FórumKasinaSpinaro Casino - všeobecná diskuze

Spinaro Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Roberta
|
3228 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 23
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Spinaro Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

ahoj Danieli,

Odeslal jsem stížnost na toto kasino ohledně mého výběru. Poslal jsem všechny požadované dokumenty, ale stále nemohu vybrat a dnes je to 11 dní.

Nick se na to díval, ale neslyšel od něj.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Roberta
před rokem

Ahoj, všiml jsem si, že jsi otevřel stížnost a Nick na ni odpověděl. Pokud se věci nepohnuly kupředu, náš tým se vám pokusí pomoci a zasáhnout.

Je však váš účet ověřen a čekáte jen na výběr nebo jaká je vaše situace?

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj Danieli,

Řekli, že můj lístek byl vyřešen 31. října a od té doby nic neslyšeli. file

Automaticky přeloženo:
Roberta
před rokem

Snímek obrazovky, který jste odeslali, neříká, že ověření proběhlo úspěšně, ale že dokumenty, které jste aktualizovali, budou přesunuty na příslušné oddělení. Můžete tedy potvrdit, zda ověření proběhlo úspěšně nebo je stále ve fázi ověřování? Protože si myslím, že musíte nejprve projít tímto procesem, než budete moci odstoupit.

Myslím si však, že je škoda, když se kasino přes týden neozývá, zda je vše tak, jak má být. Zkoušeli jste také podporu nebo e-mail o vaší situaci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno,

Několikrát jsem byl na chatu a poslal jsem svůj poslední výpis z účtu, který odpovídá vkladu z Gigadat, a výpis z účtu s mým jménem a adresou s mou bankou a agent na chatu řekl, že to bylo oříznuté, a řekl jsem, že nepotřebujete abych věděl, kolik mám na svých bankovních účtech, tak řekl, že pošle zprávu ověřovacímu týmu, a to bylo před 3 dny.

Automaticky přeloženo:
Roberta
před rokem

Od té doby se tedy nic nezměnilo a nedostali jste žádnou odpověď, zda byl váš dokument potvrzen nebo ne? Myslím, že kasino by vám alespoň mohlo říct, jestli je to vhodné nebo to budete muset nahrát znovu, protože to všechno zbytečně prodlužuje.

Protože však máte stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci. Pokud máte aktualizaci, dejte nám prosím vědět?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od toho e-mailu jsem nic neslyšel a posílají mi zatočení zdarma a 30 $ za vip, ale smazal jsem je, protože to přichází s podmínkami...Stále jsem hrál na první vklad, který jsem provedl, a nyní částku na mém účtu je 900,00....nemám z tohoto nového kasina dobrou náladu...zdá se, že se o hráče opravdu nezajímají a také jsem zmínil u nového kasina na dobrých recenzích záleží, když se někdo snaží nové kasino.




Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Roberta
před rokem

I když souhlasím s Jaro, když říká, že takový nedostatek komunikace není na místě, zvláště když hráč bojuje s procesem ověření, krátce jsem prošel vaši stížnost a našel jsem toto

"Dělám online bankovnictví, takže říjen dostávám až začátkem listopadu, ale udělal jsem snímek obrazovky svého převodu z mého bankovního účtu se svým jménem."

Bankovní výpis je něco jiného než transakční historie poskytovaná na snímcích obrazovky a někdy se doporučuje oslovit banku a požádat o nestandardní bankovní výpis.

Ale jak bylo řečeno, toto je něco, co by kasino mělo hráči vysvětlit bez zbytečného prodlení. 🤔

Tak doufám, že vám budeme reklamací k něčemu 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko,

Poslal jsem i nový bankovní výpis a je stejný jako papírová kopie.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Roberta Skryl Radka
Důvod: osobní bankovní údaje
Roberta
před rokem

Prosím, nesdílejte tyto dokumenty veřejně. Není to bezpečné. 🙏

Obdrželi jste odpověď od kasina ohledně této nové verze?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko,

Můj účet byl ověřen v sobotu...děkuji za pomoc.

Děkujeme za připomenutí sdílení soukromých informací.

Automaticky přeloženo:
Roberta
před rokem

Skvělá zpráva! To rád slyším. 🙌

A co stažení? Je to také v pořádku?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Podle e-mailu Gigadat by zde měla být částka vkladu dnes...ověřovací proces je velmi pomalý a vím, že jsem poslal vše potřebné...už moc nehraju, ale tu a tam zkouším nový kasino a toto kasino se o hráče opravdu nestará.



Automaticky přeloženo:
Roberta
před rokem

Bylo by tedy skvělé, kdybyste také dostali výběr téměř okamžitě po ověření. Můžete nám dát vědět, kdy se tak stane?

Pokud jde o ověření, viděl jsem, že to bylo nakonec úspěšně dokončeno, ale nějakou dobu to trvalo. Myslím, že na základě takové zkušenosti se hráč vždy může rozhodnout, zda v kasinu vloží nebo ne. A když říkáte, že se zdá, že toto kasino se o hráče nezajímá, myslím, že mi to říká, že další kroky zde dělat nechcete.

Doufám ale, že najdete kasino, které je pro vás vhodné a nenarazíte na žádné podobné problémy. Přeji ti hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Můj účet byl ověřen minulou sobotu a peníze jsem obdržel včera pozdě večer.

děkuji za vaši korespondenci.


Automaticky přeloženo:
Roberta
před rokem

Tak to je skvělá zpráva. 🎉☘️😊

Jsem rád, že se ti to nakonec podařilo všechno urovnat a dobře to dopadlo.

Ale zajímalo by mě, jestli pro vás bude kasino stále dobré a budete zde hrát?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Zdá se, že naprosto ignorují žádosti o sebevyloučení.

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před 12 měsíci

Hej, myslím, že každé kasino by to mělo brát vážně. Požádali jste o vyloučení z kasina? Je ve smluvních podmínkách uvedeno, jak to máte udělat, nebo jste to někde kontrolovali? Jaký je problém, když říkáte, že to kasino ignoruje?

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky