DomůFórumKasinaSpinsy Casino - všeobecná diskuze

Spinsy Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

15 882 zobrazení 145 odpovědí |
před rokem
|
12 3 4...8
Přidat příspěvek
GamblingChris
před 6 měsíci

Ano, rozhodně. Je nepravděpodobné, že by proces převodu trval celou dobu. Víte, kdy přesně kasino transakci zahájilo? Je zahrnuto nějaké ověření nebo jiné podrobnosti, které stojí za zmínku?

Mohlo by se to taky hodit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Proč je pro ověření účtu vyžadován vklad, když již mám výherní zůstatek?

Automaticky přeloženo:
haarold0036
před 5 měsíci

Zdravím, vklad za ověření je obvykle určen k ověření platební metody. Je to v každém kasinu docela běžné, ale důležité je, že se často jedná o minimální částku. Kolik si od vás kasino žádá?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý večer..

Vyhrál jsem 1500 eur v kasinu Spinsy.

26. června žádám o 3 výběry po 500 eurech.

K dnešnímu dni, 8. července, jsem po vágních odpovědích z asistenčního centra stále neobdržel peníze, co s tím můžu dělat...

Automaticky přeloženo:
thepassion1972
před 5 měsíci

Je váš účet v tomto kasinu již plně ověřen?

Co přesně vám říkají ohledně vašeho výběru a měli jste v tomto kasinu už nějaké úspěšné výběry?

Zkuste nám, pokud možno, poskytnout více informací, abychom vám mohli s vaším případem pomoci.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, je to plně ověřené...

26. června jsem vyhrál 1500 eur... poprvé, co jsem hrál... Vyhrál jsem a oni podpoře řekli, že poslali upomínky plateb, ale do dnešního dne jsem nic neobdržel... První výběr jsem požádal 26. června.

Děkuji za vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, píšu sem, protože nutně potřebuji pomoc.

Vyhrál jsem na Spinsy 200 €, ale už je to přes měsíc a stále jsem své peníze neobdržel. Je nepřijatelné, že online kasino nedokáže zpracovat tak malý výběr. Z frustrace a snahy získat něco zpět jsem bohužel při čekání prohrál dalších 100 € v naději, že získám zpět to, co mi patřilo. Byla to moje chyba, přiznávám to – ale situace mě tam dohnala.

Několikrát jsem kontaktoval jejich podporu, ale nedali mi žádnou skutečnou odpověď. Požaduji vrácení mých 200 €, na což mám právo. Pokud se to s pomocí Casino Guru nevyřeší, zvážím právní kroky. Zneužívání takových uživatelů je ostudné.

Manažerům Spinsy: styďte se.

Předem děkuji týmu Casino Guru, pokud mi pomůžete získat to, co si zasloužím.

Automaticky přeloženo:
iparpoolchannel29
před 5 měsíci

Chápu, že jste naštvaný/á, a určitě se na to podíváme. Tento proces je však složitější a vyžaduje určitou spolupráci i z vaší strany. Nejprve prosím podejte oficiální stížnost, ve které podrobně vysvětlíte situaci, například:

Kdy přesně jste podali žádost o výběr?

Požádali jste o výběr a byl váš požadavek zamítnut nebo ignorován?

Byl(a) jste informován(a) o nějakém důvodu, proč nebyla zpracována?

Bylo v chatu řečeno něco konkrétního, když jste žádal o pomoc?

Začněte prosím kliknutím na tento zelený odkaz 👈 a tým pro vyřizování stížností se vaší žádostí zabývá.

Jak ti to zní?


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, je to plně ověřené...

26. června jsem vyhrál 1500 eur... poprvé, co jsem hrál... Vyhrál jsem a oni podpoře řekli, že poslali upomínky plateb, ale do dnešního dne jsem nic neobdržel... První výběr jsem požádal 26. června.

Děkuji za vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji za vaši odpověď.

Doporučuji vám podat stížnost zde, aby náš tým mohl tuto záležitost prošetřit, protože je již delší dobu nevyřešená, zejména pokud je váš účet již ověřený.

Můžete tak učinit kdykoli zde . Popište prosím problém podrobně a po vyhodnocení vaší stížnosti se vám co nejdříve ozveme s informacemi o dalším postupu.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj,

Zde jsou podrobnosti, které jste požadovali ohledně mého problému s výběrem:

Poslední žádost o výběr byla podána 9. července, ale v předchozích týdnech jsem se o několik výběrů pokusil i já.

Všechny tyto žádosti byly zcela ignorovány. Dostávám pouze vágní e-mailové odpovědi bez konkrétních kroků nebo řešení.

Nikdy nebylo poskytnuto jasné vysvětlení, proč výběr nebyl zpracován. V jednom případě mi bylo řečeno, že problém je v mé bance – kontaktoval jsem ji však přímo a oni potvrdili, že z jejich strany nedošlo k žádným pokusům ani odmítnutí.

V chatu podpory jsem se i přes poskytnutí veškeré požadované dokumentace a osobních údajů setkal pouze s obecnými odpověďmi a žádnou užitečnou podporou.

V tomto okamžiku žádám o plnou transparentnost a okamžité řešení, pokud mi můžete pomoci. Jsem stále ochoten spolupracovat, ale vyhrazuji si také právo záležitost eskalovat, pokud bude i nadále odkládána nebo ignorována.


Automaticky přeloženo:
iparpoolchannel29
před 5 měsíci

Dobrý den, myslím, že chápu, že hledáte pomoc. Zaměřte se prosím na tuto část mého předchozího příspěvku:

"Začněte prosím kliknutím na tento zelený odkaz 👈 a tým pro vyřizování stížností se vaší žádostí zabývá."

Nejsem schopen tuto záležitost prošetřit ani vyřešit na fóru, proto jsem vás požádal, abyste na fóru uvedli oficiální informace, abyste si mohli stěžovat.

Prosím, řiďte se mými pokyny, aby mohl být problém řádně vyřešen. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už je to 11 dní, než mi byl schválen výběr. Kromě 3 čekajících na schválení musím provést ještě 9 výběrů. Kasino je spinsy.com a dávají stejné nejednoznačné odpovědi jak e-mailem, tak přes živý chat. Od 3. dne mi říkají, že mou žádost postoupí finančnímu oddělení, ale jejich odpověď je vždycky počkat. Velmi bych ocenil, kdybych se s nimi mohl spojit přímočařeji prostřednictvím Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
pablorug0825
před 4 měsíci

Dobrý den, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru hráčů. Vidím, že se tato lhůta blíží a že jste podal stížnost .

Ale co vám kasino řeklo jako důvod čekání, nic konkrétního kromě trpělivosti a toho, že to eskalovali?

Samozřejmě, pokud se nic nevyřeší, pokusíme se vám pomoci a kontaktovat kasino, ale na to si budeme muset ještě chvíli počkat.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tohle jsou odpovědi, které dostávám. Dokonce mi říkají, že můj profil je perfektní a nemělo by to trvat dlouho, a tady jsem, už je to 13 dní. Chápu ty lhůty, ale mám 11 výběrů. Doufám, že ne všechny budou trvat tak dlouho. Zatím jsem neobdržel ani 1 €, pro případ, že by "finanční oddělení" trvalo dlouho, ale pokud chcete provádět vklady, tak to vůbec dlouho trvat nebude. Díky za odpověď, Jaroslave.

Automaticky přeloženo:
pablorug0825
před 4 měsíci

No, momentálně asi nic jiného dělat nejde, až přijde čas, zkusíme kontaktovat kasino, ale věřím, že do té doby už budete mít alespoň nějakou část na svém účtu.

Zmínil jsem 14 dní, takže to nebude trvat dlouho a pokusíme se vám pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Doufám, že zaplatí celou částku. Děkuji za pomoc, Jaroslave.

Automaticky přeloženo:
pablorug0825
před 4 měsíci

Není zač, pokud to bude v našich silách a možností, rádi vám pomůžeme.

Také doufám v pozitivní vývoj a že budete mít vše co nejdříve hotové.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, můj partner vložil 50 dolarů na Spinsy a vyhrál něco málo přes 4 tisíce dolarů. Na automatech a ruletě jsem 8. července vsadil, 12. července jsem zadal 2 žádosti o výběr 750 dolarů a dostal jsem odpověď, že žádost obdrželi a do 3 dnů by měla být přijata, ale 25. července nic neobdrželi - a stále se zobrazuje, zda je žádost schválena? A 1 zpráva říká, že je schválena, ale na mém účtu je uvedeno, že stále ne a že je ve fázi kontroly? Může mi prosím někdo pomoct?



Automaticky přeloženo:
Harryslab
před 4 měsíci

Nejprve prosím vysvětlete, co myslíte tím, že váš partner vložil peníze na váš účet. Myslíte tím, že peníze nebyly vloženy z vašeho účtu?

Později by to mohl být problém, víš?

Je váš účet tam již ověřen?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Byl to účet mé partnerky a z jejího bankovního účtu je také vše ověřeno.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.