před 11 měsíci
0
Vyhrál jsem jejich 40 000, euro, ale oni mě nepožádají o ověření, vím, že tyto peníze nikdy nedostanu, protože je to podvodné kasino
I won their40000, euro,but they wont grom me seconda verification i know i will never get this money, because this is scam casino
Ve velmi dobré hře, kterou doporučuji přátelům a rodině zaregistrovat se a začít hrát
In a very good game that I recommend to friends and family to register and start playing
En un juego muy bueno que e recomendado a amigos y familiares a que se registren y empiecen a jugar
proč jsi před 4 dny udělal pozitivní recenzi, když ti vlastní spoustu peněz...
why did you do a positive review 4 days ago when they own you a lot of money...
Protože napsali, jestli nezruším stížnosti, nezaplatí mi peníze.
Because they wrote if i will not cancel complains they no pay me my money.
Dobrý den, vidím, že jste měli také stížnost na kasino a ta nemohla být úspěšně vyřešena, protože kasino se rozhodlo nereagovat. Mimochodem, jste stále v kontaktu s kasinem? Co se týče ověřování, v čem je problém?
Hi, I see that you also had a complaint filed against the casino and it could not be successfully resolved because the casino decided not to respond. Anyway, are you still in contact with the casino? As far as verification is concerned, what is the problem ?
Zaplatili vám je také? Viděl jsem, že jste kasinu také odeslali kladnou uživatelskou recenzi, což je docela zvláštní, protože jste měli stížnost, kterou kasino nevyřešilo. Myslím si, že taková recenze není vůbec upřímná a zvláště když kasino nabízí za recenzi bonus, což je proti našim pravidlům.
Did they pay them to you as well ? I saw that you also submitted a positive user review to the casino, which is quite strange since you had a complaint that the casino did not resolve. I think that such a review is not honest at all and especially when the casino offers a bonus for the review, which is against our rules.
Hej, když říkáte, že toto kasino je pěkné, měli jste také nějaké úspěšné výběry v kasinu? Co se ti na tom líbí? Můžete říct nějaké konkrétní věci?
Hey, when you say that this casino is nice, did you also have some successful withdrawals in the casino ? What is it that you like about it ? Can you say some specific things ?
Jedno z nejhorších kasin na webu, bez šance na výběr větší výhry, vyhrál jsem 40 000 eur a zablokovali mě, čas od času vybírají malé výhry, například 300 eur atd.
One of the worst casino on website, no chance withrawal bigger win , i won 40000 euro and block me, they time to time withrawal small winnings example 300 euro ect.
Ne za 40 000!!! Ale nic se nemění , odepsali mi po 2 týdnech , kvůli stížnosti na stránkách kasina mě blokují , ale napsal jsem jen true , 2 výběry probíhaly od 8. a 12. prosince ...a nic do 06.01 ,
No for 40000!!! But nothing change , they wrote for me after 2 weeks , for complain on casino pages they block me , but i wrote only true , 2 withrawals was processing from 8 and 12 december ...and nothing till 06.01,
Protože napsali, jestli nezruším všechny stížnosti (skutečné stížnosti), nezaplatí mi peníze, stejně nezaplatili, vyhrál jsem 40 000 a objednají si druhé ověření a samozřejmě neoverují
Because they wrote if i not cancel all complains (true complains) they not pay my money, anyway they didnt pay, i won 40000, and they order seconda verification and of course didnt veryfication
Ano, viděl jsem, že vaše stížnost skončila tím, že kasino nereagovalo, což je velká škoda, protože jste vyhráli poměrně velkou sumu. Také mě mrzí, že to celé dopadlo takto, ale kasino dostalo černé body a jeho index bezpečnosti bude snížen, což je alespoň dobrá zpráva pro ostatní hráče, aby se kasinu vyhýbali.
Soucítím s vámi, ale stále existuje možnost zkusit si stěžovat na úřadě. Myslíte, že do toho půjdete, jak vám Mirka doporučila ve stížnosti?
Yes, I saw that your complaint ended up with the casino not responding, which is a great pity since you won quite a large sum. I'm also sorry that it all turned out this way, but the casino got black points and its safety index will be lowered, which is at least good news for other players to avoid the casino.
I sympathize with you, but there is still a possibility to try to complain to the authority. Do you think you will go for it, as Mirka recommended in your complaint ?
Po odeslání žádosti o výběr v tomto kasinu jsem předložil dokumentaci KYC na podporu, ale téměř měsíc jsem nedostal žádnou odpověď.
A teď jsem to jen zkontroloval a stránka už není přístupná.
Utekli v noci?
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Pravděpodobně. Toto kasino bylo 100% podvod, proč jste provedli vklad?
Probably. This casino was 100% scam, why did you deposit?
Po odeslání žádosti o výběr v tomto kasinu jsem předložil dokumentaci KYC na podporu, ale téměř měsíc jsem nedostal žádnou odpověď.
A teď jsem to jen zkontroloval a stránka už není přístupná.
Utekli v noci?
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Ahoj. Omlouváme se za problém, který máte v tomto kasinu. Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc od našeho reklamačního týmu, neváhejte je samozřejmě kontaktovat.
Tyto informace předám také našemu datovému týmu, aby se mohli blíže podívat na to, co se děje s touto webovou stránkou kasina. Tak děkujeme, že jste nám dali vědět.👌
Hello. Sorry for the issue you are having at this casino. If you feel, you need help from our complaint team, do not hesitate to contact them, of course.
I will pass this information to our data team, as well, so they can have a closer look what is going on with this casinos website. So thank you for letting us know.👌
Po odeslání žádosti o výběr v tomto kasinu jsem předložil dokumentaci KYC na podporu, ale téměř měsíc jsem nedostal žádnou odpověď.
A teď jsem to jen zkontroloval a stránka už není přístupná.
Utekli v noci?
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Náš datový tým zkontroloval web kasina díky vašim informacím. Měl jsi pravdu, vypadá to, že kasino je zavřené. Tak jsme to prozatím zařadili do naší recenze 👈. Pokud se něco změní, určitě o tom budeme informovat. Děkuji.👌
Přemýšlíte o pokračování reklamace? 🤔
Our data team checked the casinos website, thanks to your information. You were right, it looks like the casino is closed. So we have included that to our review 👈, for now. If anything changes, we will surely inform about it. Thank you.👌
Are you thinking about proceeding with the complaint? 🤔
Kasino zjevně nereaguje na žádné stížnosti ostatních.
Byl jsem zaskočen, že kasino není tak nebezpečné, protože bylo oranžové místo červené.
Apparently, the casino does not respond to any complaints from others.
I was caught off guard that the casino was not that dangerous because it was orange instead of red.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.