FórumKasinaSlotpot Casino - všeobecná diskuze

Slotpot Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od davex3
|
7115 zobrazení 60 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Mám stejný problém. Můj výběr nyní čeká na 8 dní. Pokud ho nebudu mít do příštího týdne, zahajuji také reklamaci.

Mnoho podobných stížností na toto kasino, to nedává naději ☹

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, vidím, že je vás celkem hodně a docela mě mrzí, že je to takhle a stále nemáte své peníze. Rád bych řekl, že 8 dní ještě není nic moc, ale vzhledem k tomu, že oba máme možnost vidět případy jiných lidí, jsem trochu skeptický.

Samozřejmě pokud se další týden nic nezmění, neváhejte s reklamací. Byl bych velmi rád, kdyby to nebylo nutné. Pokud máte něco nového, dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ale ověřili váš účet? Dokumenty posílám 16. listopadu. stále nemám ověřeno

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nepožádali o dokumenty (a na webu není stránka pro nahrávání), tak se zeptejte, zda bylo s mým výběrem vše v pořádku, a odpověděli, že je vše v pořádku a že pošlou peníze. Ale to bylo před 8 dny. Znovu se na to zeptali minulé pondělí a řekli, že mají nějaké problémy, ale peníze budou na mém bankovním účtu za několik dní. Ale když vidím všechny ty stížnosti, tak tomu nevěřím. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dnes ráno jsem dostal peníze.

Automaticky přeloženo:
RS200
před 10 měsíci

Tak to moc rád vidím a jsem nadšený spolu s vámi. Je to pěkný předvánoční dárek a myslím, že udělá radost. 🎉🎉☘️😊

Doufám, že ostatní hráči budou mít stejné štěstí jako vy a dostanou své peníze také.

Každopádně, vybíral jsi bankovním převodem, když to trvalo déle než týden, nebo nějakým jiným způsobem?

Automaticky přeloženo:
PeterCam
před 10 měsíci

Jsem ve stejné situaci... mám zůstatek 1750€ a nemohu si ho vybrat, neověří můj účet ani neodpoví na livechat/e-maily.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci
Příspěvek od PeterCam byl odstraněn
před 10 měsíci

Vidím, že jste se ještě nikam nedostali a měli jste u nás stížnost, kterou kasino nevyřešilo, což je škoda. Jediné pozitivum na této situaci je, že kasino získalo černé body a jeho index bezpečnosti byl snížen, takže ostatní hráči budou mít představu, jak to tady je.

Vidím však, že se stále snažíte komunikovat s kasinem, ale nedaří se vám to. Abych řekl pravdu, nevím, jestli budete moci dostat své peníze zpět, protože se zdá, že se váš případ nesnaží vyřešit.

Kdybyste náhodou měli odpověď nebo něco nového, dejte vědět.

Snad bude váš výběr kasina v budoucnu lepší a nenarazíte na něco podobného. 😭

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jsem ve stejné situaci... mám zůstatek 1750€ a nemohu si ho vybrat, neověří můj účet ani neodpoví na livechat/e-maily.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vidím, že to máte velmi podobně a kasino vaše problémy také nevyřešilo.

Co se týče ověřování, jaký je problém, když vás nemohou ověřit? Kasino nekomunikuje už pravděpodobně není novinkou, protože nejste první, ale rozhodně to není od nich správné.

Byl bych rád, kdybyste dostal své peníze, i když si nejsem jistý, zda se tak stane. Každopádně ti budu držet palce.

Automaticky přeloženo:
RS200
před 10 měsíci

Jak dlouho nakonec trvalo, než jste dostali své peníze? A musel jsi doložit nějaké dokumenty pro ověření?

Včera jsem provedl výběr bankovním převodem a nebyl jsem kontaktován, abych poskytl dokumenty (což je standardní postup ve všech ostatních kasinech, ve kterých jsem hrál)

Automaticky přeloženo:
mk3245987
před 10 měsíci

Stala se mi úplně stejná situace. Dokumenty jsem však odeslal 16. listopadu a dodnes jsem na to nedostal jedinou odpověď. Neodpovídají mi ani na livechatu, ani na email.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Po odeslání dokumentů jsem o nich už nikdy neslyšel

Automaticky přeloženo:
PeterCam
před 10 měsíci

1750 € 🙁

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci
Příspěvek od PeterCam byl odstraněn
před 10 měsíci

Skutečný index bezpečnosti je založen na konkrétních výpočtech. Hlavní roli hrají například nevyřízené stížnosti:

Jaké budou důsledky vaší stížnosti?

Začněme tím, že ne všechny stížnosti jsou oprávněné. Pokud tedy okolnosti a důkazy ukážou, že kasino neudělalo nic, co považujeme za nespravedlivé, stížnost bude uzavřena a zařazena do kategorie „zamítnutá". Totéž se stane, pokud s námi po odeslání stížnosti přestanete komunikovat.

Pokud je stížnost oprávněná a kasino udělalo něco nekalého, ideální scénář je, že stížnost vyřešíme podle vašich představ. V tomto případě bude stížnost uzavřena a zařazena do kategorie „vyřešená".

Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Víte, že nemůžeme předpovídat budoucnost, takže výpočet odráží hříchy, kterých se kasino již dopustilo – nikoli předpověď budoucnosti.

Samozřejmě chápu tvůj pohled. Ale zatím jsme nenašli způsob, jak matematicky vyjádřit budoucí podezření. Omlouvám se.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Právě jsem dostal výplatu. O 5 € méně, než je částka, kterou jsem vybral. Asi poplatky za výběr nebo co.

Automaticky přeloženo:
mk3245987
před 10 měsíci

Gratuluji! Ověřili jste svůj účet?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mám také stejné problémy s tímto kasinem. Před téměř 3 měsíci jsem požádal o výběr 1500 eur a před 2 měsíci požádali o dokumenty k ověření mého účtu. To je naposledy, co jsem o nich něco slyšel. Neodpovídají na žádnou z mých zpráv. Prostě všechno ignorují. Toto kasino je naprostý podvod.

Automaticky přeloženo:
juusohamalaine
před 10 měsíci

PŘESNĚ to se mi stalo... Pokud vyhrajete hodně peněz, nezaplatí vám... prosím nevkládejte v tomto kasinu

Automaticky přeloženo:
Pimpim
před 10 měsíci

Ne, nemusel jsem poskytovat žádné dokumenty!

Automaticky přeloženo:
mk3245987
před 10 měsíci

Kolik byl výběr peněz? Jestli ti nevadí, že se ptám

Automaticky přeloženo:
PeterCam
před 10 měsíci

Co tím myslíš?

Automaticky přeloženo:
PeterCam
před 10 měsíci

Vidím, že jste také podal stížnost na odstoupení od smlouvy a váš případ není vyřešen. Obdrželi jste odstoupení od smlouvy? Proč říkáte, že Slotpot je dobré kasino?

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky