Ahoj.
Pokaždé, když máte pocit, že potřebujete pomoc s vyřešením svého problému, je podání stížnosti rozumným krokem.
Naše centrum pro řešení se nicméně řídí specifickými postupy , z nichž některé byly popsány dříve. Mám na mysli konkrétně celých čtrnáct pracovních dnů, které poskytujeme každému kasinu k převodu finančních prostředků hráčům, kteří čekají.
Zajistěte proto, aby stížnost obsahovala úplný popis problému. Jakmile bude vyhodnocena, obdržíte upozornění, takže se nebojte.
Zatím ale radím trpělivost.🙏
Hello.
Every time you feel like you need assistance with getting your problem resolved, filing a complaint is a sensible step to take.
Nonetheless, our Resolution Center follows specific routines, some of which were previously described. I'm referring specifically to the fourteen full business days that we provide each casino to transfer funds to players who are waiting.
Therefore, please ensure that the complaint includes a complete account of the issue. You will receive a notification as soon as it is evaluated, so don't worry.
For now, though, I advise patience.🙏
Automaticky přeloženo: