DomůFórumKasinaSlotpot Casino - všeobecná diskuze

Slotpot Casino - všeobecná diskuze

před rokem od davex3
|
8 169 zobrazení 60 odpovědí |
|
1 2...4
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slotpot Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Čekám na ověření mého účtu 7 pracovních dnů... Stále jsem neověřený a nemohu vybrat peníze. Budu vás informovat, jakmile budu mít nějaké novinky

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od davex3 byl odstraněn
před rokem

Dobrý den, jak dlouho trvá připsání vkladu na váš účet? Problém nemusí být výhradně vinou kasina, takže jste se pokusili zjistit, co se stalo? Ptali jste se také poskytovatele plateb, zda došlo k chybě?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám na ověření mého účtu 7 pracovních dnů... Stále jsem neověřený a nemohu vybrat peníze. Budu vás informovat, jakmile budu mít nějaké novinky

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, na tento proces dáváme kasinům 14 dní, takže pokud se nic nezmění, pak bych doporučil podat stížnost.

Každopádně, uvedlo kasino nějaký důvod, proč to trvá týden?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
davex3
před rokem

Hmm, co se stalo, když kasino náhle uzavřelo váš účet? Byl nějaký důvod?

Pokud si myslíte, že jste neudělali nic špatného, pak vám doporučujipodat stížnost zde na tomto odkazu .

Zkusíš to?

Automaticky přeloženo:
davex3
před rokem

Ahoj.

Pokaždé, když máte pocit, že potřebujete pomoc s vyřešením svého problému, je podání stížnosti rozumným krokem.

Naše centrum pro řešení se nicméně řídí specifickými postupy , z nichž některé byly popsány dříve. Mám na mysli konkrétně celých čtrnáct pracovních dnů, které poskytujeme každému kasinu k převodu finančních prostředků hráčům, kteří čekají.

Zajistěte proto, aby stížnost obsahovala úplný popis problému. Jakmile bude vyhodnocena, obdržíte upozornění, takže se nebojte.

Zatím ale radím trpělivost.🙏

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Řekli: ''Jsme závislí na externích stranách pro určité ověřovací kontroly, což může někdy způsobit zpoždění.''

Počkám do příštího týdne, snad bude můj účet brzy ověřen!

Automaticky přeloženo:
Pimpim
před rokem

Ano, někdy tato situace může nastat a proces se kvůli tomu zpozdí.

Chválím vás však za trpělivost čekat a sledovat, jak se věci vyvinou, protože ne každý to dokáže. Byl bych rád, kdybyste nás informovali o něčem novém, protože jsem zvědavý, jak celá vaše situace dopadne. Pevně věřím ve šťastný konec. Hodně štěstí. ☘️ 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Malá aktualizace: Po 3 týdnech stále nejsem ověřen, žádné aktualizace od ověřovacího týmu a kdykoli se pokusím získat odpověď z živého chatu, dostanu obvyklou odpověď ''to může nějakou dobu trvat''.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Pimpim
před rokem

Stojí za to si stěžovat, když se mě zeptáte... Takhle slepé čekání nemá smysl, řekl bych.

Doufám, že souhlasíte.

Automaticky přeloženo:
PeterCam
před rokem

Ahoj, můžeš nám také říct, co se stalo, když jsi řekl, že hráči by zde neměli hrát? Jaký byl problém ?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Žádný kontakt s kasinem, vidím, že hraje od 300-1000 uživatelů, od někoho, kdo má kontakt s kasinem, dejte mi prosím vědět, stále z kasina nedostávám peníze. Žádný kontakt, peníze, nic

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ve skutečnosti mi také přestali odpovídat na živém chatu a e-mailu... Mám zůstatek 1750 €, který nemohu vybrat...

Automaticky přeloženo:
PeterCam
před rokem

Gratuluji, takové štěstí jsem neměl...

Automaticky přeloženo:
davex3
před rokem

Jo, prostě ignorují a neodpovídají na e-maily a podporu

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od PeterCam byl odstraněn
před rokem

Perfektní, takže to vypadá, že by to mohlo skončit dobře. Doufám, že dostanete své peníze a jsem rád, že vám kasino odepsalo a dalo vám vědět, jak se věci mají, protože to považuji za důležité.

Dejte nám tedy vědět, jestli máte peníze. Hodně štěstí.☘️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ve skutečnosti mi také přestali odpovídat na živém chatu a e-mailu... Mám zůstatek 1750 €, který nemohu vybrat...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že kasino týden nereagovalo na vaši stížnost a časovač byl prodloužen o další týden. Byl bych rád, kdybyste dostal nějakou odpověď a peníze by byly na cestě, ale nevím, jak to bude.

Každopádně zkusme myslet pozitivně, že i vy dostanete podobný email jako hráč před vámi a uvidíte své peníze také.

Pokud je něco nového, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od davex3 byl odstraněn
před rokem

Také jsem si všiml, že máte také problém s účtem v tomto kasinu a stížnost, na kterou kasino dosud nereagovalo. Vidím, že očividně odpovídat není jejich silnou stránkou, i když bych se rád mýlil.

Doufám, že se ve vašem případě tyto nepříjemnosti vyřeší a vše dobře dopadne. Držím ti palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám stejný problém. Můj výběr nyní čeká na 8 dní. Pokud ho nebudu mít do příštího týdne, zahajuji také reklamaci.

Mnoho podobných stížností na toto kasino, to nedává naději ☹

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

Ale ověřili váš účet? Dokumenty posílám 16. listopadu. stále nemám ověřeno

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky