Dobře, pak můžete podat stížnost a já bych to na vašem místě asi udělal.
Pokud jde o kasina, každé z nich má svůj vlastní management, pokud se nejedná o propojená kasina.
Proč vám neodpovídají, to nedokážu říct, protože by se k tomu měli vyjádřit, my nepracujeme v kasinech. Když jste provedli výběr kryptoměn, měl by být nejrychlejší, to je pravda, a opět se dostáváme k tomu, že by nám měli říct, proč se to děje.
Když už mluvíme o tom, že některá kasina reagují hráčům na fóru, některá se nás ptali, zda si zde mohou založit účet právě z těchto důvodů. Ne každé kasino to ale nabízí, takže proto od některých z nich na fóru nevidíte žádné odpovědi, protože se neangažují.
Co se týče indexu bezpečnosti, vše je vysvětleno zde:

Okay, then you can file a complaint and I would probably do that if I were you.
As far as casinos are concerned, each has its own management, unless they are related casinos.
Why they don't answer you I can't say, because they should comment on that, we don't work in casinos. When you made a crypto withdrawal, it should be the fastest, that's true, and again we come to the fact that they should tell us why it is happening.
Speaking of the fact that some casinos are responding to players on the forum, some have asked us if they can have an account here for these very reasons. But not every casino has this, so that's why you don't see any answers on the forum from some of them because they don't engage.
As for the safety index, everything is explained here:

Automaticky přeloženo: