Můj účet je ověřený (pokud to něco znamená). Udělal jsem odstoupením 19. května. Dne 22. května jsem obdržel e-mail s potvrzením. Od té doby nic. Standardní odpověď na chatu. Ignorování emailů. Podle mých výpočtů je 21 pracovních dnů až 21. června. Uvidím své peníze? Můj odhad je, že ne, přijdou s více BS.
My account is verified (if that means anything). I made by withdrawal on 19th May. I've got an email receipt of confirmation on 22 May. Nothing since. Standard response on Chat. Ignoring emails. By my calculations, the 21 business days is up on 21st June. Will I see my money? My guessing is no, they'll come up with more BS.
Myslím, že lidé dostávají zaplaceno nižšími částkami a svými uloženými penězi. Pokud vyhrajete více, než jste vložili, nedostanete své peníze.
I think people get paid with lower amounts, and with their deposited money. If you win more than you've deposited, that's when you don't get your money.
Pokud neplatí, proč si posílají e-maily, proč požadují údaje o kartě, vždy říkají, že kontrolují hry, jen lidem více stresují tím, že jim dávají falešné naděje
If they are not paying , why are they emailing , why they asking for card details , they always saying they are checking the games , they are just giving more stress to people by giving them false hopes
Mohli by si posílat e-maily a žádat o jiné údaje o kartě (což je samo o sobě riskantní) - jako způsob zastavení. Všechny platby by měly být provedeny stejným způsobem.
They could be emailing, asking for a different card details (which is dodgy in itself) - as a method of stalling. All payments should be to the same methods of deposit.
Můj účet je ověřený (pokud to něco znamená). Udělal jsem odstoupením 19. května. Dne 22. května jsem obdržel e-mail s potvrzením. Od té doby nic. Standardní odpověď na chatu. Ignorování emailů. Podle mých výpočtů je 21 pracovních dnů až 21. června. Uvidím své peníze? Můj odhad je, že ne, přijdou s více BS.
My account is verified (if that means anything). I made by withdrawal on 19th May. I've got an email receipt of confirmation on 22 May. Nothing since. Standard response on Chat. Ignoring emails. By my calculations, the 21 business days is up on 21st June. Will I see my money? My guessing is no, they'll come up with more BS.
A měl jsi tam předtím nějaké úspěšné výběry? Jen mě to zajímalo, protože když se na to dívám, zdá se mi velmi těžké dostat zaplaceno, abych řekl pravdu.🤷♀️
No, samozřejmě budu doufat v to nejlepší pro vás.
And have you had any successful withdrawals there before? I was just wondering, because when I look at this, it seems very difficult for me to get paid, to tell you the truth.🤷♀️
Well, I will hope for the best for you, of course.
Pokud neplatí, proč si posílají e-maily, proč požadují údaje o kartě, vždy říkají, že kontrolují hry, jen lidem více stresují tím, že jim dávají falešné naděje
If they are not paying , why are they emailing , why they asking for card details , they always saying they are checking the games , they are just giving more stress to people by giving them false hopes
Měl jsem přijaté platby ve výši 150 GBP, 1200 GBP a 300 GBP – vše méně než vložená částka. Nyní jsem požádal o výběr 2 000 GBP (což mě převyšuje moji vloženou částku) a na to čekám.
Poznámka: Na webu mám také zůstatek 7 000 GBP (který nemohu vybrat, protože můžete mít pouze 1 nevyřízený výběr). Pochybuji, že od nich uvidím cent.
I have had payments of £150, £1200 and £300 received - all less than the amount deposited. I've now requested a withdrawal of £2000 (which takes me above my deposited amount) and that's what I'm waiting on.
NB I also have a balance of £7000 on the site (which I can't withdraw as you can only have 1 pending withdrawal). I doubt if I will see a penny from them.
Chápu. Je škoda, že se náš tým pro stížnosti nemůže spojit s kasinem, protože nejsou ochotni na stížnosti reagovat, a my vám tímto způsobem nemůžeme nijak pomoci. Doufám, že tento problém vyřešíte a peníze obdržíte. Informujte nás prosím o průběhu vašeho výběru.
I see. It's a pity that our complaint team is unable to get in contact with the casino, as they are not willing to respond to the complaints, and this way we can not be of any help. I hope you will solve this issue and receive the money. Please keep us informed about the progress of your withdrawal.
Před pár dny jsem požádal o výběr a byl jsem šokován, že nezaplatí debetní kartou (což byla metoda vkladu), ale chtěli údaje o kreditní kartě, včetně třímístného čísla na zadní straně. Nejsem ochoten to udělat, řekl jsem, že mohu mít bankovní převod, ale není k dispozici v mém kraji (Austrálie), takže jsem se rozhodl pro bitcoiny. Je to jen za 150 dolarů, ale z třicetidolarového vkladu. Poradím se svým postupem.
I have requested withdrawal a couple of days ago, and was shocked that they will not pay debit card (which was the deposit method) but wanted credit card details, including the three digit number on the back. I am not willing to do this so said can I have wire transfer, but not available in my county (Australia) so I opted for bitcoin. Its only for $150 but from a thirty dollar deposit. I will advise on my progress.
Jsem si jistý, že jsem četl, že používání debetních karet již není pro hráče z vaší země možné. Oh, našel jsem článek, projděte si ho zde, pokud chcete.👈
Samozřejmě to nemá nic společného s ubohým indexem bezpečnosti, který kasino nyní má, ale když se dají dohromady, utekl bych od tohoto, jakmile dostanu peníze.
Doufejme, že pro vás bude proces hladký.
I'm quite sure I read that using debit cards is no longer possible for players from your country. Oh, I found the article, browse it here if you like.👈
Of course, it has nothing to do with the poor Safety Index the casino now possesses, but when put pieces together, I would run away from this one as soon as I get the money.
Hopefully, the process will be smooth for you.
Do 22. dne mého období 7–21 pracovních dnů od mého odstoupení od smlouvy. Vyzkoušeli jste e-mail – to se právě vrátilo. Nejnovější bullsh1t prostřednictvím jejich chatu se říká, že „finance se na to nyní dívá", „omlouváme se za zpoždění", „množství požadavků" atd. Poté, co jsem napsal stejné „osobě" na jejich chatu, nyní věřím, že tomu tak není 't osoba a nějaká AI - proto všechny odpovědi zkopírovat a vložit. Myslím, že jsme všichni skončili.
Into day 22 of my 7-21 working day period since my withdrawal. Tried emailing - that just bounced. Latest bullsh1t via their Chat is being told that "finance are now looking at this", "sorry for the delay", "volume of requests" etc. After writing to the same "person" on their chat, I now believe that it isn't a person and some AI - hence all the copy and paste responses. I think we're all done for.
To je opravdu nepříjemná situace. Doufám, že přejdete do bezpečnějšího kasina a nic podobného tam nezažijete. Co říkáš?
This is a really unpleasant situation. I hope you will move on to a safer casino and won't experience anything similar there. What do you say?
Na tyto stránky nevložím ani cent zpět a pokud to bude někdo číst, doufám, že také ne. Ale co se týče mých peněz tam, nemyslím si, že je velká šance, že to znovu uvidím.
Jsou to zloději.
I won't be depositing a single penny back into this site, and I if there's anyone out there reading this, I hope they don't too. But as for my money on there, I don't think there's much chance of me seeing it again.
They are thieves.
Jsem rád za tvé rozhodnutí a uvidíme, jak to dopadne.🤞
I'm glad about your decision, and let's see how it goes.🤞
Ahoj všichni, s radostí mohu říci, že jsem dnes obdržel svůj výběr v bitcoinech. Nejsem si jistý, jestli jim po přečtení těchto recenzí dám další peníze. Díky a zatím ahoj.
Hi all, happy to say I received my withdrawal in bitcoin today. Not sure I will give them any more money though after reading these reviews. Thanks and bye for now.
Myslíte si, že BITCOIN je nejlepší způsob výběru?
Jak dlouho to trvalo ?
You think BITCOIN is the best method to withdraw by ?
How long did it take ?
To je skvělé. Děkujeme za sdílení novinek.
No, nedivil bych se, kdyby ses tam nikdy nevrátil hrát, samozřejmě. Existuje mnoho lepších kasin, nemyslíte?
This is great. Thank you for sharing the news.
Well, I wouldn't be surprised if you would never come back there to play, of course. There are many better casinos, don't you think?
Ahoj Romi, určitě jsou lepší kasina a jsem rád, že jsem dostal zaplaceno. Nemyslím si, že tam hrát nebudu.
Ahoj Ritte, bitcoin jsem si vybral pouze proto, že chtěli údaje o mé kreditní kartě (ne debetní kartě) a debetní kartu jsem použil pouze k vkladu (a obvykle k výběru). Pravidla se zřejmě pro australské hráče změnila – ale jiná kasina stále platí na mou debetní kartu. Trvalo to necelý týden.
Hi Romi, sure are better casinos, and pleased I got paid. Not going to play there I don't think.
Hi Ritt, I only chose bitcoin because they wanted my credit card (not debit card) details and I only used debit card to deposit (and usually withdraw). Apparently the rules have changed for Australian players - but other casinos still paying to my debit card. It took less than a week.
Jak se s vámi spojili – prostřednictvím e-mailu?
Pokud vám nevadí, že se prosím ptám - kolik byl výběr a kolik bylo vloženo?
Strávili jsme dnes ráno 10 minut s jejich chatbotem a chrlili stejný BS generovaný AI.
How did they liaise with you - via an email?
If you don't mind me asking please - how much was the withdrawal and how much was deposited?
Spent 10 minutes with their chatbot again this morning spouting the same AI generated BS.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.