Perfektní. Podařilo se vám také z tohoto bonusu něco vyhrát? Jaké byly požadavky na tento bonus? 🙂
Perfect. Did you also manage to win something from this bonus ? What were the requirements for this bonus ? 🙂
V mém případě Casino Guru o ničem nerozhoduje, přestože má všechny důkazy.
nejsi nestranný.
a udržet toto kasino na vrcholu!
In my case, Casino Guru doesn't decide anything despite having all the evidence.
you are not being impartial.
and keep this Casino at the top!
No meu caso o Casino Guru não decide nada apesar de ter as evidências todas.
não está a ser imparcial.
e mantêm este Casino no top!
Přemýšlení a čtení by podle mě mělo být na prvním místě. Začněte prosím jeho vysvětlením 👈
Jsme tu opravdu od toho, abychom vám zdarma pomohli, když budete jednat, alespoň nevděčně. neřekli byste?
Nejste fér, protože neztrácíte čas učením se o procesu. 🤷♂️
Thinking and reading should come first, in my opinion. Please start with his explanation 👈
We are really here to help you for free while you're acting, at least ungratefully. Wouldn't you say?
You're not being fair because you don't waste time learning about the process. 🤷♂️
Radka mě přestává pronásledovat.
Mohu svobodně vyjádřit svůj názor nebo ne?
zdarma? Nedostávají provize z kasin? Veřejně řekni ne a už mlčím 😂
Radka stops chasing me.
Am I free to give my opinion or not?
for free? Don't they receive commissions from casinos? Publicly say no and I'll shut up now 😂
Radka para de me perseguir.
sou livre em dar a minha opinião ou não??
de graça? Não recebem comissões dos casinos? Diz aqui publicamente que não e eu calo me já 😂
Já vás nehoním, ale musíte pochopit, že takový přístup logicky vyústí v patřičnou odezvu. Abych byl upřímný, dobrovolně se snažíte zneuctít naše úsilí na našem vlastním fóru. Ignorování základních faktů a zesměšňování nás. Nebudu mlčet.
Pokud se vám nelíbí, co děláme, pojďme vést pořádnou debatu nebo opustit tento web. Nyní jen pokračujte v tanci kolem skutečnosti, že dostáváme provize z kasina, které jsme vyšetřovali, a věříme, že jsou k hráčům upřímní. Ostatní strany jednoduše motivují hráče, aby hráli v každém kasinu, se kterým se dohodnou. Děláme pravý opak.
Takže pokud budete neustále říkat, co děláte, vždy bude reakce. Tak jednoduché.
I'm not chasing you, but you need to understand that such an approach will logically result in a proper response. To be honest, you are willingly trying to dishonor our efforts on our own forum. Ignoring basic facts and making fun of us. I'm not going to stay silent.
If you don't like what we do, let's have a proper debate or leave this site. Now, you just keep dancing around the fact that we get commissions from the casino we investigated and believe they are honest with players. Other sides simply motivate players to play in every casino they can handle a deal with. We are doing quite the opposite.
So, as long as you keep saying what you do, there will always be a response. Simple as that.
Už máte všechny důkazy, že RoySpins to nemyslí vážně a funguje mimo zákon a zůstává ve vašem TOP, to je vše řečeno...
You already have all the evidence that RoySpins is not serious and operates outside the law and remains in your TOP, that's all said...
Vocês já têm todas as evidências que a RoySpins não é séria e actua à margem da lei e continua no vosso TOP, está tudo dito…
Upozorňujeme, že stížnost ještě není uzavřena. Již jsem vysvětlil, že toto je první krok ke změně bezpečnostního indexu. Nejprve si přečtěte, pokud máte v úmyslu nás doučovat. 🙏
"Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie 'nevyřešená'. K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé." . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže existuje šance, že vaše stížnost bude vyřešena později."
Existují kroky, které musíme dodržovat, abychom udrželi rozumné a spravedlivé výpočty. Žádný výsledek = žádné změny.
Please note that the complaint has not closed yet. I already explained that this is the first step to changing the safety index. Read first if you aim to tutor us. 🙏
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
There are steps we need to follow to maintain reasonable and fair calculations. No result = no changes.
Jozef odvádí hroznou práci! Už překročil všechny termíny a dává neškodné odpovědi.
Pokud tu máte lidi, kteří nemají čas, nepřidělujte jim případy.
Jozef is doing a terrible job! He has already exceeded all deadlines and gives innocuous answers.
If you have people here who don't have time, don't assign them cases.
O Jozef está a fazer um trabalho péssimo! Já ultrapassou todos os prazos e dá respostas inócuas.
se têm aqui pessoas sem tempo, não lhe atribuam casos.
Je nám líto, vaše doporučení nás nezajímají. Když vidí možnost pomoci hráčům, prostě nebude zálohovat.
Užij si víkend. budu pryč.
I'm sorry, we are not interested in your recommendations. When he sees the possibility of helping players, he just won't backup.
Have a great weekend. I'll be off.
Nepodporuji tě?
Už jsem vše odeslal! Ztrácel jsem dny posíláním všeho.
Jozef posílá a je ve své historii maximálně tři emaily denně pro všechny případy!!!
To není práce, to je volný čas!
I don't support you?
I already sent everything! I wasted days on end sending everything.
Jozef sends and is in his history, three emails a day at most for all cases!!!
This isn't work, it's leisure!
Não dou apoio?
já enviei tudo! Perdi dias a fio a enviar tudo.
o Jozef envia e está no histórico dele, três e-mails por dia no máximo para todos os casos!!!
isto não é trabalho, é lazer!
Neřekl jsem, že nás nepodporuješ – odkud pochází tohle?
Je to vlastně hodně práce. Pokud už naši pomoc nepotřebujete, stačí to říct Jozefovi, protože naši podporu potřebují i ostatní. Není překvapením, že máme nejvyšší počet podaných stížností, protože komunita na nás spoléhá více než na kohokoli jiného. Přemýšlejte o tom chvíli.
I didn't say you don't support us - where does this one come from?
It's actually a lot of work. If you don't need our help anymore, just say that to Jozef, because others need our support too. It is no surprise we have the highest number of submitted complaints because the community relies on us more than on anyone else. Think about that for a second.
Toto je fórum, nikoli tržiště, kde budou zváženy vaše požadavky. Omlouvám se; musíte počkat. Nic víc k tomu říct nemůžu.
This is a forum, not a marketplace, where your demands will be considered. I'm sorry; you need to wait. There is nothing more I can say.
Ahoj, nejsem si jistý, o čem to mluvíš a jestli máš dobré zkušenosti tady nebo naopak. Nebo odpovídáte na něčí zprávu? Pokud ano, můžete nám pomocí tlačítka „odpovědět" sdělit, komu je odpověď určena.
Hi, I'm not sure what you're talking about and whether you've had a good experience here or vice versa. Or are you replying to someone's message ? If so, you can use the "reply" button to let us know who the reply is addressed to.
Myslím, že byste se měli zamyslet, než něco napíšete. Je přinejmenším hezké, jak se snažíte říkat podobné věci a pak požádat o pomoc.
Pokud si tolik myslíte, že propagujeme kasina, proč jste požádali o pomoc?
Vaše stížnost je stále otevřená a Jozef se ze všech sil snaží komunikovat s kasinem o všem důležitém. Pokud si myslíte, že to nestačí, můžete jít pro podporu jinam. 🙂
I think you might want to think before you write. It is at least nice how you try to say similar things and then ask for help.
If you think so much that we promote casinos why did you ask for assistance ?
Your complaint is still open and Jozef is doing his best to communicate with the casino about everything important. If you think it is not enough, you can go somewhere else for support. 🙂
Uvědomil jsem si, že nejsou nestranní, přesně proto, že jsem požádal o pomoc a
můj případ není pochyb
I only realized that they are not impartial, exactly because I asked for help and
my case there is no doubt
Eu só percebi que não são imparciais, exactamente porque pedi ajuda e no
meu caso não há dúvidas
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.