Samozřejmě, Jaro, rozumím tvému postoji, ale spoléhám na to, že mi pomůžeš, protože na těchto účtech mám více než 7000 eur, které jsou bezdůvodně zablokovány.
A četl jsem všechny stížnosti a fórum, ti samí hráči mají stejný problém bez důvodu zablokován, říkají porušení pravidla 11.5 .. fake
Of course Jaro i understand your position but i count on you to help me because i have more than 7000 euros in these account which blocked with no reason.
And i read all the complaints and forum here the same players have the same problem blocked for no reason they say breaking rule 11.5 .. fake
Ahoj!
Jak Jaro objasnil, spory hráčů nikdy nemají výsledek, a to navzdory skutečnosti, že členové našeho angažovaného Centra řešení se vždy snaží najít řešení ze všech sil – někdy i mimo jejich dosah.
Bohužel přímý vliv hráčů na index bezpečnosti je primárně odvozen z ověřených stížností. Význam: Index bezpečnosti bude snížen úměrně závažnosti problému pouze v případě, že hráč podá stížnost a projde celým procesem dokazování, že se kasino chovalo nečestně. Protože se zdá, že všechny ostatní stížnosti byly vyřešeny, argumenty hráčů nebyly podpořeny důkazy. Když už mluvíme o fóru, je to jen místo pro diskusi, takže dává smysl, že pečlivě stanovený Safety Index nelze nijak měnit jen proto, že někteří hráči jsou obecně nespokojeni. Tak dlouho po "fake", podle mě.
Souhlasím však s tím, že použití pravidla tak různorodého, jako je 11.5, jako jediné vysvětlení je nedostatečné. Předpokládal bych trochu víc, ideálně s důkazy o specifikách vašeho porušení.
To vše píšu proto, abych vás informoval, jak to funguje, a abych vám poděkoval za to, že jsem přišel podat stížnost. Můžete si být jisti, že s ním bude zacházeno opatrně.
Hello there!
As Jaro clarified, players' disputes are never granted an outcome, despite the fact that members of our committed Resolution Center always try their hardest—sometimes even beyond their reach—to find a solution.
Unfortunately, players' direct influence over the Safety Index is primarily derived from validated complaints. Meaning: The Safety Index will only be reduced in proportion to the seriousness of the problem if a player files a complaint and goes through the entire process of proving that the casino behaved unfairly. Since all other complaints seem to have been resolved, the players' arguments were not supported by the evidence. Speaking of the forum, it is just a place for discussion, so it makes sense that the carefully determined Safety Index cannot be changed in any way just because some players are generally dissatisfied. So long for "fake", in my opinion.
However, I agree that using a rule as diverse as 11.5 as the sole explanation is insufficient. I would anticipate a little more, ideally with evidence of the specifics of your breach.
I am writing all of this to let you know how it operates and to show my gratitude for coming to file the complaint. You can be sure it will be handled with care.