Mám stejný problém. Můj výběr nyní čeká na 8 dní. Pokud ho nebudu mít do příštího týdne, zahajuji také reklamaci.
Mnoho podobných stížností na toto kasino, to nedává naději ☹
I have the same problem. My withdrawal is now pending for 8 days. If I don’t have it by next week I also start an complaint.
A lot of similar complaints about this casino, that doesn’t give hope ☹
Dobrý den, vidím, že je vás celkem hodně a docela mě mrzí, že je to takhle a stále nemáte své peníze. Rád bych řekl, že 8 dní ještě není nic moc, ale vzhledem k tomu, že oba máme možnost vidět případy jiných lidí, jsem trochu skeptický.
Samozřejmě pokud se další týden nic nezmění, neváhejte s reklamací. Byl bych velmi rád, kdyby to nebylo nutné. Pokud máte něco nového, dejte vědět.
Hello, I can see that there are quite a lot of you and I'm quite sorry that it's like this and you still don't have your money. I would like to say that 8 days is not a big deal yet, but since we both have the opportunity to see other people's cases, I am a bit skeptical.
Of course, if nothing changes for another week, don't hesitate to file a complaint. I would be very happy if it wasn't necessary. If you have something new, let me know.
Nepožádali o dokumenty (a na webu není stránka pro nahrávání), tak se zeptejte, zda bylo s mým výběrem vše v pořádku, a odpověděli, že je vše v pořádku a že pošlou peníze. Ale to bylo před 8 dny. Znovu se na to zeptali minulé pondělí a řekli, že mají nějaké problémy, ale peníze budou na mém bankovním účtu za několik dní. Ale když vidím všechny ty stížnosti, tak tomu nevěřím. 🙁
They didn’t ask for documents (and there isn’t a upload page on the site) so ask if everything was okay with my withdrawal and they answered that everything is okay and that they going to send the money. But that was 8 days ago. Asked again last Monday and they said they had some problems but the money would be in my bank account in a few days. But if I see all the complaints I don’t believe that. 🙁
Tak to moc rád vidím a jsem nadšený spolu s vámi. Je to pěkný předvánoční dárek a myslím, že udělá radost. 🎉🎉☘️😊
Doufám, že ostatní hráči budou mít stejné štěstí jako vy a dostanou své peníze také.
Každopádně, vybíral jsi bankovním převodem, když to trvalo déle než týden, nebo nějakým jiným způsobem?
So I am very happy to see it and I am excited together with you. It's a nice present before Christmas and I think it will make you delighted. 🎉🎉☘️😊
I hope the other players will be as lucky as you and get their money too.
Anyway, did you withdraw by bank transfer when it took over a week or some other way ?
Jsem ve stejné situaci... mám zůstatek 1750€ a nemohu si ho vybrat, neověří můj účet ani neodpoví na livechat/e-maily.
I'm in the same situation... I have a balance of 1750€ and I can't withdraw it, they won't verify my account or reply to my livechat/emails.
Vidím, že jste se ještě nikam nedostali a měli jste u nás stížnost, kterou kasino nevyřešilo, což je škoda. Jediné pozitivum na této situaci je, že kasino získalo černé body a jeho index bezpečnosti byl snížen, takže ostatní hráči budou mít představu, jak to tady je.
Vidím však, že se stále snažíte komunikovat s kasinem, ale nedaří se vám to. Abych řekl pravdu, nevím, jestli budete moci dostat své peníze zpět, protože se zdá, že se váš případ nesnaží vyřešit.
Kdybyste náhodou měli odpověď nebo něco nového, dejte vědět.
Snad bude váš výběr kasina v budoucnu lepší a nenarazíte na něco podobného. 😭
I see you haven't gotten anywhere yet and you had a complaint filed with us that wasn't resolved by the casino, which is a shame. The only positive thing about this situation is that the casino got black points and its safety index was lowered, so other players will have an idea of how it's like here.
However, I see that you are still trying to communicate with the casino, but you are not succeeding. To tell you the truth, I don't know if you will be able to get your money back because it seems that they are not trying to solve your case.
If by chance you have an answer or something new, let me know.
Hopefully your choice of casino will be better in the future and you won't run into something similar. 😭
Vidím, že to máte velmi podobně a kasino vaše problémy také nevyřešilo.
Co se týče ověřování, jaký je problém, když vás nemohou ověřit? Kasino nekomunikuje už pravděpodobně není novinkou, protože nejste první, ale rozhodně to není od nich správné.
Byl bych rád, kdybyste dostal své peníze, i když si nejsem jistý, zda se tak stane. Každopádně ti budu držet palce.
I see that you have a very similar situation and the casino didn't solve your problems either.
As far as verification is concerned, what is the issue if they can't verify you ? The casino not communicating is probably not news anymore since you are not the first, but it is definitely not right of them.
I'd be happy if you got your money, although I'm not sure if that will happen. Anyway, I'll keep my fingers crossed for you.
Jak dlouho nakonec trvalo, než jste dostali své peníze? A musel jsi doložit nějaké dokumenty pro ověření?
Včera jsem provedl výběr bankovním převodem a nebyl jsem kontaktován, abych poskytl dokumenty (což je standardní postup ve všech ostatních kasinech, ve kterých jsem hrál)
How long did it ultimately take to receive your money? And did you have to provide any documents for verification?
I made a withdrawal using bank transfer yesterday and I haven't been contacted to provide documents (which is standard procedure on all other casinos i have played on)
Stala se mi úplně stejná situace. Dokumenty jsem však odeslal 16. listopadu a dodnes jsem na to nedostal jedinou odpověď. Neodpovídají mi ani na livechatu, ani na email.
The exact same situation happened to me. However, I sent my documents on November 16th and to this day I haven't received a single reply about it. They don't answer me either on livechat or by email.
Skutečný index bezpečnosti je založen na konkrétních výpočtech. Hlavní roli hrají například nevyřízené stížnosti:
Jaké budou důsledky vaší stížnosti?
Začněme tím, že ne všechny stížnosti jsou oprávněné. Pokud tedy okolnosti a důkazy ukážou, že kasino neudělalo nic, co považujeme za nespravedlivé, stížnost bude uzavřena a zařazena do kategorie „zamítnutá". Totéž se stane, pokud s námi po odeslání stížnosti přestanete komunikovat.
Pokud je stížnost oprávněná a kasino udělalo něco nekalého, ideální scénář je, že stížnost vyřešíme podle vašich představ. V tomto případě bude stížnost uzavřena a zařazena do kategorie „vyřešená".
Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později.
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Víte, že nemůžeme předpovídat budoucnost, takže výpočet odráží hříchy, kterých se kasino již dopustilo – nikoli předpověď budoucnosti.
Samozřejmě chápu tvůj pohled. Ale zatím jsme nenašli způsob, jak matematicky vyjádřit budoucí podezření. Omlouvám se.
The actual safety index is based on specific calculations. Unresolved complaints, for instance, play a main role:
What will be the consequences of your complaint?
Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
You know we can't foretell the future, so the calculation reflects the sins the casino has already done - not a future prediction.
Of course, I understand your point of view. But we have not yet found a way to mathematically express future suspicion. I'm sorry.
Mám také stejné problémy s tímto kasinem. Před téměř 3 měsíci jsem požádal o výběr 1500 eur a před 2 měsíci požádali o dokumenty k ověření mého účtu. To je naposledy, co jsem o nich něco slyšel. Neodpovídají na žádnou z mých zpráv. Prostě všechno ignorují. Toto kasino je naprostý podvod.
I have also these same issues with this casino. I made withdrawal request of 1500 euros almost 3 months ago and 2 months ago they asked documents to verify my account. That is the last time I have heard anything from them. They dont answer to any of my messages. They just ignore everything. This casino is a total scam.
PŘESNĚ to se mi stalo... Pokud vyhrajete hodně peněz, nezaplatí vám... prosím nevkládejte v tomto kasinu
this is EXACTLY what happened to me... If you win a lot of money, they won't pay you... please don't deposit in this casino
Ne, nemusel jsem poskytovat žádné dokumenty!
Nope, I didn’t have to provide any documents!
Kolik byl výběr peněz? Jestli ti nevadí, že se ptám
How much was the cashout? If you dont mind me asking
Vidím, že jste také podal stížnost na odstoupení od smlouvy a váš případ není vyřešen. Obdrželi jste odstoupení od smlouvy? Proč říkáte, že Slotpot je dobré kasino?
I see that you have also made a complaint about your withdrawal and your case is unresolved. Have you received your withdrawal? Why you say that Slotpot is good casino?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.