před 7 měsíci
Mohu doporučit napsání upřímné recenze na Trustpilotu? Doufejme, že si ji ostatní přečtou a budou varováni.
May I recommend writing an honest review on trustpilot? Hopefully, others will read it and be warned.
Mohu doporučit napsání upřímné recenze na Trustpilotu? Doufejme, že si ji ostatní přečtou a budou varováni.
May I recommend writing an honest review on trustpilot? Hopefully, others will read it and be warned.
Přesně tak, Jaru. Nikdo mi neodpovídá na otázky a já čekám s výběrem od 9. května, tohle nedává smysl. Znám spoustu online kasin, kde si můžete vybrat velké částky ještě tentýž den, a na všechny dotazy reagují rychle. Nikdy jsem neměl takovou špatnou zkušenost. Každopádně díky, Jaru.
Exactly, Jaro. No one has been answering my questions, and I've been waiting since May 9th to withdraw this doesn't make any sense. I know plenty of online casinos where you can withdraw large amounts the same day, and they respond to any queries promptly. I've never had a bad experience like this. Thanks anyways Jaro.
Myslel jsem, že počkáte, až stížnost dospěje k závěru, a náš tým se vám pokusí pomoci. Hlavní je, že pokud by to kasino neudělalo a my jsme na vaší straně a oni situaci nevyřeší, dostali by černé body, což je varování, na které by si ostatní hráči měli dávat pozor.
Jakmile ale hráč prohraje peníze, už se nedá nic dělat a kasina někdy vyjdou bez úhony.
I thought you'd wait for the complaint to reach its conclusion and our team would try to help. The main point is that if the casino didn't do that and we're on your side and they don't resolve the situation, then they'd get black points which is an alert for other players to watch out for.
But once a player loses money there is nothing more to do and sometimes casinos come out unscathed.
Před 10 dny jsem si otevřel sázkový účet u Supabet. Podařilo se mi několikrát dobít účet pomocí karty Visa v celkové výši 1 050 EUR a naštěstí se mi to konečně povedlo. Na můj bankovní účet byly provedeny dva výběry po 500 EUR a od té doby je vše zálohováno. Už týden mám tři výběry po 500 EUR ve hře a na mém sázkovém účtu mám zůstatek 7 000 EUR. Stále se mi říká, že je technický problém.
I opened a betting account with Supabet 10 days ago. I was able to top up my account several times using my Visa card, totaling €1,050, and luckily, I finally got a run. Two withdrawals of €500 were made to my bank account, and everything's been backed up ever since. I've had three withdrawals of €500 in the pipeline for a week now, and a balance of €7,000 in my betting account. I keep getting told there's a technical problem.
Ich habe bei Supabet vor 10 Tagen ein Wettkonto errichtet. Konnte mehrmals ganz normal über meine VISA Karte insgesamt 1050 € aufladen und zum Glück bekam ich zum Schluss einen Lauf. Zwei Auszahlungen A500 € wurden auf mein Bankkonto getätigt und seitdem staut sich alles. Habe jetzt seit einer Woche drei Auszahlungen A500 € in der Pipeline und auf dem Wettkonto ein Guthaben von 7000 €. Werde immer nur vertröstet, dass da ein technisches Problem sei
Hmm, to se od kasina nezdá jako nejchytřejší krok. Ale pokud jim řeknete, že chcete mít uzavřený účet, pak je normální, že si ho můžete znovu otevřít v jakémkoli kasinu.
Pokud požádáte o sebevyloučení, pak se to může týkat něčeho jiného a neměli by vám účet znovu otevírat.
Každopádně, pokud se vám to nedaří uzavřít nadobro, můžete zkusit využít našich služeb a náš tým se vám pokusí pomoci to znemožnit.
Měli byste zájem?
Hmm, that doesn't seem like the smartest move by the casino. But if you tell them that you want to have a closed account, then it's normal that you can reopen it in any casino.
If you ask for self-exclusion, then it might be about something else and they shouldn't reopen your account.
Anyway, if you can't close it for good, you can try using our services and our team will try to help you to make it impossible.
Would you be interested?
V kasinu jsem začal hrát na začátku května, vsadil jsem 3 tisíce realů a dosáhl jsem 24 tisíc. Od té doby mám problém s výběrem, protože povolují výběry pouze 1850 realů najednou a zpracování trvá 15 dní, i když pravidla uvádějí 3 dny.
Někdy musíte čekat 15 dní na zpracování výběru, jen aby byl odmítnut a oni vám odpověděli, že to bylo kvůli „technické chybě", a pak musíte čekat dalších 15 dní.
Největší problém nastal teď, když požadovali ověření účtu, odmítají doklad o transakcích a historii.
Žádají o doklad od 10. dubna do 10. května. Na první pokus jsem poslal PDF s kompletní historií mého účtu za duben a květen, kde jsou uvedeny všechny vklady provedené v kasinu.
Pak jsem poslal historii transakcí účtu za poslední 4 měsíce, což bylo opět odmítnuto.
Nyní jsem poslal individuální doklad o 4 vkladech, které jsem provedl v kasinu, spolu s PDF souborem za měsíc květen, který také ukazuje 4 vklady, které byly provedeny 2. a 3. května. Opět odmítnuto.
Na účtenkách jsou doslova všechna možná data a oni to stále odmítají a ani neřeknou proč, kontaktuji podporu přes chat a oni říkají, že k těmto informacím nemají přístup, kontaktuji je e-mailem a nikdy neodpovídají.
Poslal jsem e-mail s 8 soubory, 4 jednotlivými potvrzeními za 4
vklady, které jsem provedl, a kompletní historie mého účtu za poslední 4 měsíce a nic, žádná odpověď.
Mám vázané peníze a nemůžu dostat žádné odpovědi.
Nemůžu si tady na Guru stěžovat, pořád mi to hlásí chybu captcha, i když se žádná neobjevuje.
i started playing at the casino at the beginning of may, i put in 3 thousand reais and i reached 24 thousand, since then i've been having trouble withdrawing, since they only allow withdrawals of 1850 reais at a time and it takes 15 days to be processed, even though the rules say 3 days.
sometimes you have to wait 15 days for the withdrawal to be processed, only for it to be refused and for them to reply saying that it was due to a "technical error" and then you have to wait another 15 days.
the biggest problem came now when they asked for verification of the account, they are refusing proof of transaction and history.
They're asking for proof from April 10th to May 10th. On the first attempt, I sent a PDF of my complete account history for April and May, showing all the deposits made at the casino.
Then I sent the transaction history for the last 4 months of the account, which was rejected again.
now i've sent the individual receipt for the 4 deposits i made at the casino, along with the PDF for the month of may, which also shows the 4 deposits, which were made on may 2nd and 3rd. refused again.
there is literally all the data possible on the receipts and they still refuse and don't even say why, I contact support via chat and they say they don't have access to this information, I contact them by e-mail and they never reply.
I sent an e-mail with 8 files, 4 individual receipts for the 4
deposits I made and the complete history of the last 4 months of my account and nothing, no reply.
My money is tied up and I can't get any answers.
i can't open a complaint here on guru, it keeps giving me a captcha error, even though none appears
comecei a jogar no cassino no começo de maio, coloquei 3 mil reais e cheguei aos 24 mil, desde então estava com dificuldades para sacar, já que só permitem saques de 1850 reais por vez e que DEMORA 15 dias para ser processado, mesmo que nas regras diz ser 3 dias.
algumas vezes você precisa esperar 15 dias para o saque ser processado, só para ser recusado e eles responderem falando que foi por "erro técnico" ai tem que esperar mais 15 dias
o maior problema veio agora quando pediram verificação da conta, estão recusando o comprovante de transação e do histórico.
lá estão pedindo comprovante do dia 10 de abril até 10 de maio, na primeira tentativa mandei em PDF o histórico completo da minha conta de abril e maio, onde aparece todos os depósitos feitos no cassino. foi recusado.
depois mandei histórico de transação dos últimos 4 meses da conta, recusado novamente.
agora enviei o comprovante individual dos 4 depósitos que fiz no cassino, juntamente com o PDF do mês de maio, onde aparece os 4 depósitos também, que foram feitos dia 2 e 3 de maio. recusaram novamente.
estão literalmente todos os dados possíveis nos comprovantes e ainda sim recusam e nem sequer falam o motivo, entro em contato com o suporte pelo chat e eles dizem não ter acesso a esta informação, entro em contato por e-mail e nunca respondem.
mandei um e-mail com 8 arquivos, 4 comprovantes individuais dos 4
depósitos que fiz e o histórico completo dos últimos 4 meses da minha conta e nada, nenhuma resposta.
Estou com o dinheiro preso e não consigo respostas.
não estou conseguindo abrir reclamação aqui no guru, fica dando erro de captcha, mesmo não aparecendo nenhum
Tohle se jistě zdá být opravdu nervy drásající, zvláště pokud neuvedou žádný důvod a prostě odmítnou všechny dokumenty, které jim poskytnete.
Zkuste tedy prosím vymazat mezipaměť a soubory cookie v počítači a zkuste k podání stížnosti použít jiný prohlížeč nebo anonymní okno.
Omlouváme se za tyto nepříjemnosti, ale v poslední době jsme se setkali s určitými problémy a mnoho hráčů nám píše, že nemohou podat stížnosti.
Pak můžete pomocí tohoto odkazu snadno odeslat stížnost a dejte nám prosím vědět, zda vše fungovalo. V opačném případě pro vás najdeme jiný způsob, jak stížnost podat.
This seems really nerve-wracking, for sure, especially if they don't provide any reason for doing so and just reject all the documents you provide.
So, please, try to clear the cache and the cookies on your computer and even try to use another browser or the incognito window to file a complaint.
I'm sorry for this inconvenience, but we've experienced some issues lately, and many players write to us that they are unable to file complaints.
You can then use this link to submit your complaint easily, and let us know if all this worked, please. Otherwise, we'll find some other way for you to file your complaint.
Tato kasina NOVAFORGE jsou samí zlodějští podvodníci, jedno kasino horší než druhé.
These NOVAFORGE casinos are all thieving scammers, one casino worse than another.
Esses casinos da NOVAFORGE são todos golpistas ladrões, um Casino pior que o outro.
Tak co se vám v tomto konkrétním případě stalo? Mohl byste to prosím vysvětlit?
So what happened to you in this particular please? Could you explain?
Jak se ti teď daří? Já mám taky na účtu 10 tisíc a už týden čekám na těch 1500 eur.
How are things going for you now? I also have 10k in my account and have been waiting for the 1500 euros for a week.
Wie sieht’s mittlerweile bei dir aus ? Habe auch 10k auf konto warte seit ner woche auf die 1500 euro
A moje žádost čeká na vyřízení od 18. a zatím jsem nic nedostala..11 dní.
And mine has been pending since the 18th and I haven't received anything yet ..11 days .
E o meu que está pendente desde do dia 18 e não recebi nada ainda ..11 dias .
Je mi líto. Kasino vám ani neřeklo, proč to trvá tak dlouho? Byl jste ověřený, nebo ne?
Z toho, co jsem viděl, jste již podal/a stížnost a Kristina by vám měla brzy napsat a věc dále prošetřit. Blíží se čas, kdy budeme kontaktovat kasino, takže věřím, že své peníze dostanete.
Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte mi vědět.
Oh, I'm sorry. Casino didn't even tell you anything about why it's taking so long? You've been verified or not?
From what I've seen, you've already filed a complaint and Kristina should write you back soon and investigate further. We are getting close to the time when we will contact the casino so I believe you will get your money.
If you have an update, feel free to let me know.
Pak asi budete muset počkat, i když vím, že je to těžké. Náš tým musí situaci prošetřit a až budou vědět vše potřebné, kontaktují kasino.
Then I guess you'll just have to wait, although I know it's hard. Our team needs to investigate the situation and when they know everything they need to know they will contact the casino.
První výběr se mi podařilo obdržet po 14 dnech stížností.
I managed to receive my first withdrawal after 14 days of complaining.
Consegui receber o primeiro saque depois de 14 dias reclamando .
Dobrý den, to rád slyším, ale vím, že druhá část stále chybí. Dobře, že jste to ve stížnosti také zmínil! Bylo by hezké slyšet od kasina alespoň něco kreativnějšího, protože, jak to vidím já, vám toho moc neřekli.
Hello, I am glad to hear that, but I know the second part is still missing. Good call mentioning that in the complaint too! It would be nice to hear something at least more creative from the casino's side because, the way I see it, you have not been told much.
To je vše. Druhá část mého výběru stále chybí. První výběr jsem obdržel teprve před 14 dny. A s druhou částí stále bojuju.
That's it. The second part of my withdrawal is still missing. I've only received the first withdrawal in 14 days. And the struggle continues to receive the second part.
Isso . Falta a segunda parte do meu saque ainda . 14 dias recebi só o primeiro saque . E a luta continua para receber a segunda parte.
Snad vám nový týden přinese konec této nepříjemné zkušenosti... Kéž by to netrvalo déle!
Perhaps the new week will bring you an end to this unpleasant experience... I wish it wouldn't take any longer!
Druhá část byla zaplacena dnes. 5. to bylo rychlejší než první. Stížnost jsem uzavřel. Díky kasinovému guru.
The second part was paid today. On the 5th, it was quicker than the first. I closed the complaint. Thanks to casino guru.
A segunda parte foi paga hoje . Dia 05 , foi mais rápida que a primeira. Encerrei a reclamação. Obrigada ao casino guru.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.