DomůFórumKasinaShuffle Casino - všeobecná diskuze

Shuffle Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

39 181 zobrazení 209 odpovědí |
před rokem
|
1...8 9 1011
Přidat příspěvek
Fallen228
před 5 měsíci

Dobrý den, chápu, že je to z vaší strany podvod a soucítím s vámi.

Nicméně vám nemůžeme pomoci hned. Stále může dojít ke zpoždění, proto zasáhneme, pokud kasino nevyplatí výhry do 14 celých dnů, ne dříve. Je nám líto.

Pokud se chcete dozvědět více o postupu podávání stížností, začněte prosím zde:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints

V pondělí se vrátíme, takže bychom ocenili případnou zpětnou vazbu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ve výše uvedených zprávách jsem se pravděpodobně vyjádřil špatně, problémy nejsou se sportem, ale s výběrem, a samotný Shuffle se odvolává na údajné ověření, také nedostávám žádnou odpověď od technické podpory ani poštou.


Moje uživatelské jméno je Redix707


Pošta


Částka k výběru +- 2079 dolarů file


filefilefile

Automaticky přeloženo:
Redix707
před 5 měsíci

Dobrý den, chápu, že hlavním problémem je výběr; nicméně jsem říkal, že důvodem s největší pravděpodobností není samotný výběr, ale spíše váš herní styl nebo pravidla, která jste podle kasina/sázkové kanceláře v určitém okamžiku porušili.

Jelikož jste řekl/a: „Řekli, že kontrolují sázky a můj účet, zda se neúčastním manipulovaných zápasů," zdá se mi, že tohle je důvod a také něco, co nedokážeme pořádně řešit.

Problém je v tom, že pokud kasino nebo sázková kancelář uvede, že výběr nelze zpracovat z důvodu záležitostí nebo pravidel souvisejících se sportovním sázením, nebudeme vám moci pomoci.

Samozřejmě můžete podat bezplatnou stížnost a vysvětlit to přímo pracovníkům, kteří stížnosti vyřizují, ale jak jsem právě vysvětlil, je poměrně velká šance, že bude uzavřena jako zamítnutá.

Protože je to zdarma, neváhejte to vyzkoušet.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Mám úplně stejný problém. Ihned po odeslání žádosti o platbu začali kontrolovat všechny sázky na účast v domluvených zápasech. Na kontrolu není žádný časový limit. To je nehorázné!

Co mám dělat? Podat stížnost, když je platba zpožděna o 14 dní?

Automaticky přeloženo:
Basquo
před 5 měsíci

Ahoj,

Pokud si přečtete mé vysvětlení druhému hráči, že nemáme důvod vyšetřovat sportovní sázení, budete znát odpověď. 🙁

To znamená, že vaše stížnost na zmanipulované zápasy pravděpodobně nebude přijata.

Omlouvám se, ale veškeré naše informace a aktivity se týkají výhradně kasinové pobočky a nikoli sportovního sázení.

Co kdybyste se zeptali chatGPT na webové stránky, které řeší problémy se sportovním sázením? Očekávám poměrně aktuální shrnutí.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file


Ahoj hráči - Chci vás varovat, že tato webová stránka, Trustpilot i Askgamblers se s tímto zlým kasinem už nějakou dobu spolčují. Tak jsem si dal čas, utratil 10 dolarů a vytvořil si vlastní, kde nedochází k žádné tajné dohodě ani zatajování. Najdete nás na Trustpilotu , kde si můžete být jisti, že vaše recenze nebude omylem cenzurována. Děkujeme týmu Noah Dummett Investigation za váš čas.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci
"souhrn": {
„celková částka": „847 350 USD+",
„průměrná hodnota stížnosti": „3 430 USD",
"Míra rozlišení": "0 %",
"průměrnáDobaOdezvy": "Nikdy",
„nejvyšší jednotlivá stížnost": „45 000 USD",
„mostCommonAmount": „2 500–5 000 USD",
"geografické rozložení": {
„Evropa": „42 %",
„Severní Amerika": „31 %",
„Asie": „18 %",
„Jižní Amerika": „5 %",
„Afrika": „2 %",
„Oceánie": „2 %"
},
"rozdělení času": {
„2024": „78 %",
„2023": „18 %",
„2022": „4 %"
}
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nechápu, proč sereš na "slušné" kasino ))) LOOOL ))))

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Radko! A co říkáš? Takže musíme nechávat recenze na podvodníky, nebo ne?! Proč jsi na tomto zdroji přehlédla nějaké negativní recenze na toto kasino? Není správné tohle dělat, musíme tohle kasino bránit do posledního chvilky, aby podvedlo co nejvíce hráčů, a zvýšit hodnocení alespoň na 10 bodů, lol) Nebo se mýlím? )))

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Jaro, kamaráde! Udělal jsi správně, není třeba zveřejňovat špatné recenze na tohle kasino, je slušné, dělá všechno správně tím, že okrádá poctivé hráče a dává ti z toho procento. Dovol mi se zeptat, proč hodnocení tohohle kasina kleslo z 8 bodů na 5 bodů? Co se stalo? Přestali ti platit, co? Ach, ti parchanti, za tohle by je měli nějak potrestat))))))))) Paráda!

Automaticky přeloženo:
Rikki
před 5 měsíci

Možná jste stále nepochopili, že se na našich webových stránkách nezabýváme sportem a hodnocení, uživatelské recenze a stížnosti se týkají výhradně kasinových her.

Takže bys asi měla přestat být sarkastická; nikoho to nezajímá. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Jestli nemáš zájem, tak jdi dál, nemluvil jsem s tebou!

Nemůžete se ani zabývat stížnostmi na kasinové hry. Pokud kasino nechce hráči vyplatit výhru a řekne vám, že hráč porušil nějaká pravidla, která si vymysleli za pochodu, tak okamžitě napíšete, že ano, s kasinem naprosto souhlasíme, protože nám je tenhle blbec, co se nechal kasinem podvést, úplně fuk, ale budeme předstírat, že jsme se opravdu snažili a chtěli pomoct, je to zatraceně absurdní.

Automaticky přeloženo:
Rikki
před 5 měsíci

Možná si trochu dávej pozor na jazyk, protože by tě to mohlo snadno zablokovat. Co říkáš?

Také, pokud nevěříte, že hráčům můžeme pomoci, i když byste byli pravděpodobně překvapeni částkou, kterou jsme pro hráče ušetřili, buďte si jisti, že vás tu nikdo nebude držet. Že? Jen říkám. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den. Po přečtení vláken jsem viděl podobné problémy se Shuffle, také mi nevybírají peníze po "pochybných sázkách" na sport. Celkem je výběr asi 230 dolarů. Od 21. června jsem prošel pouze ověřením úrovně 3, které bylo požadováno. file Ve skutečnosti výběr trvá déle než 16 dní. Přezdívka na projektu je pidorke34.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Sailor493
před 5 měsíci

Ahoj,

Je mi líto, že to musím říct, ale jak jste si mohli přečíst v tomto vlákně, jedná se o kasina. Nenajdete zde žádný obsah týkající se sportovního sázení, kromě příspěvků od jiných sázkařů.

Proto, i když si vážíme vaší snahy, doporučuji, abyste takové situace nejprve prodiskutovali na webových stránkách zaměřených na sázení. Možná vám tam někdo pomůže. Také doporučuji, abyste svou přezdívku nesdíleli veřejně; zmiňuji to jen pro vaši úvahu.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Minimálně mi přijde divné, že mi včera přišel převod na účet od streamera a stále mi nechtějí vybrat peníze. I když jsem s těmito prostředky nesázel na sporty. Takže když něco podezřívají, úplně zmrazí výběry z účtu?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Sailor493
před 5 měsíci

Hmm, co to znamená, že ti streamer připsal převod na účet? Dostal jsi zaplaceno, nebo ti peníze jen vrátil na hráčský účet a teď s tím nemůžeš nic dělat?

Je možné, že kasino má podezření a něco kontroluje, ale nemůžu vám to s jistotou říct, protože vám nic neřekli.

Zkuste tyto odkazy, třeba vám tam pomohou:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,


Mám stejný problém se Shuffle Casinem.

Moje uživatelské jméno je: Czapa90


Na své dva výběry čekám už 12 dní.

filefile

Automaticky přeloženo:
Czapa90
před 2 měsíci

Dobrý den, asi by se vám hodila pomoc. Zaměřujete se také na sportovní sázení?

V každém případě se domnívám, že Jarošova odpověď druhému hráči platí i pro vaši situaci. Dokud kasino mlčí, mohlo by něco kontrolovat, nebo se to prostě obecně zpozdilo. Vždy by však mělo otevřeně komunikovat, zejména pokud jde o zpožděné platby.

Dokonce i uživatelská zpětná vazba popisovala podivná zpoždění...

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, týme CasinoGuru,


Hrál jsem na Shuffle několik měsíců bez problémů, provedl jsem několik výběrů, které dorazily v pořádku. Můj účet byl ověřen správně, jak bylo požadováno, přičemž byl dokončen každý typ ověření a odeslány všechny potřebné dokumenty.


Kolem 1. října jsem provedl výběr 1200 USD, po 14 dnech je stále „v procesu kontroly". Ptal jsem se na to několikrát na chatu podpory a také e-mailem, ale odpověď je vždy stejná, říkají mi, že jejich tým nadále ručně kontroluje můj KYC a že nejsou žádné informace o načasování ani novinkách, i když z dané sekce vidím, že můj KYC je ověřený.

Také jsem v minulosti našel další podobné diskuse, jak jste je vyřešili?


Automaticky přeloženo:
1...8 9 1011
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.