Hej. To je opravdu skvělé.
Jak byste tedy definovali celý zážitek v tomto kasinu?
Pokud byste o tom chtěli napsat v recenzi, zde je pro vás odkaz .
Budete v tomto kasinu pokračovat? co myslíš?
Hey. That's really great.
So, how would you define the whole experience at this casino?
If you'd like to write about it in the review, here's the link for you.
Are you going to continue with this casino? What do you reckon?
Ahoj,
těžko říct. Našel jsem jen pár nepříliš aktuálních uživatelských recenzí... Možná za to mohou vánoční svátky?
Pokud vám to nevadí, byl váš účet plně ověřen? Mám pocit, že to může být váš první výběr v tomto konkrétním kasinu; jsem blízko, prosím?
Klidně celou záležitost popište.
Hello,
hard to say. I could find only a few not very recent user reviews... Perhaps the Christmas holiday is to blame?
If you don't mind, has your account been fully berified? I feel like this might be your first withdrawal at this specific casino; am I close, please?
Feel free to describe the matter completely.
Ahoj drahoušku, je to poprvé, co vybírám peníze, i když jsem už hrál hodně peněz. Účet je ověřený, prosím pomozte mi 🙏
Hello dear it is the first time I withdraw money although I have already played a lot of money . The account is verified please help me 🙏
Olá querida é a primeira vez que retiro dinheiro apesar de já ter jogado muito dinheiro . A conta está verificada ajude me por favor 🙏
Ahoj drahoušku, je to poprvé, co vybírám peníze, i když jsem už hrál hodně peněz. Účet je ověřený, prosím pomozte mi 🙏
Hello dear it is the first time I withdraw money although I have already played a lot of money . The account is verified please help me 🙏
Olá querida é a primeira vez que retiro dinheiro apesar de já ter jogado muito dinheiro . A conta está verificada ajude me por favor 🙏
Dobrý den!
Dobře, účet byl ověřen, ale upřímně řečeno, nemohu vám pomoci překonat zpoždění, protože nepracuji v kasinu.🙁
Sestavili jsme tým specialistů, který hráčům v takové situaci pomůže, ale zapojí se až po 14 pracovních dnech. Mohl byste mi laskavě sdělit, kdy přesně jste odeslali žádost o výběr?
Hi there!
Good, the account has been verified, but frankly, I can't help you overcome the delay because I do not work in the casino.🙁
We've assembled a team of specialists to help out players in such a situation, but they get involved only after 14 working days have passed. Could you kindly tell me when exactly you submitted the withdrawal request, please?
Mohou se vám pokusit zaplatit do 72 hodin, maximálně však do 7 dnů.
They may try to pay you within 72 hours, but a maximum of 7 days.
van hogy 72órán belül megpróbálják kifizetni de maximum 7napon belül.
Ahoj, máte zkušenost s kasinem? Jakou platební metodu jste použili?🙂
Hi, is this your experience with the casino? What payment method did you use?🙂
Ano. Hrál jsem s několika kasiny této společnosti. Říkají 72 hodin, že se vám během této doby pokusí vyplatit. Těchto 72 hodin lze započítat pouze v pracovní době finančního oddělení, což je v pracovní dny od 08:00 do 17:00. Pokud těch 72 hodin uplynulo, vyplatí se to nahlásit přes chat a následně nahlásí stížnost finančnímu oddělení. Tato kasina jsem již hlásil několikrát a téměř vždy to bylo 4-5 pracovních dnů, takže jsem jim po uplynutí 72 hodin napsal přes chat. Je to spolehlivá společnost, ale výplata je pomalá, ale peníze dostanete. Ano, několik zkušeností se společností SoftGenius NV
Yes. I have played with several casinos of this company. They say 72 hours, that they will try to pay you out within that time. These 72 hours can only be counted during the working hours of the financial department, which is from 08:00 to 17:00 on working days. If the 72 hours have passed, it is worth reporting it via chat and then they will report the complaint to the financial department. I have already reported these casinos several times and it was almost always 4-5 working days, so I wrote to them via chat after the 72 hours had passed. It is a reliable company, but the payout is slow, but you will get the money. Yes, several experiences with SoftGenius NV company
Igen. Ennek a cégnek több kaszinójával isjátszottam már. 72órát írnak hogy annyi idő alatt megpróbálják kifizetni. Ez a 72 óra csak a pénzügyi osztály munkaidejében számítható ami munkanapokon 08órától 17óráig van. Ha letelt a 72 óra akkor érdemes chaten jelezni és akkor jelzik a pénzügyi osztálynak a panaszt. Én már többször utaltam ki ezekről a kaszinókról és szinte mindig 4-5 munkanap volt úgy hogy a 72óra letelte után írtam nekik chaten. Megbizható cég de lassú a kifizetése viszont meglesz a pénz. Igen többszöri tapasztalat SoftGenius N.V. cég
Jasně rozumím procesu, který jste popsal. Pro mě pár dní a tedy nějakých 5 by nebylo tolik, protože jsem viděl kasina, která mohou trvat mnohem déle. Ale když ty peníze vždycky máš, to je nejdůležitější.
Každopádně, jakou platební metodu jste použili? 😀
I clearly understand the process you have described. For me a couple of days and therefore some 5 would not be so much because I have seen casinos that can take much longer. But when you've always got the money, that's the most important thing.
Anyway, what payment method did you use? 😀
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.