DomůFórumKasinaSupaBet Casino - všeobecná diskuze

SupaBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 4 měsíci od Anonymized862
|
2 753 zobrazení 40 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Nejsem si jistý, jestli měl někdo jiný tento problém se Supabet, ale minulý měsíc jsem požádal o uzavření účtu. Trvalo jim téměř celé 2 týdny, než účet skutečně zrušili. Za tu dobu mi bylo několikrát odmítnuto vkladů, ale na můj bankovní účet nebyly vráceny žádné peníze. Nyní nedostávám žádnou odpověď od podpory na tomto webu.

Jejich podpora na živém chatu je téměř neschopná a na odpověď od podpory e-mailem čekáte celé dny.

Jen by mě zajímalo, jestli měl někdo podobnou zkušenost a jestli se to napravilo, nebo jsem ty peníze od těchto lidí jen teď dal.


Automaticky přeloženo:
Shaq33
před 2 měsíci

Mohu se prosím nejprve zeptat, zda důvodem uzavření účtu byly problémy s hazardními hrami?

V takovém případě by se náš tým pro vyřizování stížností mohl pokusit vám pomoci získat peníze zpět.

Dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Shaq33
před 2 měsíci

Ano. Provedl jsem mnoho vkladů, ale 3 z nich (celkem 900 dolarů) mi nikdy nebyly připsány na účet. Teď odmítají odpovídat na mé e-maily a zablokovali mi přístup k účtu. Takže mi v podstatě vzali 900 dolarů.

Automaticky přeloženo:
Lulu4321
před 2 měsíci

No, to je frustrující.

Každopádně, pokud se vám peníze nedostaly na hráčský účet, v čem byl problém? Kontaktoval jste také poskytovatele platebních služeb? Možná by k tomu měli co říct, nebo se můžete zeptat, jestli z jejich strany vše proběhlo v pořádku.

Jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Použil jsem Pay Direct. Kontaktoval jsem je a oni provedli důkladné prošetření. Došli k závěru, že Supabet chybějící prostředky skutečně přijal.

Automaticky přeloženo:
Lulu4321
před 2 měsíci

Rozumím, takže teď je nutné se s kasinem dále zabývat.

Z toho, co jsem viděl, jste na to podal stížnost , takže jsem si jistý, že náš tým vám bude schopen pomoci.

Pokud máte nějaké novinky, dejte mi prosím vědět?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ano, požádal jsem o uzavření účtu kvůli problémům s hazardními hrami a trvalo jim to několik týdnů, než mi to uzavřeli, a během té doby mi strhli peníze.

Mám celkem 300 dolarů, které byly odmítnuty, a totéž s Pay Direct. Pokaždé, když se jich zeptám, mi řeknou, že peníze byly kasinem přijaty, ale kasino mi řeklo, že byly odmítnuty, teď když napíšu e-mail, žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
Shaq33
před 2 měsíci

Takže bych vám opravdu doporučil podat stížnost zde. K těmto případům by vůbec nemělo docházet a náš tým se vám pokusí pomoci získat vaše peníze zpět.

Samozřejmě musí existovat důkaz, že jste požádali o uzavření účtu, u kterého jste zmínili problémy s hazardními hrami.

Prosím, klikněte na tento odkaz , kde celou situaci dobře popisuješ.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

10. dubna 2025 jsem na SUPABET vyhrál velkou částku prostřednictvím sportovních sázek, konkrétně kombinované sázky. Okamžitě jsem začal žádat o výběry, tedy 500 EUR denně, protože víc nemůžu. A samozřejmě jsou povoleny maximálně tři otevřené žádosti o výběr. Vydržel jsem, takže mám vždy tři otevřené žádosti o výběr. Celkem je to teď 9 027 EUR. Uplynul měsíc a na běžný účet jsem dostal jen 1 500 EUR. A oni pořád říkají, že se jejich výběr zpracovává a budu mít přednost, ale já ten pocit nemám. Mám pocit, že se mě snaží přimět, abych své peníze použil tam, aby nemuseli tolik vyplácet, a proto žádosti o výběr odkládají, jak jen to jde. Moje údaje jsou ale už známé a vždycky jsem žádal o výběry na stejný účet. Proto nechápu, co to tak dlouho trvá. Pokaždé, když jim napíšu v živém chatu nebo pošlu e-mail, dostanu vždy přátelskou odpověď. Ale to se mi stalo už mnohokrát a stále musím velmi dlouho čekat, než mi peníze přijdou na účet. Jak jsem říkal, už je to měsíc a o výběry jsem začal žádat 10. dubna. Můžeme s tím něco udělat?

Automaticky přeloženo:
dannyboy1025
před 2 měsíci

Dobrý den, s tím vám pravděpodobně nemůžeme pomoci, protože se nezabýváme sportovním sázení.

Každopádně, pokud stále dostáváte zaplaceno, i když pomaleji, vidím to alespoň jako dobré malé znamení. Kdyby to tak nebylo a neplatili by, bylo by to horší.

Jsem si jistý, že to není příjemné, ale zkuste to vydržet a dejte mi vědět, až přijde další výběr. Pevně ​​věřím, že peníze budete mít co nejdříve, i když to pravděpodobně bude chvíli trvat. Rozhodně je nehrajte, protože, jak říkáte, může to být kasinová strategie, jak přijít o peníze.

Držím palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Název: Odložený výběr a ověření u Supabetu – Cítím se v bezvědomí, potřebuji poradit

Ahoj všichni,

Sdílím svou zkušenost se Supabetem v naději, že dostanu radu nebo uslyším od ostatních, kteří si prošli něčím podobným.

Nedávno jsem začal hrát blackjack na jejich platformě a dařilo se mi. Podařilo se mi vybrat celkem 3 500 dolarů ve dvou transakcích (1 500 a 2 000 dolarů) bez jakýchkoli problémů.

Od té doby stále hraji a vyhrávám. Můj zůstatek nyní vzrostl na 98 000 dolarů.

Před pár dny jsem se pokusil vybrat 6 000 dolarů (rozděleno na tři žádosti o výběr po 2 000 dolarů kvůli jejich limitům pro výběr). Po odeslání žádostí byly všechny zablokovány a čekaly na ověření. Okamžitě jsem odeslal všechny požadované dokumenty a podle webových stránek Supabetu by proces ověření měl trvat 24 hodin. Tato lhůta nyní uplynula a neobdržel jsem žádné další informace.

Ještě frustrující je:

Podpora živého chatu je pomalá a neochotna

Můj VIP manažer zřídka odpovídá na e-maily

Nemám jasnou představu o tom, kdy a zda budu moci vybrat své finanční prostředky.

Pro přehlednost jsem si uložil screenshoty všeho – zůstatku, žádostí o výběr, e-mailové komunikace s VIP manažerem a konverzací v živém chatu. Jsem ve velkém stresu a nejsem si jistý, co dělat dál.

Setkal se někdo s podobným zpožděním nebo situací na Supabetu nebo jiné platformě? Uvítám jakékoli rady nebo doporučení.

Díky za přečtení.

Automaticky přeloženo:
echobravo33
před 2 měsíci

Moje zkušenost se úplně nepodobá té vaší, protože pouze přijali mé převody, nikdy mi nic nepřipsali na účet a pak mě zablokovali. Neodpovídají mi ani na e-maily a chat ukončí, jakmile se objeví moje jméno. Podal bych stížnost. Toto kasino by nemělo mít licenci a jsou mírně řečeno nečestní.

Automaticky přeloženo:
Lulu4321
před 2 měsíci

Kontaktujte Anjouan Gaming, jejich licenční společnost. Udělal jsem to (3x), ale žádná odpověď. Přeji vám hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Určitě je budu kontaktovat, pokud nebudu mít žádné novinky. Poslal jsem tuto zprávu svému manažerovi:


Předmět: Naléhavé: Problém s výběrem – nutná okamžitá pozornost


Píšu Vám, abych vyjádřil/a své hluboké zklamání a frustraci z nedostatečné komunikace a podpory, které jsem se dočkal/a ohledně mé žádosti o výběr od společnosti Supabet.

Momentálně mám na účtu 98 000 dolarů a tyto prostředky se snažím vybrat už nepřiměřeně dlouhou dobu, ale bez úspěchu. Navzdory několika pokusům o kontaktování prostřednictvím živé podpory a e-mailu jsem nedostal téměř žádnou odpověď. Absence aktualizací nebo řešení je naprosto nepřijatelná, zejména vzhledem k značné částce, o kterou se jedná.

Jako VIP klient jsem očekával mnohem vyšší úroveň služeb. Místo toho se cítím ignorován a hluboce znepokojen o bezpečnost svých finančních prostředků. Dal jsem Supabetu dostatek času a příležitostí k vyřešení tohoto problému, ale nic se neudělalo.

Berte prosím toto jako poslední varování: pokud do 48 hodin neobdržím jasné a okamžité řešení, podám formální stížnost u příslušných regulačních orgánů pro hazardní hry a požádám o právní pomoc, abych získal/a zpět své finanční prostředky.

Tato situace je naléhavá. Opravdu potřebuji přístup ke svým penězům a doufám, že se k této záležitosti postavíte s vážností, kterou si zaslouží.

Těším se na vaši okamžitou odpověď.

Upřímně,

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Název: Odložený výběr a ověření u Supabetu – Cítím se v bezvědomí, potřebuji poradit

Ahoj všichni,

Sdílím svou zkušenost se Supabetem v naději, že dostanu radu nebo uslyším od ostatních, kteří si prošli něčím podobným.

Nedávno jsem začal hrát blackjack na jejich platformě a dařilo se mi. Podařilo se mi vybrat celkem 3 500 dolarů ve dvou transakcích (1 500 a 2 000 dolarů) bez jakýchkoli problémů.

Od té doby stále hraji a vyhrávám. Můj zůstatek nyní vzrostl na 98 000 dolarů.

Před pár dny jsem se pokusil vybrat 6 000 dolarů (rozděleno na tři žádosti o výběr po 2 000 dolarů kvůli jejich limitům pro výběr). Po odeslání žádostí byly všechny zablokovány a čekaly na ověření. Okamžitě jsem odeslal všechny požadované dokumenty a podle webových stránek Supabetu by proces ověření měl trvat 24 hodin. Tato lhůta nyní uplynula a neobdržel jsem žádné další informace.

Ještě frustrující je:

Podpora živého chatu je pomalá a neochotna

Můj VIP manažer zřídka odpovídá na e-maily

Nemám jasnou představu o tom, kdy a zda budu moci vybrat své finanční prostředky.

Pro přehlednost jsem si uložil screenshoty všeho – zůstatku, žádostí o výběr, e-mailové komunikace s VIP manažerem a konverzací v živém chatu. Jsem ve velkém stresu a nejsem si jistý, co dělat dál.

Setkal se někdo s podobným zpožděním nebo situací na Supabetu nebo jiné platformě? Uvítám jakékoli rady nebo doporučení.

Díky za přečtení.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, hned od začátku bych se nestresoval. Jen proto, že kasino má časový rámec, bohužel neznamená, že ho vždycky dodrží. 24 hodin na ověření by bylo skvělé, ale někdy ověření hráče prostě trvá déle. Také u tak velké výhry bych se nedivil, kdyby provedli nějaké vyšetřování ve hře.

Každopádně, pokud jsi neudělal nic proti pravidlům, myslím, že se nemusíš bát. Sám jsi říkal, že už jsi nějaké peníze dostal, takže věřím, že kasino brzy začne vyplácet další.

Je rozhodně dobrý krok si důkazy ponechat, pokračujte v tom a pokud budete potřebovat s něčím pomoct, dejte mi vědět.

Zatím bych ale počkal.

Zvládneš to?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hej, díky za ujištění! Určitě to zvládnu. Jen pro upřesnění, neudělal jsem nic proti pravidlům. Moje výhry byly čiré štěstí a velká částka pocházela hlavně z vedlejších sázek u blackjackových stolů.

Moje hlavní obava je, že jsem požádal o uzavření účtu 2 nebo 3 týdny před výhrou, ale nikdy to neudělali. Takže jsem se rozhodl hrát znovu, až se věci vyvíjejí dobře. Když jsem se obrátil na živou podporu, potvrdili mi, že můj účet je stále otevřený a zůstane otevřený i v budoucnu, i když jsem o jeho uzavření už dříve uvažoval. Jako důkaz této konverzace mám screenshoty.

Prozatím asi jen trochu počkám na ověření a výběry. Určitě vás budu informovat. Ještě jednou děkuji za vaši pomoc a úžasné služby. Nezapomenu na to!

Automaticky přeloženo:
echobravo33
před měsícem

Není zač.

Co se týče uzavření účtu, pokud se jim ho nepodařilo uzavřít, nemělo by to mít vliv na to, zda peníze dostanete, či nikoli. Mělo by vám být všechno vyplaceno.

Tak si počkáme a uvidíme, co se stane a jak to dopadne.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkuji za vaši podporu, ale už nebudu potřebovat žádnou pomoc. Přišel jsem o všechny peníze na svém účtu a budu je kontaktovat, aby mi účet zrušili. Děkuji za vaši dosavadní pomoc.

Automaticky přeloženo:
echobravo33
před měsícem

Ach, to mě tak moc mrzí. Můžu se taky zeptat, proč jsi to udělal/a? Myslel/a sis, že nakonec stejně nic nedostaneš? To je škoda. To je škoda. 😕

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Přesně tak, Jaru. Nikdo mi neodpovídá na otázky a já čekám s výběrem od 9. května, tohle nedává smysl. Znám spoustu online kasin, kde si můžete vybrat velké částky ještě tentýž den, a na všechny dotazy reagují rychle. Nikdy jsem neměl takovou špatnou zkušenost. Každopádně díky, Jaru.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky