Uvědomil jsem si, že nejsou nestranní, přesně proto, že jsem požádal o pomoc a
můj případ není pochyb
I only realized that they are not impartial, exactly because I asked for help and
my case there is no doubt
Eu só percebi que não são imparciais, exactamente porque pedi ajuda e no
meu caso não há dúvidas
Nechali uplynout lhůtu bez odezvy, jaká krásná ukázka nestrannosti
They let the deadline expire without a response, what a beautiful example of impartiality
Deixaram acabar o prazo sem resposta, que belo exemplo de imparcialidade
Nesnažte se dávat „nestrannost" do kontextu s přetíženým týmem pro stížnosti.
Dali jsme si čas, abychom vám vysvětlili, jak jsou zaneprázdnění – a jednali jsme s vámi jako se slušným člověkem. Přesto si stále stěžujete a koušete ruku, která má za cíl pomoci.
Jděte jinam, prosím, a vezměte si s sebou své hloupé domněnky.
Don't try to put "impartiality" in context with an overwhelmed Complaint Team.
We took the time to explain to you how busy they are - and treated you like a decent person. Yet you keep complaining and biting the hand that aims to help.
Go somewhere else, please, and take your stupid assumptions with you.
Řekli mi, abych promluvil s RoySpinsem, který mi neodpověděl. Znamená toto řešení stížností?
They told me to speak to RoySpins, who did not respond to me. Is this what resolving complaints means?
Mandaram me falar com a RoySpins, que não me responde. Isto é que é resolver reclamações?
Vsadím se, že špatně rozumíš:
"Moc vám děkujeme za trpělivost. Na základě výsledků naší diskuse se zdá, že se vám tým kasina brzy ozve s dalšími podrobnostmi. Doufejme, že najdeme relevantní řešení pro obě strany. Až tak učiní, dejte mi prosím vědět. "
🙏
Toto není podpora stížností v živém chatu, takže prosím - držte se stížnosti.
I bet you understand poorly:
"Thank you very much for your patience. Based on our discussion outcome, it seems that the casino team will contact you soon with more details. Hopefully, we can find a relevant solution for both parties. Please let me know when they do so."
🙏
This is not live chat complaint support, so please - stick with the complaint.
Chtěl bych pochopit, jak kasino, o kterém už víte, že to není vážné a neřeší ani moji stížnost, zůstává na vaší špičce?
RoySpins mi stále nereaguje!!!
I'd like to understand how a Casino that you already know isn't serious and doesn't even resolve my complaint remains at your top?
RoySpins still doesn't respond to me!!!
Gostava de perceber como um Casino que vocês já sabem não é sério e nem a minha reclamação resolve, se mantém no vosso top?
A RoySpins continua sem me responder!!!
Absolutně nechápu vaši reakci na toto kasino. Za prvé, vaše stížnost je stále otevřená a kasino vždy poskytne to, co se od ní požaduje, když vás k tomu vyzve. Po vyřízení reklamace se můžeme bavit o tom, že ji nevyřešila.
Za druhé, zde najdete, jak hodnotíme kasina a jak zjistíte, proč je tak vysoká.
Zatím musíte být trpěliví a počkat, protože Jozef vyšetřuje vše potřebné.
Děkuji
I absolutely don't understand your reaction to this casino. First of all, your complaint is still open and the casino always provides what is required of it when prompted. After the complaint is resolved, we can talk about the fact that it did not resolve it.
Secondly, here you will find how we review casinos and find out why it is so high.
For now, you need to be patient and wait because Jozef is investigating everything necessary.
Thank you
Toto kasino, kromě toho, že si ode mě vzalo tisíce eur, jsem si vyžádal pouze 6000 eur.
Umožňují nám vytvářet po sobě jdoucí účty se stejným identifikačním dokladem poté, co požádáme o sebevyloučení.
pak nereagují, nechají uložit peníze, zablokují účty, peníze si nechají.
Jsou manipulativní a předkládají směšné návrhy usnesení a nereagují.
povrchní, proč vás Casino Guru udržuje na vrcholu, když to víte?
Chce někdo říct svůj názor?
This Casino, in addition to taking thousands of euros from me, I only claimed €6000.
They allow us to create successive accounts with the same identification document, after we ask for self-exclusion.
then they don't respond, they let money be deposited, they block accounts, they keep the money.
They are manipulative and present ridiculous proposals for resolutions and fail to respond.
perfunctory, why does Casino Guru keep you at the top, knowing this?
Does anyone want to give their opinion?
Este Casino, para além de me de levar milhares de euros, só reclamei 6000€.
deixam criar contas sucessivas com o mesmo documento de inderificacao, após pedirmos a autoexclusao.
depois não respondem, deixam depositar dinheiro, bloqueiam contas, ficam com o dinheiro.
são manipuladores e apresentam propostas de resolução ridículas e deixam de responder.
perfunto, porque o Casino Guru o mantém no top, sabendo disto?
alguem quer dar a sua opinião?
Požádal někdy někdo o sebevyloučení na této stránce?
Zeptal jsem se a nechali mě pokračovat ve vytváření účtů a vkládání a utrácení!
Casino Guru i přes to udržuje toto kasino na vrcholu!
Has anyone ever requested self-exclusion on this page?
I asked and they let me continue creating accounts and depositing and spending!
Casino Guru keeps this casino at the top despite this!
Já alguém pediu autoexclusao nesta página?
eu pedi e deixam me continuar a criar contas e a depositar e gastar!
a Casino Guru mantem este casino no top apesar disto!
Už jsem vám odpověděl dvakrát, takže si nemyslím, že je nutné zakládat několik vláken o stejném kasinu a stejné věci. Byl bych ti vděčný, kdybys to udělal.
I've already replied to you twice, so I don't think it's necessary to create several threads about the same casino and the same thing. I'd be grateful if you do.
Jak vidím - ne. Jsem opravdu rád, že jsi to dotáhl až do konce.
"Dosáhli jsme dohody. RoySpins mi dal 1000 eur a téma jsme uzavřeli. Můžete uzavřít stížnost."
As far as I can see - no. I'm truly glad you made it to the end.
"We reached an agreement. RoySpins gave me 1000 euros and we closed the topic. You can close the complaint."
Hm, jsem si jistý, že jsi v tom měl prsty také, ale nemyslím si, že náš tým byl bez zásluh. Mám pocit, že jsi dost nevděčná, i když to úsilí nestojí nic jiného než čas a lidé se ti snaží pomoci.
Ale každopádně jsem rád, že se ti podařilo vše vyřešit.
Hm, I'm sure you had a hand in it too, but I don't think our team was without merit. I have a feeling you're pretty ungrateful, even though the effort costs nothing but time and people are trying to help you.
But anyway, I'm glad you managed to sort everything out.
Nic jsi neudělal.
Měl jsem štěstí, že to RoySpins myslel vážně, jinak by se nic nestalo.
You didn't do anything.
I was lucky that RoySpins was serious, otherwise nothing would happen.
Vocês não fizeram nada.
tive sorte por a RoySpins ser séria, caso contrário, nada aconteceria.
Skutečnost, že se náš tým snažil při každé příležitosti kontaktovat kasino, v tom jistě nehrála žádnou roli.
Myslíte, že by byli nakonec tak ochotní bez stížnosti? V mých knihách by rozumný člověk poselství pochopil.
Co zbývá říci? Pokud dáváte přednost jinému webu pro vyřizování vašich budoucích stížností a doufám, že to již nebudete potřebovat, neváhejte to udělat. 🙏
Surely the fact that our team tried to get in touch with the casino on every occasion played no role in that.
Do you think they would be so cooperative in the end without the complaint? In my books, a reasonable person would understand the message.
What is left to be said? If you prefer another site to handle your future complaints, and I hope you won't need that again, feel free to do so. 🙏
Radko, při vší úctě, ale ty fakt nic z toho nechápeš!
Byl jsem ten, kdo mluvil s RoySpins, Casino Guru neudělal NIC
Radka, with all due respect, but you really don't understand any of this!
I was the one who spoke to RoySpins, Casino Guru did NOTHING
Radka, com todo o respeito, mas não percebes mesmo nada disto!
fui eu que falei com a RoySpins, o Casino Guru não fez NADA
Nechme to být, protože vidím, že to vnímáš jako svou vlastní zásluhu. Ať se vám v budoucnu daří.
Let's leave it at that, because I see that you see it as all your own credit. May you prosper in the future.
Toto kasino je největší nepořádek, ve kterém jsem za 9 let hrál. Navíc je zablokován přístup k historii hry. Radím vám, abyste se těmto zvratkům vyhýbali.
This casino is the biggest mess I've played in in 9 years. Additionally, access to game history is blocked. I advise you to steer clear of these puke.
Hele, máš tento názor jen kvůli tomu, že se nemůžeš dostat do herní historie nebo je to z jiného důvodu? Zkoušel jsi se zeptat podpory, proč to nejde zobrazit? Možná by ti mohli pomoci.
Hey, do you have this opinion only because of this fact that you can't get into the game history or is there some other reason ? Did you try to ask support why it is not possible to display it ? Maybe they could help you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.