FórumKasinaRoyspins Casino - všeobecná diskuze

Royspins Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Jonny007
|
10481 zobrazení 88 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Uvědomil jsem si, že nejsou nestranní, přesně proto, že jsem požádal o pomoc a

můj případ není pochyb

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Volba je na vás, řekl bych. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nechali uplynout lhůtu bez odezvy, jaká krásná ukázka nestrannosti

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 9 měsíci

Nesnažte se dávat „nestrannost" do kontextu s přetíženým týmem pro stížnosti.

Dali jsme si čas, abychom vám vysvětlili, jak jsou zaneprázdnění – a jednali jsme s vámi jako se slušným člověkem. Přesto si stále stěžujete a koušete ruku, která má za cíl pomoci.

Jděte jinam, prosím, a vezměte si s sebou své hloupé domněnky.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Řekli mi, abych promluvil s RoySpinsem, který mi neodpověděl. Znamená toto řešení stížností?

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 9 měsíci

Vsadím se, že špatně rozumíš:

"Moc vám děkujeme za trpělivost. Na základě výsledků naší diskuse se zdá, že se vám tým kasina brzy ozve s dalšími podrobnostmi. Doufejme, že najdeme relevantní řešení pro obě strany. Až tak učiní, dejte mi prosím vědět. "

🙏

Toto není podpora stížností v živém chatu, takže prosím - držte se stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chtěl bych pochopit, jak kasino, o kterém už víte, že to není vážné a neřeší ani moji stížnost, zůstává na vaší špičce?


RoySpins mi stále nereaguje!!!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 9 měsíci

Absolutně nechápu vaši reakci na toto kasino. Za prvé, vaše stížnost je stále otevřená a kasino vždy poskytne to, co se od ní požaduje, když vás k tomu vyzve. Po vyřízení reklamace se můžeme bavit o tom, že ji nevyřešila.

Za druhé, zde najdete, jak hodnotíme kasina a jak zjistíte, proč je tak vysoká.

Zatím musíte být trpěliví a počkat, protože Jozef vyšetřuje vše potřebné.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Toto kasino, kromě toho, že si ode mě vzalo tisíce eur, jsem si vyžádal pouze 6000 eur.


Umožňují nám vytvářet po sobě jdoucí účty se stejným identifikačním dokladem poté, co požádáme o sebevyloučení.


pak nereagují, nechají uložit peníze, zablokují účty, peníze si nechají.


Jsou manipulativní a předkládají směšné návrhy usnesení a nereagují.


povrchní, proč vás Casino Guru udržuje na vrcholu, když to víte?


Chce někdo říct svůj názor?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Požádal někdy někdo o sebevyloučení na této stránce?


Zeptal jsem se a nechali mě pokračovat ve vytváření účtů a vkládání a utrácení!


Casino Guru i přes to udržuje toto kasino na vrcholu!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 9 měsíci

Už jsem vám odpověděl dvakrát, takže si nemyslím, že je nutné zakládat několik vláken o stejném kasinu a stejné věci. Byl bych ti vděčný, kdybys to udělal.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nechají mi reklamaci zase propadnout????

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 9 měsíci

Jak vidím - ne. Jsem opravdu rád, že jsi to dotáhl až do konce.

"Dosáhli jsme dohody. RoySpins mi dal 1000 eur a téma jsme uzavřeli. Můžete uzavřít stížnost."


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Díky mně, který jsem přímo kontaktoval RoySpins, ne díky vám

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 9 měsíci

Hm, jsem si jistý, že jsi v tom měl prsty také, ale nemyslím si, že náš tým byl bez zásluh. Mám pocit, že jsi dost nevděčná, i když to úsilí nestojí nic jiného než čas a lidé se ti snaží pomoci.

Ale každopádně jsem rád, že se ti podařilo vše vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nic jsi neudělal.


Měl jsem štěstí, že to RoySpins myslel vážně, jinak by se nic nestalo.

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 9 měsíci

Skutečnost, že se náš tým snažil při každé příležitosti kontaktovat kasino, v tom jistě nehrála žádnou roli.

Myslíte, že by byli nakonec tak ochotní bez stížnosti? V mých knihách by rozumný člověk poselství pochopil.

Co zbývá říci? Pokud dáváte přednost jinému webu pro vyřizování vašich budoucích stížností a doufám, že to již nebudete potřebovat, neváhejte to udělat. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Radko, při vší úctě, ale ty fakt nic z toho nechápeš!


Byl jsem ten, kdo mluvil s RoySpins, Casino Guru neudělal NIC

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 9 měsíci

Nechme to být, protože vidím, že to vnímáš jako svou vlastní zásluhu. Ať se vám v budoucnu daří.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Toto kasino je největší nepořádek, ve kterém jsem za 9 let hrál. Navíc je zablokován přístup k historii hry. Radím vám, abyste se těmto zvratkům vyhýbali.

file

Automaticky přeloženo:
koVVal92
před 8 měsíci

Hele, máš tento názor jen kvůli tomu, že se nemůžeš dostat do herní historie nebo je to z jiného důvodu? Zkoušel jsi se zeptat podpory, proč to nejde zobrazit? Možná by ti mohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky