FórumKasinaRoyspins Casino - všeobecná diskuze

Royspins Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Jonny007
|
10418 zobrazení 88 odpovědí |
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
Mco00
před rokem

Hmm, chápu jednu stranu toho, co říkáte, ale pokud máte pocit, že ve většině kasin prohrajete, bez ohledu na to, jak jsou hodnocena, asi by bylo dobré dát si pauzu.

Pokud jde o některé recenze, to, že někteří hráči mají dobré zkušenosti, neznamená, že všichni hráči budou mít dobré zkušenosti. Bohužel je to tak a my se snažíme kasina hodnotit objektivně.

Pokud tedy máte pocit, že jakékoli kasino, které je vysoce hodnocené, pro vás není dobré, pravděpodobně si nemusíte vybírat jiné a držet se těch, které vás ještě nezklamaly. Co říkáš? 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Neřekl jsem, že si myslím, že prohraju v každém kasinu,

Prohrál jsem ve všech kasinech zkontrolovaných kasinovým guru,

Kromě jednoho nebo dvou z 20 dalších, které jsem hrál.

Nicméně návrh na pauzu již běží, strávil jsem příliš mnoho času hraním automatů, s výhrami a prohrami, ale nejdůležitější byly hodiny strávené hraním, podle mého názoru všeho, čeho je příliš, je chyba.

Ale nepřestanu chodit na fórum, abych viděl názory a řekl svůj názor atd.

Jednoho dne bych rád zjistil, jak online kasino skutečně funguje z hlediska výherních automatů, do té doby budu mít stále stejnou otázku a nikdo mi ji nebude moci objasnit, protože by to bylo jako bomba ve světě online kasina 😉

Tajemství je duší podnikání

Automaticky přeloženo:
Mco00
před rokem

Ahoj.

Cítím nutkání říci, že termín ztracený je také skvělé téma k debatě. Říkám to proto, že jakkoli je to zřejmé, stejně jako je to ignorováno, nehodnotíme šance nikoho na výhru.

Hodnotíme pravděpodobnost, že s vámi bude zacházeno spravedlivě, pokud jde o obecné zkušenosti – včetně pravidel.

Také definování výhry je ošemetná část.

Výhra obvykle znamená, že hráč opustí určité kasino s vyšším zůstatkem, než se kterým původně začínal.

Ale jak všichni víme, čím déle tento hráč hraje, tím vyšší je pravděpodobnost ztráty celé částky. Nehledě na to, že po cestě možná získal určité výhry, ale také se nedokázal zastavit, aby si vybral alespoň část. Taková situace je běžně popisována jako prohra.

Doufám, že souvislost je jasná.

To je obvyklá příčina nedorozumění, když dojde na prohru, alespoň taková je moje zkušenost. 😀

Každopádně doufám, že si užijete pěknou dovolenou. Jsem rád, že toto fórum neopustíte nadobro, jsem si jistý, že zde můžete své skvělé zkušenosti dobře využít.


Jsem nesmírně v pokušení zapojit se do diskuse o slotech a této duši hazardního průmyslu, ale toto není to správné vlákno a jsem si jistý, že se nedočkáme. 😊

Proto si klidně založte vlastní vlákno, nebo se možná chcete zeptat Jeleny na tajemství ve slotech Pregmatic:

https://casino.guru/forum/game-providers/hello-from-pragmatic-play#post-67938

Nashledanou!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Spravedlivé zacházení také znamená skutečné RTP slotů.

To je třeba vyhodnotit.

Není to jen licence, live chat atd.

Víc není co říct, protože každý má svůj názor.

Stejně jako mám své herní zkušenosti a vím o čem mluvím.

Nechci žádným způsobem obviňovat kasino guru ani nikoho konkrétního.

Je to jen můj názor.

Mělo by se to respektovat, stejně jako já respektuji názory ostatních. 😉

Automaticky přeloženo:
Mco00
před rokem

To je v pořádku.

Opravdu si vás vážím zde na fóru; vaše názory jsou vítány. Jak jsem řekl, jen jsem trochu vyjádřil běžné třecí plochy - nic víc.

Co se týče RTP, to jsem ale čekal 🙂.

Mimochodem, víte, jak to dnes funguje? Řekl bych, že je to docela zajímavý koncept, založený na důvěře - pokud se mě ptáte. 😀

Poskytovatel hry má licenci, což znamená, že jeho produkty (hry) splňují určité požadavky pro určité trhy. Kasino má licenci, což znamená, že licencovaní poskytovatelé her ocení spolupráci – poskytování her. Teoreticky nelicencované kasino s největší pravděpodobností nebude získávat hry od licencovaného poskytovatele. V podstatě to je ono. Řekl jsem si, že si o těch poskytovatelských licencích jednou zjistím víc, abych pochopil, jak je zaručena legitimita konceptu RNG.

Možná o tom víte víc?

Přesto musím dodat, že vaše diskuse se dostala daleko od kasina Royspins. Vrátíme se, prosím?

Byl bych raději, kdybyste založili nové vlákno, jak bylo navrženo.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Je to tak, konverzace opustila téma royspins, takže možná jednou budeme moci mluvit o těchto tématech v jiném tématu.

🫡

Automaticky přeloženo:
Mco00
před rokem

Myslím, že můžu říct, že tu budu.

Tak zatím hezký pátek! ✨

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji a stejně

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

V tomto kasinu jsem prohrál více než 6000 eur. Cashback byl 5 eur.


nerespektují zodpovědné hraní a ovládání her.


V tomto kasinu můžete pouze prohrát. Opatrně

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobré odpoledne,


toto kasino ode mě v podstatě vzalo více než 6000 eur bez ohledu na zákon a vše, co mají zajistit.


Stalo se to někomu jinému?


dík.

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 11 měsíci

Dobrý den, přesunul jsem Váš příspěvek pod kasino o kterém mluvíte a koukám, že se Vám sem také podařilo napsat.

Nicméně, co se stalo a jaká byla situace v kasinu, když vám vzali 6000? Říkáte, že nerespektují zodpovědné hraní, znamená to, že kasino nechtělo uzavřít váš účet nebo něco podobného?

Všiml jsem si však, že jste již podali stížnost , takže se vám náš tým pokusí pomoci. Doufám, že se vše nakonec vyřeší a dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano, stížnost jsem již zaregistroval, ale odpověď od vás trvá dlouho.


RoySpins mi neustále posílá zprávy, abych mohl hrát

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 11 měsíci

Náš tým také řeší spoustu stížností od jiných hráčů, a proto je vždy v pravém rohu stížnosti časovač, který stranám poskytuje časový rámec na odpověď. Snažíme se dělat vše pro to, abychom dostali odpověď co nejdříve, ale ne vždy je to možné, protože je nutné, aby se náš tým podíval na důkazy, vyhodnotil je a určil další postup. Takže si myslím, že bude potřeba být trpělivý a rozhodně nehrát v kasinu, dokud se tento problém nevyřeší.

Doufám, že to bude co nejdříve a vše bude v pořádku. Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Považuji za neuvěřitelné, vzhledem k tomu, co jsem již poslal, že pokračují v propagaci RoySpins. To tě dokonce nerespektuje, ani na tebe neodpovídá…

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 11 měsíci

Pokud tím myslíte, že propagujeme kasina, tak si spíš myslím, že o nich informujeme, což je docela rozdíl.

Nicméně pokud jde o odpověď kasina, jsem zvědavý, protože jsem viděl vaši stížnost, a proto se jí Joseph bude dále zabývat. Ozve se kasinu a tak budeme čekat, jak se to celé vyvine a zda se ozvou. Buďme chvíli trpěliví. Doufám, že se vše vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Toto kasino lhalo a falšovalo data v odpovědi na mou stížnost.


Mluvili o hodnotě výběrů, ale ne o hodnotě vkladů a o tom, kolik dělají pro to, aby tam závislí hráči vraceli své peníze.


Casino Guru na RoySpins to nemyslí vážně, je to vidět pro každého. Dejte tomu nízké hodnocení a vytáhněte nás z vrcholu.

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

Dobrý den, vidím, že vaše stížnost trvá dva týdny.

Každopádně, abych měl přehled o situaci, o co v tomto případě jde? Zkoušeli jste se v tomto kasinu vyloučit a neuspěli jste? Vybízelo vás kasino ke hře nebo to bylo nějak jinak?

Můžete prosím situaci trochu více popsat?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Několikrát mě smazali.


Toto kasino mi vždy posílalo komunikaci, abych mohl hrát.


Bohužel kvůli mé nemoci se závislost vždy vymkla kontrole a dovedla mě k hazardu.


Toto kasino mi vždy umožňovalo vytvářet nové účty kvůli závislosti se stejným dokumentem.


Když jsem vyhrál a vstal, okamžitě přišli se zprávami, abych vyhrál víc a já jsem všechno prohrál.


Toto kasino nerespektuje zákon, tím méně odpovědné hraní.


Navíc uvádějí nepravdivá prohlášení. Podle mě by se to mělo zavřít.


Buďte opatrní, nenechte se zmást. Casino Guru jej nadále propaguje, ale není na něm nic vážně spolehlivého.


Chraňte své peníze a nevkládejte je do tohoto kasina, to nemyslíte vážně!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 10 měsíci

Děkuji za popis situace. Řekl bych, že toto není správný přístup kasina, pokud vědělo, že máte problém s hazardem. Nemyslím si, že je správné povzbuzovat hráče, aby pokračoval ve hře, ale uzavřít jeho účet. Co se týče samotného problému, rád bych se s vámi podělil o návod na zodpovědné hraní , který by vám mohl být užitečný.

Požádali jste však o sebevyloučení, jak je požadováno nebo v souladu se Smluvními podmínkami?

Také vidím, že vaše stížnost je stále otevřená a náš tým se vám v tomto případě pokusí pomoci. Uvidíme, jak to všechno dopadne a přeji férové rozuzlení. Pokud budete mít něco nového, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, vždy jsem prostřednictvím zákaznické podpory požadoval sebevyloučení.


Vědí, co dělají! Využívají závislých hráčů.


Proč neukazují celkovou vloženou částku?


Nemyslí to vážně.


Casino Guru potřebuje změnit hodnocení tohoto kasina na velmi špatné, Casino Guru podporuje zodpovědné hraní, toto kasino dělá opak.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky