Existuje několik postižených se stejným modus operandi a stále má průměrné hodnocení, měl bych mu dát minimum, protože zadržoval naše peníze bez jakéhokoli vysvětlení a nikdy neodpovídá na e-maily, protože důvěřuje pověsti, kterou člověk zadá, když hraje v tomto kasinu. .. že nepomáhá, že pokračuje v podvádění dalších lidí.
There are several affected with the same modus operandi and it still has an average rating, I should give it the minimum since it kept our money without any explanation and never responds to the emails, trusting in the reputation one enters to play in that casino... that It doesn't help that he continues to scam more people.
son varios afectados con el mismo modo operantis y aun tiene una calificación media, debería darle la mínima ya que se quedo con nuestro dinero sin explicación alguna y nunca responde los emails, confiando de las reputación uno entra a jugar en ese casino...eso no ayuda que siga estafando a mas personas
Máme určitý postup, kdy kontrolujeme všechna online kasina a zvyšujeme či snižujeme hodnocení a více se o tom dočtete v tomto článku 👈.
Naším cílem je pomoci všem hráčům lépe porozumět tomu, zda je kasino bezpečné nebo ne, a doufáme, že všichni naši uživatelé budou při výběru kasina, kde hrát, opatrnější.
We have certain procedure when we review all online casinos and increase or decrease the rating and you can read more about it in this article 👈.
We aim to help all the players better understand if a casino is safe or not, and we hope for all of our users to get more careful when it comes to choosing one to play at.
Vždy rádi pomůžeme.
Máte nějaké novinky ohledně vašeho případu? Peter už věc vyšetřuje, jak vidím, tak snad brzy uvidíme nějaký pokrok.
We are always glad to help.
Do you have any updates on your case? Peter is already investigating the matter, as I can see, so hopefully soon we'll see some progress.
Toto kasino nespolupracuje a nemluví, nevím, co mám dělat Romi. Především je na mém účtu velká částka
This casino is not cooperative and does not talk, I don't know what to do Romi. Above all there is a large sum in my account
Jak vidím ve vaší stížnosti, Peter je v kontaktu s kasinem, takže buďte trpěliví a doufejme, že brzy budete moci vidět pohyb.
As I can see in your complaint, Peter is in contact with the casino, so please be patient, and hopefully soon you will be able to see the movement.
Hmm, vidím to jako docela komplikovanou situaci, protože pokud jde hlavně o sportovní sázení a bonus, který jste v této souvislosti použili, pravděpodobně vám náš tým nepomůže. Ale vidím, že jste také sdíleli nějaké věci o ruletě, takže uvidíme, co řekne náš tým a zda se bude případem dále zabývat. Zatím buďme trpěliví, protože tě nechci vyvést z omylu.
Hmm I see this as quite a complicated situation because if it's mainly about the sports betting and the bonus that you used in this context probably our team won't be able to help. But I see that you also shared some things about roulette so we will see what our team will say and whether they will deal with the case further. For now, let's be patient because I don't want to misslead you.
Myslíš, že je normální, co se děje jaro?
Hrál jsem kasino, ale kasino guru nepokračovalo v řešení problému
Do you think its normal what is happening jaro ?
I played casino, but casino guru did not continue to solve the problem
Ahoj,
jde o poměrně časté nedorozumění. Dovolte mi otázku, prosím:
Myslíte si, že při procházení našich webových stránek zde recenzujeme sportovní knihy?
My ne, vše, co zde čtete, vždy obsahuje pouze slovo „casino". Pokud tedy sledujete naši webovou stránku, abyste našli férové bookmakery, můžete se snadno splést.
To je důvod, proč se obvykle nepouštíme do konverzací souvisejících se sportovním sázením a zvláště neřešíme takové stížnosti. Pokud se nepletu, je to tedy uvedeno ve formuláři žádosti o reklamaci.
No to je mi líto.
Hello,
this is a rather common misunderstanding. Allow me a question, please:
Upon browsing our websites, do you think we review sports books here?
We don't, everything you read here always only contains the word "casino". Thus, if you follow our website to spot fair bookies, you may be mistaken quite easily.
Hence, this is the reason why we usually do not delve into sports betting-related conversations and especially address such complaints. If I'm not mistaken, it is therefore mentioned in the complaint application form.
Well, I'm sorry.
rozumím tomu, co říkáte. Ale říkám vám, že můj hráčský účet byl hrán v kasinu a sportu.
Takže za normálních okolností se o případ může postarat guru kasina
I understand what you are saying. But I am telling you that my player account was played on casino and sport.
So normally casino guru can take care of the case
Jak vidím ve vaší stížnosti, Peter vám vše vysvětlil, napsal: "Bohužel vaše snímky obrazovky nejsou uspokojivým důkazem proti informacím poskytnutým kasinem. Jak již bylo zmíněno dříve, zástupce kasina mi poskytl důkazy o vašich herních aktivitách. kde je vidět, že jste nehráli kasino bonus, který jste uvedli dříve ve stížnosti, a většina vašich aktivit byla v sekci sportovního sázení, protože problém, který vedl k vašemu zablokování, byl způsoben problémem souvisejícím se sportovním sázením, bohužel nebudeme. nemůžeme vám správně poradit, protože nemáme dostatečný přehled o sportovním sázení a nedokázali bychom kvalifikovaně posoudit všechna pro a proti, proto vaši stížnost musíme zamítnout."
To je důvod, proč stížnost nemohla být vyřešena naším týmem zde.
Zkusili jste kontaktovat některou z webových stránek, které navrhl?
As I can see in your complaint, Peter explained everything to you, he wrote: "Unfortunately, your screenshots aren't satisfactory evidence against the information provided by the casino. As mentioned before the casino representative has provided me with evidence of your gaming activities where it is visible that you have not played the casino bonus you mentioned earlier in the complaint and most of your activity was in the sports betting section. As the issue resulting in your blocking was due sports betting-related issue, unfortunately, we won't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint."
That is the reason the complaint couldn't be solved by our team here.
Have you tried to contact any of the websites he suggested?
Zmínil jsem se, že jsem hrál bonus, byl to sportovní bonus, stejně jsem možná neupozornil.
Snažil jsem se kontaktovat stránky, na které jste mi odpověděli jednou odpovědí Je nám líto, že se dozvídáme o vašem problému se sázkařskou stránkou, kterou jste zmínil. Na našem seznamu jste jej nenašli, protože nepatří mezi námi testované a doporučené značky. Proto by pro nás bylo nemožné nabídnout jim naše zprostředkování.
Suprabets vede spor o to, že se jedná o sportovní sázení, takže odpovíte, že není naší odpovědností, že případ bude zamítnut jako 100x předtím pro ostatní hráče a suprabet rating tím není ovlivněn.
Musíme se zastavit a dát jim hodnocení ne 6,1, ale 1 z 10.
Musíte změnit, že i pro ostatní hráče musí vědět, jak tato kasina fungují...
i mentionned i played the bonus it was sport bonus anyway maybe i didnt make attention.
I tried to contact the sites you gave me one answer We are sorry to hear about your issue with the betting site you mentioned. You couldn't find it on our list because it is not one of our tested and recommended brands. Therefore, it would be impossible for us to offer our mediation with them.
Suprabets is leading the dispute on the fact that it is sports betting so you will answer that it is not our responsibility the case will be rejected as 100 times before for other players, and the suprabet rating is not affected.
We must stop, and give them a rating not of 6.1 but 1 out of 10.
You must change that even for others players they must know how these casino works...
Zmínil jsem se, že jsem hrál bonus, byl to sportovní bonus, stejně jsem možná neupozornil.
Snažil jsem se kontaktovat stránky, na které jste mi odpověděli jednou odpovědí Je nám líto, že se dozvídáme o vašem problému se sázkařskou stránkou, kterou jste zmínil. Na našem seznamu jste jej nenašli, protože nepatří mezi námi testované a doporučené značky. Proto by pro nás bylo nemožné nabídnout jim naše zprostředkování.
Suprabets vede spor o to, že se jedná o sportovní sázení, takže odpovíte, že není naší odpovědností, že případ bude zamítnut jako 100x předtím pro ostatní hráče a suprabet rating tím není ovlivněn.
Musíme se zastavit a dát jim hodnocení ne 6,1, ale 1 z 10.
Musíte změnit, že i pro ostatní hráče musí vědět, jak tato kasina fungují...
i mentionned i played the bonus it was sport bonus anyway maybe i didnt make attention.
I tried to contact the sites you gave me one answer We are sorry to hear about your issue with the betting site you mentioned. You couldn't find it on our list because it is not one of our tested and recommended brands. Therefore, it would be impossible for us to offer our mediation with them.
Suprabets is leading the dispute on the fact that it is sports betting so you will answer that it is not our responsibility the case will be rejected as 100 times before for other players, and the suprabet rating is not affected.
We must stop, and give them a rating not of 6.1 but 1 out of 10.
You must change that even for others players they must know how these casino works...
Pak je mi opravdu líto, že vám ani jeden z nich nedokázal pomoci.
Bohužel není možné tímto způsobem změnit bezpečnostní index kasina, protože nevyřizujeme stížnosti ani nic, co souvisí se sportovním sázením.
Then I am really sorry that neither of them could help you.
Unfortunately, there is no possibility of changing the safety index of the casino this way because we don't handle complaints or anything related to sports betting.
Podvody v tomto kasinu pokračují, měl bych mu dát záporné skóre a ne velkorysé skóre, které mu dávají, abych mohl pokračovat v páchání zločinů, ušel jsem 4 měsíce, aniž bych dostal své peníze zpět
The scams continue in this casino, I should give it a negative and not the generous score they give it to continue committing crimes, I have gone 4 months without getting my money back
siguen las estafas en este casino, ya debería ponerle en negativo y no tan generosa puntuación que le dan para seguir delinquiendo, yo voy 4 meses sin que me devuelva mi dinero
Jak jsme již mnohokrát vysvětlili, stížnostmi souvisejícími se sportovním sázením se nezabýváme, a proto to nemůže žádným způsobem ovlivnit skóre, jak tomu říkáte.
Byl některý z webů, které jsem navrhl, schopen prozkoumat tento váš problém?
As we already explained many times before, we don't deal with complaints related to sports betting, and therefore it cannot impact the score, as you call it, in any way.
Were any of the sites I have suggested able to look into this issue of yours?
Pokud bychom mohli teoreticky jen tak pro legraci říci, že se zabýváte i sportovním sázením, mohl byste vysvětlit, jaká teoretická situace ospravedlňuje uzavření něčího účtu a zabavení všech jeho finančních prostředků?
Všechny normální a běžné stránky prostě omezují zákazníka, pokud se mu nelíbí jeho sázkové vzorce, a to vždy v případě účtů, které místo prohry vydělávají.
Toto je jediný případ, se kterým jsem se kdy setkal, abych otevřeně přiznal, že vám vezmou peníze a zavřou váš účet, pokud se jim nelíbí vaše vzorce sázení.
Samozřejmě nemohou nic dokázat, všechny důkazy jsou nepřímé, ale protože jsou na Curaçau, je jim to jedno.
Další věc je, že kasino ví, že se nebudete zabývat sportovním sázením, a může jednoduše poslat každý otevřený případ zde do sportovní sekce – i když člověk vsadil pouze jednu sázku a případ je uzavřen – hodnocení je nedotčeno.
If we could theoretically just for fun say that you also deal with sports betting, could you explain what theoretical situation justifies closing someone's account and confiscating all of his funds?
All of the normal and regular sites simply limit the customer if they don't like his betting patterns, always in the case of the accounts that are making money instead of losing.
This is the only case I have ever met to openly admit that they are going to take your money and close your account if they don't like your betting patterns.
Ofcourse they can not prove anything, all of the evidence is circumstantial, but since they are in Curaçao, they don't care.
The other thing is, the Casino knows you are not going to deal with sports betting and they can simply push every open case here to the sports section - even if one made only one bet, and the case is closed - the rating is intact.
Brácho, nejsou na Curacau. CEG jsou například velmi spravedlivé.
Licence je ANJOUAN GAMING LICENSING, dokonce ani neodpovídají na e-maily, poskytovatel licence je škoda, že jsou dokonce spolu s nadstandardy.
Další věc je, že kasino ví, že se nebudete zabývat sportovním sázením, a může jednoduše poslat každý otevřený případ zde do sportovní sekce – i když člověk vsadil pouze jednu sázku a případ je uzavřen – hodnocení je nedotčeno. MÁTE PRAVDU a kasino guru musí signalizovat, že mnoho hráčů čelí problému s účtem. takže lidé nebudou používat suprabety.
Bro, they are not in curacao. CEG for example are very fair.
The license is ANJOUAN GAMING LICENSING they even dont reply to mails, the licensor its a shame that even are together with suprabets.
The other thing is, the Casino knows you are not going to deal with sports betting and they can simply push every open case here to the sports section - even if one made only one bet, and the case is closed - the rating is intact. YOU RE RIGHT and casino guru must signal that many players face account problem. so people wont use suprabets.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.