DomůFórumKasinaSlotLords Casino - všeobecná diskuze

SlotLords Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

5 391 zobrazení 34 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Snažím se o výběr už 10 dní, ověřovací proces je tak matoucí, poslal jsem jim svou licenci, pas, své bankovní údaje ukazující vklad, bylo telefonem ověřeno, poslal jsem jim dopis s mým jménem a adresou, poslal jsem jim obě strany své bankovní karty, z nějakého důvodu požadují všechny tyto věci, věc je, když přijmou jednu z výše uvedených, dostanete zelené světlo vedle toho, mám nulovou podporu, všechna červená nebo zelená je žlutá boti, naprosto odmítají odpovídat na moje e-maily osobně, vyhýbejte se hoši

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oh, řekl bych, že čekání den ještě není tak hrozné. Je škoda, že jste nakonec o své peníze přišli, protože kdyby na to byla rozumná doba, mohli jste být se svými penězi spokojeni.

Jste zvyklí na rychlejší výběry?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna, kámo, nikam se nedostanu

Automaticky přeloženo:
matbreheny
před 9 měsíci

Ach, zřejmě by mě zajímalo z kasina, proč najednou už světlo nesvítí zeleně, ale červeně. To je něco, co by mohlo být relevantní pro tento případ. Musíte jim stále posílat nějaké dokumenty, i když byly zelené nebo ne?

Samozřejmě bych pomaluotevřel stížnost a náš tým by se na to podíval a pokusil se pomoci.

Jdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Konečně jsem se dostal ke skutečné osobě prostřednictvím chatu, krátce poté jsem dostal e-mail, že můj účet je plně ověřený, doufejme, že odtud je vše jasné, líbí se mi, že kasino má nějaké skvělé hry, ale očividně jsou výplaty nejdůležitější věcí u hazardních her

Automaticky přeloženo:
matbreheny
před 9 měsíci

No jsem rád, že se to vyřešilo. Čekáte na nějaký aktivní odběr?🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Čeká se na výběr, doufejme, že nejsou žádné problémy

Automaticky přeloženo:
matbreheny
před 9 měsíci

taky doufám.

Můžete mi, prosím, sdělit, kdy se něco změní, případně po obdržení odstoupení od smlouvy? 🙂

Bude čekat na vaši odpověď. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Dnes byla schválena, Scarlett byla velkou pomocí.

Automaticky přeloženo:
matbreheny
před 9 měsíci

Perfektní, tak mi dejte vědět, až vám budou peníze na účet.😀

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Provedli jste bankovní převod? Mohli byste mi prosím říct přesně, jak jste to udělal? Vyhrál jsem velkou částku a oni mi ji pořád schvalují a pak mi říkají, že jsem si špatně napsal jméno účtu atd., takže mi to vrátí zpět a musím to dělat znovu, už to trvá skoro 2 týdny.


Prosím

Automaticky přeloženo:
Karly2421
před 5 měsíci

Nejsem si jistý/á, jestli ti výše uvedený uživatel teď odpoví. Vždy je nejlepší použít tlačítko „odpovědět", pokud píšeš někomu konkrétnímu.

Můžete nám ale o tomto vašem problému sdělit více a náš tým pro vyřizování stížností by se na něj mohl podívat.

Měl/a byste zájem podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, myslím, že bych taky mohl/a

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ano, rád bych dostal nějakou radu, co dělat, pokud je to možné.


Vyhrál jsem celkem 34 000 dolarů a zatím jsem vybral 4 500 dolarů, protože to je maximum, co si můžete vybrat za týden. Bylo to schváleno a po týdnu to zrušeno s tím, že to musím udělat znovu bankovním převodem, takže to bylo znovu schváleno. Dostal jsem e-mail, že peníze budou brzy na mém účtu. Po více než týdnu stále nic. Teď se píše, že nejsem úplně ověřený. Žádají mě o zaslání dalších bankovních výpisů a selfie. Udělal jsem to a stále mi to neschválili. Stále se píše, že mé peníze byly schváleny, ale pokaždé, když se jich zeptám, co se děje, mi nemohou nic říct. Moje obava je, že se jen snažím získat první výběr. Pořád musím zkusit vybrat 34 000 dolarů.


Četl jsem o tomto kasinu samé dobré věci a opravdu doufám, že mi zaplatí, protože jsem byl v minulosti podveden a tohle by mi v mnoha ohledech pomohlo.

Prostě nevím, co jiného dělat, protože se nic nemění

doufám, že tohle všechno dává smysl



Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pokud byste mi mohli prosím pomoci, bylo by to velmi oceněno.

Automaticky přeloženo:
Karly2421
před 5 měsíci

Vidím, že si s vyplacením dávají na čas. Že?

Je naprosto v pořádku požadovat nějaké dodatečné ověření, ale pokud je vše hotové a schválené, měli by se určitě držet maximální výše výběru a vyplatit vám peníze.

Pro jistotu je zde odkaz , kde můžete podat svou stížnost. Náš tým se je bude snažit co nejrychleji vyřídit.

Pokud od nich máte nějaké novinky, dejte nám prosím kdykoli vědět.


Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.