Už to není nutné. Včera večer jsem utratil výběry... Už nemám žádné čekající výběry, protože jsem je utratil. Děkuji za váš zájem o mou záležitost.
It is no longer necessary. Last night I spent the withdrawals... I no longer have pending withdrawals because I have spent them. Thank you for your interest in my matter.
Ya no hace falta anoche me gasté los retiros …..ya no tengo retiros pendientes porque me los he gastado , gracias por interesarse por mi asunto
Hej, neutratil jsem žádnou ze svých výher a rozhodl jsem se prostě počkat.
do dnešního dne zatím žádná odpověď.
Nežádají o dokumenty ani nic podobného.
Mám uložené logy chatu a screenshoty
Hey I haven’t spent any of my winnings and have decided to just wait.
no response yet as of today.
they don’t ask for documents or anything.
i have chat logs saved and screenshots
Doufám, že to opravdu vydržíte a náš tým bude mít možnost kontaktovat kasino ohledně vašeho případu.
Jen prosím věnujte pozornost časovači vaší stížnosti. Čím dříve odpovíte, tím dříve budeme moci postupovat dál.
Žádné nové informace o jejich odstoupení od smlouvy? Že?
I hope you will really last, and our team will have a chance to contact the casino regarding your case.
Just please mind the timer on your complaint. The earlier you reply, the sooner we will be able to move forward, you know.
No new information about the withdrawal at all from them? Right?
Už měsíc čekám na svých 1 500 eur.
Ještě před třemi týdny se mě na nic neptali a pořád se vymlouvali. Teď po mně žádají dokumentaci, kterou jsem už poskytl a stále dodávám, a stále mi nevyplatili peníze.
I've been waiting for my €1,500 for a month.
Up until three weeks ago, they didn't ask me for anything and kept making excuses. Now they're asking me for documentation, which I've already provided and keep providing again, and they still haven't paid me my money.
Llevo 1 mes esperando mis 1500€.
Hasta las 3 semanas que no me pidieron nada y me ponian excusas. Ahora me piden documentación la cual ya he dado y vuelvo a dar y siguen sin pagarme mi dinero
Pokud mohu, určitě bych doporučil podat stížnost našemu týmu. Jeden měsíc je příliš dlouhá doba na čekání na výběr.
Kdy přesně jste o to požádal/a a vybral/a jste někdy z tohoto kasina peníze?
If I may, I would surely suggest filing a complaint here with our team. One month is way too long to wait for a withdrawal.
When exactly did you request it, and have you ever withdrawn from this casino before?
O první výběr 3 jsem požádal 7. července. A peníze jsem si už dříve vybral, pokud
I requested the first withdrawal of 3 on July 7th. And I had already withdrawn money previously if
Solicite el dia 7 de Julio el primer retiro de 3. Y ya habia retirado dinero previamente si
Nemůžete teď zasáhnout? Je to skoro měsíc od první žádosti a Spinsy stále odpovídá stejnou odpovědí, máme zpoždění a bude to hotové do 3 dnů, ale teď na to dáváme pozor znovu a znovu.
Can’t you intervene now it’s been a month almost since first request and Spinsy just respond with same reply we have delays and will be done in 3 days but have heed this time after time now
Držte se prosím stížnosti a náš tým zasáhne, kdykoli to bude možné. Denně se musíme zabývat stovkami stížností a máme také své postupy. Budete o všem informováni, nemusíte se bát.
Please stick to the complaint, and our team will intervene whenever possible. We have hundreds of complaints we have to deal with every day, and we also have our procedures. You will be informed about everything; no need to worry.
Jo, čeká tě opravdu dlouho.
Už jsi o té stížnosti přemýšlel/a?
Náš tým se bude snažit ve vašem případě zasáhnout co nejdříve.
Yeah, it is really a long wait for you.
Have you thought about the complaint yet?
Our team would try to intervene in your case as soon as possible.
Chci je nahlásit, to, co dělají, aby se vyhnuli placení, není normální.
I want to report them, what they are doing to avoid paying me is not normal.
Quiero denunciarles, no es normal lo que estan haciendo con tal de no pagarme
Samozřejmě můžete kdykoli podat stížnost zde .
Náš tým se na to co nejdříve podívá a pokusí se vám pomoci.
Feel free to submit a complaint here at any time, of course.
Our team will look at it as soon as possible and try to help.
Dobře, ale už je to dlouho a žádný pokrok se neuskutečnil? A Spinsy se nehýbe ani nejeví žádné známky pohybu, jaké další způsoby můžu v tomto ohledu použít, třeba kontaktní číslo nebo něco takového?
ok but it’s has been a long time now and no headway has been made? And Spinsy isn’t budging or showing any signs of movements what other ways can I go about this even a contact number or something?
Prosím, řiďte se svou stížností.
Nemůžeme poskytnout žádné kontakty. V případě potřeby náš tým kontaktuje kasino uvedené ve vlákně.
Please follow up on your complaint.
We are unable to provide any contacts. If it'll be needed, our team will contact the casino in the thread.
Po měsíci neustálého posílání dokumentů mi dali 1 000 eur z 1 500 eur. Zbývajících 500 eur bude splatných příští týden. Dám vám vědět, co se stane.
After a month of constantly sending documents, they've given me €1,000 of the €1,500. The remaining €500 will be due next week. I'll let you know what happens.
Tras un mes de enviar documentos constantes, de los 1500€ me han dado 1000€. Los 500€ restantes en principio la semana que viene. Os comentare que sucede
Po celém měsíci mi bylo vyplaceno prvních 750 dolarů…
Už jen čekám na další v hodnotě 1500 aud
tato další výplata byla téměř před měsícem
Been paid out my first 750$ after a whole month…
just waiting for the next one worth $1500aud
this other payout has been almost past a month
Hej lidi,
Podal jsem stížnost na kasino Spinsy. Našel jsem několik stížností na kasino a chtěl jsem se zeptat, zda byly problémy skutečně vyřešeny. Opravdu se bojím o své peníze. Může mě někdo uklidnit? Je to asi 22 400 eur, což je spousta peněz. Chtěl jsem lidem napsat a zeptat se, jestli to opravdu funguje, ale bohužel jim napsat nemůžu.
Možná mi někdo z vás může pomoct. Moc děkuji.
Hey guys,
I've filed a complaint against Spinsy Casino. I found a few complaints about the casino and wanted to ask if the problems have actually been resolved. I'm really worried about my money. Can someone reassure me? It's about €22,400, which is a lot of money. I wanted to write to the people and ask if it really worked, but unfortunately, I can't write to them.
Maybe one of you can help me. Thank you very much.
Moin Leute,
ich habe eine Beschwerde eingereicht gegen das Spinsy Casino. Ich habe ein paar Beschwerden über das Casino gefunden und wollte fragen ob die Probleme wirklich gelöst worden sind. Ich habe wirklich Angst um mein Geld. Kann mich da jemand beruhigen. Es geht um 22400 Euro was echt viel Geld ist. Ich wollte den Personen mal schreiben ob das wirklich funktioniert hat aber man kann den leider nicht schreiben.
Vielleicht kann mir ja einer von euch helfen. Vielen dank
Ahoj, gratuluji k výhře. 🎉☘️
Podíval jsem se na stížnosti ostatních hráčů a kasino většinu z nich vyřešilo, což je podle mě docela dobré znamení.
Můžu se zeptat, jestli jsi hrál s bonusem, nebo ne? Musel jsi se ověřit?
Dejte mi prosím vědět.
Samozřejmě, jak dlouho už čekáte na požadované výběry od doby, co jste podal stížnost ?
Hello, congratulations on your win. 🎉☘️
I looked at the complaints of other players and the casino has resolved most of them, which is a pretty good sign, I would say.
May I ask if you played with a bonus or not? Did you have to verify yourself?
Please let me know.
Of course, how long have you been waiting for the withdrawals you requested since you filed your complaint?
Dobrý den, Jaroslave,
Také jsem si přečetl mnoho stížností a mnoho případů bylo vyřešeno a doufám, že i můj případ bude vyřešen. Už jsem podal stížnost a momentálně píšu Dominice. Bohužel jsem zatím neobdržel odpověď.
Abych odpověděl na otázku, zda jsem hrál s bonusem, odpověděl jsem: „Ne, nehrál. Vyhrál jsem se skutečnými penězi a samozřejmě trvám na tom, abych svou výhru obdržel."
Ano, všechno jsem jim poslal a oni řekli, že mé ověření již není nutné. (Samozřejmě mám i snímky obrazovky.)
Můžu si vybrat 800 € každých 24 hodin, a to až třikrát. Prvních 800 € mi ušlo docela rychle, což zvýšilo mé naděje na výhru. Pak jsem si ale samozřejmě vyžádal dalších 800 € a pak o 24 hodin později dalších 800 €, dokud jsem neměl tři výběry.
O poslední výběr jsem požádal, jak říkají v kasinu, 31. července 2025, a to bylo před více než dvěma týdny. Od 21. srpna 2025, příští čtvrtek, to budou tři týdny. Dominika mi řekla, abych dal kasinu ještě 14 dní, než s tím něco udělá, a těch 14 dní už uplynulo. Všechny tři výběry se údajně stále zpracovávají, i když na jejich zpracování měli 14 pracovních dnů, včetně dneška. Říkají 3–5 pracovních dnů a měli i delší dobu.
Začínám se opravdu bát, protože jsem četl úplně stejnou taktiku v jiných stížnostech a teď se vztahuje i na mě. Doufám, že mi můžete pomoci, protože ty peníze opravdu potřebuji.
Doufám, že jsem vám na všechny otázky dobře odpověděl/a.
S pozdravem
Hello Jaroslav,
I've also read through many complaints, and many cases have been resolved, and I hope my case will be resolved as well. I've already filed a complaint and am currently writing to Dominika. Unfortunately, I haven't received a response yet.
To answer the question of whether I played with a bonus, "No, I didn't. I won with real money and, of course, I insist on receiving my winnings."
Yes, I sent them everything, and they said my verification was no longer necessary. (I have screenshots, of course.)
I can withdraw €800 every 24 hours, up to three times. The first €800 went through pretty quickly, which boosted my hopes of winning. But then, of course, I requested the next €800, and then another €800 24 hours later, until I had three withdrawals.
I requested the last withdrawal, as they say at the casino, on July 31, 2025, and that was over two weeks ago. As of August 21, 2025, next Thursday, it will be three weeks. Dominika told me to give the casino another 14 days before taking action, and those 14 days are up. All three withdrawals are supposedly still being processed, even though they had 14 business days to process them, including today. They say 3-5 business days, and they've had longer.
I'm starting to get really worried, because I've read the exact same tactics in other complaints, and now they're applying to me as well. I hope you can help me, because I really need the money.
I hope I answered all your questions well.
Kind regards
Hallo Jaroslav,
Ich habe mir auch viele Beschwerden durchgelesen und da sind viele Fälle gelöst worden und ich hoffe das klappt mit meinem Fall auch. Ich habe auch schon eine Beschwerde eingereicht und schreibe derzeit mit Dominika. Bis jetzt habe ich leider noch keine Antwort bekommen.
Um die Frage zu beantworten ob ich mit Bonus gespielt habe,, Nein das habe ich nicht. Ich habe den gewinn mit echtem Guthaben erzielt und bestehe natürlich auch darauf mein gewinn zu bekommen".
Ja ich habe den Alles zukommen lassen und die sagten meine Verifizierung wäre nicht mehr nötig. ( Screenshots habe ich natürlich)
Ich kann alle 24 Std. 800 Euro auszahlen und das bis zu 3 mal. Die ersten 800 Euro gingen ziemlich schnell wo meine Hoffnung zu meinem gewinn wieder stieg. Aber dann habe ich natürlich die nächsten 800 Euro Angefragt dann 24std später nochmal 800 Euro bis ich 3 voll hatte.
Die letzte Abhebung wie die im Casino sagen habe ich am 31.07.25 beantragt und das ist jetzt über 2 Wochen her. Am 21.08.25 also jetzt kommenden Donnerstag sind es drei Wochen. Dominika hat mir gesagt ihr gebt dem Casino noch 14 tage bevor ihr eingreift und die 14 tage sind um. Alle 3 Abhebung sind angeblich immer noch in der Bearbeitung obwohl die jetzt mit heute 14 Werktage zeit hatten diese zu bearbeiten. Sie schreiben 3-5 Werktage und hatten jetzt schon länger zeit.
Ich mache mir echt sorgen so langsam da ich bei den anderen Beschwerden genau die gleiche taktig gelesen habe die bei mir jetzt auch zutrifft. Ich hoffe ihr könnt mir helfen weil ich das Geld sehr gut gebrauchen kann.
Ich hoffe ich hab alle fragen gut beantwortet.
MfG
Hej, můžu se zeptat, jestli máš své peníze? Jsem ve stejné situaci, jen mám 22 400 eur.
Hey, may I ask if you got your money? I'm in the same situation, only with 22,400 euros.
Moin darf ich mal fragen ob du dein Geld bekommen hast. Bin nämlich in der selben Situation nur mit 22400 Euro
Dobrý den, Jaroslave,
Také jsem si přečetl mnoho stížností a mnoho případů bylo vyřešeno a doufám, že i můj případ bude vyřešen. Už jsem podal stížnost a momentálně píšu Dominice. Bohužel jsem zatím neobdržel odpověď.
Abych odpověděl na otázku, zda jsem hrál s bonusem, odpověděl jsem: „Ne, nehrál. Vyhrál jsem se skutečnými penězi a samozřejmě trvám na tom, abych svou výhru obdržel."
Ano, všechno jsem jim poslal a oni řekli, že mé ověření již není nutné. (Samozřejmě mám i snímky obrazovky.)
Můžu si vybrat 800 € každých 24 hodin, a to až třikrát. Prvních 800 € mi ušlo docela rychle, což zvýšilo mé naděje na výhru. Pak jsem si ale samozřejmě vyžádal dalších 800 € a pak o 24 hodin později dalších 800 €, dokud jsem neměl tři výběry.
O poslední výběr jsem požádal, jak říkají v kasinu, 31. července 2025, a to bylo před více než dvěma týdny. Od 21. srpna 2025, příští čtvrtek, to budou tři týdny. Dominika mi řekla, abych dal kasinu ještě 14 dní, než s tím něco udělá, a těch 14 dní už uplynulo. Všechny tři výběry se údajně stále zpracovávají, i když na jejich zpracování měli 14 pracovních dnů, včetně dneška. Říkají 3–5 pracovních dnů a měli i delší dobu.
Začínám se opravdu bát, protože jsem četl úplně stejnou taktiku v jiných stížnostech a teď se vztahuje i na mě. Doufám, že mi můžete pomoci, protože ty peníze opravdu potřebuji.
Doufám, že jsem vám na všechny otázky dobře odpověděl/a.
S pozdravem
Hello Jaroslav,
I've also read through many complaints, and many cases have been resolved, and I hope my case will be resolved as well. I've already filed a complaint and am currently writing to Dominika. Unfortunately, I haven't received a response yet.
To answer the question of whether I played with a bonus, "No, I didn't. I won with real money and, of course, I insist on receiving my winnings."
Yes, I sent them everything, and they said my verification was no longer necessary. (I have screenshots, of course.)
I can withdraw €800 every 24 hours, up to three times. The first €800 went through pretty quickly, which boosted my hopes of winning. But then, of course, I requested the next €800, and then another €800 24 hours later, until I had three withdrawals.
I requested the last withdrawal, as they say at the casino, on July 31, 2025, and that was over two weeks ago. As of August 21, 2025, next Thursday, it will be three weeks. Dominika told me to give the casino another 14 days before taking action, and those 14 days are up. All three withdrawals are supposedly still being processed, even though they had 14 business days to process them, including today. They say 3-5 business days, and they've had longer.
I'm starting to get really worried, because I've read the exact same tactics in other complaints, and now they're applying to me as well. I hope you can help me, because I really need the money.
I hope I answered all your questions well.
Kind regards
Hallo Jaroslav,
Ich habe mir auch viele Beschwerden durchgelesen und da sind viele Fälle gelöst worden und ich hoffe das klappt mit meinem Fall auch. Ich habe auch schon eine Beschwerde eingereicht und schreibe derzeit mit Dominika. Bis jetzt habe ich leider noch keine Antwort bekommen.
Um die Frage zu beantworten ob ich mit Bonus gespielt habe,, Nein das habe ich nicht. Ich habe den gewinn mit echtem Guthaben erzielt und bestehe natürlich auch darauf mein gewinn zu bekommen".
Ja ich habe den Alles zukommen lassen und die sagten meine Verifizierung wäre nicht mehr nötig. ( Screenshots habe ich natürlich)
Ich kann alle 24 Std. 800 Euro auszahlen und das bis zu 3 mal. Die ersten 800 Euro gingen ziemlich schnell wo meine Hoffnung zu meinem gewinn wieder stieg. Aber dann habe ich natürlich die nächsten 800 Euro Angefragt dann 24std später nochmal 800 Euro bis ich 3 voll hatte.
Die letzte Abhebung wie die im Casino sagen habe ich am 31.07.25 beantragt und das ist jetzt über 2 Wochen her. Am 21.08.25 also jetzt kommenden Donnerstag sind es drei Wochen. Dominika hat mir gesagt ihr gebt dem Casino noch 14 tage bevor ihr eingreift und die 14 tage sind um. Alle 3 Abhebung sind angeblich immer noch in der Bearbeitung obwohl die jetzt mit heute 14 Werktage zeit hatten diese zu bearbeiten. Sie schreiben 3-5 Werktage und hatten jetzt schon länger zeit.
Ich mache mir echt sorgen so langsam da ich bei den anderen Beschwerden genau die gleiche taktig gelesen habe die bei mir jetzt auch zutrifft. Ich hoffe ihr könnt mir helfen weil ich das Geld sehr gut gebrauchen kann.
Ich hoffe ich hab alle fragen gut beantwortet.
MfG
Díky za vaši odpověď. Pokud to kasino bude dál protahovat, určitě se pokusíme pomoci, nebojte se. Pevně věřím, že se vše vyřeší.
Je škoda, že už je to docela dlouho, co ti zaplatili.
Je však důležité si uvědomit, že Dominika nemá jen jednu stížnost a v pravém horním rohu stížnosti je časovač, na který musí každá strana reagovat.
Pokud jste s bonusem nehráli a již jste si jeden výběr udělali, pak by tomu nemělo nic bránit.
Věřím, že své peníze dostanete co nejdříve.
Thanks for your reply. If the casino continues to drag this out we will definitely try to help, don't worry about that. I firmly believe that everything will be resolved.
It's a shame that it's been quite a long time since they paid you.
However, it is important to realize that Dominika does not have just one complaint, and in the upper right corner of the complaint, there is a timer that each party has to respond.
If you did not play with the bonus and already had one withdrawal, then nothing should prevent that.
I believe that you will get your money as soon as possible.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.