DomůFórumKasinaSuperb Casino - všeobecná diskuze

Superb Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

89 170 zobrazení 359 odpovědí |
před 2 roky
|
1...9 10 11...19
Přidat příspěvek
před rokem

Získal už někdo nějakou výhru?

Automaticky přeloženo:
Charlie09
před rokem

Ne

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, stále čeká od 18. ledna zde.

Automaticky přeloženo:
Charlie09
před rokem

Už uplynulo více než půl roku, peníze jsou překvapivě stále vidět na zpracování herního účtu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Získal už někdo nějakou výhru?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hm, podle toho, co koukám, kasino reklamaci s nikým nevyřídilo a peníze nikdo nedostal, což je škoda. Je to už docela dlouhá doba a asi bych se smířil s tím, že už je možná nikdy neuvidím, ale rád bych se mýlil.

Každopádně se stále pokoušíte kontaktovat kasino nebo jen čekáte, až přijdou peníze? 🙁

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

toto jsem obdržel včera..odvolání čeká na 2 měsíce file


Automaticky přeloženo:
SampsoN
před rokem

Stejný hovno přišlo pro většinu z nás, to nic neznamená!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dnes večer jsem je kontaktoval a jsem prostě odříznutý!! jsou tak hrubí. Nechal bych to být, jak to bylo měsíce, ale štve mě, když od nich dostávám neustálé sp e-maily!!!

Automaticky přeloženo:
SampsoN
před rokem

Bohužel nic nedostanete. Poslali mi stejný e-mail a stále čekám o měsíce později.

Automaticky přeloženo:
Jokeri77
před rokem

Je šokující, jak se z toho pořád dostávají!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

toto jsem obdržel včera..odvolání čeká na 2 měsíce file


Automaticky přeloženo:
před rokem

Tak už jste to zkusili, abyste viděli, jak to půjde?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes večer jsem je kontaktoval a jsem prostě odříznutý!! jsou tak hrubí. Nechal bych to být, jak to bylo měsíce, ale štve mě, když od nich dostávám neustálé sp e-maily!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Určitě chápu, proč se tak cítíš. Je mi z toho taky smutno, kdykoli to vidím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

odpoledne všichni,

Před několika měsíci (listopad '23) jsem na toto fórum napsal, že jsem neobdržel svůj výběr – dost legračně poté, co byl zamítnut v lednu '24 a poté znovu požádán, jsem dnes ve skutečnosti obdržel své peníze prostřednictvím bitcoinu (můj preferovaný způsob výběru).


Tuto stránku již nikdy nepoužiji, ale jsem ohromen, že jsem skutečně dostal své peníze! Snad vy všichni taky

Automaticky přeloženo:
ben263
před rokem

Vložili jste bitcoiny nebo jinou metodou?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, vložil jsem přes kartu – vybral jsem přes bitcoiny

Automaticky přeloženo:
ben263
před rokem

Jak je přiměju, aby odmítli můj výběr, abych mohl zkusit vybrat přes bitcoiny?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemám ponětí, byl jsem odveden stejně jako všichni ostatní s uzavřenými chaty, bez odpovědí na e-maily - najednou jsem obdržel odstoupení od smlouvy - bez ohledu na to, že jsem o to původně požádal 18. listopadu

Automaticky přeloženo:
před rokem

odpoledne všichni,

Před několika měsíci (listopad '23) jsem na toto fórum napsal, že jsem neobdržel svůj výběr – dost legračně poté, co byl zamítnut v lednu '24 a poté znovu požádán, jsem dnes ve skutečnosti obdržel své peníze prostřednictvím bitcoinu (můj preferovaný způsob výběru).


Tuto stránku již nikdy nepoužiji, ale jsem ohromen, že jsem skutečně dostal své peníze! Snad vy všichni taky

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdravím a moc děkuji za příspěvek. Je skvělé, že vám kasino vyplatilo vaše peníze. Jen pro potvrzení, souviselo to prosím s vaší stížností zde s naším týmem? Pokud ano, budu informovat náš tým pro stížnosti, aby jej aktualizoval a změnil stav na „vyřešeno".

Chápu, že po této zkušenosti byste tam samozřejmě nechtěli dál hrát, ale jsem za vás opravdu rád, že se vše nakonec vyřešilo. Chystáte se hrát v nějakém jiném online kasinu nebo už vás to nezajímá?🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak je přiměju, aby odmítli můj výběr, abych mohl zkusit vybrat přes bitcoiny?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále se můžete přihlásit ke svému účtu a zkusit znovu požádat o výběr, pokud tam máte nějaký zbývající zůstatek?

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Stále se mohu přihlásit, můj zůstatek je nulový a výběr stále čeká na vyřízení.


Myslíte si, že bych je měl požádat, aby to zrušili, abych mohl vybírat přes bitcoiny?

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.