před 8 měsíci
Dobře, počkám a pokud budu mít něco nového, dám vědět.
Okay, I'll wait and if I have anything new, I'll let you know.
Okay θα περιμένω και αν έχω κάποιο νεότερο θα σας ενημερώσω
Dobře, počkám a pokud budu mít něco nového, dám vědět.
Okay, I'll wait and if I have anything new, I'll let you know.
Okay θα περιμένω και αν έχω κάποιο νεότερο θα σας ενημερώσω
Ano, tak se tomu říká, ukradené kasino.
Yes, that's what it's called, stolen casino.
Ναι έτσι ονομάζεται stolexo cazino
Děkuju; nyní víme, o jaké kasino se jedná. Navrhuji kontaktovat v pondělí, protože nemám ponětí, zda toto kasino zpracovává platby o víkendech – ano? S trochou štěstí dostanete peníze rychle.
Thank you; now we know which casino is in question. I suggest getting in touch on Monday because I have no idea whether this casino processes payments on weekends — have you? With luck, you'll receive the funds quickly.
Ne, řekli mi, že to zpracovávají pouze v pracovní dny, ozvu se v pondělí, děkuji.
No, they told me they only process on business days, I'll be in touch on Monday, thank you.
Όχι μου είπαν ότι επεξεργάζονται μόνο τις εργάσιμες θα έρθει μέσα επαφή τη δευτέρα ευχαριστώ
Jsme tu, abychom se dozvěděli o vašich aktualizacích, kdykoli nějaké máte.
We are here to learn about your updates whenever you have any.
Nemám nic užitečného, co bych řekl, přemýšlím, že počkám do zítřka a pak je budu zase otravovat.
I don't have anything useful to say, I'm thinking of waiting until tomorrow and then bothering them again.
Με χρησιμής δεν έχω κάποιο νεότερο σκέφτομαι να περιμένω και την αυριανή μέρα και μετά να τους ξανά ενοχλήσω
Nemám nic užitečného, co bych řekl, přemýšlím, že počkám do zítřka a pak je budu zase otravovat.
I don't have anything useful to say, I'm thinking of waiting until tomorrow and then bothering them again.
Με χρησιμής δεν έχω κάποιο νεότερο σκέφτομαι να περιμένω και την αυριανή μέρα και μετά να τους ξανά ενοχλήσω
Je smutné, že v tuto chvíli asi není jiná možnost. Zkontroloval jsem recenze ostatních uživatelů tohoto kasina a hlásili pomalé výplaty:
"Nejpomalejší výplata, jakou jsem kdy měl"
"Čekám více než týden na své tři výplaty ve výši 500 EUR. Již jsem informoval provozovatele licence prostřednictvím e-mailu. Také jsem podal stížnost. Sporná částka je 3 500 EUR."
Na základě toho navrhuji trpělivost; zkuste se příliš neobtěžovat. 🙏
Sad to say, I guess there is no other option for now. I checked the other users' reviews for this casino, and they reported slow payouts:
"Slowest payout I've ever had"
"I've been waiting for over a week for my three €500 payouts. I've already informed the license operator via email. I've also filed a complaint. The amount in dispute is €3,500."
Based on those, I suggest patience; try not to bother yourself too much. 🙏
Budu s tím trpělivý, ale moc děkuji za váš zájem.
I'll be patient with this, but thank you very much for your interest.
Αυτό κάνω υπομονή πάντως σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον τας
Jsme tu, abychom vám pomohli, pokud nás potřebujete.
We're here to help if you need us.
Už týden žádám o výběr z kasina a moje žádost je stále zpracovávána. Povídám si s nimi a pokaždé mi říkají, ať se nestarám a že schválení žádosti trvá tři pracovní dny. Ale tohle? Dny ubíhaly a žádost se stále zpracovává. Absolutně žádný pokrok.
I have been requesting a withdrawal from the casino for a week now and my request is still being processed. I chat with them and every time they tell me not to worry and that it takes three business days to approve the request. But these? Days have passed and the request is still being processed. Absolutely no progress
Έχω ζητήσει από το καζίνο απόσυρση των χρημάτων μου εδώ και μια εβδομάδα και το αίτημα μου είναι ακόμη υπό επεξεργασία. Επικοινωνώ στο τσατ μαζί τους και κάθε φορά μου λένε να μην ανησυχώ κι ότι χρειάζονται τρεις εργάσιμες ημέρες για να εγκριθεί το αίτημα. Όμως αυτές; Οι μέρες πέρασαν και το αίτημα εξακολουθεί να είναι υπό επεξεργασία. Καμία απολύτως εξελιξη
Omlouvám se za pozdní odpověď. Máte pro nás nějaké novinky ohledně vašeho výběru?
I'm sorry for the late reply. Do you have any updates for us regarding your withdrawal, perhaps?
Bohužel se tak zatím nestalo, mluvím s nimi každý den a říkají mi to samé dokola.
Unfortunately it hasn't happened yet, I talk to them every day and they tell me the same thing over and over again.
Δυστυχώς ακόμα δεν έχει πραγματοποιηθεί μιλάω καθημερινά μαζί τους και μου λένε τα ίδια και τα ίδια
Tak co takhle podat stížnost a náš tým se pokusí prošetřit, co se tam děje?
Zde zveřejním odkaz, kde to můžete udělat, pro případ, že byste chtěli tuto možnost vyzkoušet.
Rádi se na to podíváme.
So, what about filing a complaint, and our team will try to investigate what is happening there?
I will post the link where you can do so here, in case you'd like to try this option.
We will gladly look into it.
Budete čekat 10 pracovních dnů, já jsem čekal tak dlouho, ale dostal jsem zaplaceno.
You'll wait 10 business days, I waited that long, but I got paid.
Θα περιμένεις 10 εργάσιμες σχεδόν εγώ τόσο περίμενα αλλά πληρωθηκα
Ahoj, zkus být trpělivý a počkat, až ti peníze dorazí. Myslím, že komentáře ostatních hráčů někdy nepomáhají a stalo se, že hráči peníze ještě neobdrželi, ale nemusí to tak být vždy.
Jste v kontaktu s kasinem ohledně vašeho výběru? Potřebovali od vás nějaké dokumenty, nebo ne?
Dejte mi vědět.
Hi, try to be patient and wait for the money to reach you. I believe that other players' comments sometimes don't help and it has happened that players haven't received the money yet, but that may not always be the case.
Are you in contact with the casino about your withdrawal? Did they need documents from you or not?
Let me know.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.