DomůFórumKasinaSlotLords Casino - všeobecná diskuze

SlotLords Casino - všeobecná diskuze

 od SCATT3R
|
2 235 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SlotLords Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Měl jsem docela dobrý první dojem, dokud jsem nepožádal o stažení. Čeká se 24 hodin, přestože jsem byl plně ověřen, takže jsem to zrušil a vsadil na bonusové nákupy.


Nejprve měly 96% slotů, ale když jsem je o chvíli později znovu zkontroloval, byly nahrazeny těmi 94%.

Automaticky přeloženo:
SCATT3R

Oh, řekl bych, že čekání den ještě není tak hrozné. Je škoda, že jste nakonec o své peníze přišli, protože kdyby na to byla rozumná doba, mohli jste být se svými penězi spokojeni.

Jste zvyklí na rychlejší výběry?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den,

Minulý týden jsem vložil 2 700 € u slotlords za jeden den a prohrál jsem je. Mám šanci získat alespoň část peněz zpět?

Automaticky přeloženo:
hanemannroman

Ahoj, obávám se, že pokud kasino nic nerozbilo a vy jste je prohráli poctivě, tak asi moc ne.

Na základě čeho byste chtěli své peníze zpět?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Léta trpím závislostí na hazardních hrách a v Německu mám zákaz OASIS.

Jsem na černé listině mnoha kasin DAMA NV.

Jak se může stát, že nově otevřený účet dokáže vložit 2 700 € za pár hodin, aniž by se operátor vůbec zeptal, odkud peníze vzal.

Automaticky přeloženo:
hanemannroman

Kasino tedy není povinno se ptát, odkud máte peníze. Pokud by se jednalo o vysoký vklad, mohl by být, ale nemyslím si, že tato částka je v kasinech neobvyklá.

Ale zmínili jste se kasinu, že máte závislost na hazardních hrách? Také, pokud jste se někdy sami vyloučili z Dama NV, platí to pro všechna kasina nebo jste to museli udělat ručně v každém z nich?

Automaticky přeloženo:

Již nějakou dobu vkládám přes Slotlords a dnes mám tu čest požádat o výběr.


Můj účet je ověřený – v minulosti jsem provedl nějaké vklady přes Skrill a poslední vklady přes Neteller.


Chci tedy vybrat 1200 eur, ale nevidím možnost to udělat přes Neteller, tak jsem to udělal přes Skrill - výběr zamítnut. Měl bych to prosím udělat přes Neteller. To ale nenabízejí. Tady je fotka


file

Nyní byla platba opět zamítnuta, protože jsem to neudělal přes Neteller



Automaticky přeloženo:
paclmaya

Nejlepší čas požádat operátora chatu o vysvětlení, řekl bych. Jen doufám, že je momentálně k dispozici skutečný člověk.

Nevadilo by vám aktualizovat nás, jakmile budete mluvit s někým z kasina, prosím?


Automaticky přeloženo:

Drama pokračuje - před 2 dny jsem obdržel e-mail - můj účet je ověřen. Včera mi služba podpory řekla, abych nahrál obrázek účtu Skrill, kde je vidět moje jméno a e-mailová adresa - jako u Neteller. To jsem udělal. Zeptal jsem se podpůrné osoby, zda to stačí. Řekl, že ano, mohu provést výběr.

Dnes mi přijde email file

Platba opět zamítnuta - je to asi 800 eur - to co se tu děje je pomalu směšné. Brzy už nebudete moci nikomu věřit – jen vás okrádají!

Automaticky přeloženo:

Právě jsem napsal podpůrci - řekl, že je problém s inkasem - ale teď to schválil - mám platbu provést znovu!

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Platba opět zamítnuta – zkusme bankovní převod!

Automaticky přeloženo:

nyní chci soubor PDF s ověřením adresy - ale hlavní věc je, že říkají, že můj účet je ověřen. Nyní jsem jim poslal PDF soubor mého telefonního účtu - můj účet byl již podruhé ověřen, i když se stále nezobrazuje v kasinu. Byla předložena nová žádost o výběr 800 eur přes Skrill

Automaticky přeloženo:

Dnes jsem po dlouhé době tam a zpět obdržel platbu

Automaticky přeloženo:
paclmaya

Dobrý den. To rád slyším! Kasino by tento proces rozhodně mělo vyřešit. No, je to čerstvé; to by mohl být případ. Takže vám moc děkuji za všechny vaše postřehy!

Automaticky přeloženo:

Také jsem dosáhl zisku 200 eur dne 30.12 a toto kasino odmítá vyplatit částku

Automaticky přeloženo:
eangermann50

Dobrý den, co řekli, když jste řekli, že odmítli výplatu? Není to ještě ani den, tak bych rád věděl důvod. Byli jste v kontaktu s kasinem? Byl jsi ověřený nebo to není nutné?

Automaticky přeloženo:

Máte svůj účet ověřený? V kasinech to v podstatě funguje, pokud nemáte ověřený účet a chcete provést výběr.

Požádají vás o dokumenty. Dobrý tip ode mě - i když říkají, že se ozvou, kontaktujte je sami - nekontaktují vás přes e-mail, pokud váš účet není ověřený.

Nepíšou vám, aby řekli, co je špatně, nebo něco jiného. Nejlepší je nahrát data do kasina a okamžitě komunikovat s chatem, měli by se na to podívat. Pak musíte počkat, až vám přijde e-mail – to nějakou dobu trvá a těsně před tím, než je vše hotovo, vaši přihlášku zruší a peníze máte zpět na hráčském účtu. Nyní musíte výběr provést znovu, ale až po ověření vašeho účtu e-mailem, jinak váš výběr pokaždé zruší.

Automaticky přeloženo:
Jaro

no, také jsem podal stížnost na askgamblers poté, co jsem nahrál něco, co mi připadalo jako 50. obrázek. O 1 den později byl účet ověřen emailem a o pár hodin později tam byly peníze - zda to byla chyba Askgamblers, bohužel nevím

Automaticky přeloženo:
paclmaya

Bůh ví, kasina někdy chvíli trvají, ale pokud jde o KYC, zjevně se snaží být konzistentní. Pak už by s odnětím neměl být problém. Těžko říct, jestli za to má AskGamblers chválit, někdy se věci mohou vyřešit samy. Nevím, jaký je jejich proces a kdy kontaktují kasino, zda je to jakmile hráč podá stížnost nebo později.

Každopádně důležité je, že se to vyřešilo pozitivně.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky