DomůFórumKasinaSpinline Casino - všeobecná diskuze

Spinline Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

7 583 zobrazení 52 odpovědí |
před rokem
|
1 2 3
Přidat příspěvek
franztheuerw
před rokem

Vážený pane Franztheuerwe,


Zkontrolovali jsme vaši žádost a rádi bychom vám poskytli podrobnou odpověď, abychom odstranili případná nedorozumění. Upozorňujeme, že vaše ověření bylo úspěšně dokončeno 21. listopadu. 22. listopadu jste odeslali žádost o výběr, ale 23. listopadu jste ji sami zrušili, než mohla být zpracována. Poté jste 23. listopadu odeslali další žádost o výběr a 25. listopadu jste ji sami zrušili, než mohla být zpracována.


Rádi bychom také zdůraznili, že všechny vaše dotazy prostřednictvím živého chatu byly zodpovězeny našimi specialisty, avšak během tohoto období jsme od vás neobdrželi žádné zprávy prostřednictvím našeho e-mailu podpory.


Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete další pomoc, náš tým podpory je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu na adrese k dispozici.


s pozdravem

Kasino Spinline

Automaticky přeloženo:
Spinline Casino
před rokem

file Tolik k vašemu ověření. Je šílené, jaké příběhy tady šíříte. A nemáte vůbec žádné specialisty.

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

Vážený pane Franztheuerwe,


Jak je uvedeno výše, váš profil byl ověřen 21. 11. 24. Téhož dne vám byl zaslán potvrzovací e-mail ohledně ověření profilu.


To, co vidíte na webu a zobrazujete zde na snímcích obrazovky, je možnost nahrát dokumenty, ale v tuto chvíli nemusíte nic nahrávat.


s pozdravem

Kasino Spinline

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý večer, pragmatický poskytovatel se v kasinu neobjevuje.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zatímco používám vpn

Automaticky přeloženo:
stasipetr57
před 10 měsíci

Zdravím vás, moje první otázka by byla, zda máte povoleno používat VPN v kasinu? Našli jste tuto informaci někde nebo jste se zeptali samotného kasina, tedy podpory, zda je to možné? Musíte si dát pozor, aby to nebyl důvod pro nějaké neplatné výhry v budoucnu.

Pokud jde o poskytovatele her Pragmatic, je to také něco, co bych pravděpodobně nasměroval do kasina a živého chatu a zeptal se jich, zda došlo k nějakému výpadku nebo zda je nemají, nebo možná nejsou v tomto kasinu pro vaši zemi k dispozici.

Zkusíš mi prosím dát vědět, co jsi zjistil? 🙂

Automaticky přeloženo:
stasipetr57
před 10 měsíci

Vážený Stasipetr57,


Bohužel poskytovatel Pragmatic Play je od 30. ledna pro hráče z Řecka nedostupný. Navíc nedoporučujeme používat VPN při hraní na našem webu, protože odporuje licenčním předpisům.


Přestože tato omezení v současné době platí na straně Pragmatic Play a jsou mimo naši kontrolu, jsme rádi, že můžeme nabídnout širokou škálu her od jiných poskytovatelů. Jsme si jisti, že najdete spoustu vzrušujících možností, které si užijete, a zajistí vám vzrušující herní zážitek. Navíc díky naší rozmanité škále bonusových nabídek bude váš čas na webu ještě přínosnější a zábavnější!


Pokud potřebujete pomoc s výběrem poskytovatelů nebo her, naši specialisté podpory vám rádi pomohou. Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím našeho 24/7 Live Chatu nebo nám napište na adresu .


s pozdravem

Kasino Spinline

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Toto kasino je jedno z nejhorších. Lidé, poté, co vám to půjde dobře, řeknou, že účet je duplicitní a vytáhnou vás z peněz. Toto kasino je nezákonné ze všech, jsou to nejhorší kasino. Chvíli jste tam byli, pak vám řeknou, že účet nezískává žádnou výhodu, protože je duplicitní. vůbec nedoporučuji.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Oni se umějí jen vymlouvat, prý nepřijímají hráče ze Španělska a nejdřív jsem měl všechny bonusy a promo akce a poté, co jsem vyhrál nějaké peníze, mi řekli, že nepřijímají hráče ze Španělska a já jsem Španěl a vždy jsem bez problému vložil. Teď poslední problém, který jsem měl, je, že mi řekli, že můj účet je duplikovaný, když to není možné. Toto kasino nedoporučuji, je to totální podvod a nezaslouží si být aktivní, zloději.

Vy

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Toto kasino je jedno z nejhorších. Lidé, poté, co vám to půjde dobře, řeknou, že účet je duplicitní a vytáhnou vás z peněz. Toto kasino je nezákonné ze všech, jsou to nejhorší kasino. Chvíli jste tam byli, pak vám řeknou, že účet nezískává žádnou výhodu, protože je duplicitní. vůbec nedoporučuji.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Opravdu se vám to stalo?

Chtěli byste, aby náš tým stížností záležitost prošetřil?

Dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Oni se umějí jen vymlouvat, prý nepřijímají hráče ze Španělska a nejdřív jsem měl všechny bonusy a promo akce a poté, co jsem vyhrál nějaké peníze, mi řekli, že nepřijímají hráče ze Španělska a já jsem Španěl a vždy jsem bez problému vložil. Teď poslední problém, který jsem měl, je, že mi řekli, že můj účet je duplikovaný, když to není možné. Toto kasino nedoporučuji, je to totální podvod a nezaslouží si být aktivní, zloději.

Vy

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokud se setkáte s tímto druhem problému, podejte stížnost zde a náš tým se vám pokusí pomoci.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:
tatijuegos2024
před 7 měsíci

Vážení Tatijuegos2024,


Vaše zkušenost nás mrzí. Rádi bychom však zdůraznili, že jak je uvedeno v sekcích 2.8 a 3.4 našich Podmínek – s nimiž souhlasí všichni hráči při registraci – vytváření více účtů je přísně zakázáno:


2.8 «Není povoleno vytvářet více účtů: pouze 1 účet na osobu. Nemáte oprávnění vytvořit účet pro žádnou jinou osobu, člena rodiny, domácnost/adresu (e-mail nebo IP), e-mail nebo zařízení. Jakékoli další účty kromě vašeho hlavního účtu Spinline jsou považovány za duplikáty. Kasino si vyhrazuje právo zablokovat více účtů bez upozornění.

Pokud se rozhodneme smazat duplicitní účet:

- všechny bonusy, bezplatná otočení a výhry, které jste obdrželi pomocí tohoto účtu, budou zrušeny;

- Společnost má právo zabavit vklady, které byly provedeny na duplicitní účet. Jakýkoli z vašich účtů (hlavní i duplicitní) lze použít k zadržení vkladů;»


3.4 «Nemáte povoleno vytvářet více účtů Spinline: pouze 1 účet na osobu. Pokud uživatel porušil tuto podmínku, má Spinline právo zablokovat a/nebo smazat duplicitní účty Spinline, zabavit nebo přesměrovat všechny prostředky na hlavní účet Spinline. Veškeré bonusy duplicitních účtů Spinline budou zabaveny.»


Jsme licencované kasino a přísně dodržujeme všechna pravidla, abychom zajistili spravedlivé a bezpečné prostředí pro každého hráče.


Chcete-li nám pomoci prozkoumat váš konkrétní případ a poskytnout podrobnou odpověď, sdílejte e-mailovou adresu registrovanou ve vašem profilu. Můžete tak učinit zde prostřednictvím živého chatu 24/7 nebo e-mailem na adresu .


s pozdravem

Kasino Spinline

Automaticky přeloženo:
Chulo12
před 7 měsíci

Vážený Delamovalen3,


děkujeme za vaši recenzi! Rádi bychom objasnili, že hráčům ze Španělska není omezena registrace ani hraní. Jak je však uvedeno v našich smluvních podmínkách, každý hráč má povolen pouze jeden účet:


2.8 «Není povoleno vytvářet více účtů: pouze 1 účet na osobu. Nemáte oprávnění vytvořit účet pro žádnou jinou osobu, člena rodiny, domácnost/adresu (e-mail nebo IP), e-mail nebo zařízení. Jakékoli další účty kromě vašeho hlavního účtu Spinline jsou považovány za duplikáty. Kasino si vyhrazuje právo zablokovat více účtů bez upozornění.

Pokud se rozhodneme smazat duplicitní účet:

- všechny bonusy, bezplatná otočení a výhry, které jste obdrželi pomocí tohoto účtu, budou zrušeny;

- Společnost má právo zabavit vklady, které byly provedeny na duplicitní účet. Jakýkoli z vašich účtů (hlavní i duplicitní) lze použít k zadržení vkladů;»


3.4 «Nemáte povoleno vytvářet více účtů Spinline: pouze 1 účet na osobu. Pokud uživatel porušil tuto podmínku, má Spinline právo zablokovat a/nebo smazat duplicitní účty Spinline, zabavit nebo přesměrovat všechny prostředky na hlavní účet Spinline. Veškeré bonusy duplicitních účtů Spinline budou zabaveny.»


Sdílejte prosím e-mail zaregistrovaný ve vašem profilu zde, prostřednictvím živého chatu nebo na aby náš tým mohl váš případ podrobně posoudit.


s pozdravem

Kasino Spinline

Automaticky přeloženo:
Leensky příspěvek smazal/a
před 6 měsíci

Už téměř měsíc se snažím ověřit své platební údaje a vybrat si výhru. Pokaždé jsem nahrál všechny požadované dokumenty a dodnes nejsem ověřen. Každý rozhovor s podporou vyvolá nový „problém" a nic se neděje.

Automaticky přeloženo:
Leensky
před 6 měsíci

Dobrý den, bylo vám řečeno, v čem je problém a proč nejste ověřen/a? To by asi bylo nejdůležitější zjistit? Ptají se vás stále na totéž? Možná by bylo dobré „odpovědět" na jeden z příspěvků kasina v tomto vlákně a věřím, že vám napíšou a možná vám řeknou více nebo se k problému více vyjádří.

Zatím si počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Dobrý den, vždycky se v chatu zeptám, co mám dělat, a udělám to. Pak se několik dní nic neděje a když se zeptám znovu, je tam nějaký nový dokument, který chtějí. Pak ho nahraju a celé to začíná znovu.

Automaticky přeloženo:
Leensky
před 6 měsíci

Pak bych u nás podal stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci vaši situaci vyřešit, měli byste zájem?

Automaticky přeloženo:
Leensky
před 6 měsíci

Vážený pane Leensky,


Děkujeme, že jste nás na to upozornili. To rozhodně není zážitek, který bychom pro naše hráče chtěli. Rádi bychom se dostali k jádru věci, prozkoumali vaši komunikaci s naším týmem podpory a ujistili se, že obdržíte jasnou a úplnou odpověď.


Chcete-li pokračovat, sdělte nám prosím e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci na našich stránkách. Tyto informace můžete poskytnout zde nebo nás kontaktovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím živého chatu nebo e-mailem na adrese .


Nezapomeňte, že jsme tu vždy a rádi vyřešíme jakékoli nedorozumění, které může vzniknout.


S pozdravem,

Kasino Spinline

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Milý Jaro,


Děkujeme za vaši angažovanost a pomoc při řešení tohoto problému. Opravdu si vážíme vaší podpory a rad, které poskytujete na fóru.


Ujišťujeme vás, že jsme si přečetli komentáře hráče a již jsme odpověděli přímo pod jeho zprávou s nabídkou pomoci. Nyní čekáme, až hráč poskytne e-mailovou adresu použitou při registraci, abychom mohli identifikovat účet a provést úplné prošetření. Jakmile budeme mít potřebné informace, rádi se s vámi spojíme s kompletní odpovědí ohledně situace.


S pozdravem,

Kasino Spinline

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.