Ahoj všichni! Požádal jsem o výběr přes Skrill v tomto kasinu v neděli 12. května v 16:00. Můj požadavek nebyl nikdy přijat, několikrát jsem kontaktoval zákaznickou podporu a vždy mi řekli, že mám počkat, protože je normální, že to trvá až 72 hodin. Velmi blízko čekání 3 pracovních dnů na objednávku, byla ZRUŠENA, již po 20. jsem kontaktoval zákaznickou podporu s žádostí o zdůvodnění a pouze mi řekli, že v tuto chvíli je tento způsob výběru neaktivní a že mám požádat o výběr prostřednictvím banky Převod.
Nikdy v žádném jiném kasinu netrvalo tak dlouho požádat o výběr peněz, byl jsem požádán o spoustu dokumentů pro ověření mého účtu, dokonce i neobvyklé dokumenty, měl jsem mnoho problémů s ověřením účtu, pak to bylo nakonec dokončeno a Podařilo se mi požádat Skrill o výběr mých peněz a po 3 dnech čekání bylo zrušeno. Myslím, že je ostudné, aby kasino hrálo takové hry se svými zákazníky.
Hledám pomoc, protože zatím stále nemám své peníze, ať už proto, že mi chybí doklady, nebo proto, že způsoby výběru nefungují.
Hello everybody! I made a withdrawal request via Skrill at this casino on Sunday, May 12th, at 4pm. My request was never accepted, I contacted customer support several times, and they always told me that I should wait, because it is normal for it to take up to 72 hours. Very close to waiting 3 working days for the order, it was CANCELLED, I contacted customer support for the 20th time asking for justification and they only told me that at the moment this method of withdrawal is inactive and that I should request the withdrawal through Bank Transfer.
Never in any other casino did it take so long to request a withdrawal of money, I was asked for a lot of documents to validate my account, unusual documents even, I had a lot of problems validating the account, then it was finally completed and I was able to request a withdrawal of my money by Skrill, and after 3 days of waiting it was cancelled. I think it's shameful for a casino to play games like this with its customers.
I'm looking for help, because so far, I still don't have my money, either because I'm missing documents or because the withdrawal methods aren't working.
Olá a todos! Fiz um pedido de levantamento via Skrill neste casino no domingo, dia 12 de maio, às 16h. Nunca me foi aceite o pedido, entrei várias vezes em contacto com o apoio ao cliente, que me disseram sempre que deveria esperar, porque é normal que demore até 72h. Bem perto de fazer 3 dias úteis de espera pelo pedido, o mesmo foi CANCELADO, entrei em contacto pela 20º vez com o apoio ao cliente a pedir justificações e apenas me disseram que de momento essa forma de levantamento está inativa e que deveria pedir o levantamento através de Transferência Bancária.
Nunca em nenhum outro casino demorou tanto tempo pedir o levantamento de dinheiro, foi me pedido imensos documentos para validar a minha conta, documentos pouco habituais até, tive imensos problemas a validar a conta, depois finalmente ficou concluído e consegui pedir o levantamento do meu dinheiro pela Skrill, e após 3 dias de espera foi cancelado. Acho vergonhoso um casino andar a brincar assim com os seus clientes.
Procuro ajuda, porque até ao momento, ainda não tenho o meu dinheiro, seja porque faltam documentos, seja porque os meios de levantamento não estão a funcionar.