DomůFórumKasinaSupaBet Casino - všeobecná diskuze

SupaBet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

9 303 zobrazení 81 odpovědí |
před 9 měsíci
|
12 3 45
Přidat příspěvek
echobravo33
před 7 měsíci

Mohu doporučit napsání upřímné recenze na Trustpilotu? Doufejme, že si ji ostatní přečtou a budou varováni.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Přesně tak, Jaru. Nikdo mi neodpovídá na otázky a já čekám s výběrem od 9. května, tohle nedává smysl. Znám spoustu online kasin, kde si můžete vybrat velké částky ještě tentýž den, a na všechny dotazy reagují rychle. Nikdy jsem neměl takovou špatnou zkušenost. Každopádně díky, Jaru.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Myslel jsem, že počkáte, až stížnost dospěje k závěru, a náš tým se vám pokusí pomoci. Hlavní je, že pokud by to kasino neudělalo a my jsme na vaší straně a oni situaci nevyřeší, dostali by černé body, což je varování, na které by si ostatní hráči měli dávat pozor.

Jakmile ale hráč prohraje peníze, už se nedá nic dělat a kasina někdy vyjdou bez úhony.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Před 10 dny jsem si otevřel sázkový účet u Supabet. Podařilo se mi několikrát dobít účet pomocí karty Visa v celkové výši 1 050 EUR a naštěstí se mi to konečně povedlo. Na můj bankovní účet byly provedeny dva výběry po 500 EUR a od té doby je vše zálohováno. Už týden mám tři výběry po 500 EUR ve hře a na mém sázkovém účtu mám zůstatek 7 000 EUR. Stále se mi říká, že je technický problém.

Automaticky přeloženo:
fc4711
před 7 měsíci

Ahoj, už jsem ti tady v tomto vlákně odpověděl/a.

Můžeme se prosím pokusit vést konverzaci jen kolem jednoho? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jajjjdjdjwkwkeje příspěvek smazal/a
Jajjjdjdjwkwkeje
před 6 měsíci

Hmm, to se od kasina nezdá jako nejchytřejší krok. Ale pokud jim řeknete, že chcete mít uzavřený účet, pak je normální, že si ho můžete znovu otevřít v jakémkoli kasinu.

Pokud požádáte o sebevyloučení, pak se to může týkat něčeho jiného a neměli by vám účet znovu otevírat.

Každopádně, pokud se vám to nedaří uzavřít nadobro, můžete zkusit využít našich služeb a náš tým se vám pokusí pomoci to znemožnit.

Měli byste zájem?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

V kasinu jsem začal hrát na začátku května, vsadil jsem 3 tisíce realů a dosáhl jsem 24 tisíc. Od té doby mám problém s výběrem, protože povolují výběry pouze 1850 realů najednou a zpracování trvá 15 dní, i když pravidla uvádějí 3 dny.


Někdy musíte čekat 15 dní na zpracování výběru, jen aby byl odmítnut a oni vám odpověděli, že to bylo kvůli „technické chybě", a pak musíte čekat dalších 15 dní.


Největší problém nastal teď, když požadovali ověření účtu, odmítají doklad o transakcích a historii.


Žádají o doklad od 10. dubna do 10. května. Na první pokus jsem poslal PDF s kompletní historií mého účtu za duben a květen, kde jsou uvedeny všechny vklady provedené v kasinu.


Pak jsem poslal historii transakcí účtu za poslední 4 měsíce, což bylo opět odmítnuto.


Nyní jsem poslal individuální doklad o 4 vkladech, které jsem provedl v kasinu, spolu s PDF souborem za měsíc květen, který také ukazuje 4 vklady, které byly provedeny 2. a 3. května. Opět odmítnuto.


Na účtenkách jsou doslova všechna možná data a oni to stále odmítají a ani neřeknou proč, kontaktuji podporu přes chat a oni říkají, že k těmto informacím nemají přístup, kontaktuji je e-mailem a nikdy neodpovídají.


Poslal jsem e-mail s 8 soubory, 4 jednotlivými potvrzeními za 4


vklady, které jsem provedl, a kompletní historie mého účtu za poslední 4 měsíce a nic, žádná odpověď.


Mám vázané peníze a nemůžu dostat žádné odpovědi.


Nemůžu si tady na Guru stěžovat, pořád mi to hlásí chybu captcha, i když se žádná neobjevuje.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
rooke00
před 5 měsíci

Tohle se jistě zdá být opravdu nervy drásající, zvláště pokud neuvedou žádný důvod a prostě odmítnou všechny dokumenty, které jim poskytnete.

Zkuste tedy prosím vymazat mezipaměť a soubory cookie v počítači a zkuste k podání stížnosti použít jiný prohlížeč nebo anonymní okno.

Omlouváme se za tyto nepříjemnosti, ale v poslední době jsme se setkali s určitými problémy a mnoho hráčů nám píše, že nemohou podat stížnosti.

Pak můžete pomocí tohoto odkazu snadno odeslat stížnost a dejte nám prosím vědět, zda vše fungovalo. V opačném případě pro vás najdeme jiný způsob, jak stížnost podat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Tato kasina NOVAFORGE jsou samí zlodějští podvodníci, jedno kasino horší než druhé.

Automaticky přeloženo:
Jociel
před 5 měsíci

Tak co se vám v tomto konkrétním případě stalo? Mohl byste to prosím vysvětlit?

Automaticky přeloženo:
dannyboy1025
před 4 měsíci

Jak se ti teď daří? Já mám taky na účtu 10 tisíc a už týden čekám na těch 1500 eur.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

A moje žádost čeká na vyřízení od 18. a zatím jsem nic nedostala..11 dní.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
nyquemarques
před 4 měsíci

Je mi líto. Kasino vám ani neřeklo, proč to trvá tak dlouho? Byl jste ověřený, nebo ne?

Z toho, co jsem viděl, jste již podal/a stížnost a Kristina by vám měla brzy napsat a věc dále prošetřit. Blíží se čas, kdy budeme kontaktovat kasino, takže věřím, že své peníze dostanete.

Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte mi vědět.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Každý den stejný text. Zdá se, že ho jen kopírují a vkládají.

Automaticky přeloženo:
nyquemarques
před 4 měsíci

Pak asi budete muset počkat, i když vím, že je to těžké. Náš tým musí situaci prošetřit a až budou vědět vše potřebné, kontaktují kasino.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

První výběr se mi podařilo obdržet po 14 dnech stížností.

Automaticky přeloženo:
nyquemarques
před 4 měsíci

Dobrý den, to rád slyším, ale vím, že druhá část stále chybí. Dobře, že jste to ve stížnosti také zmínil! Bylo by hezké slyšet od kasina alespoň něco kreativnějšího, protože, jak to vidím já, vám toho moc neřekli.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

To je vše. Druhá část mého výběru stále chybí. První výběr jsem obdržel teprve před 14 dny. A s druhou částí stále bojuju.

Automaticky přeloženo:
nyquemarques
před 4 měsíci

Snad vám nový týden přinese konec této nepříjemné zkušenosti... Kéž by to netrvalo déle!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Druhá část byla zaplacena dnes. 5. to bylo rychlejší než první. Stížnost jsem uzavřel. Díky kasinovému guru.

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.