things. Maybe I'll ask you about a common thing, which is multiple accounts. It's also mentioned there. Wouldn't that be a problem, for example ? Of course, this is just a shot in the dark, but I'm just asking because it's something that is often dealt with.
Vítejte v GuruSlots...(sarkasmus). Podívejte se na můj konkrétní případ... Mluvil jsem s curaçao gaming měsíce o tomto podvodném pseudocasinu. Co se mě týče, nehodlám nic vymáhat, ale byl bych rád, aby se to nestalo ostatním.
PS: Děkuji Guru... za to, že po měsících snížil bezpečnostní reputaci ALTA, kterou tento podvod měl.
Welcome to GuruSlots...(Sarcasm). Look in my particular case... I've been talking to curaçao gaming for months about this scam pseudocasino. For my part, I am not going to recover anything, but I would love for it not to happen to others.
PS: Thank you Guru... for after months lowering ALTA's security reputation that this scam had.
Bienvenido a GuruSlots...(Sarcasmo). Mira en mi caso particular... meses llevo hablando con curazao gaming por este pseudocasino estafa. Por mi parte no voy a recuperar nada, pero me encantaría que no le pase a otros.
P.D.: Gracias Guru... por después de meses bajar la reputación de seguridad de ALTA que tenia esta estafa.
z čeho jsi obviněn? Viděl jsem váš případ a nerozuměl jsem
What are you accused of? I saw your case i didnt understand
Obviňují mě ze stejné věci jako všechny hráče tohoto podvodného kasina. Zaveďte pravidlo 11.5.. a bla.. bla...
They accuse me of the same thing as all the players of this scam casino. Inflict rule 11.5.. and blahh.. blah...
Me acusan lo mismo que a todos los jugadores de este casino estafa. Infligir la regla 11.5.. y blahh.. bla...
Děkuji mnohokrát a zkusili jste se zeptat sami sebe, co jste porušili, nebo vás nenapadá nic, co by vyhovovalo vašemu případu? 🤔
Thank you very much, and have you tried to ask yourself what you have violated or is there nothing that you can think of that would fit your case ? 🤔
Ne, pane, jeho důkazy, když vyhrajete příliš mnoho, vytvoří nějaké výmluvy, aby vám nedali své peníze.. kasina
No sir its evidence when you win too much, they will create some excuses to dont give you your money.. casinos
Dobře, tak uvidíme, s čím tým přijde, a doufejme, že dostaneme nějakou odpověď od kasina nebo co se stalo.
Držím palce, ať vše dobře dopadne. 🤞
Okay then, let's see what the team comes up with and hopefully we'll get some kind of response from the casino or whatever happened.
I'll keep my fingers crossed that everything turns out well. 🤞
Vždy si najdou nějaký důvod, proč nekomunikovat
They will always find some reason to dont communicate
Možná ano a možná ne, kasino nemůžeme donutit, aby reagovalo a komunikovalo s námi, takže pokud to nechtějí řešit, tak to neudělají. Ale pak víme, se kterým kasinem máme co do činění, a stejně tak i hráči.
Nebudu samozřejmě předbíhat, protože to tak být nemusí.
Maybe yes and maybe no, we can't force the casino to respond and communicate with us, so if they don't want to resolve it, they won't do it. But then we know which casino we are dealing with and so do the players.
Of course, I won't get ahead of myself, because it doesn't have to be that way.
Samozřejmě, Jaro, rozumím tvému postoji, ale spoléhám na to, že mi pomůžeš, protože na těchto účtech mám více než 7000 eur, které jsou bezdůvodně zablokovány.
A četl jsem všechny stížnosti a fórum, ti samí hráči mají stejný problém bez důvodu zablokován, říkají porušení pravidla 11.5 .. fake
Of course Jaro i understand your position but i count on you to help me because i have more than 7000 euros in these account which blocked with no reason.
And i read all the complaints and forum here the same players have the same problem blocked for no reason they say breaking rule 11.5 .. fake
Martine jak jste s nimi prosím vyřešili situaci?
Martina how did you solve the situation with them please?
Tio alexis, nemají licenci od Curacao Gaming, proč jsi mluvil s curacao gaming?
Tio alexis, They are not licensed by Curacao Gaming, why you talked to curacao gaming ?
Samozřejmě, Jaro, rozumím tvému postoji, ale spoléhám na to, že mi pomůžeš, protože na těchto účtech mám více než 7000 eur, které jsou bezdůvodně zablokovány.
A četl jsem všechny stížnosti a fórum, ti samí hráči mají stejný problém bez důvodu zablokován, říkají porušení pravidla 11.5 .. fake
Of course Jaro i understand your position but i count on you to help me because i have more than 7000 euros in these account which blocked with no reason.
And i read all the complaints and forum here the same players have the same problem blocked for no reason they say breaking rule 11.5 .. fake
Ahoj!
Jak Jaro objasnil, spory hráčů nikdy nemají výsledek, a to navzdory skutečnosti, že členové našeho angažovaného Centra řešení se vždy snaží najít řešení ze všech sil – někdy i mimo jejich dosah.
Bohužel přímý vliv hráčů na index bezpečnosti je primárně odvozen z ověřených stížností. Význam: Index bezpečnosti bude snížen úměrně závažnosti problému pouze v případě, že hráč podá stížnost a projde celým procesem dokazování, že se kasino chovalo nečestně. Protože se zdá, že všechny ostatní stížnosti byly vyřešeny, argumenty hráčů nebyly podpořeny důkazy. Když už mluvíme o fóru, je to jen místo pro diskusi, takže dává smysl, že pečlivě stanovený Safety Index nelze nijak měnit jen proto, že někteří hráči jsou obecně nespokojeni. Tak dlouho po "fake", podle mě.
Souhlasím však s tím, že použití pravidla tak různorodého, jako je 11.5, jako jediné vysvětlení je nedostatečné. Předpokládal bych trochu víc, ideálně s důkazy o specifikách vašeho porušení.
To vše píšu proto, abych vás informoval, jak to funguje, a abych vám poděkoval za to, že jsem přišel podat stížnost. Můžete si být jisti, že s ním bude zacházeno opatrně.
Hello there!
As Jaro clarified, players' disputes are never granted an outcome, despite the fact that members of our committed Resolution Center always try their hardest—sometimes even beyond their reach—to find a solution.
Unfortunately, players' direct influence over the Safety Index is primarily derived from validated complaints. Meaning: The Safety Index will only be reduced in proportion to the seriousness of the problem if a player files a complaint and goes through the entire process of proving that the casino behaved unfairly. Since all other complaints seem to have been resolved, the players' arguments were not supported by the evidence. Speaking of the forum, it is just a place for discussion, so it makes sense that the carefully determined Safety Index cannot be changed in any way just because some players are generally dissatisfied. So long for "fake", in my opinion.
However, I agree that using a rule as diverse as 11.5 as the sole explanation is insufficient. I would anticipate a little more, ideally with evidence of the specifics of your breach.
I am writing all of this to let you know how it operates and to show my gratitude for coming to file the complaint. You can be sure it will be handled with care.
Existuje několik postižených se stejným modus operandi a stále má průměrné hodnocení, měl bych mu dát minimum, protože zadržoval naše peníze bez jakéhokoli vysvětlení a nikdy neodpovídá na e-maily, protože důvěřuje pověsti, kterou člověk zadá, když hraje v tomto kasinu. .. že nepomáhá, že pokračuje v podvádění dalších lidí.
There are several affected with the same modus operandi and it still has an average rating, I should give it the minimum since it kept our money without any explanation and never responds to the emails, trusting in the reputation one enters to play in that casino... that It doesn't help that he continues to scam more people.
son varios afectados con el mismo modo operantis y aun tiene una calificación media, debería darle la mínima ya que se quedo con nuestro dinero sin explicación alguna y nunca responde los emails, confiando de las reputación uno entra a jugar en ese casino...eso no ayuda que siga estafando a mas personas
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.