Už uplynulo více než půl roku, peníze jsou překvapivě stále vidět na zpracování herního účtu.
More than half a year has already passed, the money is surprisingly still visible in the processing of the game account.
Yli puoli vuotta jo mennyt,rahat ihme kyllä näkyvät pelitilin käsittelyssä vieläkin.
Hm, podle toho, co koukám, kasino reklamaci s nikým nevyřídilo a peníze nikdo nedostal, což je škoda. Je to už docela dlouhá doba a asi bych se smířil s tím, že už je možná nikdy neuvidím, ale rád bych se mýlil.
Každopádně se stále pokoušíte kontaktovat kasino nebo jen čekáte, až přijdou peníze? 🙁
Hm, according to what I can see, the casino didn't settle the complaint with anyone and nobody got the money, which is a pity. It's been quite a long time and I'd probably accept that I may never see them again, but I'd like to be wrong.
Anyway, are you still trying to contact the casino or are you just waiting for the money to come in ? 🙁
toto jsem obdržel včera..odvolání čeká na 2 měsíce
received this yesterday..withdarwal been pending for 2 months
Stejný hovno přišlo pro většinu z nás, to nic neznamená!
Same shit has came for most of us,doesn't mean anything!
Dnes večer jsem je kontaktoval a jsem prostě odříznutý!! jsou tak hrubí. Nechal bych to být, jak to bylo měsíce, ale štve mě, když od nich dostávám neustálé sp e-maily!!!
I’ve contacted them tonight and I’m just cut straight off!!they are so rude .I would have let it go been as it has been months but it annoys me when I get constant sp emails from them!!!
Bohužel nic nedostanete. Poslali mi stejný e-mail a stále čekám o měsíce později.
You won’t get anything unfortunately.They sent me the same email and im still waiting months later.
Je šokující, jak se z toho pořád dostávají!!!
It’s shocking how they are still getting away with this!!!
Dnes večer jsem je kontaktoval a jsem prostě odříznutý!! jsou tak hrubí. Nechal bych to být, jak to bylo měsíce, ale štve mě, když od nich dostávám neustálé sp e-maily!!!
I’ve contacted them tonight and I’m just cut straight off!!they are so rude .I would have let it go been as it has been months but it annoys me when I get constant sp emails from them!!!
odpoledne všichni,
Před několika měsíci (listopad '23) jsem na toto fórum napsal, že jsem neobdržel svůj výběr – dost legračně poté, co byl zamítnut v lednu '24 a poté znovu požádán, jsem dnes ve skutečnosti obdržel své peníze prostřednictvím bitcoinu (můj preferovaný způsob výběru).
Tuto stránku již nikdy nepoužiji, ale jsem ohromen, že jsem skutečně dostal své peníze! Snad vy všichni taky
Afternoon all,
A few months ago (November '23) I had posted into this forum saying how I hadn't received my withdrawal - funnily enough after it being rejected in January '24 then re-requested, I've actually received my money today via bitcoin (my preferred withdrawal method).
I'll never use this site again, but I'm amazed I actually received my money! Hopefully you all do too
Vložili jste bitcoiny nebo jinou metodou?
Did you deposit by Bitcoin or another method ?
Ne, vložil jsem přes kartu – vybral jsem přes bitcoiny
No, I deposited via card - withdrew via bitcoin
Jak je přiměju, aby odmítli můj výběr, abych mohl zkusit vybrat přes bitcoiny?
How do I get them to reject my withdrawal so I can try and withdraw via Bitcoin ?
Nemám ponětí, byl jsem odveden stejně jako všichni ostatní s uzavřenými chaty, bez odpovědí na e-maily - najednou jsem obdržel odstoupení od smlouvy - bez ohledu na to, že jsem o to původně požádal 18. listopadu
No clue, I was fobbed off just like everyone else with closed chats, no replies to emails - all of a sudden I received the withdrawal - bare in mind I originally requested it 18th Nov
odpoledne všichni,
Před několika měsíci (listopad '23) jsem na toto fórum napsal, že jsem neobdržel svůj výběr – dost legračně poté, co byl zamítnut v lednu '24 a poté znovu požádán, jsem dnes ve skutečnosti obdržel své peníze prostřednictvím bitcoinu (můj preferovaný způsob výběru).
Tuto stránku již nikdy nepoužiji, ale jsem ohromen, že jsem skutečně dostal své peníze! Snad vy všichni taky
Afternoon all,
A few months ago (November '23) I had posted into this forum saying how I hadn't received my withdrawal - funnily enough after it being rejected in January '24 then re-requested, I've actually received my money today via bitcoin (my preferred withdrawal method).
I'll never use this site again, but I'm amazed I actually received my money! Hopefully you all do too
Zdravím a moc děkuji za příspěvek. Je skvělé, že vám kasino vyplatilo vaše peníze. Jen pro potvrzení, souviselo to prosím s vaší stížností zde s naším týmem? Pokud ano, budu informovat náš tým pro stížnosti, aby jej aktualizoval a změnil stav na „vyřešeno".
Chápu, že po této zkušenosti byste tam samozřejmě nechtěli dál hrát, ale jsem za vás opravdu rád, že se vše nakonec vyřešilo. Chystáte se hrát v nějakém jiném online kasinu nebo už vás to nezajímá?🤔
Hello, and thank you very much for your post. It is great that the casino has paid you your money. Just to confirm, was it related to your complaint here with our team, please? If so, I will inform our complaint team to update it and change the status to "resolved."
I understand that after this kind of experience you wouldn't like to continue playing there, of course, but I am really happy for you that everything got solved at the end. Are you going to play at some other online casino or you have no interest in that anymore?🤔
Stále se mohu přihlásit, můj zůstatek je nulový a výběr stále čeká na vyřízení.
Myslíte si, že bych je měl požádat, aby to zrušili, abych mohl vybírat přes bitcoiny?
I am still able to log in, my balance is zero and withdrawal is still pending.
You think I should ask them to cancel it so I can withdraw via Bitcoin ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.