před 7 měsíci
Za pokus to stojí, řekl bych. Dejte nám vědět, jak jste se rozhodli.
It is worth trying, I would say. Let us know how you decide.
0
Za pokus to stojí, řekl bych. Dejte nám vědět, jak jste se rozhodli.
It is worth trying, I would say. Let us know how you decide.
Tento e-mail jsem od nich obdržel poté, co jsem požádal o zaslání prostředků zpět na můj účet (což byly):
Ahoj,
Ohledně vašeho výběru
S politováním vám musíme oznámit, že kvůli některým bankovním zpožděním, která nemůžeme ovlivnit, nemohl být váš nedávný výběr bankovním převodem dokončen. Abychom to napravili, rádi vám nabídneme okamžitou nápravu. Máte možnost vybrat si své prostředky pomocí karty VISA nebo MASTERCARD. Tyto alternativy jsou nyní aktivní a usnadní rychlejší transakci a zajistí, že vaše prostředky budou okamžitě vloženy na váš účet.
S pozdravem,
Yennefer
Tým zákaznické podpory
Mám zkusit vybrat debetní kartou nebo kryptoměnami?
I have received this email from them after requesting the funds be sent back to my account (which they have been):
Hello,
Regarding your withdrawal
We regret to inform you that due to some banking delays beyond our control, your recent withdrawal via bank transfer could not be completed. To rectify this, we are happy to offer you an immediate remedy. You have the choice to withdraw your funds using eitherVISA or MASTERCARD. These alternatives are now active and will facilitate a more rapid transaction, ensuring that your funds are deposited into your account promptly.
Best Regards,
Yennefer
Customer Support Team
Should I try and withdraw by debit card or Crypto ?
Myslím, že pokud vám kasino napsalo tento email, stojí to minimálně za vyzkoušení a doufám, že tentokrát bude úspěšný.
Zkus to a dej vědět, jak to dopadlo, snad to bude pozitivní. 😉
I think that if the casino wrote you this email, it is at least worth a try and I hope that this time it will be successful.
Give it a shot and let me know how it goes, hopefully it will be positive. 😉
Ano, ale výběrem kryptoměny jako ten druhý tady, který obdržel své prostředky, nebo debetní kartou, jak navrhují?
Yes but by crypto withdrawal like the other guy on here that received his funds or by debit card like they are suggesting?
No, zkusil bych kartu, jak navrhuje kasino, a pokud to nebude fungovat, máte možnost použít kryptoměnu. Myslím, že za to nic nedostaneš, když to zkusíš a uvidíš, jestli se dá stáhnout nebo ne.
Každopádně mi dejte vědět, pokud se něco změní nebo vás kasino znovu kontaktuje. 😉
Well, I would try the card as suggested by the casino and if that doesn't work, you have the option of using crypto. I don't think you'll get anything for it if you try it and see if you can withdraw or not.
Anyway, let me know if anything changes or if the casino contacts you again. 😉
Odnikud mi suberb pošle e-mail, i když jsem od ledna tohoto roku neměl žádný kontakt ohledně mé nedávné žádosti o výběr (někde v listopadu 2023), takže jsem tam okamžitě šel a provedl nový výběr za stejnou částku 100 €, kterou přesunuli zpět na můj kasino účet, stále od toho moc neočekávám!
From nowhere suberb send me an email even i hadn't have any contact since january this year regarding my recent withdrawal request(somewhere in nowember 2023) so immediatly i went there and made new withdraw for that same amount 100€ which they had moved back to my casino account,i still dont expect much of it!
Vypadá to jako dobrá zpráva, ale jak jste řekl, po předchozích zkušenostech je lepší nic neočekávat a sledovat, zda kasino nakonec hráčům peníze pošle nebo ne.
Samozřejmě mi dejte vědět, pokud se něco změní a kasino vaši žádost zpracovalo a peníze dorazily.
Budu držet palce.🤞
It looks like good news but as you said, better not to expect anything after previous experiences and see if the casino will eventually send money to the players or not.
Of course, be sure to let me know if anything changes and the casino has processed your request and the money has arrived.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Hej, jen jsem chtěl oznámit, že po 7 měsících suberb casino konečně zaplatilo můj výběr 100 e, od jejich poslední žádosti o nový výběr přímo na vízum to trvalo jen asi týden, přesto důrazně doporučuji, abych tam nikdy nehrál, ale teď, když jsem dostal jsem své výhry, existuje naděje pro vás, kteří jste ve stejné situaci.
Hey,just wanted to announce that after 7months ,suberb casino finally paid my 100e withdraw,since their last request to make new withdraw straight to visa it only took about a week,still,i strongly advice not to ever play there but now when i got my winnings ,there is hope for you whom is in the same situation.
To je fantastická zpráva.
Svůj výběr jsem podal podruhé 14. května, v tuto chvíli stále čeká na vyřízení.
That is fantastic news.
I put my withdrawal in for the 2nd time on 14th May, still pending at the moment.
Hej, jen jsem chtěl oznámit, že po 7 měsících suberb casino konečně zaplatilo můj výběr 100 e, od jejich poslední žádosti o nový výběr přímo na vízum to trvalo jen asi týden, přesto důrazně doporučuji, abych tam nikdy nehrál, ale teď, když jsem dostal jsem své výhry, existuje naděje pro vás, kteří jste ve stejné situaci.
Hey,just wanted to announce that after 7months ,suberb casino finally paid my 100e withdraw,since their last request to make new withdraw straight to visa it only took about a week,still,i strongly advice not to ever play there but now when i got my winnings ,there is hope for you whom is in the same situation.
Skvělá zpráva, jsem moc rád, že to takhle dopadlo. 7 měsíců za 100€ se mi zdá moc, takže se nedivím, že zastáváte tento názor.
Každopádně kasino si možná bude chtít vylepšit reputaci a to by mohl být odrazový můstek.
Hodně štěstí.
Great news, I am very happy that it turned out this way. 7 months for €100 seems too much to me, so I'm not surprised that you're holding this opinion.
Anyway, maybe the casino will want to improve its reputation and this could be a stepping stone.
Good luck.
Obdržel jsem stejný e-mail ohledně mého výběru a poté, co jsem třikrát zrušil výběr, jsem spěchal, abych to znovu provedl prostřednictvím víza nebo Mastercard.
Když zadám svůj třídicí kód a podrobnosti o čísle účtu, nebylo to v plánu odeslat, protože také chtějí dlouhé číslo vaší karty, číslo vydání a CVV. Nyní chtěli údaje o vaší kartě použít online a ukrást vaše peníze.
kdo chce dlouhé číslo karty a cvv při výběru.
I have recieved same email regarding my withdrawal and then after 3 times cancelled withdrawl I was hurrying to make it again through visa or Mastercard .
Bit when I enter my sort code and account number details , it wasn’t going to submit , as they also want your card long number , issue number and cvv. Now they wanted your card details to use it online and steal your money .
who wants long card number and cvv in withdrawal .
Také jsem se toho trochu obával, ale existuje několik sázkových kanceláří, které o to také požádaly.
Midnite je jedním z nich.
I was a bit worried about this as well but there are a few bookmakers that have also asked for this.
Midnite is one of them.
Obdržel jsem stejný e-mail, ale když se pokusím provést výběr pomocí vízové karty nebo hlavní karty, chtějí dlouhé číslo vaší karty, datum vydání, cvv. Což je opět riskantní a jak každý ví, že jsou to zloději. Jakmile získají údaje o vaší kartě, lze je použít kdekoli online. Nikdy jsem neviděl bookiho, který by požadoval dlouhé číslo karty a cvv pro výběry. Jen buďte všichni opatrní
I have recieved same email but when I try making withdrawal via visa add or master card , they want your card long number , issue date , cvv . Which again is risky and as everyone knows they are thieves .Once they get your card details , they can b used anywhere online . I have never seen a booki asking for long card number and cvv for withdrawals. Just everyone be careful
Opětovný výběr jsem podal 14. května a dosud jsem jej neobdržel, nyní 24. května.
Well I put in the re-withdrawal on the 14th May and have not received it yet, now 24th May.
jen aktualizace z mého vlastního případu. Loni v listopadu jsem vybral 600 liber a až do tohoto týdne jsem měl stejnou zkušenost jako všichni ostatní. Můj zůstatek byl znovu vrácen na můj účet, když jsem se přihlásil. Tentokrát jsem místo výběru 600 vybral 300 a hrál s 300. Prohrál jsem 300, se kterými jsem hrál (hrál jsem hloupé sázky, protože jsem si nemyslel, že by na tom záleželo tak či onak), ale 24 hodin po mé žádosti o výběr bylo neuvěřitelně řečeno, že bylo přijato. Stále velmi skeptický, ale stále jsem to kontroloval a o několik hodin později se to posunulo k dokončení. Peníze byly v mé bance asi hodinu poté. Takže po 7 měsících jsem konečně dostal nějaké peníze zpět. Odstoupil jsem přes vízum, takže pokud někdo stále doufá, dejte to.
just an update from my own case. I withdrew £600 last November and had the same experience as everybody else up until this week. My balance was once again returned to my account when I logged in. This time instead of withdrawing 600 I withdrew 300 and played with 300. I lost the 300 I played with (I was playing silly stakes because I didn’t think it would matter either way) but 24 hours after my withdrawal request, unbelievably it said accepted. Still extremely sceptical but I kept checking and it moved to complete a few hours later. The money was in my bank an hour or so after that. So after 7 months I’ve finally received some money back. I withdrew via visa so if anybody’s still hopeful, give it a go.
To je skutečně pozitivní zpráva. Takže si myslíš, že budeš pokračovat v hraní v tomto kasinu?🤔
That is really positive news indeed. So you think you gonna continue playing at this casino?🤔
Jak dlouho bych je měl dát, než svůj výběr znovu zruším?
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
Promiňte, opravdu nerozumím vaší otázce. 🤷♀️ Co tím myslíš?
Sorry, I really do not understand your question. 🤷♀️ What do you mean by that?
Uběhlo 10 dní, co jsem podal svou druhou žádost o výběr.
Jak dlouho bych jim měl dát, než je požádám, aby to znovu zrušili a zadal další požadavek na menší částku, protože se zdá, že větší výběry neprobíhají?
It has been 10 days since I put in my 2nd withdrawal request.
How long should I give them before I ask them to cancel it again and put in another request for a smaller amount as it seems larger withdrawals are not going through ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.