FórumKasinaRoyspins Casino - všeobecná diskuze

Royspins Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Jonny007
|
8306 zobrazení 83 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Toto kasino lhalo a falšovalo data v odpovědi na mou stížnost.


Mluvili o hodnotě výběrů, ale ne o hodnotě vkladů a o tom, kolik dělají pro to, aby tam závislí hráči vraceli své peníze.


Casino Guru na RoySpins to nemyslí vážně, je to vidět pro každého. Dejte tomu nízké hodnocení a vytáhněte nás z vrcholu.

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 9 měsíci

Dobrý den, vidím, že vaše stížnost trvá dva týdny.

Každopádně, abych měl přehled o situaci, o co v tomto případě jde? Zkoušeli jste se v tomto kasinu vyloučit a neuspěli jste? Vybízelo vás kasino ke hře nebo to bylo nějak jinak?

Můžete prosím situaci trochu více popsat?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Několikrát mě smazali.


Toto kasino mi vždy posílalo komunikaci, abych mohl hrát.


Bohužel kvůli mé nemoci se závislost vždy vymkla kontrole a dovedla mě k hazardu.


Toto kasino mi vždy umožňovalo vytvářet nové účty kvůli závislosti se stejným dokumentem.


Když jsem vyhrál a vstal, okamžitě přišli se zprávami, abych vyhrál víc a já jsem všechno prohrál.


Toto kasino nerespektuje zákon, tím méně odpovědné hraní.


Navíc uvádějí nepravdivá prohlášení. Podle mě by se to mělo zavřít.


Buďte opatrní, nenechte se zmást. Casino Guru jej nadále propaguje, ale není na něm nic vážně spolehlivého.


Chraňte své peníze a nevkládejte je do tohoto kasina, to nemyslíte vážně!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 9 měsíci

Děkuji za popis situace. Řekl bych, že toto není správný přístup kasina, pokud vědělo, že máte problém s hazardem. Nemyslím si, že je správné povzbuzovat hráče, aby pokračoval ve hře, ale uzavřít jeho účet. Co se týče samotného problému, rád bych se s vámi podělil o návod na zodpovědné hraní , který by vám mohl být užitečný.

Požádali jste však o sebevyloučení, jak je požadováno nebo v souladu se Smluvními podmínkami?

Také vidím, že vaše stížnost je stále otevřená a náš tým se vám v tomto případě pokusí pomoci. Uvidíme, jak to všechno dopadne a přeji férové rozuzlení. Pokud budete mít něco nového, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, vždy jsem prostřednictvím zákaznické podpory požadoval sebevyloučení.


Vědí, co dělají! Využívají závislých hráčů.


Proč neukazují celkovou vloženou částku?


Nemyslí to vážně.


Casino Guru potřebuje změnit hodnocení tohoto kasina na velmi špatné, Casino Guru podporuje zodpovědné hraní, toto kasino dělá opak.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Žádný bonus za vklad nefunguje, líbí se mi to

Automaticky přeloženo:
vlavovooo
před 8 měsíci

Perfektní. Podařilo se vám také z tohoto bonusu něco vyhrát? Jaké byly požadavky na tento bonus? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

V mém případě Casino Guru o ničem nerozhoduje, přestože má všechny důkazy.


nejsi nestranný.


a udržet toto kasino na vrcholu!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 8 měsíci

Přemýšlení a čtení by podle mě mělo být na prvním místě. Začněte prosím jeho vysvětlením 👈

Jsme tu opravdu od toho, abychom vám zdarma pomohli, když budete jednat, alespoň nevděčně. neřekli byste?

Nejste fér, protože neztrácíte čas učením se o procesu. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Radka mě přestává pronásledovat.


Mohu svobodně vyjádřit svůj názor nebo ne?


zdarma? Nedostávají provize z kasin? Veřejně řekni ne a už mlčím 😂

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 8 měsíci

Já vás nehoním, ale musíte pochopit, že takový přístup logicky vyústí v patřičnou odezvu. Abych byl upřímný, dobrovolně se snažíte zneuctít naše úsilí na našem vlastním fóru. Ignorování základních faktů a zesměšňování nás. Nebudu mlčet.

Pokud se vám nelíbí, co děláme, pojďme vést pořádnou debatu nebo opustit tento web. Nyní jen pokračujte v tanci kolem skutečnosti, že dostáváme provize z kasina, které jsme vyšetřovali, a věříme, že jsou k hráčům upřímní. Ostatní strany jednoduše motivují hráče, aby hráli v každém kasinu, se kterým se dohodnou. Děláme pravý opak.

Takže pokud budete neustále říkat, co děláte, vždy bude reakce. Tak jednoduché.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už máte všechny důkazy, že RoySpins to nemyslí vážně a funguje mimo zákon a zůstává ve vašem TOP, to je vše řečeno...

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 8 měsíci

Upozorňujeme, že stížnost ještě není uzavřena. Již jsem vysvětlil, že toto je první krok ke změně bezpečnostního indexu. Nejprve si přečtěte, pokud máte v úmyslu nás doučovat. 🙏

"Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie 'nevyřešená'. K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé." . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže existuje šance, že vaše stížnost bude vyřešena později."

Existují kroky, které musíme dodržovat, abychom udrželi rozumné a spravedlivé výpočty. Žádný výsledek = žádné změny.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jozef odvádí hroznou práci! Už překročil všechny termíny a dává neškodné odpovědi.


Pokud tu máte lidi, kteří nemají čas, nepřidělujte jim případy.



Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 8 měsíci

Je nám líto, vaše doporučení nás nezajímají. Když vidí možnost pomoci hráčům, prostě nebude zálohovat.

Užij si víkend. budu pryč.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nepodporuji tě?


Už jsem vše odeslal! Ztrácel jsem dny posíláním všeho.


Jozef posílá a je ve své historii maximálně tři emaily denně pro všechny případy!!!


To není práce, to je volný čas!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 8 měsíci

Neřekl jsem, že nás nepodporuješ – odkud pochází tohle?

Je to vlastně hodně práce. Pokud už naši pomoc nepotřebujete, stačí to říct Jozefovi, protože naši podporu potřebují i ostatní. Není překvapením, že máme nejvyšší počet podaných stížností, protože komunita na nás spoléhá více než na kohokoli jiného. Přemýšlejte o tom chvíli.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jozef nikomu neodpovídá! Vezměte můj případ a vyřešte ho ještě dnes

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 8 měsíci

Toto je fórum, nikoli tržiště, kde budou zváženy vaše požadavky. Omlouvám se; musíte počkat. Nic víc k tomu říct nemůžu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Máte pravdu, trh není tak neuspořádaný

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky