FórumKasinaSuperb Casino - všeobecná diskuze

Superb Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před rokem od jimjamjim
|
38992 zobrazení 304 odpovědí |
|
1...9 10 11...16
před 6 měsíci

Získal už někdo nějakou výhru?

Automaticky přeloženo:
Charlie09
před 6 měsíci

Ne

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne, stále čeká od 18. ledna zde.

Automaticky přeloženo:
Charlie09
před 6 měsíci

Už uplynulo více než půl roku, peníze jsou překvapivě stále vidět na zpracování herního účtu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Získal už někdo nějakou výhru?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Hm, podle toho, co koukám, kasino reklamaci s nikým nevyřídilo a peníze nikdo nedostal, což je škoda. Je to už docela dlouhá doba a asi bych se smířil s tím, že už je možná nikdy neuvidím, ale rád bych se mýlil.

Každopádně se stále pokoušíte kontaktovat kasino nebo jen čekáte, až přijdou peníze? 🙁

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

toto jsem obdržel včera..odvolání čeká na 2 měsíce file


Automaticky přeloženo:
SampsoN
před 6 měsíci

Stejný hovno přišlo pro většinu z nás, to nic neznamená!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Dnes večer jsem je kontaktoval a jsem prostě odříznutý!! jsou tak hrubí. Nechal bych to být, jak to bylo měsíce, ale štve mě, když od nich dostávám neustálé sp e-maily!!!

Automaticky přeloženo:
SampsoN
před 6 měsíci

Bohužel nic nedostanete. Poslali mi stejný e-mail a stále čekám o měsíce později.

Automaticky přeloženo:
vilmunentero
před 6 měsíci

Je šokující, jak se z toho pořád dostávají!!!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

toto jsem obdržel včera..odvolání čeká na 2 měsíce file


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Tak už jste to zkusili, abyste viděli, jak to půjde?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dnes večer jsem je kontaktoval a jsem prostě odříznutý!! jsou tak hrubí. Nechal bych to být, jak to bylo měsíce, ale štve mě, když od nich dostávám neustálé sp e-maily!!!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Určitě chápu, proč se tak cítíš. Je mi z toho taky smutno, kdykoli to vidím.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

odpoledne všichni,

Před několika měsíci (listopad '23) jsem na toto fórum napsal, že jsem neobdržel svůj výběr – dost legračně poté, co byl zamítnut v lednu '24 a poté znovu požádán, jsem dnes ve skutečnosti obdržel své peníze prostřednictvím bitcoinu (můj preferovaný způsob výběru).


Tuto stránku již nikdy nepoužiji, ale jsem ohromen, že jsem skutečně dostal své peníze! Snad vy všichni taky

Automaticky přeloženo:
ben263
před 6 měsíci

Vložili jste bitcoiny nebo jinou metodou?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne, vložil jsem přes kartu – vybral jsem přes bitcoiny

Automaticky přeloženo:
ben263
před 6 měsíci

Jak je přiměju, aby odmítli můj výběr, abych mohl zkusit vybrat přes bitcoiny?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nemám ponětí, byl jsem odveden stejně jako všichni ostatní s uzavřenými chaty, bez odpovědí na e-maily - najednou jsem obdržel odstoupení od smlouvy - bez ohledu na to, že jsem o to původně požádal 18. listopadu

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

odpoledne všichni,

Před několika měsíci (listopad '23) jsem na toto fórum napsal, že jsem neobdržel svůj výběr – dost legračně poté, co byl zamítnut v lednu '24 a poté znovu požádán, jsem dnes ve skutečnosti obdržel své peníze prostřednictvím bitcoinu (můj preferovaný způsob výběru).


Tuto stránku již nikdy nepoužiji, ale jsem ohromen, že jsem skutečně dostal své peníze! Snad vy všichni taky

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zdravím a moc děkuji za příspěvek. Je skvělé, že vám kasino vyplatilo vaše peníze. Jen pro potvrzení, souviselo to prosím s vaší stížností zde s naším týmem? Pokud ano, budu informovat náš tým pro stížnosti, aby jej aktualizoval a změnil stav na „vyřešeno".

Chápu, že po této zkušenosti byste tam samozřejmě nechtěli dál hrát, ale jsem za vás opravdu rád, že se vše nakonec vyřešilo. Chystáte se hrát v nějakém jiném online kasinu nebo už vás to nezajímá?🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jak je přiměju, aby odmítli můj výběr, abych mohl zkusit vybrat přes bitcoiny?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Stále se můžete přihlásit ke svému účtu a zkusit znovu požádat o výběr, pokud tam máte nějaký zbývající zůstatek?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Stále se mohu přihlásit, můj zůstatek je nulový a výběr stále čeká na vyřízení.


Myslíte si, že bych je měl požádat, aby to zrušili, abych mohl vybírat přes bitcoiny?

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky