před rokem
🙁 ale chci to všechno a chci to hned!... hahahahahah jk
🙁 but I want it all, and I want it now!… hahahahahah jk
0
🙁 ale chci to všechno a chci to hned!... hahahahahah jk
🙁 but I want it all, and I want it now!… hahahahahah jk
Ahoj,
není to tak. Bohužel jsme dostávali neobvyklé množství příspěvků obsahujících e-maily a žádali členy, aby nás kontaktovali a požádali o speciální bonusy e-mailem. To je něco, co na fóru nemůžeme dovolit.
Totéž platí pro propagaci kasin.
Nezlobíme se na vás 🙂 Vložte svůj e-mail znovu, jen přeskočte část o doporučení nejlepších kasin, prosím.
Žádná škoda.
Hello,
it's not like that. Sadly we were receiving an unusual amount of posts containing emails and asking members to get in touch a claim special bonuses by email. This is something we can't allow to happen on the forum.
The same goes for promoting casinos.
We are not mad at you 🙂 Paste your email again, just skip the part about recommending the best casinos, please.
No harm done.
Opravdu jsem!! Vím to! Mám takové štěstí na sloty, dokonce i pokaždé, když jedu do Vegas, nikdy jsem se nevrátil s prázdnou! Místo toho se mí přátelé vždy vracejí v „červených číslech"
no to bylo, dokud jsem „nesetkal" sloty na východ slunce! Vzali mi můj groove... Jsem na ně tak naštvaný, že mi dluží více než 1 500 z 2 500, které mi strhli z mého účtu, Protože jsou tááák baaaad! Skrývají pravidla a vymysleli si výmluvy, aby mi nezaplatili, a zabavili mi celý zůstatek! Nikdy jsem s nimi neměl takovou smůlu jako teď!
hrozné!…
I really am!! I know that! I’m so lucky on the slots even every time I go to Vegas I have never come back empty handed! Instead, my friends always come back in "red numbers"
well that was until I "met" sunrise slots ! They took my groove away… I’m so mad at them they owe me more than 1,500 out of 2500 they took away from my account, Because they are soooo baaaad! They hide rules and they made up excuses not to pay me and confiscated my whole balance! I never was so unlucky like now with them!
awful!…
Já vím, vy jste nejlepší, a když nemůžete pomoci, znamená to, že nikdo nemůže, protože jste tak dobrý v tom, co děláte, víte, že jsem ret. Vždy jsem myslel na MD a pomoc druhým, protože malá holčička je tak obohacující vědět, že jsi pomohla ostatním. Vše, co dnes chci, je poděkovat za to, co pro nás děláte... bez ohledu na výsledek mého případu, váš záměr pomoci nám velmi přátelským způsobem pro nás znamená celý svět.
I knowww, you gus are the best and if you can’t help means nobody can because you are so good at what you do, you know I’m a ret. Md and helping others was always in my mind since a little girl is so rewarding to know you helped others. All I want to day is thank you for what you do for us… no matter the outcome of my case, your intent on helPing us on a very friendly manner means the world to us.
OH Děkuji! Myslel jsem, že jsem v průšvihu! Omlouvám se za další část…
Oh thank you! I thought I was in trouble! Sorry for the other part tho…
Nazdárek!
Děkuji moc za ta milá slova! Za scénou je mnoho úžasných lidí, kteří jsou pro členy fóra většinou neviditelní, ale přesto jsou jejich části velmi důležité. Sdílím s nimi tento příspěvek, abychom měli všichni tak pozitivní pondělní náladu! 😎🙏👌
Hey there!
Thank you very much for those kind words! Many awesome people are behind the scene, they are mostly invisible to forum members, but still, their parts are super important. I will share this post with them so we can all have such a positive Monday mood! 😎🙏👌
Vůbec žádný problém.
Myslel jsem jen to nejlepší. Teď na to myslím a asi to trochu přeháním...
Víte, tolik lidí sem chodí jen proto, aby nalákali hráče někam jinam ke hře pomocí zakázaných odkazů a taktiky vytváření odkazů. Někdy je náročné udržovat fórum čisté a bezpečné. 😀
No problem at all.
I only meant the best. Now I'm thinking of it, and I probably overdo it a bit...
You know, so many people come here only to lure players somewhere else to play by using forbidden links and link-building tactics. Sometimes, it's challenging to keep the forum clean and safe. 😀
Konečně jsme dostali odpověď od SS, ale v mém případě to samozřejmě vůbec nepomáhá…
a s tím jsou nová pravidla a výmluvy, proč mi znovu nezaplatit!
takže pozor na tato nová pravidla, která tam vysvětlují, protože i ta mohou zničit vaše štěstí!
Každopádně také řekli, že posílají předchozích 130 $, které jsem vybral, a již schválili (před zrušením mých velkých výher), které jsem od 3. února ještě nedostal.
Budu vás informovat!…
So, finally we got an answer from SS but of course in my case is not helping at all…
and with this are new rules and excuses not to pay me again!
so watch out for this new rules they are explaining there because those can ruin your luck too!
Anyways, they said too that they are sending the previous $130 I withdrew and they approved already (before my big winnings were voided) which I haven’t received yet since February 03.
I’ll keep you posted!…
Neustále prověřuji vaši stížnost, abych našla další stopy, ale zdá se, že i Tomáš by vám mohl napovědět.
Tým na tom pracuje a tento případ se docela blíží tomu, čemu jsme dříve říkali hloupá výmluva.
Ale počkám si na aktualizaci, sám neznám všechny podrobnosti 🙁
I'm constantly checking your complaint for more clues, but seems even Tomas could youse some hints.
The team is working on that, and this case is quite close to what we used to call a stupid excuse.
But I'll wait for an update, do not know all details myself 🙁
Jsem tak zklamaný z jejich vedení na RZ vše, co udělali od začátku, byla omluva za omluvou z různých důvodů, které se na m případ nevztahují, neukazují žádné důkazy (screenshoty, čísla atd.), nic, jen slova !!!
I’m so disappointed on their management at SS all they did since the start was excuse after excuse al kind of reasons that don’t apply to m case, they don’t show any evidences (screenshots, numbers etc) nothing, just words!!!
Tak jsem dnes dostal tento email…
jak můžete říct, je to nejneformálnější příjem bankovního převodu, měl by místo toho vypadat takto:
Měl by to být automatický e-mail, ne něco ručně napsaného, jen to ukazuje, že přepisují záznamy svého systému… co si o tom myslíte?
So I got this email today…
as you can tell is the most informal receipt of a wire transfer, it should look like this instead:
It should be an automated email not something hand written it just shows that they are overriding their system’s records… what do you think ?
Sledování "Casino Guru Awards" !!!!
*přehrání na kanálu CG YouTube
Watching the "Casino Guru Awards" !!!!
*replay on CG YouTube channel
Ahoj! Omlouvám se, že jsem použil toto médium k položení následující otázky, potřebuji komunikovat s Joem, protože píšu na jeho e-mail jozef@casino.guru a na druhý e-mail a už týden jsem nedostal odpověď, má jeho kontaktní e-mail změnil? Těším se na jakoukoliv reakci, pokud s ním někdo může komunikovat, moc děkuji
Hello! Excuse me for using this medium to ask the following question, I need to communicate with Joe, since I write to his email jozef@casino.guru and to the other email and I have not received a response for a week, has his contact email changed? I look forward to any response if someone can communicate with him, thank you very much
Hola! Disculpen que utilice este medio para hacer la siguiente pregunta, necesito comunicarme con joe, ya que le escribo a su correo jozef@casino.guru y al otro correo y no recibo respuesta hace una semana, habra cambiado su correo de contacto? Quedo atenta a alguna respuesta si alguien puede comunicarse con el, muchas gracias
Tak jsem dnes dostal tento email…
jak můžete říct, je to nejneformálnější příjem bankovního převodu, měl by místo toho vypadat takto:
Měl by to být automatický e-mail, ne něco ručně napsaného, jen to ukazuje, že přepisují záznamy svého systému… co si o tom myslíte?
So I got this email today…
as you can tell is the most informal receipt of a wire transfer, it should look like this instead:
It should be an automated email not something hand written it just shows that they are overriding their system’s records… what do you think ?
Musím říct, že takové potvrzení je celkem zbytečné a postrádá důležité detaily. Místo toho se na vás mohou vztahovat další poplatky... Dobrá práce.
Netroufám si říct, že je to vymyšlené. Jen tomu chybí standardy...
Dejte mi prosím vědět, až se něco změní.
I must say that such a confirmation is quite useless and misses important details. Instead, you may be subject to some additional fees... Well done.
I don't dare to say it's fabricated. It just lacks the standards...
Let me know when anything changes, please.
Ahoj! Omlouvám se, že jsem použil toto médium k položení následující otázky, potřebuji komunikovat s Joem, protože píšu na jeho e-mail jozef@casino.guru a na druhý e-mail a už týden jsem nedostal odpověď, má jeho kontaktní e-mail změnil? Těším se na jakoukoliv reakci, pokud s ním někdo může komunikovat, moc děkuji
Hello! Excuse me for using this medium to ask the following question, I need to communicate with Joe, since I write to his email jozef@casino.guru and to the other email and I have not received a response for a week, has his contact email changed? I look forward to any response if someone can communicate with him, thank you very much
Hola! Disculpen que utilice este medio para hacer la siguiente pregunta, necesito comunicarme con joe, ya que le escribo a su correo jozef@casino.guru y al otro correo y no recibo respuesta hace una semana, habra cambiado su correo de contacto? Quedo atenta a alguna respuesta si alguien puede comunicarse con el, muchas gracias
Nazdárek,
prosím nezveřejňujte admin e-mailové domény - děkujeme.
Informoval jsem Josefa o Vašem dotazu a uvedl Vaši emailovou adresu. Snad vám to pomůže.
aktualizace: Jozef má nějaké problémy s počítačem, proto byl mimo dosah. Nebojte se, brzy se vám ozve. Teď ví, že čekáš na odpověď. 🙏
Hey there,
please do not post admin email domains publicly - thank you.
I informed Josef about your inquiry and provided your email address. Hopefully, it will help you out.
update: Jozef has some troubles with the computer, hence he was out of reach. Don't worry, he'll get in touch with you soon. Now he knows you're waiting for the reply. 🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.