FórumKasinaSunrise Slots Casino - všeobecná diskuze

Sunrise Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 30)

před 2 roky od pkaukonen7
|
97687 zobrazení 599 odpovědí |
|
1...29 30
Byronaburns
před 4 měsíci

Jediné místo s východem slunce, kde hraji, je východ slunce a občas šťastné legendy a nóbl. Líbí se mi pouze nóbl bc mají obrovské žádné sázkové bonusy, ale jejich výplata trvá věčnost. SUNRISE IS skvělí, protože mají vip cash back týdně a nemají žádný maximální cash out a navíc mám coindraw, což trvá doslova poplatky dní, než obdržím peníze. Ale pokud chci platit tý den, kasina, která jsem uvedl výše, jsou skvělá

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci


. Požádal jsem o kontrolu svých výher z bezplatného žetonu nabízeného po vkladu >> výplatě. také by byl ochoten vzít bitcoiny nebo bankovní převod. na žádost o šek se mě zeptali, jaká je moje banka, na kterou budu vkládat peníze. Řekl jsem jim BMO. moje odpověď z Sunrise slots ohledně zaslání šeku byla „neakceptujeme vaši banku", jako by pro ně záleželo na tom, kam šek vložím do té míry, že jej odmítnou poslat. a stejná odpověď pro bankovní převod. „náš poskytovatel platebních služeb nepřijímá vaši banku" (Moje banka? máte na mysli #1 největší banku v Kanadě za více než deset let a 14. největší banku v USA ze 4 700). ale i kdyby skutečně záleželo na východu slunce na jakékoli úrovni, kde ukládám šek, nebo bez ohledu na to, jak mizerný může být jejich poskytovatel služeb, nemohu tam svůj šek uložit? nebo mi to nemůžeš dát, protože to není dost velká banka? BMO přijímá také mezinárodní bankovní převody a je mezinárodní bankou. Jsou více než obrovské. online kasina používají BMO jako svou primární bankovní instituci. proto mám účet BMO. nepřekvapilo by mě, kdyby Sunrise Slots používá tuto banku.


moje odpověď je


Neexistuje nic jako „neakceptujeme tuto banku", když mluvíme o zaslání šeku nebo provedení bankovního převodu do velké mezinárodní banky, jako je BMO. vím jen o (počkej na to)



SEDM! online kasina, která používají BMO jako svou skutečnou bankovní instituci. když vám pošlou šek na vaše výhry, šek pochází od BMO. Dokážete si představit, že by některý z těch zaměstnanců kasina z Diamond Reels, SlotsWin, Island Reels, SLOTO STARS, Lion Slots, Spinoverse nebo Platinum Reels slyšel tento příběh, že Sunrise „neakceptuje" jejich banku??? řekli by "počkej co?" 🤔. stačí si přečíst časopis World Finance Magazine. Podívejte se, kdo je na vrcholu 14 po sobě jdoucích let.


každopádně je to jen 200 babek. Raději bych dostal zaplaceno, skoro jsem ochotný to nechat být, ale abych byl upřímný.


každá společnost a KAŽDÁ společnost a každý poskytovatel platebních služeb a každý jednotlivec ve vesmíru může poslat šek, komu chce. bez ohledu na to, kde má druhá strana banky. každá společnost může poslat šek, pokud chce. Kdybych byl zaměstnancem Sunrise slots a moje bankovní instituce je BMO, stále byste mi neplatili za můj 40hodinový pracovní týden? Pojďte. a pravděpodobně to samé pro bankovní převod. pokud banka akceptuje mezinárodní bankovní převody, může do ní převést peníze jakékoli kasino na planetě, pokud se mu to líbí.

Vím, že to nemá nic společného s mojí bankou. protože kdyby to udělal, poslali by už šek. "ale my už neposíláme šeky" jednou mi bylo řečeno, že jste kasino v tomto vesmíru, takže to není možné. většina kasin platí své výplaty, aniž by s hráčem musela předem mluvit. jako je tento případ. jsem ověřený. setkal jsem se s hrou. neporušil žádná pravidla. neměl bych o nich slyšet

a přesto pokračujeme v ŠESTÉM řetězci e-mailů, jen abychom obdrželi jedinou výplatu. Vkládám každý den v kasinech, která mají bonusy, které nedrží svíčku u jejich, ale platí, když vyberu.


proč byste platili někomu jinému, aby platil hráče? je pro tento úkol připraveno celé vaše finanční oddělení. Zajímalo by mě, zda je to normální, platí společnosti někomu za to, aby někomu zaplatily. Myslím tím, že moje práce používá ADT k platbě našich výplatních šeků, ale opravdu nám ADT platí? v žádném případě. . je to jen jejich software, který se používá, a adt nebere peníze ze mzdy první. takže neexistuje žádný dodavatel třetí strany, jehož jediným úkolem je dostat zaplaceno, aby zaplatil a nepřijal většinu bank, a aby všechny tyto prodlevy nerozčilovaly jejich klienty.


takže sunrise odmítá platit na základě mé banky. nedochází k žádnému zpoždění platby, protože platba neprobíhá

Automaticky přeloženo:
Byronaburns
před 4 měsíci

Dobrý postřeh. Mám o tom ale pár myšlenek a určitě by mě zajímal váš názor.

Řekl bych, že zvláště velké, známé banky nemusí být ochotny podporovat takové transakce, vzhledem k tomu, že mnoho kasin nepřijímá více debetních/kreditních karet. Vidím tendenci vykořeňovat hazard uzavřením platebních kanálů (alespoň mi to tak připadá; samozřejmě se mohu mýlit). V Evropě se to kasina občas pokoušejí obejít tím, že zasílají a přijímají transakce související s kasiny prostřednictvím fiktivních společností. Abych byl upřímný, netuším, jestli je to standardní postup i u vás.

Nejen to, ale podle mého názoru není zákonná mzda stejná jako ta, kterou dostanete, když vyberete peníze z kasina. Zaměstnanci kasina mohou také dostávat mzdy od jiné společnosti.

Bylo by fascinující slyšet, co o tom říkají zaměstnanci kasina. Pokud objevíte něco nového, dejte mi prosím vědět.



Automaticky přeloženo:
Byronaburns
před 4 měsíci

Toto je dohoda, pokud dostanou zpět poplatek od příslušné banky, již s danou bankou nejednají takto mi to bylo vysvětleno

Automaticky přeloženo:
Byronaburns
před 4 měsíci

Požádejte také o seznam bank, které budou ctít, to je věc, kterou musíte udělat


Automaticky přeloženo:
Jbeckett8713
před 4 měsíci

Jak se ti to podařilo vyřešit? Četl jsem, že čekáte na peníze i z tohoto kasina a měly dorazit, tak jsem zvědavý, jak se to nakonec vypořádá a kdy je dostanete.

Nezapomeňte nás průběžně informovat. 👍

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ne, stále čekáte na guru kasina, aby požádal zástupce kasina Sunrise, aby vstoupil zpět

Automaticky přeloženo:
Jbeckett8713
před 4 měsíci

Ano, viděl jsem, takže budeme muset ještě chvíli počkat a Romi se k vám brzy dostane. Ale připadá mi smutné, že jste měli dostat své peníze v pondělí a nic se nestalo, ale v tomto kasinu vím, že došlo k mnoha dlouhým výběrům, takže se za tu dobu nic nezměnilo. Hráči nakonec peníze dostali, ale čekací doby byly někdy příliš dlouhé.

Každopádně kdyby se něco změnilo, dej vědět.

Držím palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Stále jsem to nedostal Požádal jsem o to 3. června, 21. června to bylo nakonec schváleno, ale stále nebylo odesláno. To je šíleně hloupé dlouho

Automaticky přeloženo:
Jbeckett8713
před 4 měsíci

Rozhodně by to tak nemělo být, protože z mého pohledu je to příliš dlouhá doba. Nikdo by nechtěl na své peníze čekat déle než měsíc a myslím, že mnoho hráčů již toto kasino v tomto ohledu odradilo.

Každopádně budeme kontaktovat kasino a uvidíme, zda na vaši stížnost odpoví. Doufám, že toto zpoždění objasní a brzy budete mít své peníze na účtu.

Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ano, je to šíleně dlouho, původně jsem stížnost otevřel 19., ale když zástupce kasina vstoupil, řekl, že musím počkat 7-10 pracovních dnů od data schválení, což bylo 21. června. Takže 10. pracovní den byl 7/8 bc ze 4. července, ale tady je 7/16 a stále nic. Doufám, že Romi brzy zkontroluje moji stížnost, včera se zeptala, jestli jsem ji dostal, což jsem nedostal, takže teď jen čekám, až řekne Nickovi z východu slunce, aby se vrátil

Automaticky přeloženo:
Jbeckett8713
před 4 měsíci

Ano, předpokládám, že se to brzy stane. Nelíbí se mi, když zástupce kasina říká, jak to bude, a stále to tak není.

Doufám, že své peníze brzy dostanete. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Muž, myslím, že kasinový guru mě zkazil mou první stížností, byly to rekordní 2 dny, teď se to vleče a já jsem potvrdil, že jsem to ještě nedostal, a poté se zástupce pro stížnosti zeptal, jestli jsem to dostal, poté, co jsem už řekl, že ano. t a teď znovu čekám na odpověď od ní a na to, aby požádala zástupce kasina, aby se vrátil. Chápu, že existují další stížnosti, ale myslel jsem, že by to bylo o něco rychlejší časy odezvy…. Ale je to tak a oceňuji pomoc, která trvá věčnost lol... a jak jsem řekl, moje první stížnost trvala dva dny, takže doufám, že se od yall brzo něco dozvím... také jsem vždy miloval východ slunce, ale po této zkušenosti to zůstalo špatné chuť, jsem super věrný hráč už přes 2 roky, vyhrál jsem toho tolik, že mi vzali VIP status a vyšplhal jsem se znovu na tu úroveň a ještě jednou na VIP úroveň 5. Sakra, dokonce jsem dostal dárkový koš na Vánoce lol . Řekl jsem hostitelům, že kvůli tomu přijdou o loajálního hráče, ale nezdálo se, že by to mělo žádný vliv... a pokud někoho zajímá, proč vám berou VIP status, stane se to, když vyhrajete více, než jste v podstatě vložili jste před kasinem. Do týdne vám vezmou status VIP. Také vám vezmou možnost coindraw. A ano, zástupce kasina by na tom měl být, ale podle toho, co mi bylo řečeno, sunrise a nóbl jsou řízeny stejnou skupinou, která spravuje ostatní inklávní weby, ale s nóbl a sunrise nemá vedení moc co říci o bankovnictví a výběrech stejně jako u jiných značek. Ale můžete vidět všechny stránky sesterských kasin, pokud půjdete na playersrewardcard. Doufám, že můj pohled může pomoci někomu dalšímu. Nevím, jestli se guru zabývá stížnostmi na luxusní kasino, ale pokud s nimi má někdo problémy, vřele doporučuji jít na casinomeister. Vím jen to všechno, protože jsem s nimi dlouho hrál, takže jsem se s některými hostiteli docela dobře seznámil... lol

Automaticky přeloženo:
Jbeckett8713
před 4 měsíci

Romi se k vám jistě brzy dostane. Dobře jsi to řekl a že stížností je hodně a někdy nejde hned odepsat. Ale jsem si jistý, že se pokusí udělat maximum, aby ti přinesla peníze.

Co se týče vašich zkušeností, jsem rád, že jste je popsal podrobněji, protože to jistě může pomoci i některým dalším hráčům.

O nóbl kasinu, vím, že jsem o tom pár hráčům napsal, ale zjistil jsem, že hráli ve "vip místnostech", s čímž nemůžeme pomoci. Pokud jste tedy hráli v klasickém kasinu a stalo se vám něco, co bylo nefér, můžete i na to podat stížnost.

Budu ti držet palce, ať je po všem.

Automaticky přeloženo:
Jbeckett8713
před 4 měsíci

jbecket z jakého jsi státu

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ano, držíme palce a nóbl kasino je kasino pouze pro pozvánky, které provozuje thst group. Většina stránek se toho nedotkne, protože je tak zamčený a soukromý bur, jediné, co jsem našel, byl casinomeister. Zkoušel jsem to tady hledat, ale nic o tom není. Takže jsem si myslel, že vy ne... a ano, všechno se vyřeší tím, že z nich taky odposloucháte pšššt lol.. legrační thibg je, že mám 4 různé hostitele a většinu z nich znám docela dobře, je to legrační, když vím tam je nové a požádám o Cashback n zkusí mi říct podmínky a já říkám dobře, vlastně máte právo, ale ne toto kasino inclave…. Většinu času vím o značce víc než oni lol…. Přečetl jsem si s tím všechny smluvní podmínky super, ale ano, vím hodně o herním průmyslu, který hraje (super až moc) téměř 9 let, takže jo, prošel jsem všemi těmito značkami…. Zdaleka v lagech měli nejlepší bonusy bez hraní, žádné maximální nošení, které je mají vždy při východu slunce, vždy můžete získat 250 % (280 % s kryptoměnou s CLUB250 min dep $ 50 a je to bonus bez sázení, žádný maximální výběr peněz). lze použít, i když máte čekající výběr... pokud používáte coindraw, budete vždy vyplaceni do 4 dnů za první a poté do 7 kalendářních dnů za další a přijde v době, kdy provedete výběr jako hodinky …. Můžete se na to skutečně spolehnout… Má to 5% poplatek, takže na 2500 vyberou 125, ale stále to dostanete super rychle

Automaticky přeloženo:
Jbeckett8713
před 4 měsíci

Ahoj!

Je nám líto, že vidím další nepříjemnosti způsobené jinému hráči v Posh VIP místnosti.

Nebudu opakovat, co již bylo řečeno; místo toho bych rád vyjádřil svou vděčnost za užitečné informace o Sunrise.

Přidejte cokoliv dalšího, co považujete za rozumné 😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Toto je další příklad toho, jak Sunrise Slots zacházel s hráčem jako s odpadem. Jsem hráč VIP 3 a výhody mají zahrnovat prioritní výběry, cashback a měsíční zhodnocení v hodnotě 300 $. Obdržel jsem e-mail týkající se mého žetonu ocenění, ale pokud můj poslední žeton byl bonus bez vkladu, musel jsem vložit 30 $. Nepamatuji si, zda moje poslední transakce byl vklad nebo ne, ale v obou případech jsem vložil 38,00 $. Když nadešel čas vyzvat si můj čip uznání, byl zamítnut. Mluvil jsem se zákaznickým servisem a řekli mi, že musím vložit 100 $. Poslal jsem jim snímek obrazovky, na kterém bylo uvedeno, že je vyžadován vklad 30 $, pokud byla poslední transakce bez vkladu. Agent jednoduše řekl, že to vyžaduje 100 $ a ukončil chat.

file

Automaticky přeloženo:
pharmalpn
před měsícem

To je jistě nejlepší způsob, jak ztratit věrného zákazníka. Chci říct, budeš tam hrát i přes takový přístup? Určitě budu přinejmenším váhat; na druhou stranu si myslím, že tam máte docela dlouhou historii a dosažení VIP úrovně 3 vyžaduje určitý čas a úsilí. Mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Kontaktoval jsem VIP manažera, ne kvůli čipu pro ocenění, protože 300 $ sotva stojí za můj zdravý rozum. Otázka, kterou jsem položil, byla, jaké výhody přináší VIP 3? Byl jsem v šoku! Zmínil pouze lepší bonusy a vyšší procento v cash back. Zeptal jsem se, jestli je to ono, a on řekl, že ano. Nezmínil se o přednostních výběrech ani zhodnocovacím čipu, jen abychom jmenovali některé, které jsou na seznamu takzvaných benefitů. Dává to dokonalý smysl. Byly chvíle, kdy jsem si povídal se zákaznickým servisem a předpokládal jsem, že neposlouchají, když ve skutečnosti pravděpodobně nevěděli, o čem mluvím, protože jak mohu očekávat, že budou vědět tyto věci, když VIP sám manažer nic netuší. Zajímalo by mě, kde je chyba v komunikaci v jejich organizaci. Existuje vůbec něco jako tyto VIP výhody? Existuje komunikace mezi marketingem a managementem? Poskytuje marketing pouze tyto informace webovým designérům, aby je zahrnuli? Určitě to může být pro hráče frustrující.

Automaticky přeloženo:
1...29 30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky