DomůFórumKasinaShuffle Casino - všeobecná diskuze

Shuffle Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

38 915 zobrazení 208 odpovědí |
před rokem
|
1...5 6 7...11
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

V takovém případě dokažte, že se kasino chová tak, jak stále popisujete. Toto je způsob.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

https://storage.courtlistener.com/recap/gov.uscourts.njd.556587/gov.uscourts.njd.556587.1.0.pdf

Automaticky přeloženo:
SupItsJ
před 10 měsíci

Víte, další věc je, že se držíte situace někoho jiného. Představuji si, že vaše úmysly jsou čisté, ale vše, co jste na nás hodil, je z druhé ruky, zdá se.

Myslím, že nadešel čas na váš vlastní reklamační proces. Tady na fóru mým kolegům prokážete velmi málo.

Případně, pokud chcete být hlasem toho druhého, informujte prosím datový tým.

Tu možnost máte 24/7

file

Pokud k vám kasino (nikoli sázková kancelář) nebylo spravedlivé a máte k dispozici sporné částky, pokračujte.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Víte, další věc je, že se držíte situace někoho jiného. Představuji si, že vaše úmysly jsou čisté, ale vše, co jste na nás hodil, je z druhé ruky, zdá se.

Myslím, že nadešel čas na váš vlastní reklamační proces. Tady na fóru mým kolegům prokážete velmi málo.

Případně, pokud chcete být hlasem toho druhého, informujte prosím datový tým.

Tu možnost máte 24/7

file

Pokud k vám kasino (nikoli sázková kancelář) nebylo spravedlivé a máte k dispozici sporné částky, pokračujte.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nebudete ani uvažovat o mé situaci, o které jsem se k vám velmi brzy dostal, když jsem vás požádal, abyste jednal jako prostředník, ačkoli jste odmítl i jen uznat moje nároky, pane na základě toho, že nemáte pravomoc zasahovat. Znovu se tedy domnívám, že to opět bezdůvodně používáte jako způsob, jak oddělit svou odpovědnost od znalosti nebo kontroly, přesto jsem vás opakovaně žádal, abyste tento postoj zvážili a přehodnotili, přesto jste odmítli dokonce jednat v dobré víře za smírné řešení. a přesto se zde stále neshodujeme ohledně toho, zda je míchání dokonce skutečným obchodem, nebo je to opět jen další získávání peněz a naprostý podvod vedený stejnými lidmi, kteří řídili katastrofu lodi FTX, která končí 40letým vězením předán vůdci.


Odpověď je mi jasná. Tento záznam požadavků můžete vysledovat velmi daleko.


Takže znovu po desáté odhadem: přednesete nebo nechcete můj případ mým jménem předat operátorovi, bez ohledu na vaši stávající dohodu s ním, žádám vás, abyste jednali jako můj prostředník ve prospěch nás všech jako kolektiv, prosím, převezměte iniciativu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
SupItsJ
před 10 měsíci

Chci znovu zopakovat, že nejsem členem týmu pro stížnosti. I nadále používáte toto fórum k tomu, abyste požadovali důkladnější projednání vaší stížnosti, kterou nemohu poskytnout způsobem, který jste požadovali.

Vzhledem k tomu, že hráč, nikoli my, má dohodu s kasinem prostřednictvím vytvoření kasinového účtu, v podstatě nikdy nezastupujeme případy hráčů před úřady. Casino Guru jako nezávislá společnost nemá při jednání s úřady žádnou pozici.

Toto není místo pro takovou žádost; místo toho laskavě komunikujte se svým bývalým mediátorem.

Prezentuji své názory, o kterých se domnívám, že nejsou to, co jste hledali.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den. Vyhrál jsem prostředky od sázkové kanceláře Shuffle, zpočátku platili bez problémů. Pak transakce zamrzla, napsal jsem na podporu, požádali o dodatečné ověření, formou výpisu, na účet jsem nahrál vše, co po mně bylo požadováno, v důsledku toho ticho na tři dny, prostě mě ignorují, to nelze napsat na podporu, finanční prostředky, které zůstaly na zůstatku, ve výši 500 dolarů + 250 při výběru, prostě nedají.

Automaticky přeloženo:
yalimovandr
před 10 měsíci

Hej, protože jsi musel poslat dokument a myslím, že kasina na takové věci často nepracují o víkendech, byl bych trochu trpělivější. Kasinům dáváme 14 dní na ověření nebo výběr, i když bych byl rád, kdyby to netrvalo tak dlouho.

Pokud vám však chat neodepíše, zkusili jste jim také poslat e-mail? Pokud kasino překročí dobu, kterou jsem zmínil, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.

Myslíš, že tam vydržíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobrý večer! Kasino mě nadále ignoruje s odkazem na údajnou ruční kontrolu, odpovídají mi stejně. Pochybuji, že mi chtějí zaplatit, poslal jsem jim vše, oč mě požádali(

Automaticky přeloženo:
yalimovandr
před 10 měsíci

Dobře, tak jak dlouho už vaše situace trvá? Hráli jste automaty nebo jen sportovní sázení?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Situace trvá od 29. ledna, peníze jsem nedostal a od té doby jsem poslal vše, o co mě požádali, ale žádná odpověď na to, kdy mi prostředky vyberou. V kasinu jsem nehrál, sázel jsem pouze na různé sporty, volejbal, fotbal, basketbal

Automaticky přeloženo:
yalimovandr
před 10 měsíci

V tom případě vám pravděpodobně nebudeme schopni pomoci, protože nemáme žádné odborníky na sportovní sázení.

Každopádně vám mohu pomoci alespoň tím, že poskytnu nějaké odkazy, kde by vám teoreticky mohly pomoci.

Najdete je zde:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Doufám, že se situace vyřeší a peníze nakonec dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

16. března jsem si vybral 500 USD na blockchainu Solana poté, co jsem vyhrál sportovní sázky, a pak to bylo téměř týden, co řekli, že musí ručně zkontrolovat můj KYC, ale všechny moje KYC prošly bez problémů, dokonce jsem musel předložit bankovní výpis, který je platný a ověřený. Neposkytnou mi odhadovaný čas pro stažení.


toto je to, co sadi před 2 dny: "Bohužel nemůžeme poskytnout ETA, protože nemáme dohled nad pracovní zátěží týmu Compliance. Ozveme se vám, jakmile bude kontrola dokončena nebo pokud budou vyžadovány další informace."


Potřebuji pomoc co nejdříve filefile

tady je snímek obrazovky, pokud mi někdo může pomoci, bylo by to úžasné, právě teď jsem na dovolené na Maledivách a nemůžu být na svém notebooku dlouho


Podpora vůbec nepomáhá, byl to TÝDEN



jejich reakce:


Nate

• Před 1 m

Počkejte prosím nějaký čas, než náš tým pro dodržování KYC ručně zkontroluje dokumenty, které jste odeslali. Zatímco my nemůžeme

Náš tým pro dodržování předpisů zkontroluje váš účet a dokumenty, které jste poskytli ručně. Jakmile budeme mít aktualizaci nebo pokud budou vyžadovány další informace nebo dokumenty, zašleme vám zprávu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file 16. března jsem si vybral 500 USD na blockchainu Solana poté, co jsem vyhrál sportovní sázky, a pak to bylo téměř týden, co řekli, že musí ručně zkontrolovat můj KYC, ale všechny moje KYC prošly bez problémů, dokonce jsem musel předložit bankovní výpis, který je platný a ověřený. Neposkytnou mi odhadovaný čas pro stažení.


toto je to, co sadi před 2 dny: "Bohužel nemůžeme poskytnout ETA, protože nemáme dohled nad pracovní zátěží týmu Compliance. Ozveme se vám, jakmile bude kontrola dokončena nebo pokud budou vyžadovány další informace."


Potřebuji pomoc co nejdříve


Jsem @harm na shuffle.com

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

filefile tady je snímek obrazovky, pokud mi někdo může pomoci, bylo by to úžasné, právě teď jsem na dovolené na Maledivách a nemůžu být na svém notebooku dlouho

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci


Nate

• Před 1 m

Počkejte prosím nějaký čas, než náš tým pro dodržování KYC ručně zkontroluje dokumenty, které jste odeslali. Zatímco my nemůžeme

Náš tým pro dodržování předpisů zkontroluje váš účet a dokumenty, které jste poskytli ručně. Jakmile budeme mít aktualizaci nebo pokud budou vyžadovány další informace nebo dokumenty, zašleme vám zprávu.

Automaticky přeloženo:
harm187
před 8 měsíci

Takže říkáte, že vám nedávno zaplatili výběr a nyní došlo ke zpoždění u druhého. Právo?

V tomto případě a zejména také v případě, že je váš účet plně ověřen, byste měli být trpěliví. Možná opravdu zažívají nějaké zpoždění způsobené mnoha žádostmi o výběr, víte.

Zkuste to prosím a určitě nás informujte o tom, jak to jde.

Také, kdy přesně jste požádali o poslední výběr, prosím?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

zaplatili mi výběry z dřívějška, nepožádali mě o kyc. Vyhrál jsem 700 $ a vybral jsem 500 $, pak mě požádali o KYC. KYC jsem dokončil 16. března. Dnes je 26. března. Uběhlo 10 dní.


netrvá kasinu 10 dní, než zpracuje výběr.


kontext naleznete na přiložených snímcích obrazovky

Upraveno
Automaticky přeloženo:
harm187
před 8 měsíci

Máte pravdu, že by to nemělo trvat tak dlouho.

Máte-li zájem podat stížnost, učiňte tak. Náš tým se pokusí ve vašem případě zasáhnout a doufejme, že to pomůže věci pohnout rychleji.

Zde je odkaz pro vás. Popište prosím vše dobře a my to co nejdříve prošetříme.

Dáš nám prosím také vědět, jak to dopadlo?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, tým CasinoGuru,

Nedávno jsem zvažoval otevření účtu u Shuffle Casino, což mě vedlo k prozkoumání jejich profilu a uživatelských diskuzí zde na vaší platformě. Při pročítání fóra jsem narazil na příspěvek uživatele SupltsJ, který sdílel oficiální soudní dokument (číslo spisu: gov.uscourts.njd.556587.1.0) z amerického federálního případu.

Po prostudování spisu jsem si všiml, že nastiňuje vyšetřování FBI ve věci nezákonných online hazardních aktivit zahrnujících subjekt jménem „Shuffler", který může být spojen s dotyčným provozovatelem nebo s ním spojen. Dokument odkazuje na údajná podvodná schémata, nelicencované operace a praní špinavých peněz.

Vzhledem k závažnosti takových obvinění a veřejné dostupnosti tohoto dokumentu bych se chtěl s úctou zeptat, zda byla tato informace zohledněna při stanovení aktuálního hodnocení 8,2/10 a indexu bezpečnosti HIGH.

file

Pro kontext také přikládám snímek obrazovky, na kterém je vidět, že AskGamblers aktuálně hodnotí stejného operátora výrazně níže (2,6/10), což moji obavu ještě zvyšuje.

Děkuji za váš čas a práci, kterou děláte pro hráčskou komunitu.

Automaticky přeloženo:
Bestbets
před 8 měsíci

Dobrý den, děkujeme za návrh!

Můžete prosím použít možnost speciálně navrženou pro aktualizaci mých kolegů?

https://casino.guru/shuffle-casino-review

file

Můžete také kontaktovat e-mailem: , ale vzpomínám si, že preferují funkci „aktualizuj nás" 🙏.

Pokud mohu říci, moji kolegové mají svůj způsob, jak se s podobnými zprávami vypořádat; Nejsem obeznámen s detaily, ale myslím, že se primárně zaměřují na přímý dopad na hráče. Což podle mého názoru považuje za konečný verdikt nad kasinem. Příští týden se účastníme pracovního teambuildingu, takže se osobně zeptám vedoucího datového týmu.

Máš bystré oči. 👍

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Od 17. března shuffle.com nedostávám zaplaceno 5 000 $! Prošel jsem všemi ověřovacími kroky, ale peníze se stále nevybírají. Moje uživatelské jméno je na shuffle.com: zvrrw1x3113ZxV

Prosím, pomozte mi vyřešit problém.

filefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.