I když souhlasím s Jaro, když říká, že takový nedostatek komunikace není na místě, zvláště když hráč bojuje s procesem ověření, krátce jsem prošel vaši stížnost a našel jsem toto
"Dělám online bankovnictví, takže říjen dostávám až začátkem listopadu, ale udělal jsem snímek obrazovky svého převodu z mého bankovního účtu se svým jménem."
Bankovní výpis je něco jiného než transakční historie poskytovaná na snímcích obrazovky a někdy se doporučuje oslovit banku a požádat o nestandardní bankovní výpis.
Ale jak bylo řečeno, toto je něco, co by kasino mělo hráči vysvětlit bez zbytečného prodlení. 🤔
Tak doufám, že vám budeme reklamací k něčemu 🙏
Even though I agree with Jaro when he says such a lack of communication is not in place, especially when the player is struggling with the verification process, I browsed your complaint briefly and found this
"I do online banking so we I don't get October's till the beginning of November but I took a screen shot of my transfer from my bank account with my name on it"
Well, the banking statement is something separate from the transaction history provided per screenshots, and sometimes it is advised to reach out to the bank, asking for the out-of-usual bank statement.
But as being said, this is something the casino should explain to the player without an unnecessary delay. 🤔
Thus, I hope we will be of any use to you through the complaint 🙏
Automaticky přeloženo: