před 3 měsíci
Jak dlouho bych je měl dát, než svůj výběr znovu zruším?
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
0
Jak dlouho bych je měl dát, než svůj výběr znovu zruším?
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
Promiňte, opravdu nerozumím vaší otázce. 🤷♀️ Co tím myslíš?
Sorry, I really do not understand your question. 🤷♀️ What do you mean by that?
Uběhlo 10 dní, co jsem podal svou druhou žádost o výběr.
Jak dlouho bych jim měl dát, než je požádám, aby to znovu zrušili a zadal další požadavek na menší částku, protože se zdá, že větší výběry neprobíhají?
It has been 10 days since I put in my 2nd withdrawal request.
How long should I give them before I ask them to cancel it again and put in another request for a smaller amount as it seems larger withdrawals are not going through ?
S lítostí vám musím říct, že na to opravdu neznám odpověď. 🤷♀️ Jak dlouho jste prosím čekali na první? Pokud mi to můžete připomenout.
I am sorry to tell you that I really do not know the answer to this. 🤷♀️ How long have you been waiting for the first one, please? If you can remind me.
První byl 18. ledna bankovním převodem.
Požádal jsem je, aby zrušili a podali žádost o vízum 14. května.
The first one was Jan 18th by bank transfer.
I asked them to cancel and put in a visa request on 14th May.
Děkuji za sdílení . Můžete mi prosím sdělit, jaké údaje jste zadali pro zpracování vašeho výběru prostřednictvím víza, protože požadují dlouhé číslo karty a také CVV, což není bezpečné a nikdo se na tyto údaje při výběrech neptá. Také pokud laskavě sdílíte snímek obrazovky peněz, které jste obdrželi ve vaší bance. dík
Thanks for sharing . Can you please tell me what details did u enter to process your withdrawal via visa as they are asking for the long card number and cvv as well which is not safe and no one ask for these details in withdrawls . Also if you kindly share screen shot of money you recieved in your bank . Thanks
Omlouvám se, že to říkám, ale platbu bych nečekal. Jak víte ze své přímé perspektivy, toto kasino ignoruje stížnosti hráčů, což je docela ukázkou toho, jak málo je to zajímá.
Takže ptát se, kdy máte znovu zrušit výběr a požadovat jinou možnost platby, opravdu nemá smysl. Představuji si, že kasinu hraje do karet, že jste ho už jednou zrušili.
Co myslíš?
I'm sorry to say that, but I would not expect the payment. As you know from your direct perspective, this casino ignores players' complaints which is quite a demonstration of how little they care.
So, asking when you are supposed to cancel the withdrawal again demanding a different payment option really has no point. I imagine it plays to the casino's cards that you canceled it once already.
What do you think?
neviděli jste?
Někteří lidé hlásí, že dostali své finanční prostředky.
Have you not seen ?
Some people are reporting that they have received their funds.
Ano, viděl jsem pár příspěvků. Zatím žádný snímek obrazovky. Doufám, že se samozřejmě mýlím. Přál bych si, abyste měli peníze okamžitě, všichni hráči.
Yes, I saw a few posts. No screenshot yet. I hope I'm wrong of course. I wish you had the money instantly, all of the players.
Zrušil jsem to tedy podruhé a vložil další žádost o výběr za 300 GBP místo celé částky.
Tentokrát jsem obdržel potvrzovací e-mail o transakci, který jsem neobdržel na první 2 pokusy.
So I cancelled it for a second time and put another withdrawal request in for £300 instead of the full amount.
This time I received a confirmation email of the transaction which I did not receive on the first 2 attempts.
To je skvělé a gratuluji. Budete moci sdílet své kontaktní údaje, protože také sídlím ve Velké Británii. Potřebuji vaši pomoc s procesem odstoupení od smlouvy. dík
That’s great and congratulations.. Will u be able to share your contact info as I am also based in UK. I need your help the process of withdrawl . Thanks
Zrušil jsem to tedy podruhé a vložil další žádost o výběr za 300 GBP místo celé částky.
Tentokrát jsem obdržel potvrzovací e-mail o transakci, který jsem neobdržel na první 2 pokusy.
So I cancelled it for a second time and put another withdrawal request in for £300 instead of the full amount.
This time I received a confirmation email of the transaction which I did not receive on the first 2 attempts.
Čeká se na vyřízení, ale žádost jsem zadal teprve včera a dnes je státní svátek.
Během několika příštích dnů budu aktualizovat.
Just pending but I only put the request in yesterday and it is a bank holiday today.
I will update over the next few days.
Dobře, určitě si počkáme na aktualizaci.👌
Alright, we'll surely wait for the update.👌
Ještě ne, nevyprázdnili můj bankovní účet.
Not yet they havent empty my bank account.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.