DomůFórumKasinaSpinsy Casino - všeobecná diskuze

Spinsy Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

15 838 zobrazení 145 odpovědí |
před rokem
|
1...4 5 6...8
Přidat příspěvek
Romi
před 4 měsíci

Stále čekám

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už to není nutné. Včera večer jsem utratil výběry... Už nemám žádné čekající výběry, protože jsem je utratil. Děkuji za váš zájem o mou záležitost.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je mi to opravdu líto a že jsme neměli šanci vám pomoci.

Co se stalo? Nebo jsi už nemohl/a čekat?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hej, neutratil jsem žádnou ze svých výher a rozhodl jsem se prostě počkat.


do dnešního dne zatím žádná odpověď.


Nežádají o dokumenty ani nic podobného.


Mám uložené logy chatu a screenshoty

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Doufám, že to opravdu vydržíte a náš tým bude mít možnost kontaktovat kasino ohledně vašeho případu.

Jen prosím věnujte pozornost časovači vaší stížnosti. Čím dříve odpovíte, tím dříve budeme moci postupovat dál.

Žádné nové informace o jejich odstoupení od smlouvy? Že?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už měsíc čekám na svých 1 500 eur.

Ještě před třemi týdny se mě na nic neptali a pořád se vymlouvali. Teď po mně žádají dokumentaci, kterou jsem už poskytl a stále dodávám, a stále mi nevyplatili peníze.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pokud mohu, určitě bych doporučil podat stížnost našemu týmu. Jeden měsíc je příliš dlouhá doba na čekání na výběr.

Kdy přesně jste o to požádal/a a vybral/a jste někdy z tohoto kasina peníze?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

O první výběr 3 jsem požádal 7. července. A peníze jsem si už dříve vybral, pokud

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nemůžete teď zasáhnout? Je to skoro měsíc od první žádosti a Spinsy stále odpovídá stejnou odpovědí, máme zpoždění a bude to hotové do 3 dnů, ale teď na to dáváme pozor znovu a znovu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Držte se prosím stížnosti a náš tým zasáhne, kdykoli to bude možné. Denně se musíme zabývat stovkami stížností a máme také své postupy. Budete o všem informováni, nemusíte se bát.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

O první výběr 3 jsem požádal 7. července. A peníze jsem si už dříve vybral, pokud

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jo, čeká tě opravdu dlouho.

Už jsi o té stížnosti přemýšlel/a?

Náš tým se bude snažit ve vašem případě zasáhnout co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Chci je nahlásit, to, co dělají, aby se vyhnuli placení, není normální.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Jo, vůbec nic

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Chci je nahlásit, to, co dělají, aby se vyhnuli placení, není normální.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Samozřejmě můžete kdykoli podat stížnost zde .

Náš tým se na to co nejdříve podívá a pokusí se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobře, ale už je to dlouho a žádný pokrok se neuskutečnil? A Spinsy se nehýbe ani nejeví žádné známky pohybu, jaké další způsoby můžu v tomto ohledu použít, třeba kontaktní číslo nebo něco takového?

Automaticky přeloženo:
Harryslab
před 4 měsíci

Prosím, řiďte se svou stížností.

Nemůžeme poskytnout žádné kontakty. V případě potřeby náš tým kontaktuje kasino uvedené ve vlákně.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Po měsíci neustálého posílání dokumentů mi dali 1 000 eur z 1 500 eur. Zbývajících 500 eur bude splatných příští týden. Dám vám vědět, co se stane.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Po celém měsíci mi bylo vyplaceno prvních 750 dolarů…


Už jen čekám na další v hodnotě 1500 aud


tato další výplata byla téměř před měsícem

Automaticky přeloženo:
Pocholo
před 4 měsíci

Příliš pomalé. Že?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hej lidi,

Podal jsem stížnost na kasino Spinsy. Našel jsem několik stížností na kasino a chtěl jsem se zeptat, zda byly problémy skutečně vyřešeny. Opravdu se bojím o své peníze. Může mě někdo uklidnit? Je to asi 22 400 eur, což je spousta peněz. Chtěl jsem lidem napsat a zeptat se, jestli to opravdu funguje, ale bohužel jim napsat nemůžu.

Možná mi někdo z vás může pomoct. Moc děkuji.

Automaticky přeloženo:
Lelo123
před 4 měsíci

Ahoj, gratuluji k výhře. 🎉☘️

Podíval jsem se na stížnosti ostatních hráčů a kasino většinu z nich vyřešilo, což je podle mě docela dobré znamení.

Můžu se zeptat, jestli jsi hrál s bonusem, nebo ne? Musel jsi se ověřit?

Dejte mi prosím vědět.

Samozřejmě, jak dlouho už čekáte na požadované výběry od doby, co jste podal stížnost ?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobrý den, Jaroslave,

Také jsem si přečetl mnoho stížností a mnoho případů bylo vyřešeno a doufám, že i můj případ bude vyřešen. Už jsem podal stížnost a momentálně píšu Dominice. Bohužel jsem zatím neobdržel odpověď.


Abych odpověděl na otázku, zda jsem hrál s bonusem, odpověděl jsem: „Ne, nehrál. Vyhrál jsem se skutečnými penězi a samozřejmě trvám na tom, abych svou výhru obdržel."

Ano, všechno jsem jim poslal a oni řekli, že mé ověření již není nutné. (Samozřejmě mám i snímky obrazovky.)


Můžu si vybrat 800 € každých 24 hodin, a to až třikrát. Prvních 800 € mi ušlo docela rychle, což zvýšilo mé naděje na výhru. Pak jsem si ale samozřejmě vyžádal dalších 800 € a pak o 24 hodin později dalších 800 €, dokud jsem neměl tři výběry.

O poslední výběr jsem požádal, jak říkají v kasinu, 31. července 2025, a to bylo před více než dvěma týdny. Od 21. srpna 2025, příští čtvrtek, to budou tři týdny. Dominika mi řekla, abych dal kasinu ještě 14 dní, než s tím něco udělá, a těch 14 dní už uplynulo. Všechny tři výběry se údajně stále zpracovávají, i když na jejich zpracování měli 14 pracovních dnů, včetně dneška. Říkají 3–5 pracovních dnů a měli i delší dobu.

Začínám se opravdu bát, protože jsem četl úplně stejnou taktiku v jiných stížnostech a teď se vztahuje i na mě. Doufám, že mi můžete pomoci, protože ty peníze opravdu potřebuji.


Doufám, že jsem vám na všechny otázky dobře odpověděl/a.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
Moneymeka1990
před 4 měsíci

Hej, můžu se zeptat, jestli máš své peníze? Jsem ve stejné situaci, jen mám 22 400 eur.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, Jaroslave,

Také jsem si přečetl mnoho stížností a mnoho případů bylo vyřešeno a doufám, že i můj případ bude vyřešen. Už jsem podal stížnost a momentálně píšu Dominice. Bohužel jsem zatím neobdržel odpověď.


Abych odpověděl na otázku, zda jsem hrál s bonusem, odpověděl jsem: „Ne, nehrál. Vyhrál jsem se skutečnými penězi a samozřejmě trvám na tom, abych svou výhru obdržel."

Ano, všechno jsem jim poslal a oni řekli, že mé ověření již není nutné. (Samozřejmě mám i snímky obrazovky.)


Můžu si vybrat 800 € každých 24 hodin, a to až třikrát. Prvních 800 € mi ušlo docela rychle, což zvýšilo mé naděje na výhru. Pak jsem si ale samozřejmě vyžádal dalších 800 € a pak o 24 hodin později dalších 800 €, dokud jsem neměl tři výběry.

O poslední výběr jsem požádal, jak říkají v kasinu, 31. července 2025, a to bylo před více než dvěma týdny. Od 21. srpna 2025, příští čtvrtek, to budou tři týdny. Dominika mi řekla, abych dal kasinu ještě 14 dní, než s tím něco udělá, a těch 14 dní už uplynulo. Všechny tři výběry se údajně stále zpracovávají, i když na jejich zpracování měli 14 pracovních dnů, včetně dneška. Říkají 3–5 pracovních dnů a měli i delší dobu.

Začínám se opravdu bát, protože jsem četl úplně stejnou taktiku v jiných stížnostech a teď se vztahuje i na mě. Doufám, že mi můžete pomoci, protože ty peníze opravdu potřebuji.


Doufám, že jsem vám na všechny otázky dobře odpověděl/a.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Díky za vaši odpověď. Pokud to kasino bude dál protahovat, určitě se pokusíme pomoci, nebojte se. Pevně věřím, že se vše vyřeší.

Je škoda, že už je to docela dlouho, co ti zaplatili.

Je však důležité si uvědomit, že Dominika nemá jen jednu stížnost a v pravém horním rohu stížnosti je časovač, na který musí každá strana reagovat.

Pokud jste s bonusem nehráli a již jste si jeden výběr udělali, pak by tomu nemělo nic bránit.

Věřím, že své peníze dostanete co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.