Toto kasino je podvod. Šel jsem na výběr $ 350, který byl schválen manažerem a poté odmítnut mzdovým oddělením s tím, že mám více účtů, které jsem nikdy neudělal více než jeden. Takže si myslím, že tohle je jejich způsob, jak neplatit, aby si lidé byli vědomi.
This casino is a scam. I went to withdrawal $350 which was approved by the manager then declined by the payroll department saying I had multiple accounts which I have never made more than one account. So I guess saying this is their way out of not paying people just be aware.
Měli byste otevřít stížnost zde kasino guru je nejlepší řešení s nimi!
D.
You should open a complaint here casino guru is the best dealing with them!
D.
Mám připravené bankovní výpisy k odeslání, sdělte mi, kam je mám poslat, a budou na cestě. Mám výpisy od ČERVENCE SRPNA až do dneška.
I have bank statements ready to send tell me where I need to send them and they will be on the way. I have statements from JULY AUGUST up to Today.
Dokončujete ověření v kasinu? Pokud je to váš případ, kontaktujte podporu a řekněte jim, že máte dokumenty, které s nimi můžete sdílet, abyste dokončili ověření, a oni vám poskytnou pokyny, jak jim uvedené dokumenty odeslat
You are completing verification within the casino? If that's the case contact support and tell them you got documents to share with them to complete verification and they will give you instructions on how to send them said documents
Toto kasino je podvod. Šel jsem na výběr $ 350, který byl schválen manažerem a poté odmítnut mzdovým oddělením s tím, že mám více účtů, které jsem nikdy neudělal více než jeden. Takže si myslím, že tohle je jejich způsob, jak neplatit, aby si lidé byli vědomi.
This casino is a scam. I went to withdrawal $350 which was approved by the manager then declined by the payroll department saying I had multiple accounts which I have never made more than one account. So I guess saying this is their way out of not paying people just be aware.
Byl vám předložen důkaz? Jedna věc je obvinit vás, ale bez přesných důkazů bych také váhal!
Lili má pravdu, odešlete stížnost - bezplatná služba, kterou poskytujeme hráčům v podobných situacích přímo zde:
https://casino.guru/complaints/create
Další informace jsou uvedeny v průvodci nazvaném Co byste měli vědět před odesláním stížnosti
Pokud budete ještě něco potřebovat, budu tady, ale rád bych řekl, že reklamaci doporučuji.✔
Have you been presented with proof? One thing is to accuse you, yet without precise evidence, I would be hesitant too!
Lili is correct, submit the complaint - a free service we provide to players in similar situations right here:
https://casino.guru/complaints/create
Further info is presented in the guide called Things to know before you submit your complaint
I'll be here if you need anything else, but I'd like to say I recommend the complaint.✔
Jůůůůů!!!
ahoj milá Radko!!
mmmm... Myslím, že jsou opravdu oškliví, protože jsem jasně zmínil, že jsem předtím vyhrál turnaj v hodnotě 1 000 $, takže peníze byly legitimní a zdá se, že to neberou v úvahu, ale když je teď znají a podle jejich hrozeb to vypadá, že nedají další peníze za to, takže věřím, že je to lepší než nic, ale přeji si, abych mohl říct ne a poškodit jejich skóre a pověst, ale to je jen podlé, protože se alespoň snaží dát něco lepšího, než byla jejich první směšná nabídka 200 babek, takže řekl bych, že jsem spokojený, protože teď to bude precedens, že se stížností vypořádají kladně, takže to je víc než dost na to, aby platili všem ostatním hráčům stejným způsobem…
co si myslíš, že mám nebo nemám pravdu?
luv
D.
Yooo-hooo!!!
hello Dear Radka!!
mmmm… I think they are really nasty because I clearly mention I won a $1000 tournament depositing previously so that money was legit and they just seem to not take it in consideration, however knowing them now and by their threats looks like they won’t give any more money for it so I believe it is better than nothing buuut I wish I could say no and damage their score and reputation but that’s just mean because at least they are trying to give something better than their first ridiculous offer of 200 bucks so I would say I’m satisfied because now is gonna be a precedent about them settling positively to a complaint so that’s more than enough to make them pay to all other players the same way…
what do you think am I right or wrong?
luv
D.
Ahoj 🤗!
Nikdy bych se neodvážil hlásat, co je správné nebo špatné. Musím však přiznat, že celou myšlenku výměnného obchodu s hráči v takové situaci prostě nesnáším. Na druhou stranu, dostat něco, řekněme, slušného - je opravdu lepší, a pochopit tento aspekt. Jde o to, že kasino musí přijmout chybu a hráč by měl být spravedlivě zaplacen.
Jo, říkejte mi optimista a naivní člověk... 😁
Hello 🤗!
I would never dare to proclaim what is right or wrong. I must admit though, that I just hate the whole idea of bartering with players in such a situation. On the other hand, get something, let's say, decent - is truly better, and understand this aspect. The point is that the casino needs to accept the mistake, and the player should be paid fairly.
Yep, call me an optimistic and naive person... 😁
Co myslíš? Jsem zmatený! Lol mám říct ano nebo ne?
What do you mean? I’m baffled! Lol should I say yes or not?
Chci říct,... snažila jsem se říct, že jsem ráda, že tahle volba není moje 🙂.
Ale protože vím, čím jsi prošel, jsem přesvědčen, že takový konec je lepší než nic, že?
Počkáme na Andreje? 🙂
I mean,.. I was trying to say I'm glad this choice is not mine to take 🙂.
But since I know what you have been through, I'm convinced such an ending is better than nothing, right?
Shall we wait for Andrej? 🙂
mmm... turnaje jsou stále nehratelné!!
weeeaaaa!!!
Nemůžu se dočkat, až zde budu hrát turnaje se svými ostrými dovednostmi... lol
víš?… Pokračuji v hraní turnajů někde jinde a nemám s těmito kasiny žádné problémy, vyhrávám až 3000 babek nebo minimálně 500…
jako za půl hodiny vyhraju $1680
Koukni se…
a vždy platí… ale samozřejmě dodržuji všechna pravidla a nikdy nepodvádějí…
Haha!
Hotovo!
mmm… the tournaments are still unplayable!!
weeeaaaa!!!
I just can’t wait to play here the tournaments with my sharp skills… lol
you know?… I keep on playing tournaments somewhere else and I have no problems with those casinos I get wins as high as 3000 bucks or minimum 500…
like in half an hour I’ll win $1680
look…
and they always pay… but obviously I follow all the t&c and they never cheat…
haha!
done!
A ne, to je jen moudré opatření - ne sobecké vyhýbat se záludnému tématu "odškodnění" 😀
Zůstaň silný! Vidím jasné světlo na konci této cesty! 🤞🤞🤞🙌
And no, this is just a wise precaution - no a selfish avoiding the tricky subject of "compensation" 😀
Stay strong! I can see a bright light at the end of this road! 🤞🤞🤞🙌
Moje gratulace; vaše dovednosti jsou bezkonkurenční!
Pokud jde o turnaje, podle Juraje čekáme na poskytovatele hry. Tyto problémy se objevují pouze v několika zemích, takže řešení je těžké najít 🙁.
Je mi líto, že jsem nemohl poskytnout lepší zprávy!
My congratulations; your skills are unparalleled!
When it comes to tournaments, according to Juraj, we're waiting for the game provider. Those issues only appear in several countries, making the solution hard to catch 🙁.
I'm sorry I could not provide better news!
Ne ne ..a ..ne..možných 14-20 dní, abyste obdrželi výběr, ale váš vklad je okamžitý, že?
..to mi zní jako Ponziho schéma..a fakt, že jsou neregulované, majitel nebude jmenován a nabízejí věci jako 400% žádná pravidla, žádné max. bonusy k výplatě..jo..příliš dobré na to být pravdivý. Těch pár, kteří dostanou zaplaceno, jsou jen proto, aby udržovali dojem.
No no ..and ..no..a possible 14-20 days just to receive your withdrawal but your deposit is instant right?
..sounds like a Ponzi scheme to me..and the fact that they're unregulated, owner won't be named and they're offering things like 400% no rules, no max cashout bonuses..yep..too good to be true. The few that do get paid are just to keep up appearances.
Ahoj. Když mluvíte o výběrech, myslete na to, že když si přečtete toto vlákno, narazíte na spoustu hráčů, kteří mají nebo měli úplně stejnou situaci jako vy. Chtěl bych se zeptat, jestli tento problém stále přetrvává nebo už máte peníze?
Každopádně se vším ostatním, co jsi zmínil ohledně licence nebo bonusu, s tím souhlasím. Na naší straně má kasino docela nízký bezpečnostní index , takže osobně bych sem nevkládal. Podle mého názoru je nejlepší, když si před hraním zkontrolujete uživatelské recenze a stížnosti .
Přesto budu čekat na odpověď, pokud Vaše situace stále přetrvává a máte problém s odstoupením. Dej mi vědět.
Hi. When you talk about withdrawals, think that if you read this thread, you will come across a lot of players who have or had the exact same situation as you. I would like to ask if this problem still persists or have you already got your money ?
Anyway, everything else you mentioned in terms of the license or the bonus, I agree with it. On our side, the casino has a pretty low safety index, so I personally wouldn't deposit here. In my opinion, the best thing to do is to check the user reviews and complaints before you go to play.
Nevertheless, I will wait for an answer if your situation still remains and you have a problem with the withdrawal. Let me know.
Dostal jsem zaplaceno, ale trvalo to 4 měsíce a s pomocí týmu Casino Guru!
I got paid but it took 4 months and with help of the Casino Guru Team!
Jo, použil jsem bonus a skutečně jsem to udělal a dostal max 100 $. Chtěli minimální vklad 10 $, tak jsem vložil 12 $. Vyplaceno a rozdělit můj výběr 100 $ a 12 $. Prvních odeslaných 100 $ říká, ale na blockchainu nic není a v peněžence mám 11,30 $. Jaká banda bs!
Yeah I used a bonus and actually made it and got the max 100$. They wanted min deposit of 10$ so I deposited 12$. Cashed out and the split my withdraw 100$ and 12$. The 100$ sent first it says but there's nothing on the Blockchain and I have 11.30$ in my wallet. What a bunch of bs!
asi před 3 a 1/2 týdny jsem použil kód kupónu na roztočení zdarma. Během bezplatných zatočení jsem vyhrál značnou částku a s těmito výhrami jsem snadno dosáhl svého „play through". Omezili výběr z tohoto druhu výher na 100 $, takže jsem pokračoval a poslal svůj výběr. Sledoval jsem všechny kroky schválení dokumentace a dokonce jsem poslal vklad 10 $ bitcoinů na „potvrzení bankovního účtu" (zvláštní požadavek, ale zavázal jsem se. Četl jsem, že schválení výběru může trvat 7–10 pracovních dní. Takže asi o 2 týdny později Neslyšel jsem od nich nic, poslal jsem e-mail a bylo mi sděleno, že můj výběr byl schválen a že nyní může trvat dalších 7–10 dní, než mi budou peníze zaslány. Počkal jsem tedy dalších 10 pracovních dnů a poslal jsem další e-mail, jen se zvědavým dotazem na aktualizace můj výběr a oni odpověděli, že „ano, uplynulo 10 pracovních dnů, ale že jen čekali, až uslyší, že peníze byly převedeny" … je to zvláštní? Čekali, až uslyší, že peníze byly odeslány? ti, kteří posílají peníze… nevěděli by už, kdyby byly peníze odeslány? Řekli však, že „pošlou mi e-mail, jakmile budou mít více informací." Nyní je 12. obchodní den a stále nic od nich nevrátili.
je to běžné?
about 3 1/2 weeks ago I used a coupon code for free spins. During the free spins I won a considerable amount, and with those winnings I easily accomplished my "play through". They capped the withdrawal from this kind of winnings at $100 so I went ahead and sent in my withdrawal. I followed all the steps of documentation approval and even sent in the $10 bitcoin deposit for "bank account confirmation" (odd request but I obliged. I read that it could take 7-10 business days for withdrawal approval. So around 2 weeks later after hearing nothing from them I emailed and was told my withdrawal was approved and that now it could take 7-10 more days for the funds to be sent to me. So I waited another 10 business days and sent another email just curiously asking for updates on my withdrawal and they responded saying "yes it has been 10 business days but that they were just waiting to hear that that the money had been transferred" … is this odd? They were waiting to hear the money had been sent? They’re the ones sending the money… wouldn’t they know already if money was sent? They did however say that "they would email me as soon as they had more info". It’s now on businesses day 12 and still nothing back from them.
is this common?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.