DomůFórumKasinaSlotexo Casino - všeobecná diskuze

Slotexo Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od Radka
|
3 554 zobrazení 53 odpovědí |
|
12 3
Jaro

Dále jde také o to, že po 3x500 € již nemůžete podávat žádné další žádosti o výběr. To v mých očích jasně dokazuje, že kasino čeká, až prohrajete své výhry, což je v mých očích téměř trestný čin podvodu


Automaticky přeloženo:
mm181726

Je možné, že kasino může mít takovou taktiku, ale rozhodně s výběry nic nedělejte. Snažíme se držet našeho standardu, kterým je, že kasino by mělo být schopno poslat hráči jeho peníze se všemi šeky a dalšími věcmi. Po této době kontaktujeme kasino. Určitě bych dodal, že pokud potřebujete platit účty, asi není moudré hrát v kasinech a spoléhat se na peníze z nich. Hráči by měli hrát s penězi, které mají na straně, a ne s penězi, které potřebují k fungování.

Automaticky přeloženo:

Není to o tom, že musím platit účty. Jde o základy a kasino tento požadavek prostě nesplňuje. Zpracování trvá 3–5 dní, což by byla středa minulý týden, nejpozději pátek.

Automaticky přeloženo:
mm181726

Ano, kasino by se mělo vždy vejít do časového limitu, který má v Podmínkách, ale tak to prostě není. Asi bych počkal na to, že pokud se nic nestane, náš tým se vám pokusí pomoci a až dostanete peníze, můžete se s kasinem rozloučit. Myslím, že teď nemám lepší plán.

Automaticky přeloženo:

Je rozhodně jasné, že s celou touto skupinou nebudu sázet další euro; To jsem za 15 let hraní v online kasinu nikdy nezažil.

bylo by velmi hezké, kdybyste otevřeli pouzdro hned

Automaticky přeloženo:
mm181726

Je tu poměrně hodně stížností a Nick se vám snaží pomoci. V sekci stížností vpravo nahoře máte časovač, na který má každá strana ještě čas odpovědět. Takže asi podle toho bych se orientoval.

Automaticky přeloženo:

Ano, ale podle mých zkušeností stejně nereagují. Nyní jsem napsal 312 e-mailů na podporu a obdržel jsem 4 odpovědi se stejným textem. Myslím, že jsou to jen podvodníci.

Automaticky přeloženo:
mm181726

Se vší možnou upřímností jste je na druhou stranu rozesílali e-maily. Opravdu si myslíš, že někdo odpoví byť jen na polovinu toho, co jsi poslal? 🙁 Také, pokud kasino odpovídá situaci, poskytovat různé odpovědi by bylo docela divné. Buďte trpěliví, prosím. Asi už víte, jak funguje reklamace.


Automaticky přeloženo:

Abych byl upřímný, je mi jedno, jestli je spamuji nebo ne! Oni mi něco dluží, já ne. Kdyby to bylo naopak, dostanu rovnou inkasní dopis.


Automaticky přeloženo:
mm181726

dává smysl. Jen říkám, že takový přístup vás velmi pravděpodobně označí, pokud víte, co tím myslím. Pak je mnohem obtížnější dostat se do kontaktu s kýmkoli v kasinu.


Automaticky přeloženo:

Vím, jak to myslíš, ale co jiného můžu dělat

Automaticky přeloženo:
mm181726

Samozřejmě děláte to, co považujete za nejlepší, ale někdy se opravdu musíme pokusit být trpělivější a počkat, i když to není snadné.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o výběr a oni to stále oddalují s výmluvami na "velký objem požadavků." Odmítají dát jasné datum a jen se zdržují. Mnoho dalších hráčů čelilo stejnému problému a čekalo týdny nebo dokonce měsíce.

Vezmou vaše peníze, ale nevyplatí! Věřím, že záměrně zdržují výběry v naději, že to uživatelé zruší a prohrají. Vyhněte se tomuto kasinu za každou cenu, pokud nechcete být podvedeni !

Automaticky přeloženo:
SID_RAUL

Uvědomte si prosím, že není nic neobvyklého, že kasino může zaznamenat určitá zpoždění kvůli vysokému počtu výběrů.

Mohu se zeptat, zda je váš účet plně ověřen a zda jste na něm předtím provedli nějaké úspěšné výběry?

Automaticky přeloženo:
Luffyyy příspěvek smazal/a
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky