ráno brácho,
Vyplnění stížnosti hodně pomohlo, udrželo to sunrise sloty podle tamních podmínek. Příklad: když jsem vyplnil stížnost, uběhlo přesně 7-10 dní od schválení k výplatě a přesně 4 dny od obdržení platby od poskytovatelů plateb.
Sám: 18 dní na schválení 10 dní na uvolnění platby a 4 další na získání platby od poskytovatele služeb.
Měl jsem Nicka z Casino Guru jako svého prostředníka, aby požádal Sunrise o aktualizace během mé stížnosti přímou kontaktní osobu v kasinu.
Každý v kasino guru je velmi schopný vám pomoci.
Doporučil bych vám podat stížnost, omezí to stres spojený s nutností vypořádat se se všemi zaměstnanci BS od různých zaměstnanců Sunrise slots, kteří mohou nebo nemusí pozdržet vaši platbu.
Doufám, že to pomůže GO GET'EM Bro!!! Lol
PS
MĚJTE NA PAMĚTI, ŽE DO DOBY ČEKÁNÍ SE POČÍTAJÍ POUZE TÝDENNÍ DNY!! VÍKENDY SE NEPOČÍTAJÍ
Morning bro,
Filling the complaint helped a lot, it kept sunrise slots to there terms. Example: when i filled the complaint it went exactly 7-10 days from aproval to payout and 4 days exactly to receive payment from there payment providers.
On my own: 18 days for approval 10 days to release payment and 4 more to get payment fron service provider's.
I had Nick from casino Guru as my mediator to ask sunrise for updates during my complaint, to a direct contact person at the casino.
Everyone at casino guru is very capable of helping you.
I would encourage you to file the complaint, it cuts down on the stress of having to deal w/ all the B.S from different sunrise slots staff who may or may not hold up your payment.
Hope this Helps GO GET'EM Bro!!! Lol
P.S
KEEP IN MIND THAT ONLY WEEK DAYS COUNT TOWARDS YOUR WAIT TIME!! WEEKENDS DO NOT COUNT
Automaticky přeloženo: