před měsícem
Mohu doporučit napsání upřímné recenze na Trustpilotu? Doufejme, že si ji ostatní přečtou a budou varováni.
May I recommend writing an honest review on trustpilot? Hopefully, others will read it and be warned.
Mohu doporučit napsání upřímné recenze na Trustpilotu? Doufejme, že si ji ostatní přečtou a budou varováni.
May I recommend writing an honest review on trustpilot? Hopefully, others will read it and be warned.
Přesně tak, Jaru. Nikdo mi neodpovídá na otázky a já čekám s výběrem od 9. května, tohle nedává smysl. Znám spoustu online kasin, kde si můžete vybrat velké částky ještě tentýž den, a na všechny dotazy reagují rychle. Nikdy jsem neměl takovou špatnou zkušenost. Každopádně díky, Jaru.
Exactly, Jaro. No one has been answering my questions, and I've been waiting since May 9th to withdraw this doesn't make any sense. I know plenty of online casinos where you can withdraw large amounts the same day, and they respond to any queries promptly. I've never had a bad experience like this. Thanks anyways Jaro.
Myslel jsem, že počkáte, až stížnost dospěje k závěru, a náš tým se vám pokusí pomoci. Hlavní je, že pokud by to kasino neudělalo a my jsme na vaší straně a oni situaci nevyřeší, dostali by černé body, což je varování, na které by si ostatní hráči měli dávat pozor.
Jakmile ale hráč prohraje peníze, už se nedá nic dělat a kasina někdy vyjdou bez úhony.
I thought you'd wait for the complaint to reach its conclusion and our team would try to help. The main point is that if the casino didn't do that and we're on your side and they don't resolve the situation, then they'd get black points which is an alert for other players to watch out for.
But once a player loses money there is nothing more to do and sometimes casinos come out unscathed.
Před 10 dny jsem si otevřel sázkový účet u Supabet. Podařilo se mi několikrát dobít účet pomocí karty Visa v celkové výši 1 050 EUR a naštěstí se mi to konečně povedlo. Na můj bankovní účet byly provedeny dva výběry po 500 EUR a od té doby je vše zálohováno. Už týden mám tři výběry po 500 EUR ve hře a na mém sázkovém účtu mám zůstatek 7 000 EUR. Stále se mi říká, že je technický problém.
I opened a betting account with Supabet 10 days ago. I was able to top up my account several times using my Visa card, totaling €1,050, and luckily, I finally got a run. Two withdrawals of €500 were made to my bank account, and everything's been backed up ever since. I've had three withdrawals of €500 in the pipeline for a week now, and a balance of €7,000 in my betting account. I keep getting told there's a technical problem.
Ich habe bei Supabet vor 10 Tagen ein Wettkonto errichtet. Konnte mehrmals ganz normal über meine VISA Karte insgesamt 1050 € aufladen und zum Glück bekam ich zum Schluss einen Lauf. Zwei Auszahlungen A500 € wurden auf mein Bankkonto getätigt und seitdem staut sich alles. Habe jetzt seit einer Woche drei Auszahlungen A500 € in der Pipeline und auf dem Wettkonto ein Guthaben von 7000 €. Werde immer nur vertröstet, dass da ein technisches Problem sei
Hmm, to se od kasina nezdá jako nejchytřejší krok. Ale pokud jim řeknete, že chcete mít uzavřený účet, pak je normální, že si ho můžete znovu otevřít v jakémkoli kasinu.
Pokud požádáte o sebevyloučení, pak se to může týkat něčeho jiného a neměli by vám účet znovu otevírat.
Každopádně, pokud se vám to nedaří uzavřít nadobro, můžete zkusit využít našich služeb a náš tým se vám pokusí pomoci to znemožnit.
Měli byste zájem?
Hmm, that doesn't seem like the smartest move by the casino. But if you tell them that you want to have a closed account, then it's normal that you can reopen it in any casino.
If you ask for self-exclusion, then it might be about something else and they shouldn't reopen your account.
Anyway, if you can't close it for good, you can try using our services and our team will try to help you to make it impossible.
Would you be interested?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.