DomůFórumKasinaSportuna Casino - všeobecná diskuze

Sportuna Casino - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od Romi
|
2 314 zobrazení 67 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Sportuna Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

Dobrý den dobrý den, mám účet v kasinu sportuna a už více než 8 dní čekám na bankovní převod mých výher, odmítají vyplatit, vždy se vymlouvají, že finanční oddělení řeší mou situaci, jisté je, že dnes je to 8 dní a nedostal jsem peníze, co mám dělat a teď od včerejška mi zablokovali přístup k účtu, protože jsem si to stěžoval každý den, myslím, že to dělali schválně.

Můžete mi pomoci nebo vaše stránka jen mluví???

Děkuju

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

lol filefile


Zde je důkaz mé žádosti o výběr...

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den dobrý den, mám účet v kasinu sportuna a už více než 8 dní čekám na bankovní převod mých výher, odmítají vyplatit, vždy se vymlouvají, že finanční oddělení řeší mou situaci, jisté je, že dnes je to 8 dní a nedostal jsem peníze, co mám dělat a teď od včerejška mi zablokovali přístup k účtu, protože jsem si to stěžoval každý den, myslím, že to dělali schválně.

Můžete mi pomoci nebo vaše stránka jen mluví???

Děkuju

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

"Můžete mi pomoct nebo vaše stránka jen mluví???" - uvidíme.

Za prvé, mohu se vás prosím zeptat, zda byly vaše výhry nashromážděny hraním některých kasinových her?

Už jste absolvovali KYC?

Kdy jste se naposledy mohli přihlásit ke svému účtu?

Uveďte prosím více informací, abychom mohli tento váš problém lépe prošetřit.

Automaticky přeloženo:
soeiromeneses
před 3 měsíci

Hej! Už jste obdrželi výplatu? 🙂

Automaticky přeloženo:
Ruub123
před 2 měsíci

Omlouvám se, že jsem otázku viděl až dnes, ale trvalo to 10 dní s velkou vytrvalostí, každý den jsem mluvil se zákaznickým servisem a zaznamenával rozhovory s výtisky.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den přeji. Doufám, že se mi to taky nestane. Požádal jsem o vyplacení 20.5.2025 0:53 hodin a zeptal jsem se jak dlouho trvá kontrola na vyplacení, bylo mi řečeno, že 3 pracovní dny a počítá se to vždy od podání následujícího dne.file

truxik
před měsícem

Tak doufejme, že dodrží čekací dobu, jak slíbili.

Určitě nás prosím informujte o jakýchkoli novinkách.

Je váš účet tam již ověřen?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Musím říct, že pod odeslání na chat toho dle příspěvku mi dneska peníze přišli jak slíbili. Tak že spokojen se sportunou.

před měsícem

Tak musím, napsat další stížnost na sportunu ohledně cashbacku, aktivoval jsem bonus 50% sázky bez rizika na hokej, vsadil a dal cashback po vyhodnocení mi nebyl vyplacen ten cashback filefilefile. A v mích bonuse se pak ukázalo aktivní sportovní bonus 500 kč, když jsem požádal podporu tak mi řekly, že mám už jiný bonus, když za prvé jsem ho neaktivoval a za druhé mi měl být hned vyplacen ten cashback po vyhodnocení těch sázek a nebyl. Asi po hodině dohadování na chate to ukončili s tím, že se omlouvají a dají mi vědět emailem. Mám celý záznam chate zaznamenaný.

truxik
před měsícem

Dostal jsi už nějaký e-mail? Byla tam možná nějaká chyba?

Doufám, že to dobře vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Dobrý den


Zatím mi žádný email nepřišel. Počkám ještě dneska a dam pak vědět.

truxik
před měsícem

Děkujeme za to. Budeme tady.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Tak mi doposud žádný email neposlala-li, kromě propagačních emailu.

truxik
před měsícem

Skúšal si sa ich pýtať na to opäť alebo stále čakáš? Je to škoda, že to nie je zrejme stále vyriešené ale v niektorých prípadoch sa stáva aj to, že by si cashback nemusel dostať. Kasína si samé určujú komu bonuy dajú a komu nie. Aj keď by to moc nedávalo zmysel aby ti posielali promo emaily, už aj to som zažil. 🙂

Počkáme si ale, či sa nedozvieš niečo nové v najbližších dňoch.

před měsícem

Dne 28.5.2025 jsem se zeptal na ten cashback těch sázek a po asi hodinovém chatu mi bylo řečeno, že ten cashback byl zrušen jelikož jsem požádal o výběr. Jenže já o ten výběr požádal, až po vyhodnocení sázek respektivě až na druhý den. Na konec poslala tohle: Je mi opravdu líto, že nejste spokojeni s poskytnutým řešením//odpovědí a že si přejete vznést//zahájit u nás stížnost. Za tímto účelem nám prosím zašlete e-mail ze své registrované e-mailové adresy na adresu support@Sportuna.com s následujícími relevantními informacemi týkajícími se vaší stížnosti:


- celé jméno;


- „STÍŽNOST: (důvod)" v poli předmětu e-mailu;


- obsahovat podrobný popis problémů, se kterými se setkal, argumenty a požadovaný výsledek;


- zahrnout data a čas (pokud je to možné) související s relevantními okolnostmi.


Naším cílem bude potvrdit přijetí stížnosti do dvaceti čtyř (24) hodin nebo jednoho (1) pracovního dne a poskytnout věcnou odpověď na stížnost nejpozději do deseti (10) dnů ode dne, kdy stížnost obdržíme.


Předem děkujeme za pochopení a spolupráci.

Upraveno
truxik
před měsícem

Pozeral som, či tam niečo majú také napísané a našiel som to aj ja, to čo ti kasíno povedalo.

V aký deň si zadával výber? Videl som, že cashback by mal byť vyplácaný v pondelok ak som dobre čítal ale pokiaľ si zadal výber, nie je dôležité, či tvoje stávky už boli vyhodnotené.

Sťažnosť samozrejme môžeš v kasíne založiť no nie som si istý ako to dopadne.

Videl som ale dobre podľa screenshtu, že si vyberal peniaze v utorok 20? Teda podľa toho čo opisuješ si mal 19 dostať cashback z toho minulého týždňa. To by mi prišlo ako logické a potom moc nechápem vysvetlenie kasína.

Možno sa ti ale podarí pomocou sťažnosti to nejako vyriešiť a dopadne to dobre.

Skúsiš to s nimi?

před týdnem


Zdravím,

Požádal jsem o dva výběry kryptoměn na Sportuně, jeden 22. 6. a druhý 23. 6.

Už je to 8, respektive 7 dní, ale peníze jsem stále neobdržel/a.


Několikrát jsem se snažil kontaktovat podporu přes chat, ale vždycky dostanu stejnou odpověď: že výběry jsou v závěrečné fázi. Tato situace však trvá už přes dva dny bez jakékoli aktualizace.


Je opravdu frustrující čekat tak dlouho, aniž by se vědělo, jestli peníze dorazí.

Žádám vás laskavě o co nejrychlejší vyřešení této situace.

Děkuju.



Automaticky přeloženo:
nicolet939
před týdnem

Hej, je mi líto, že na ty peníze stále čekáš.

Nějaké výhry ze sportovních sázek?

Pokud stále čekáte, zkusil bych ještě chvíli vydržet, protože kasinům dáváme 14 dní na zaplacení hráče. Ale když vsadí na sporty, v takových případech mu bohužel nemůžeme pomoci.

Tak mi to zkuste vysvětlit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Omlouvám se, zprávě jsem nerozuměl dobře. 22. a 23. června jsem provedl 2 výběry v kryptoměnách litecoin nebo bitcoin, ale stále jsem je nedorazil. Několikrát jsem kontaktoval živý chat a vždycky říkají totéž, že jsou ve finální fázi, dorazí mi peníze?

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky