Řekl jsem, že když jsem konečně dostal své peníze ze skvělého tím, že jsem jim dal číslo vízové karty díry, bylo tu pár skeptiků, že by toto číslo mohli použít k vyprázdnění bankovního účtu, takže jsem řekl, že se mých peněz ještě nedotkli!
I ment that when i finally got my money out of superb by giving them the hole visacard number,here was few sceptics that they might use that number to empty the bank account,so i said that not yet they havent touched my money!
Účet byl plně ověřen v době registrace, to byl trik, způsob, jakým prováděli ověření, vypadal, že se bude jednat o skutečné kasino.
můj výběr byl zrušen 3x předtím .. můj první výběr byl v říjnu minulého roku
Tentokrát jsem provedl výběr na svou kartu, stále čekám.
The account was fully verified at the time of registration, that was the trick , the way they were doing verification looked like it will be a genuine casino .
my withdrawal are cancelled 3 times before .. my first withdrawal was back in October last year
This time i made withdrawal to my card , still on awaiting.
Chápu. Jste teď náhodou v kontaktu s kasinem?
Abych řekl pravdu, nejsem si jistý, co bych v takovém případě dělal. Na jednu stranu mají opravdu nízký index bezpečnosti a nereagují na žádné stížnosti, ale na druhou stranu, jak vidíme z příspěvku výše, zaplatili část starých dluhů, jak je mohu nazvat. 🤷♀️
Dejte nám prosím vědět o dalším vývoji, opravdu bychom rádi viděli výsledek.
I see. Are you in contact with the casino now, by any chance?
To tell you the truth, I am not sure what I would do in such a case. On one hand, they have a really low safety index, and they are not responding to any complaints, but on the other hand, as we can see from the post above, they paid some of the old debts, as I can call them. 🤷♀️
Let us know, please, about any further developments, we really like to see the outcome of this.
Jo, ne Za milion let bych pokračoval v té sračce rádoby kasina, doufejme, že ani nikdo jiný!
Yeah,not In a million years would i resume In that shithole of a wannabe casino,hopefully neither does anyone else!
Myslel jsem si to.🙂 Máte nějaké oblíbené? Pokud byste se chtěli podělit, samozřejmě.
Thought so.🙂 Do you have any favorites? If you would like to share, of course.
Používám hraní v kasinu paf, nikdy jsem nic nevyhrál na automatech, ale podařilo se mi vyhrát jejich variantu binga, výhry byly poměrně velké, takže po 10 letech jsem na této stránce stále, ale nedoporučuji hrát jejich automaty, dnes hraji většinou videoautomaty kasino, tato stránka mi dala největší x, což bylo 5347x pouze u sázky 20c, nikdy jsem nevyhrál maxwin na žádné stránce po 18 letech hraní, jednou to přijde, doufám! Jako kdokoli jiný jsem hodně na dně, ale nikdy neztratím víc, než si mohu dovolit!
I use to play In paf casino, never won anything in slots but i did manage to win their variant bingo ,the wins was rather big so after 10 years im still up in that site but i dont recommend to play their slots,nowadays i play mostly videoslots casino,that site has given me the biggest x which was 5347x only on 20c bet though,never won maxwin on any site after 18years of playing,it will come someday,i hope! Like anyone else i am down a lot but never lost anymore than i can afford!
Zdá se, že kasino vůbec nezpracovává výběry, zkontrolujte stížnosti
It seems like the casino doesn't process withdrawals at all, check the complaints
Používám hraní v kasinu paf, nikdy jsem nic nevyhrál na automatech, ale podařilo se mi vyhrát jejich variantu binga, výhry byly poměrně velké, takže po 10 letech jsem na této stránce stále, ale nedoporučuji hrát jejich automaty, dnes hraji většinou videoautomaty kasino, tato stránka mi dala největší x, což bylo 5347x pouze u sázky 20c, nikdy jsem nevyhrál maxwin na žádné stránce po 18 letech hraní, jednou to přijde, doufám! Jako kdokoli jiný jsem hodně na dně, ale nikdy neztratím víc, než si mohu dovolit!
I use to play In paf casino, never won anything in slots but i did manage to win their variant bingo ,the wins was rather big so after 10 years im still up in that site but i dont recommend to play their slots,nowadays i play mostly videoslots casino,that site has given me the biggest x which was 5347x only on 20c bet though,never won maxwin on any site after 18years of playing,it will come someday,i hope! Like anyone else i am down a lot but never lost anymore than i can afford!
No, i když mám pocit, že jste takové štěstí neměli, jsem rád, že to berete zodpovědně 👍.
Rád bych řekl, že hazardní hry jsou placenou zábavou a mnoho hráčů má pocit, že na oplátku musí dostat něco víc v podobě větších výher. Z mého pohledu to není tak jednoduché. Konkrétně pro sloty.
Well, despite it feels you have not been so lucky, I'm glad you take it responsibely 👍.
I would like to say gambling is paid entertainment, and many players feels they have to get something more in return in the form of bigger winnings. From my perspective, it's not so easy. Specifically for slots.
Kvůli tolika ignorovaným stížnostem, většinou ohledně opožděných žádostí o výběr, je jeho index bezpečnosti nyní strašně nízký. Zdá se mi, že už nejsou ochotni platit nebo řešit stížnosti.
Due to so many ignored complaints, mostly about delayed withdrawal requests, its Safety Index is now terribly low. To me, it seems they are not willing to pay or address the complaints anymore.
Promiň RITT, jsem si docela jistý, že jsi udělal vše, co jsi mohl, teď je to na nich "do prdele" Opravdu doufám, že odtamtud dostaneš své peníze, držím palce!
Sorry RITT,i'm pretty sure you have done all you can do,now it's up to them"shit" i really do hope that you get your money from there,fingers crossed!
Co nám říká historie, když je bezpečnostní index kasina nižší a je uveden jako vysoce rizikové?...zkusí se zlepšit a začít platit nebo prostě zavřít?
What does history tell us when a casino's safety index is lower and listed as high risk?...do they try to improve and start paying of just close down?
Určitě to vypovídá o tom, že kasino mělo v minulosti problémy a lidi, kteří se o své hráče moc nestarali a já bych byl s důvěrou v takové kasino opatrný. Samozřejmě budu navazovat na to, že když se změní třeba majitel, tak se to může časem změnit, ale nemusí to být pravidlem.
Stát se to tedy může, ale myslím si, že by se v takovém případě muselo něco změnit, třeba personální. Nedovedu si představit, co by přesvědčilo současné lidi, kteří tam pracují, aby začali platit hráče. Dobrá pověst je samozřejmě důležitá, ale ne každé kasino se o ni stará, jak vidíme. 🤷♂️
It certainly speaks volumes that the casino had problems in the past and people who didn't care much about their players and I would be wary of trusting such a casino. Of course, I will follow up that if the owner changes, for example, that can change over time, but it doesn't have to be the rule.
So, it can happen, but I think that in such a case something would have to change, for example the personnel. I can't imagine what would convince the current people who work there to start paying players. Of course a good reputation is important, but not every casino cares about it, as we can see. 🤷♂️
Můj výběr za 300 liber tedy neprošel.
Zrušil jsem to a znovu podám další požadavek na plnou částku.
Mám znovu vybrat ze sportovní peněženky nebo ji převést do kasinové peněženky a poté vybrat. Nebude v tom žádný rozdíl?
So my withdrawal for £300 did not go through.
I have cancelled it and going to put another request in for the full amount again.
Should I withdraw from Sports wallet again or transfer it to casino wallet and then withdraw. Will it make no difference either way ?
Oh, rád bych ti dal nějakou radu, ale nevím, jestli to udělá rozdíl přesně tak, jak jsi řekl. Jediné, na čem záleží, je, jestli k vám peníze nakonec přijdou, ale mám pocit, že tahle sága nikdy nekončí.
Myslím, že vše, co můžeme udělat, je modlit se. 🙏
Oh, I'd like to give you some advice, but I don't know if it'll do the difference exactly as you said. The only thing that matters is if the money will eventually come to you, but I have a feeling this saga is never-ending.
I guess all we can do is pray. 🙏
Na podobné lodi jako ostatní. V současné době stále v rámci okna „7–21 dní" – které se uzavírá příští týden – ale už jsem smířený s tím, že své peníze nedostanu (a na webu mám další ££££, na jejichž výběr čekám). Podvodníci nejvyššího řádu.
Moje jediná rada pro sebe by byla odepsat to na zkušenosti a používat pouze licencované weby.
In a similar boat to others. Currently still within the "7-21 day" window - which closes next week - but I'm already resigned to not receiving my money (and I've got more £££ on the site which I'm waiting to withdraw). Scammers of the highest order.
My only advice for myself would be to write it off to experience and only use licensed websites.
Všiml jsem si, že na stránce výběru je uvedeno „debetní karty nejsou podporovány".
Tentokrát jsem tedy vybral na svou kreditní kartu, ne že bych si myslel, že to bude k něčemu dobré.
I have noticed on the withdrawal page it says 'debit cards not supported'.
So this time I have withdrawn to my credit card, not that I think it will do any good.
Vybral jsem si debetní kartou a takhle mi přišly peníze na bankovní účet, takže nevím...
I did withdraw in my depit card and thats how the money came to my bank account,so i dont know....
Na podobné lodi jako ostatní. V současné době stále v rámci okna „7–21 dní" – které se uzavírá příští týden – ale už jsem smířený s tím, že své peníze nedostanu (a na webu mám další ££££, na jejichž výběr čekám). Podvodníci nejvyššího řádu.
Moje jediná rada pro sebe by byla odepsat to na zkušenosti a používat pouze licencované weby.
In a similar boat to others. Currently still within the "7-21 day" window - which closes next week - but I'm already resigned to not receiving my money (and I've got more £££ on the site which I'm waiting to withdraw). Scammers of the highest order.
My only advice for myself would be to write it off to experience and only use licensed websites.
Mohl byste být prosím konkrétnější a sdělit nám, kdy přesně jste o výběr požádali a zda je tam váš účet plně ověřen?
Nevypadá to dobře, když vidíte recenzi tohoto kasina.🤷♀️
Could you be more specific, please, and tell us when exactly you requested the withdrawal and if your account is fully verified there?
It doesn't look good if you see the review of this casino, though.🤷♀️
Stále čekám na výběr provedený 27. května, na chatu mají neustále stejné skriptované linky, že kontrolují, zda jsou údaje o účtu správné a účet je v souladu s jejich podmínkami. Nemají ostudu
I am still waiting for the withdrawal made on 27th May, On chatting they have same scripted lines all the time , that they are checking if account details are correct and the account is within their terms and conditions . They have no shame
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.