DomůFórumKasinaSpinsy Casino - všeobecná diskuze

Spinsy Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

15 925 zobrazení 145 odpovědí |
před rokem
|
1...3 4 5...8
Přidat příspěvek
Harryslab
před 4 měsíci

Tak jak to, že hraješ s účtem svého partnera?

Víš, že je to proti podmínkám, že?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Píšu pro ni

Automaticky přeloženo:
Harryslab
před 4 měsíci

Aha, teď už chápu.

Bohužel, pokud potřebuje pomoc od našeho týmu pro vyřizování stížností, musí si to udělat sama, víte?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

V posledních týdnech jsem podal několik stížností.


Moje první žádost o výběr byla 12. července


a další 2 následovaly krátce poté.


Několikrát jsem mluvil na „živém chatu", ale bez úspěchu.


Bylo mi řečeno, abych byl „trpělivý", a během celého tohoto procesu jsem se ze strany online kasina (Spinsy) nedočkal vůbec žádné transparentnosti.

Automaticky přeloženo:
Pocholo
před 4 měsíci

Ahoj, to je všechno, co ti v kasinu řekli, abys byl trpělivý, a nic víc? Řekl bych, že by to nestačilo, takže bych se docela naštval, kdybych musel čekat jen déle než dva týdny.

Nebylo nutné posílat do kasina nějaké dokumenty nebo něco podobného?

Podání stížnosti byl rozhodně dobrý krok a pevně věřím, že vám budou schopni pomoci, pokud bude kasino i nadále zdržovat váš výběr.

Tomáš ti už odpověděl, takže bys mohl odpovědět i na jeho otázky.

Doufám, že se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mám problémy s výběry, první výběr

Zvládli to za tři dny, ale teď, od 22. července, mám první výběry a oni mi pořád říkají, že jsou přesyceni výběry. Doufám, že se mi někdo z kasina ozve zde nebo e-mailem. Pokud se to vyřeší, napíšu to sem.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mám nevyřízené výběry k nejstaršímu datu, 22. července, a oni mi pořád dávají výmluvy, že mají vysokou poptávku, a ve Spinsy Casinu mi nenabídnou řešení.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pokud by se mi někdo z tohoto kasina mohl ozvat a my bychom to mohli vyřešit, napíšu to sem.

Automaticky přeloženo:
Anonymized936
před 4 měsíci

Takže jediné vysvětlení od kasina je, že mají vysoký počet výběrů, že?

Požadovali jste stejnou částku jako při prvním výběru? 🤔

Doufejme, že to brzy budou schopni zpracovat, pokud je to opravdu jen kvůli jejich přetížení. Jinak zasáhne náš tým.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

První

Bylo to 300 € a vybrali to za tři dny. Teď mám tři výběry po 500 €, nejstarší je z 22. Dnes mi řekli, že o to žádali naléhavě.

Automaticky přeloženo:
Anonymized936
před 4 měsíci

Představuji si, že je to pro vás velmi zklamáním. Na jednu stranu je kasino k vám možná upřímné, ale myslím, že oba považujeme toto zpoždění za nespravedlivé. Prosím, vydržte. Stížnost, kterou jste podali, by měla pomoci, pokud kasino nezlepší své úsilí.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Včera mi to poslali e-mailem… a zatím je to pořád stejné.

Děkuji za vaši odpověď a za sdílení vaší obavy.

Plně chápeme vaše obavy z komentářů na fóru a chceme vás ujistit, že aktivně pracujeme na co nejrychlejším zpracování všech čekajících výběrů.

Naše finanční oddělení před schválením platby kontroluje každou žádost, aby se ujistilo, že je vše v pořádku. To zahrnuje dodatečné bezpečnostní kontroly, které mohou občas způsobit mírné zpoždění. Tento postup je popsán v dodatku 6.16 oddílu 6 Všeobecných obchodních podmínek.

Abych vám mohl co nejrychleji pomoci, osobně jsem vám zaslal žádost o další informace k vašemu případu. Upozorňujeme, že žádosti se zpracovávají od pondělí do pátku mezi 8:00 a 19:00 a platby lze provést kdykoli během těchto hodin.

Jakmile je proces dokončen, stav platby se automaticky aktualizuje v historii transakcí a obdržíte e-mailové oznámení s potvrzením úspěšného dokončení převodu.

Upřímně si vážíme vaší trpělivosti a pochopení během dokončení procesu.


Pokud máte jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adrese [email protected] nebo prostřednictvím živého chatu.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Kde se s tím prosím nacházíme?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

No, jsem na tom pořád stejně, bavím se s nimi každý den a mám uložené všechny přepisy. Zkrátka mi říkají, že je to v procesu konečné platby, ale že se s platbou zpožďují a že si nemám dělat starosti, ale je to pořád stejné. Zatím nic. Zítra, v pondělí, jim napíšu znovu.

Automaticky přeloženo:
Anonymized936
před 4 měsíci

Pokud se do vypršení doby pro vyřízení vaší stížnosti nic neděje, náš tým zasáhne a doufejme, že je budeme moci přimět k vyplacení vaší výhry.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kde se s tím prosím nacházíme?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nejsem si úplně jistý, jestli rozumím vaší otázce, vlastně.

Prosím, informujte nás o aktuální situaci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Už to není nutné. Včera večer jsem utratil výběry... Už nemám žádné čekající výběry, protože jsem je utratil. Děkuji za váš zájem o mou záležitost.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Hej, neutratil jsem žádnou ze svých výher a rozhodl jsem se prostě počkat.


do dnešního dne zatím žádná odpověď.


Nežádají o dokumenty ani nic podobného.


Mám uložené logy chatu a screenshoty

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už měsíc čekám na svých 1 500 eur.

Ještě před třemi týdny se mě na nic neptali a pořád se vymlouvali. Teď po mně žádají dokumentaci, kterou jsem už poskytl a stále dodávám, a stále mi nevyplatili peníze.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Nemůžete teď zasáhnout? Je to skoro měsíc od první žádosti a Spinsy stále odpovídá stejnou odpovědí, máme zpoždění a bude to hotové do 3 dnů, ale teď na to dáváme pozor znovu a znovu.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.