DomůFórumKasinaSuperb Casino - všeobecná diskuze

Superb Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před rokem od jimjamjim
|
42 305 zobrazení 304 odpovědí |
|
1...10 11 12...16
RITT
před 7 měsíci

Za pokus to stojí, řekl bych. Dejte nám vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Za pokus to stojí, řekl bych. Dejte nám vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tento e-mail jsem od nich obdržel poté, co jsem požádal o zaslání prostředků zpět na můj účet (což byly):


Ahoj,




Ohledně vašeho výběru



S politováním vám musíme oznámit, že kvůli některým bankovním zpožděním, která nemůžeme ovlivnit, nemohl být váš nedávný výběr bankovním převodem dokončen. Abychom to napravili, rádi vám nabídneme okamžitou nápravu. Máte možnost vybrat si své prostředky pomocí karty VISA nebo MASTERCARD. Tyto alternativy jsou nyní aktivní a usnadní rychlejší transakci a zajistí, že vaše prostředky budou okamžitě vloženy na váš účet.



S pozdravem,

Yennefer



Tým zákaznické podpory






Mám zkusit vybrat debetní kartou nebo kryptoměnami?

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
RITT
před 7 měsíci

Myslím, že pokud vám kasino napsalo tento email, stojí to minimálně za vyzkoušení a doufám, že tentokrát bude úspěšný.

Zkus to a dej vědět, jak to dopadlo, snad to bude pozitivní. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, ale výběrem kryptoměny jako ten druhý tady, který obdržel své prostředky, nebo debetní kartou, jak navrhují?

Automaticky přeloženo:
RITT
před 7 měsíci

No, zkusil bych kartu, jak navrhuje kasino, a pokud to nebude fungovat, máte možnost použít kryptoměnu. Myslím, že za to nic nedostaneš, když to zkusíš a uvidíš, jestli se dá stáhnout nebo ne.

Každopádně mi dejte vědět, pokud se něco změní nebo vás kasino znovu kontaktuje. 😉

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Odnikud mi suberb pošle e-mail, i když jsem od ledna tohoto roku neměl žádný kontakt ohledně mé nedávné žádosti o výběr (někde v listopadu 2023), takže jsem tam okamžitě šel a provedl nový výběr za stejnou částku 100 €, kterou přesunuli zpět na můj kasino účet, stále od toho moc neočekávám! file

Automaticky přeloženo:
vilmunentero
před 7 měsíci

Vypadá to jako dobrá zpráva, ale jak jste řekl, po předchozích zkušenostech je lepší nic neočekávat a sledovat, zda kasino nakonec hráčům peníze pošle nebo ne.

Samozřejmě mi dejte vědět, pokud se něco změní a kasino vaši žádost zpracovalo a peníze dorazily.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Hej, jen jsem chtěl oznámit, že po 7 měsících suberb casino konečně zaplatilo můj výběr 100 e, od jejich poslední žádosti o nový výběr přímo na vízum to trvalo jen asi týden, přesto důrazně doporučuji, abych tam nikdy nehrál, ale teď, když jsem dostal jsem své výhry, existuje naděje pro vás, kteří jste ve stejné situaci.

Automaticky přeloženo:
vilmunentero
před 7 měsíci

To je fantastická zpráva.


Svůj výběr jsem podal podruhé 14. května, v tuto chvíli stále čeká na vyřízení.

Automaticky přeloženo:
RITT
před 7 měsíci

Doufám, že své peníze dostanete také!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hej, jen jsem chtěl oznámit, že po 7 měsících suberb casino konečně zaplatilo můj výběr 100 e, od jejich poslední žádosti o nový výběr přímo na vízum to trvalo jen asi týden, přesto důrazně doporučuji, abych tam nikdy nehrál, ale teď, když jsem dostal jsem své výhry, existuje naděje pro vás, kteří jste ve stejné situaci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Skvělá zpráva, jsem moc rád, že to takhle dopadlo. 7 měsíců za 100€ se mi zdá moc, takže se nedivím, že zastáváte tento názor.

Každopádně kasino si možná bude chtít vylepšit reputaci a to by mohl být odrazový můstek.

Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Obdržel jsem stejný e-mail ohledně mého výběru a poté, co jsem třikrát zrušil výběr, jsem spěchal, abych to znovu provedl prostřednictvím víza nebo Mastercard.

Když zadám svůj třídicí kód a podrobnosti o čísle účtu, nebylo to v plánu odeslat, protože také chtějí dlouhé číslo vaší karty, číslo vydání a CVV. Nyní chtěli údaje o vaší kartě použít online a ukrást vaše peníze.

kdo chce dlouhé číslo karty a cvv při výběru. filefile

Automaticky přeloženo:
Rehan1979
před 7 měsíci

Také jsem se toho trochu obával, ale existuje několik sázkových kanceláří, které o to také požádaly.


Midnite je jedním z nich.

Automaticky přeloženo:
RITT
před 7 měsíci

Obdržel jsem stejný e-mail, ale když se pokusím provést výběr pomocí vízové karty nebo hlavní karty, chtějí dlouhé číslo vaší karty, datum vydání, cvv. Což je opět riskantní a jak každý ví, že jsou to zloději. Jakmile získají údaje o vaší kartě, lze je použít kdekoli online. Nikdy jsem neviděl bookiho, který by požadoval dlouhé číslo karty a cvv pro výběry. Jen buďte všichni opatrní

Automaticky přeloženo:
Rehan1979
před 7 měsíci

Opětovný výběr jsem podal 14. května a dosud jsem jej neobdržel, nyní 24. května.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

jen aktualizace z mého vlastního případu. Loni v listopadu jsem vybral 600 liber a až do tohoto týdne jsem měl stejnou zkušenost jako všichni ostatní. Můj zůstatek byl znovu vrácen na můj účet, když jsem se přihlásil. Tentokrát jsem místo výběru 600 vybral 300 a hrál s 300. Prohrál jsem 300, se kterými jsem hrál (hrál jsem hloupé sázky, protože jsem si nemyslel, že by na tom záleželo tak či onak), ale 24 hodin po mé žádosti o výběr bylo neuvěřitelně řečeno, že bylo přijato. Stále velmi skeptický, ale stále jsem to kontroloval a o několik hodin později se to posunulo k dokončení. Peníze byly v mé bance asi hodinu poté. Takže po 7 měsících jsem konečně dostal nějaké peníze zpět. Odstoupil jsem přes vízum, takže pokud někdo stále doufá, dejte to.

Automaticky přeloženo:
Greebot187
před 7 měsíci

To je skutečně pozitivní zpráva. Takže si myslíš, že budeš pokračovat v hraní v tomto kasinu?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Jak dlouho bych je měl dát, než svůj výběr znovu zruším?

Automaticky přeloženo:
RITT
před 7 měsíci

Promiňte, opravdu nerozumím vaší otázce. 🤷‍♀️ Co tím myslíš?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Uběhlo 10 dní, co jsem podal svou druhou žádost o výběr.


Jak dlouho bych jim měl dát, než je požádám, aby to znovu zrušili a zadal další požadavek na menší částku, protože se zdá, že větší výběry neprobíhají?

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky