FórumKasinaSpinaro Casino - všeobecná diskuze

Spinaro Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 12 měsíci od Roberta
|
2776 zobrazení 39 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Ahoj všichni! Požádal jsem o výběr přes Skrill v tomto kasinu v neděli 12. května v 16:00. Můj požadavek nebyl nikdy přijat, několikrát jsem kontaktoval zákaznickou podporu a vždy mi řekli, že mám počkat, protože je normální, že to trvá až 72 hodin. Velmi blízko čekání 3 pracovních dnů na objednávku, byla ZRUŠENA, již po 20. jsem kontaktoval zákaznickou podporu s žádostí o zdůvodnění a pouze mi řekli, že v tuto chvíli je tento způsob výběru neaktivní a že mám požádat o výběr prostřednictvím banky Převod.

Nikdy v žádném jiném kasinu netrvalo tak dlouho požádat o výběr peněz, byl jsem požádán o spoustu dokumentů pro ověření mého účtu, dokonce i neobvyklé dokumenty, měl jsem mnoho problémů s ověřením účtu, pak to bylo nakonec dokončeno a Podařilo se mi požádat Skrill o výběr mých peněz a po 3 dnech čekání bylo zrušeno. Myslím, že je ostudné, aby kasino hrálo takové hry se svými zákazníky.

Hledám pomoc, protože zatím stále nemám své peníze, ať už proto, že mi chybí doklady, nebo proto, že způsoby výběru nefungují.

Automaticky přeloženo:
margaridacostarc
před 5 měsíci

Ahoj. Je mi líto situace v tomto kasinu. Mohu se zeptat, zda je váš účet již plně ověřen? Úplně tomu nerozumíte, protože jste říkal, že chybí nějaké dokumenty.

Vysvětlilo kasino skutečně, proč je Skrill nedostupný?🤔 Sdělte nám prosím jakékoli aktualizace, které máte ohledně výběru, abychom vám mohli v případě potřeby pomoci. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Požádal jsem zde o výběr 205 eur a několik dní a stále čekám....můj účet byl ověřen....neodpovídají na e-maily.....Drž se dál....

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Před několika dny jsem požádal o výběr 205 eur....stále čekám...můj účet je ověřený....poslal jsem jim e-mail, ale ani neodpověděli.....pravděpodobně jsem přišel o peníze ..... Má někdo stejné problémy s kasinem Spinaro?

Automaticky přeloženo:
jimspy
před týdnem

ahoj!

Předpokládám, že bys to měl zkusit vzít v klidu. Viděli jste kasino Safety Index 👈? Je poměrně vysoká, protože toto kasino je považováno za jedno z bezpečnějších. I když je tedy frustrující čekat na výhru více, než je potřeba, tak brzy bych se toho tolik netrápil.

Místo toho zkuste udělat něco jiného, abyste zabránili dalšímu hazardu, abyste o peníze nepřišli. Připomeňte kasinu svou situaci; řekněme jednou denně. Nejlépe přes chat. Když už jsme u toho, víte, zda provádějí výběry i o víkendech? Vzhledem k tomu, že je to velké kasino, možná.

V každém případě, v jakých statistikách je nyní váš výběr – čeká se na něj?


Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Ano, jeho stav čeká na vyřízení.... počkám .... ale neodpovídají na e-maily .... na chatu mi řekli, že můj výběr brzy prověří.....

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Problém přetrvává....v chatu stále odpovídám, že můj výběr je prioritní.....ale žádné peníze na mém bankovním účtu.....

Automaticky přeloženo:
jimspy
před týdnem

Vydrž chvíli. Pokud je váš výběr ve stavu čekající na vyřízení, neočekávejte výplatu, prosím.

Navíc, pokud kasino řekne, že velmi brzy posoudí vaši žádost, vsadím se, že si všimnete, že jakmile se jeho stav změní. Víte, co tím myslím, prosím? Mimochodem, ptali jste se na víkendové výběry? Možná jste pod falešným očekáváním a neřeší výběry během víkendu. Proto jsem navrhl zeptat se jich.

Tak či onak, buďte trpěliví, prosím.


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Budu čekat, pokud budou nějaké novinky, znovu se ozvu

Automaticky přeloženo:
jimspy
před týdnem

Budeme tu, abychom si přečetli novinky.

Teď po víkendu by mohlo dojít k nějakému pohybu. Právo?

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Zatím žádné zprávy, žádný pohyb

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Poslal jsem jim e-mail a dostávám obvyklou odpověď, že propagují můj předmět jejich finančnímu oddělení.....

Automaticky přeloženo:
jimspy
před týdnem

Kdy přesně jste tedy požádali o výběr a je stav na vašem účtu stále stejný?

Doufáme, že se s tím brzy vypořádají, takže náš tým pro stížnosti nebude muset zasahovat. Víte, dáváme kasinům celých 14 dní, než do toho vstoupíme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Bylo to 7 dní v nevyřízeném stavu....dnes zrušili můj výběr, aniž by vysvětlili proč....pošlu jim e-mail s dotazem na důvody zrušení....čekám na odpověď

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Mám novinky .....odpověděli mi, řekli mi, že dokument nebyl dostatečně viditelný....tak jim ho posílám znovu a oni mě ujistili, že v následujících dnech bude výběr dokončen

Automaticky přeloženo:
jimspy
před 6 dny

To se stává poměrně často, abych pravdu řekl, že hráči posílají dokumenty, které nejsou v nejlepší kvalitě nebo dokonce ve špatném formátu a kasino kvůli tomu nemůže pokračovat v platbě. Nejsou schopni takto dokončit ověřovací proces a je opravdu pochopitelné, že platbu před tím nepošlou.🤷‍♀️

Takže jsem rád, že se situace alespoň vysvětlila a teď už víte, co dělat a co očekávat.

Dejte nám prosím v nejbližších dnech vědět, jak to probíhá a zda je vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Bohužel můj výběr stále čeká na vyřízení a nyní jsme 4. den po jejich posledním e-mailu, který potvrzuje, že můj účet je plně ověřen......

Automaticky přeloženo:
jimspy
před 18 hodinami

To je škoda, myslel jsem, že to bude jednodušší, když projdete ověřením. Pokud na celý proces čekáte déle než 14 dní, pak bych uvažoval o reklamaci. Komunikace, zvláště v těchto situacích, je důležitá a pokud nic nemáte a kasino vám ani nic neřekne, tak bych asi prošel procesem, který jsem navrhoval.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 18 hodinami

Děkuji za vaši pomoc....v pátek jsem jim poslal e-mail a řekli mi, že budou informovat své oddělení....dnes jsem jim problém řekl přes chat a měl jsem stejnou odpověď s přesně stejnými slovy jako v e-mailu, který mi poslali....budu čekat jeden dva dny .....pokud se nic nestane požádám o vaši pomoc a asistenci.....v každém případě vás budu informovat....děkuji zase ty


Automaticky přeloženo:
jimspy
před 16 hodinami

Myslím, že je to rozumný přístup, asi bych nechtěl slyšet pořád to samé. Tak počkáme, jestli se něco nezmění a pokud ne, budu tady.

Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky