Víte, další věc je, že se držíte situace někoho jiného. Představuji si, že vaše úmysly jsou čisté, ale vše, co jste na nás hodil, je z druhé ruky, zdá se.
Myslím, že nadešel čas na váš vlastní reklamační proces. Tady na fóru mým kolegům prokážete velmi málo.
Případně, pokud chcete být hlasem toho druhého, informujte prosím datový tým.
Tu možnost máte 24/7

Pokud k vám kasino (nikoli sázková kancelář) nebylo spravedlivé a máte k dispozici sporné částky, pokračujte.
You know, the other thing is that you stick with someone else's situations. I imagine your intentions are pure, but everything you threw at us is second-handed, it seems.
I guess time for your own complaint process has come. Here on the forum, you will prove very little to my colleagues.
Alternatively, if you prefer to be the other's voice, inform the Data Team, please.
You have that chance 24/7

If the casino (not sportsbook) has not been fair to you and you have disputed amounts available, go ahead.
Víte, další věc je, že se držíte situace někoho jiného. Představuji si, že vaše úmysly jsou čisté, ale vše, co jste na nás hodil, je z druhé ruky, zdá se.
Myslím, že nadešel čas na váš vlastní reklamační proces. Tady na fóru mým kolegům prokážete velmi málo.
Případně, pokud chcete být hlasem toho druhého, informujte prosím datový tým.
Tu možnost máte 24/7

Pokud k vám kasino (nikoli sázková kancelář) nebylo spravedlivé a máte k dispozici sporné částky, pokračujte.
You know, the other thing is that you stick with someone else's situations. I imagine your intentions are pure, but everything you threw at us is second-handed, it seems.
I guess time for your own complaint process has come. Here on the forum, you will prove very little to my colleagues.
Alternatively, if you prefer to be the other's voice, inform the Data Team, please.
You have that chance 24/7

If the casino (not sportsbook) has not been fair to you and you have disputed amounts available, go ahead.
Nebudete ani uvažovat o mé situaci, o které jsem se k vám velmi brzy dostal, když jsem vás požádal, abyste jednal jako prostředník, ačkoli jste odmítl i jen uznat moje nároky, pane na základě toho, že nemáte pravomoc zasahovat. Znovu se tedy domnívám, že to opět bezdůvodně používáte jako způsob, jak oddělit svou odpovědnost od znalosti nebo kontroly, přesto jsem vás opakovaně žádal, abyste tento postoj zvážili a přehodnotili, přesto jste odmítli dokonce jednat v dobré víře za smírné řešení. a přesto se zde stále neshodujeme ohledně toho, zda je míchání dokonce skutečným obchodem, nebo je to opět jen další získávání peněz a naprostý podvod vedený stejnými lidmi, kteří řídili katastrofu lodi FTX, která končí 40letým vězením předán vůdci.
Odpověď je mi jasná. Tento záznam požadavků můžete vysledovat velmi daleko.
Takže znovu po desáté odhadem: přednesete nebo nechcete můj případ mým jménem předat operátorovi, bez ohledu na vaši stávající dohodu s ním, žádám vás, abyste jednali jako můj prostředník ve prospěch nás všech jako kolektiv, prosím, převezměte iniciativu.
You will not even consider my situation which I came to you very early on asking you to act as an intermediary though you refused to even acknowledge my claims sir on the basis of not having authority over intervening. So I again believe you are yet again unreasonably using this as a way to distance your accountability to having knowledge or control over, yet I have repeatedly asked you to consider and reconsider this position yet you refused to even act in good faith for an amicable resolution and yet here we are still at a disagreement over: is shuffle even a real business or is this yet again just another cash grab and outright fraud led by the same people running the FTX disaster of ship, ending in a 40 year prison term being handed down to the leader.
The answer to me is clear. You can trace this record of requests back very far.
So again for the 10th time by estimate: will you or wont you take my case to the operator on my behalf, regardless of your existing agreement with them, I am asking you to act as my intermediary for the benefit of all of us as a collective to please take up the initiative.
Chci znovu zopakovat, že nejsem členem týmu pro stížnosti. I nadále používáte toto fórum k tomu, abyste požadovali důkladnější projednání vaší stížnosti, kterou nemohu poskytnout způsobem, který jste požadovali.
Vzhledem k tomu, že hráč, nikoli my, má dohodu s kasinem prostřednictvím vytvoření kasinového účtu, v podstatě nikdy nezastupujeme případy hráčů před úřady. Casino Guru jako nezávislá společnost nemá při jednání s úřady žádnou pozici.
Toto není místo pro takovou žádost; místo toho laskavě komunikujte se svým bývalým mediátorem.
Prezentuji své názory, o kterých se domnívám, že nejsou to, co jste hledali.
I want to reiterate that I am not a member of the Complaint Team. You continue to use this forum to demand a more thorough discussion of your complaint, which I am unable to provide in the manner that you have requested.
Since the player, not us, has an agreement with the casino through the creation of the casino account, we essentially never represent players' cases before the authorities. Casino Guru, as an independent company, has no position in dealing with authorities.
This is not a place for such a request; kindly communicate with your former mediator instead.
I am presenting my opinions, which I believe is not what you have been seeking.
Dobrý den. Vyhrál jsem prostředky od sázkové kanceláře Shuffle, zpočátku platili bez problémů. Pak transakce zamrzla, napsal jsem na podporu, požádali o dodatečné ověření, formou výpisu, na účet jsem nahrál vše, co po mně bylo požadováno, v důsledku toho ticho na tři dny, prostě mě ignorují, to nelze napsat na podporu, finanční prostředky, které zůstaly na zůstatku, ve výši 500 dolarů + 250 při výběru, prostě nedají.
Good day. I won funds from the bookmaker Shuffle, at first they paid without problems. Then the transaction froze, I wrote to support, they asked for additional verification, in the form of a statement, in the account I uploaded everything that was required of me, as a result, silence for three days, they simply ignore me, it is impossible to write to support, the funds that remained on the balance, in the amount of 500 dollars + 250 on withdrawal, they simply do not give.
Добрый день. Выиграл у букмекера Shuffle средства, сначала платили без проблем. Потом транзакция зависла, написал в поддержку, попросили дополнительную верификацию, в виде выписке, в аккаунте я загрузил все, что от меня требовали, по итогу тишина в течении трех дней, меня просто игнорируют, в поддержке дописаться невозможно, средства, которые остались на балансе, в размере 500 долларов + 250 на выводе, просто не отдают.
Hej, protože jsi musel poslat dokument a myslím, že kasina na takové věci často nepracují o víkendech, byl bych trochu trpělivější. Kasinům dáváme 14 dní na ověření nebo výběr, i když bych byl rád, kdyby to netrvalo tak dlouho.
Pokud vám však chat neodepíše, zkusili jste jim také poslat e-mail? Pokud kasino překročí dobu, kterou jsem zmínil, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.
Myslíš, že tam vydržíš?
Hey, since you had to send a document and I think casinos don't often work on weekends on things like this, I'd be a bit more patient. We give casinos 14 days to verify or withdraw although I would be happy if it didn't take that long.
However, if the chat doesn't write you back, have you tried emailing them as well? If the casino exceeds the time I mentioned, you can get in touch and we will try to assist you.
Do you think you'll hang in there?
Dobrý večer! Kasino mě nadále ignoruje s odkazem na údajnou ruční kontrolu, odpovídají mi stejně. Pochybuji, že mi chtějí zaplatit, poslal jsem jim vše, oč mě požádali(
Good evening! The casino continues to ignore me, citing an alleged manual check, they answer me the same thing. I doubt that they want to pay me, I sent them everything they asked me for(
Добрый вечер! Казино продолжает меня игнорировать, ссылаясь якобы на ручную проверку, мне отвечают одно и тоже. Сомневаюсь, что они хотят мне заплатить, я отправил им все, что они просили у меня(
Dobře, tak jak dlouho už vaše situace trvá? Hráli jste automaty nebo jen sportovní sázení?
Dejte mi prosím vědět.
Okay, so how long has your situation been going on? Have you been playing slots or just sports betting?
Please let me know.
Situace trvá od 29. ledna, peníze jsem nedostal a od té doby jsem poslal vše, o co mě požádali, ale žádná odpověď na to, kdy mi prostředky vyberou. V kasinu jsem nehrál, sázel jsem pouze na různé sporty, volejbal, fotbal, basketbal
The situation has been going on since January 29, I have not received my funds, and since then I have sent everything they asked for, but there is no answer as to when they will withdraw my funds. I did not play in the casino, I only bet on various sports, volleyball, football, basketball
Ситуация длится с 29 января, мне не вывели средства, и с этого момента я отправил все, что они попросили, но ответа никакого нет, когда мне выведут средства. Я не играл в казино, делал только ставки, на различные виды спорта, волейбол, футбол, баскетбол
V tom případě vám pravděpodobně nebudeme schopni pomoci, protože nemáme žádné odborníky na sportovní sázení.
Každopádně vám mohu pomoci alespoň tím, že poskytnu nějaké odkazy, kde by vám teoreticky mohly pomoci.
Najdete je zde:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Doufám, že se situace vyřeší a peníze nakonec dostanete.
Oh in that case we probably won't be able to help you because we don't have any experts in sports betting.
Anyway, I can at least help you by providing some links where they could theoretically help you.
You can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope the situation will be resolved and you will eventually get your money.
16. března jsem si vybral 500 USD na blockchainu Solana poté, co jsem vyhrál sportovní sázky, a pak to bylo téměř týden, co řekli, že musí ručně zkontrolovat můj KYC, ale všechny moje KYC prošly bez problémů, dokonce jsem musel předložit bankovní výpis, který je platný a ověřený. Neposkytnou mi odhadovaný čas pro stažení.
toto je to, co sadi před 2 dny: "Bohužel nemůžeme poskytnout ETA, protože nemáme dohled nad pracovní zátěží týmu Compliance. Ozveme se vám, jakmile bude kontrola dokončena nebo pokud budou vyžadovány další informace."
Potřebuji pomoc co nejdříve 

tady je snímek obrazovky, pokud mi někdo může pomoci, bylo by to úžasné, právě teď jsem na dovolené na Maledivách a nemůžu být na svém notebooku dlouho
Podpora vůbec nepomáhá, byl to TÝDEN
jejich reakce:
Nate
• Před 1 m
Počkejte prosím nějaký čas, než náš tým pro dodržování KYC ručně zkontroluje dokumenty, které jste odeslali. Zatímco my nemůžeme
Náš tým pro dodržování předpisů zkontroluje váš účet a dokumenty, které jste poskytli ručně. Jakmile budeme mít aktualizaci nebo pokud budou vyžadovány další informace nebo dokumenty, zašleme vám zprávu.
i had withdrawn $500 on march 16 on the solana blockchain after winning sport bettings and then its been almost a week since they said they have to manually fcheck my KYC however all my KYC went thru with no issues, I even had to submit a bank statement which is valid and verified. They wont give me an estimate time for the withdrawal.
this is what they sadi 2 days ago: "Unfortunately, we can't provide an ETA as we do not have oversight of the Compliance team's workload. We will reach out to you once review is concluded or if any additional information is required."
I need help asap

heres a screenshot, if anyone can help me it would be amazing, I am in the maldives right now for vacation and cant be on my laptop for long
The support is not helping at all, its been A WEEK
their response:
Nate
• 1m ago
Please allow some time for our KYC compliance team to manually review the documents you have submitted. While we cannot
Our Compliance team is scheduled to review your account and documents you have provided manually. We will message you once we have an update or if any additional information or documents are required.
16. března jsem si vybral 500 USD na blockchainu Solana poté, co jsem vyhrál sportovní sázky, a pak to bylo téměř týden, co řekli, že musí ručně zkontrolovat můj KYC, ale všechny moje KYC prošly bez problémů, dokonce jsem musel předložit bankovní výpis, který je platný a ověřený. Neposkytnou mi odhadovaný čas pro stažení.
toto je to, co sadi před 2 dny: "Bohužel nemůžeme poskytnout ETA, protože nemáme dohled nad pracovní zátěží týmu Compliance. Ozveme se vám, jakmile bude kontrola dokončena nebo pokud budou vyžadovány další informace."
Potřebuji pomoc co nejdříve
Jsem @harm na shuffle.com
i had withdrawn $500 on march 16 on the solana blockchain after winning sport bettings and then its been almost a week since they said they have to manually fcheck my KYC however all my KYC went thru with no issues, I even had to submit a bank statement which is valid and verified. They wont give me an estimate time for the withdrawal.
this is what they sadi 2 days ago: "Unfortunately, we can't provide an ETA as we do not have oversight of the Compliance team's workload. We will reach out to you once review is concluded or if any additional information is required."
I need help asap
i am @harm on shuffle.com

tady je snímek obrazovky, pokud mi někdo může pomoci, bylo by to úžasné, právě teď jsem na dovolené na Maledivách a nemůžu být na svém notebooku dlouho

heres a screenshot, if anyone can help me it would be amazing, I am in the maldives right now for vacation and cant be on my laptop for long
Nate
• Před 1 m
Počkejte prosím nějaký čas, než náš tým pro dodržování KYC ručně zkontroluje dokumenty, které jste odeslali. Zatímco my nemůžeme
Náš tým pro dodržování předpisů zkontroluje váš účet a dokumenty, které jste poskytli ručně. Jakmile budeme mít aktualizaci nebo pokud budou vyžadovány další informace nebo dokumenty, zašleme vám zprávu.
Nate
• 1m ago
Please allow some time for our KYC compliance team to manually review the documents you have submitted. While we cannot
Our Compliance team is scheduled to review your account and documents you have provided manually. We will message you once we have an update or if any additional information or documents are required.
Takže říkáte, že vám nedávno zaplatili výběr a nyní došlo ke zpoždění u druhého. Právo?
V tomto případě a zejména také v případě, že je váš účet plně ověřen, byste měli být trpěliví. Možná opravdu zažívají nějaké zpoždění způsobené mnoha žádostmi o výběr, víte.
Zkuste to prosím a určitě nás informujte o tom, jak to jde.
Také, kdy přesně jste požádali o poslední výběr, prosím?
So you say that they have paid you your withdrawal recently, and now there are some delays with the other one. Right?
In this case, and especially also when your account is fully verified, you should just try to be patient. Maybe they really experience some kind of delays caused by many withdrawal requests, you know.
Please try that, and surely keep us informed about how it goes.
Also, when exactly did you request the last withdrawal, please?
zaplatili mi výběry z dřívějška, nepožádali mě o kyc. Vyhrál jsem 700 $ a vybral jsem 500 $, pak mě požádali o KYC. KYC jsem dokončil 16. března. Dnes je 26. března. Uběhlo 10 dní.
netrvá kasinu 10 dní, než zpracuje výběr.
kontext naleznete na přiložených snímcích obrazovky
they paid my withdrawals from before, they didnt ask me for kyc. I won $700 and i withdrew $500, then they asked me for KYC. I completed the KYC on march 16. Today is march 26. Its been 10 days.
it does not take 10 days for a casino to process a withdrawal.
please see the screenshots attached for context
Máte pravdu, že by to nemělo trvat tak dlouho.
Máte-li zájem podat stížnost, učiňte tak. Náš tým se pokusí ve vašem případě zasáhnout a doufejme, že to pomůže věci pohnout rychleji.
Zde je odkaz pro vás. Popište prosím vše dobře a my to co nejdříve prošetříme.
Dáš nám prosím také vědět, jak to dopadlo?
You are right that it shouldn't take that long, for sure.
If you are interested in filing a complaint, please do so. Our team will try to intervene in your case, and hopefully it'll help to move things faster.
Here is the link for you. Please describe everything well, and we'll investigate it as soon as possible.
Will you let us know how it goes as well, please?
Dobrý den, tým CasinoGuru,
Nedávno jsem zvažoval otevření účtu u Shuffle Casino, což mě vedlo k prozkoumání jejich profilu a uživatelských diskuzí zde na vaší platformě. Při pročítání fóra jsem narazil na příspěvek uživatele SupltsJ, který sdílel oficiální soudní dokument (číslo spisu: gov.uscourts.njd.556587.1.0) z amerického federálního případu.
Po prostudování spisu jsem si všiml, že nastiňuje vyšetřování FBI ve věci nezákonných online hazardních aktivit zahrnujících subjekt jménem „Shuffler", který může být spojen s dotyčným provozovatelem nebo s ním spojen. Dokument odkazuje na údajná podvodná schémata, nelicencované operace a praní špinavých peněz.
Vzhledem k závažnosti takových obvinění a veřejné dostupnosti tohoto dokumentu bych se chtěl s úctou zeptat, zda byla tato informace zohledněna při stanovení aktuálního hodnocení 8,2/10 a indexu bezpečnosti HIGH.

Pro kontext také přikládám snímek obrazovky, na kterém je vidět, že AskGamblers aktuálně hodnotí stejného operátora výrazně níže (2,6/10), což moji obavu ještě zvyšuje.
Děkuji za váš čas a práci, kterou děláte pro hráčskou komunitu.
Hello CasinoGuru team,
I’ve recently been considering opening an account with Shuffle Casino, which led me to explore their profile and user discussions here on your platform. While reading through the forum, I came across a post by user SupltsJ, who shared an official court document (file number: gov.uscourts.njd.556587.1.0) from a U.S. federal case.
After reviewing the file myself, I noted that it outlines an FBI investigation into unlawful online gambling activities involving an entity named "Shuffler," which may be linked to or associated with the operator in question. The document refers to alleged fraudulent schemes, unlicensed operations, and money laundering.
Given the seriousness of such allegations and the public availability of this document, I would like to respectfully ask whether this information has been taken into account when determining the current 8.2/10 rating and HIGH safety index.

For context, I’m also attaching a screenshot showing that AskGamblers currently rates the same operator significantly lower (2.6/10), which adds to my concern.
Thank you for your time and the work you do for the player community.
Dobrý den, děkujeme za návrh!
Můžete prosím použít možnost speciálně navrženou pro aktualizaci mých kolegů?
https://casino.guru/shuffle-casino-review

Můžete také kontaktovat e-mailem: , ale vzpomínám si, že preferují funkci „aktualizuj nás" 🙏.
Pokud mohu říci, moji kolegové mají svůj způsob, jak se s podobnými zprávami vypořádat; Nejsem obeznámen s detaily, ale myslím, že se primárně zaměřují na přímý dopad na hráče. Což podle mého názoru považuje za konečný verdikt nad kasinem. Příští týden se účastníme pracovního teambuildingu, takže se osobně zeptám vedoucího datového týmu.
Máš bystré oči. 👍
Hello, thanks for the suggestion!
Can you use the option specifically designed for updating my colleagues, please?
https://casino.guru/shuffle-casino-review

You may also get in touch via email: [email protected], but I recall they prefer the "update us" feature 🙏.
As far as I can tell, my colleagues have their way of dealing with such kinds of news; I'm not familiar with details but I guess they primarily focus on the direct impact on players instead. Which, in my opinion, considers the final verdict against the casino. We're attending a working team-building next week, so I will ask the head of the Data Team personally.
Keen eyes you have. 👍
Ahoj. Od 17. března shuffle.com nedostávám zaplaceno 5 000 $! Prošel jsem všemi ověřovacími kroky, ale peníze se stále nevybírají. Moje uživatelské jméno je na shuffle.com: zvrrw1x3113ZxV
Prosím, pomozte mi vyřešit problém.


Hello. From March 17 shuffle.com I don't get paid $5,000! I've gone through all the verification steps, but the money is still not being withdrawn. My username is on shuffle.com : zvrrw1x3113ZxV
Please help me solve the problem.


Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.