Dobrý den, nejsem si jistý, zda byl tento příspěvek určen mně, ale asi ano.
Dovolte mi nejprve popsat pár věcí, prosím:
Trváte na tom, že kasino nějak chráníme, a také trváte na tom, že kasino propagujeme a že bychom měli z nějakého důvodu snížit index bezpečnosti. Odpověď však označíte jako „obranu kasina" pokaždé, když jeden z členů mého týmu odpoví na vaše výzvy k akci proti tomuto kasinu.
Vezměte prosím na vědomí, že odpovídáme pouze na vaše otázky a problémy, které přímo souvisejí s Casino Guru. Z tohoto důvodu jsme tu 🙂.
Nadále si naše vysvětlení špatně vykládáte jako obhajobu příspěvků v naší současné situaci a bohužel si z velké části neuvědomujete specifika, která jsme již probrali. Projděte si prosím vlákno ještě jednou. Protože tohle nikam nevede.
Samotný fakt, že stížností je mnoho, nic nedokazuje. Z prostého důvodu, že žádné kasino by nebylo zcela bez „stížností". Jediným způsobem, jak kasino penalizovat, je prokázat platnost problému. Tuto část zjevně nemůžete přijmout a v důsledku toho nesprávně interpretujete náš nezájem o neověřené informace jako obranu vyhrazenou kasinu.
Prosím, řekněte mi, jestli jsem to správně pochopil.
Dalším důležitým faktem je, že nekontrolujeme pravidla sázkových kanceláří a nezkoumáme související akce. Takže pokud sem přicházíte hledat hodnocení sázkových kanceláří a informujete nás, že bychom měli reagovat na stížnosti související se sázkovými sázkami, je mi líto, že musím říci, že toto je špatné místo.
Přestože jsme zde výhradně pro hráče kasin, moderní kasina jsou samozřejmě otevřena všem. Jak často jste viděli články, recenze nebo průvodce o sportovním sázení na Casino Guru? Nerad se ptám, ale je to ideální příklad. Možná by bylo lepší zeptat se nás jako první.
Nic, co souvisí se sportovním sázením, nezmění index vypočítaný pro aktivity v kasinu.
Doufám, že tento příspěvek nám oběma pomůže pochopit, jak komunikovat a řešit situace v budoucnu.
Hello, not sure whether this post was meant for me, but I guess it was.
Let me describe a few things first, please:
You insist that we somehow protect the casino, and you also insist that we advertise the casino and that we ought to reduce the Safety Index for some reason. However, you mark the response as "defending the casino" each time one of my team members answers your calls for action against this casino.
Please take note that we have only been answering your questions and issues that are directly related to Casino Guru. We are here for this reason 🙂.
You continue to misinterpret our explanations as defending posts in our current predicament, and regrettably, you are largely unaware of the specifics we have already covered. Kindly go over the thread once more. Because this is getting nowhere.
The mere fact that there are many complaints does not prove anything. For the simple reason that no casino would be entirely free of "complaints" Therefore, the only way to penalize the casino is to demonstrate the validity of the issue. You obviously cannot accept this part, and as a result, you incorrectly interpret our lack of interest in unverified information as a defense reserved for the casino.
Please tell me if I understood correctly.
Another important fact is that we do not review sportsbook rules and do not investigate related actions. So if you come here to seek sportsbook ratings and inform us that we should react on sportsbook-related complaints, I'm sorry to say that this is the wrong place.
Although we are here exclusively for casino players, the modern casinos are obviously open to everyone. How often have you seen articles, reviews, or guides about sports betting on Casino Guru? I hate to ask, but it is the ideal example. You might have been better off asking us first.
Well, nothing related to sports betting will change the Index calculated for casino activities.
I hope that this post will help us both understand how to communicate and handle situations in the future.
Automaticky přeloženo: