Ahoj.
Stížnost jsem si přečetl a abych byl zcela upřímný, nenašel jsem nic, co by se zdálo neobvyklé nebo naznačovalo jiný důvod než nadměrné zpoždění. Odvedli jste skvělou práci, když jste si stěžovali na kasino, i když to musí být nepříjemné. Také doufám, že peníze brzy dostanete! Vydržte, prosím.
Hello.
I read the complaint, and to be completely honest, I did not see anything that would seem out of the ordinary or indicate a different reason than the excessive delay. You did a great job by complaining about the casino, even though it must be annoying. I also hope that you will get the money shortly! Hold on, please.
Všechna tato kasina Forge jsou zloději, jedno kasino horší než druhé, a Guro podporuje tato podvodná kasina, radím vám, abyste v těchto kasinech nehráli, protože jsou všechna zmanipulovaná, bonusy jsou jen návnadou na oklamání hlupáků.
These Forge casinos are all thieves, one casino worse than the other, and Guro supports these scam casinos, I advise you not to play in these casinos because they are all manipulated, the bonuses are just a decoy to fool the suckers.
Esses casinos da Forge são todos ladrões, um casino pior que o outro, e o Guro apoia esses casinos golpistas, aconselho a não jogarem nesses casinos pois são todos manipulados, os bônus são só um chamariz para enganar os trouxas.
Myslím, že by bylo dobré popsat, co se stalo. Z toho, co říkáte, mohu odhadnout, že byl problém s bonusem, ale více informací o tom by bylo užitečné.
Mohl byste to demonstrovat?
I think it would be good to describe what happened. From what you say, I can guess that there was a problem with the bonus, but more information on that would be useful.
Could you demonstrate that?
Hej, díval jsem se na účty hráčů a je jich několik otevřených kvůli zpožděným platbám.
Jak dlouho čekáte a řeklo vám kasino k celé situaci něco?
Hey, I've been looking at the players' accounts and there are a couple of them open for delayed payments.
How long have you been waiting and has the casino said anything to you about the whole situation?
Může mi někdo pomoct, čekám na výběr už 6 dní, může někdo na platformě normálně vybrat?
Can anyone help me, I've been waiting for the withdrawal for 6 days, can anyone withdraw normally on the platform?
Alguém pode me ajudar,estou a 6 dias esperando o levantamento, alguém consegue fazer o saque normalmente na plataforma?
Před 6 dny dnes řekli jen „omlouvám se za zpoždění" a nevyřešili to.
6 days ago today, all they say is "sorry for the delay" and they don't resolve it
Faz 6 dias hoje, apenas dizem que" lamenta o atraso " e nao resolvem
Ahoj, vidím, že máš taky problém s výběrem. Kasino po tobě nepožadovalo žádné dokumenty? Je to tvůj první výběr?
Zkusil bych počkat ještě trochu déle, protože kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráčů a uvidíme, co se stane.
Můžeš to počkat?
Hi, I see you're having trouble wthdrawing too. The casino didn't ask you for any documents? Is this your first withdrawal?
I would try to wait a bit longer, as we give casinos 14 days to pay out a player and see what happens.
Can you wait it out?
Rád bych, aby to zapadlo do 3 pracovních dnů, ale už je to 6. Zajímalo by mě, jestli se někomu podařilo provést výběr na této platformě?
I'd like it to fall within the 3 working days but it's already been 6, I was wondering if anyone has actually managed to make a withdrawal on this platform?
eu gostaria que caísse dentro dos 3 dias uteis mais ja passou 6 , queria saber se alguem realmente conseguiu fazer um saque nesta plataforma?
Zdravím všechny kasinové nadšence..
Měl někdo zkušenosti se Spinsy3.com?
Výběry čekají na vyřízení už přes týdny a pokyny atd. uvádějí 3 pracovní dny.
Jakákoli pomoc by byla oceněna
Díky
Hello there fellow casino enthusiasts..
has anyone had any dealings with Spinsy3.com?
Have had withdrawals pending for over weeks now and the guidelines etc say 3 business days .
Any help would be appreciated
thanks
Ahoj, když se podíváš na toto vlákno, dozvíš se o zkušenostech ostatních lidí s tímto kasinem.
Pokud dovolíte, doporučuji vám, abyste se s vaší stížností vypořádali. Víte, získání podpory vyžaduje více úsilí – bez vás to nezvládneme, takže pokud stále máte potíže, začněte s opětovným otevřením stížnosti.
Podívejte se na to prosím tady 👈.
Dalo vám kasino nějaké rady ohledně zpoždění?
Hello, if you look around this thread, you will learn about other people's experiences with this casino.
If I may, I suggest you catch up with your complaint. You see, it takes more effort to receive support - we can't do that without you, so if you still struggle, head for the complaint to be reopened.
Check it out here 👈, please.
Did the casino give you some hints about the delay?
Ano, pokud kasino nabízí výběry kryptoměn, měly by být nejrychlejší.
Ptáš se, protože chceš vybrat peníze, nebo jen předem a ještě jsi tu nehrál?🙂
Yes, if the casino offers crypto withdrawals they should be the fastest.
Are you asking because you want to withdraw or just in advance and you haven't played here yet?🙂
plánuji odstoupit v neděli
Děkuji za informaci.
i plan to withdraw at Sunday
Thank you for the information
Dobrý večer, s touto platformou Spinsy je něco divného, nemůžu se ani dostat na stránky, okamžitě mě zablokují s tím, že připojení není zabezpečené. Zaplatili mi 750 za 5 hodin, vyhrál jsem 3100, utratil jsem jen 290, začal jsem sázet a vyhrál jsem ještě víc, ale těch 750 eur, které mi byly převedeny, bylo až po utrácení 3100 eur, a já jsem se okamžitě stal VIP. Z těch 3100 jsem ale měl k převodu už 500. Nevím, jak dlouho by převod trval. Zadal jsem údaje o své kartě Visa a najednou se na pozadí znovu objevilo číslo karty a tři číslice, které jsou na zadní straně, a zaregistroval jsem se. Nevím, jestli byl nějaký problém, nevím. Dnes mi volal muž ze Spinsy, že mám na účtu 50 eur, abych mohl hrát, ale protože řekl, že tato stránka je nebezpečné připojení, nemohl jsem hrát, protože k ní nemám přístup, číslo mobilního telefonu, které... zvaný já už neexistuje, je to něco neobvyklého, takže vám nedoporučuji na této platformě hrát.
Good evening, there is something strange with this Spinsy platform, I can't even access the site, I'm immediately blocked, saying that the connection is not secure.They paid me an amount of 750 in 5 hours, I won 3100, spending only 290, I started betting the amount I won was all and more, but the 750 euros that were transferred was after I spent the 3100 euros I was immediately vip, but of the 3100 I already had 500 to be transferred, I don't know how long the transfer was going to last, I put my visa card details and suddenly it appears again in the background to put the card number and the three digits that are on the back and I registered, I don't know if there was a problem, I don't know, today I received a phone call from a man from Spinsy saying that I had 50 euros in credit to be able to play, but as he said that this page is a dangerous connection, I couldn't play because I couldn't access it, the cell phone number that called me no longer exists, something abnormal, so I advise you not to play on this platform.
Boa noite, há qualquer coisa de estranho com esta plataforma Spinsy,nem consigo aceder ao site,sou logo bloqueado,dizendo que a ligação não é segura.Pagaram me uma quantia de 750 em 5 horas,tive ganhos de 3100 ,gastando 290 somente, comecei apostar o valor que ganhei foi todo e mais,mas os 750 euros que foram transferidos foi depois de ter gasto os 3100 euros fiquei logo como vip,mas dos 3100 tinha já 500 para serem transferidos, não sei por quanto tempo ia durar a transferência, pus os dados do meu cartão visa e de repente aparece novamente em segundo plano para por o número do cartão e os três dígitos que se encontram no verso e eu registei, não sei se houve algum problema não sei,hoje recebi uma chamada telefónica de um senhor da parte da Spinsy a dizer que tinha 50 euros em crédito para poder jogar,mas como dizia que está página é de ligação perigosa não deu para jogar pois não conseguia aceder,o número de telemóvel que me ligou já não existe,coisa anormal, portanto aconselho a não jogarem nesta plataforma.
Nejsem si úplně jistý/á, jestli chápu, v čem je problém.
Zbývá vám na účtu v kasinu ještě nějaká částka?
Zkoušeli jste vyčistit soubory cookie a mezipaměť v počítači a poté otevřít webové stránky kasina?
Dejte nám prosím vědět, pokud potřebujete pomoc od našeho týmu pro vyřizování stížností, a my se na to rádi podíváme.
I am not completely sure that I understand what the issue is.
Do you still have some amount left in your casino account?
Have you tried to clean the cookies and the cache on your computer and then open the casino website?
Please let us know if you need some help from our complaint team, and we'll gladly look into all this.
Chtěl jsem informovat komunitu, že jsem 11. června 2026 provedl výběr z kasina Spinsy pomocí kryptoměny (USDT-TRC20). Prostředky dorazily na můj účet u kryptoměnové burzy 19. června 2026. To znamená, že zpracování výběru trvalo 8 dní (nebo 6 dní, pokud nepočítáte víkendy).
Myslím, že by měli zapracovat na zlepšení rychlosti svých transakcí.
I wanted to inform the community that I made a withdrawal from Spinsy Casino on June 11, 2026, using cryptocurrency (USDT-TRC20). The funds arrived in my Crypto Exchange account on June 19, 2026. This means it took 8 days to process the withdrawal (or 6 days if you don't count the weekends)
I believe they should work on improving the speed of their transactions.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.