Myslím, že jsem ti poslal manuál, že?
( https://casino.guru/guide/how-we-resolve-casino-complaints )
Stručné shrnutí:
Každé kasino má 14 dní na vyřešení situace bez našeho zásahu, ačkoli je kasino vždy informováno, když se objeví nová stížnost.
Toto je ale počáteční fáze, ve které jste měli poskytnout co nejvíce informací. Nyní budou tyto informace posouzeny a vy povedete svého mediátora k dalšímu postupu.
I believe I sent you the manual, didn't I?
( https://casino.guru/guide/how-we-resolve-casino-complaints )
Brief recap:
Every casino is given 14 days to settle the situation without our intervention, though the casino is always notified when a new complaint emerges.
This is the initial phase, though, in which you were supposed to provide as much information as you could. Now that information will be assessed, and you will get your mediator to progress further.
Dobrý den, viděli jste odpověď zástupce kasina před pár dny? Za takových okolností bych raději u stížnosti zůstal, protože by to nakonec mohlo být užitečné.
Hello, did you see the casino representative responded a few days back? Under such circumstances I would instead stick with the complaint because it might be helpful in the end.
Viděl jsem, že přišla odpověď, ale nevím, jaká byla. Cítím se zneužitý. Nemohu poskytnout důkaz, protože se nemohu dostat ke svému účtu. Snažil jsem se být co nejkonstruktivnější. Řekl jsem: „Pošlete mi peníze, budu na tomto webu hrát dál." Ale ignorovali mě. Slotnoe mě nakonec dohnalo ke ztrátě kontroly. Představte si, že web, kde jste dříve přijímali výběry a prováděli velké investice, tentokrát výběr nepošlou a účet zmrazí. A oni řeknou: „Pokud chcete znát důvod, napište nám e-mail," ale na e-maily neodpovídají. Jak byste se cítili vy? Neudělal jsem nic špatného. Neexistuje žádný bonus s požadavky na sázení. Možná se za 2–3 dny uskuteční transakce v hodnotě 50 000 dolarů. Můj účet, který byl dříve schválen a ze kterého jsem přijímal výběry, je zmrazený. Začínám ztrácet kontrolu. Stěžoval jsem si na ně všude. Mojí jedinou chybou bylo, že se mi líbila jejich infrastruktura. Kdy budu moci zjistit, jaká je jejich obrana? Teď asi napíšou něco směšného. Jak jsem řekl, mám toho dost. Protože částka, o kterou jsem přišel, je značná. Vidím, že se tu podávají žaloby na 50 nebo 100 dolarů. Moje ztráta je 10 000 dolarů. Ale váš web neustále prodlužuje lhůtu. Také bych chtěl vědět: Je vaše rozhodnutí závazné? Musí se mu kasino řídit?
I saw that a response was given, but I don't know what the response was. I feel used. I can't provide proof because I can't access my account. I tried to be as constructive as possible. I said, "Send me my money, I will continue playing on this site." But they ignored me. Slotnoe finally drove me to lose control. Imagine, a site where you previously received withdrawals and made large investments, this time they don't send the withdrawal and freeze the account. And they say, "If you want to know the reason, email us," but they don't respond to emails. How would you feel? I haven't done anything wrong. There's no bonus with wagering requirements. Maybe there are $50,000 worth of transactions in 2-3 days. My account, which was previously approved and from which I received withdrawals, is frozen. I'm starting to lose control. I've complained about them everywhere. My only mistake was liking their infrastructure. When will I be able to find out what their defense is? Now they'll probably write something ridiculous. As I said, I'm fed up. Because the amount of money I lost is significant. I see lawsuits being filed here for $50 or $100. My loss is $10,000. But your site keeps extending the deadline. Also, I want to know: Is your decision binding? Does the casino have to comply?
Chápu, že je to frustrující, a rád bych vám dal uklidňující odpověď, ale také to velmi záleží na důkazech a pohledu kasina. Martina je sice nemocná, ale ozve se vám a časovač je v pořádku; odpověděl jste, když už časovač byl na straně kasina, ale to vůbec není problém.
Víte, stížnost je způsob, jakým zjišťujeme, co se stalo a jaký je nejspravedlivější výsledek. Mediátoři toho dosahují konstruktivní komunikací s vámi a kasinem.
Původně jsem to chtěl přeskočit, ale stejně to řeknu. Vidíte, že mnoho hráčů se snaží říct, že chtějí „zažalovat kasino". Ve skutečnosti však rychlý hovor s právníkem, nebo ještě lépe, dotaz na ChatGPT, odhalí, že pokus o žalování offshore kasin, zejména těch nelicencovaných, je pouhým přáním.
V každém případě, z téměř stejného důvodu, nejsou operátoři povinni s námi souhlasit, protože neexistuje žádný právní rámec, přesto jsme nejefektivnější službou pro řešení problémů; proto vám doporučuji, abyste nyní nevzdávali.
Vydrž, prosím. 🙏
I understand this is frustrating, and I would love to give you a reassuring response, but it also hugely depends on the proofs and casino point of view. Yet Martina is unwell, but she'll get back to you, and the timer is okay; you responded when the timer was on the casino's side already, but that is no problem at all.
You see, the complaint is a way we use to find out what has happened and what the most fair outcome is. Mediators achieve that through constructive communication with you and the casino.
Initially I aimed to skip this but I'll say it anyway. You see many players aim to say they aim to "sue the casino." In reality, however, a quick call with a lawyer, or even better, asking ChatGPT, reveals that attempting to sue offshore casinos, especially unlicensed ones, is merely a wish.
In any case, for almost the same reason, operators are not obliged to agree with us, because there is no legal frame, yet still we are the most effective resolution service; hence, I suggest you do not quit now.
Hold on, please. 🙏
Jakmile budou odpovědi ve vlákně stížností zkontrolovány a schváleny, uvidí je všechny strany.
Once the responses in the complaint thread are reviewed and approved, all parties will see them.
Je mi líto, ale tohle může sdělit jen Martina. Upřímně řečeno, já vaši stížnost neřeším a navíc nemám přístup k jejímu e-mailu.
I'm sorry, but only Martina can share that. I frankly do not resolve your complaint and furthermore, I can't access her email.
Casino.guru musí být v Turecku známé. Sázení na zahraničních stránkách je zde nelegální. Proto se mnoho lidí, jako jsem já, stalo obětí podvodů. Existuje webová stránka s názvem www.sikayetvar.com. Většina stránek, které slouží Turecku, sídlí ve Velké Británii a na Kypru. Proto mohou snadno zmrazit účty a zablokovat finanční prostředky. Kdyby bylo Casino.guru v Turecku známé, dostali byste tisíce stížností. Jsem si tím jistý.
Casino.guru needs to be known in Turkey. Betting on foreign sites is illegal here. That's why many people like me have been scammed. There's a website called www.sikayetvar.com. Most of the sites serving Turkey are based in the UK and Cyprus. Therefore, they can easily freeze accounts and block funds. If Casino.guru were known in Türkiye, you would receive thousands of complaints. I'm sure of it.
To je velmi zajímavý bod a můžete pomoci ostatním hráčům na místních fórech při jakékoli jiné příležitosti tím, že jim předáte odkaz na naše webové stránky. Myslím, že by vám byli opravdu vděční.
Je však třeba říci, že chybějící místní licence, například turecká, není automaticky důvodem k podání stížnosti. Podobné stížnosti jsou obvykle zamítnuty.
Hráči by si měli nejprve udělat průzkum a poté se rozhodnout, zda by měli, či neměli hrát v offshore kasinu. Je to záměrná volba.
Kodex férového hazardu Casino Guru 👈👈 to vysvětluje.
That is a very intriguing point, and you may help other players on local forums on any other occasion by passing on the link to our website. I guess they would be truly grateful.
However, it is fair to say that missing a local license, for example a Turkish one, is not automatically a reason for complaining. Similar complaints are usually rejected.
Players should do some research first and then decide whether they should or should not play in the offshore casino. It is a deliberate choice.
Casino Guru Fair Gambling Codex 👈👈 explains that.
Proč nemáte podporu pro turecký jazyk? Věřte mi, kdybyste měli podporu pro turecký jazyk, byl by o to velký zájem. A také, ve které zemi jste?
Why don't you have Turkish language support? Believe me, if you had Turkish support, there would be a lot of interest. Also, which country are you in?
Toto fórum je vybaveno vestavěným překladačem Google, který v případě potřeby pomáhá komunikovat s hráči z jakékoli země. Pro zbytek webu však doporučuji Google Lens nebo jakýkoli jiný komplexní překladač webových stránek.
Well, this forum is equipped with the in-built Google translator to help talk to players from any country, if needed. For the rest of the website, though, I suggest Google Lens or any other complex website translator.
Je v pořádku. To je od vás hezké, že se ptáte.
Vaše stížnost je ve zpracování a Martina se k ní co nejdříve dostane. Nemusíte se bát.
She is okay. Nice of you to ask.
Your complaint has been in progress, and Martina will get to it as soon as possible. No need to worry.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.