DomůFórumKasinaRoyspins Casino - všeobecná diskuze

Royspins Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od Jonny007
|
15 208 zobrazení 100 odpovědí |
|
1...4 5 6
před rokem

27. února jsem vložil 91 eur s kartou Mastercard v kasinu Royspins a peníze nebyly připsány do dnešního dne. Před pár dny jsem obdržel zprávu, že transakci nelze najít a transakce byla ztracena. Přestože mě moje banka informovala, že peníze byly přijaty 29. února, obdržel jsem to písemně a předal jsem je společnosti Royspins.

Nepovažuji toto kasino za seriózní ani důvěryhodné!!!

Moje stížnost byla u Casino Guru týden a nic se nestalo.

Automaticky přeloženo:
ragner69
před rokem

Je nám líto, že slyším o vaší situaci. Ve vaší stížnosti vidím, že náš tým už na tom pracuje a bohužel toho moc neumí, protože má svázané ruce. Doufám, že kasino bude schopno tento problém vyřešit, aby udrželo svůj bezpečnostní index vysoký. Prosím, informujte nás o všech aktualizacích ze strany kasin. Budu držet palce, a peníze dostanete co nejdříve zpět.🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vyberte si 2 hodně peněz na můj litecoinový účet, první je 300 $, peníze byly zpracovány, ale stále se nedostaly do mé kryptopeněženky, druhý lot byl 1400 $ prostřednictvím stejného výběru a stále jsem ještě nezasáhl moji kryptopeněženku, sdělila zákaznická podpora Finanční tým to celé hodiny zkoumá bez dalších aktualizací.

Automaticky přeloženo:
Dylbags00
před 11 měsíci

Ahoj,

Nezní to pohodlně. Nějaký nedávný pokrok, možná?

Máte šanci zkontrolovat alespoň ID peněženky? Nicméně si myslím, že kasino by k tomu mělo poskytnout příležitost.

Každopádně bych řekl, že jim musíme dát nějaký čas, bez oficiálního vysvětlení je těžké odhadnout, co přijde dál.

Informujte nás, prosím!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji vám

Automaticky přeloženo:
shukarealiyyii2
před 5 měsíci

Ahoj, za co konkrétně děkuješ? Hazardní hry v tomto kasinu? líbí se ti tady? 😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pomozte mi se službou

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, za co konkrétně děkuješ? Hazardní hry v tomto kasinu? líbí se ti tady? 😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

😄😃

Automaticky přeloženo:
shukarealiyyii2
před 5 měsíci

S čím konkrétně potřebujete pomoci. jakou službu? Mohl bys to více popsat? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Původně jsem byl nadšený, že vyzkouším toto kasino kvůli rychlému procesu ověřování a skvělému výběru her. Věci však nabraly spád, když jsem požádal o stažení, a bezpečnostní tým to bez jasného vysvětlení zrušil. Poté jsem požádal o trvalé uzavření mého účtu kvůli problémům s hazardními hrami, ale místo řádné podpory jsem dostal vágní odpověď, že „toto je v šetření příslušného oddělení".

Je to přinejmenším zklamání. Jak zde mohou mít tak vysoké skóre, když jejich nastavení hazardu zjevně chybí a zdá se, že problémy s hazardem neberou vážně? Cítím se frustrovaný a bez jasného řešení.

Mám otevřít stížnost? Vlastní mě 800 $

PS:

Účet je plně ověřen, žádný bonus není vyplacen, hraje se po celou dobu se skutečnými penězi.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 měsíci

V takových případech jsem se také setkal s tím, že váš účet nebude uzavřen, dokud nebude výběr vyřešen. Určitě bych nejdříve zkusil zjistit, proč se tak stalo a pokud vám nedají odpověď, pak bych šel s reklamací. Možná, že to, že probíhá vyšetřování, přímo souviselo s výběrem a ne s tím, že jste chtěli účet zrušit.

Pokud si ale nevíte rady, určitě můžete využít našich služeb.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

V takových případech jsem se také setkal s tím, že váš účet nebude uzavřen, dokud nebude výběr vyřešen. Určitě bych nejdříve zkusil zjistit, proč se tak stalo a pokud vám nedají odpověď, pak bych šel s reklamací. Možná, že to, že probíhá vyšetřování, přímo souviselo s výběrem a ne s tím, že jste chtěli účet zrušit.

Pokud si ale nevíte rady, určitě můžete využít našich služeb.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Od ochranky jsem dostal jeden e-mail s žádostí o bankovní účet pro vklad. Poskytl jsem jim, že vzhledem k tomu, že mi nikdo neodpověděl, čekám 5 dní, než by měl bankovní převod dorazit na můj bankovní účet. po této době bude stížnost, jak je rozumné udělat, ne?

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 měsíci

Jasně. Jsme tu pro vás. Jen nezapomeňte, že náš tým pro stížnosti musí počkat celých 14 dní, než bude moci zasáhnout.

Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Díky. Dnes ráno jsem od nich dostal jeden e-mail. Peníze jsou na cestě, měly by dorazit během následujících 4 až 5 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 měsíci

Ahoj.

Další komplikované stažení, vidím. No, doufám v nejlepší a rychlé řešení. 4 až 5 dní zní rozhodně lépe než nic. I když by to mohlo být rychlejší...

Automaticky přeloženo:
včera

Ahoj,


Zaregistroval jsem se do kasina v pátek 21. března 2025 a byl jsem úspěšně ověřen. S trochou štěstí se mi podařilo vyhrát 4 000 EUR a vybrat je ve čtyřech platbách 1 000 EUR. Můj způsob platby byl plně ověřen. Všechny výběry byly provedeny na mou kreditní kartu. Ty během krátké doby potvrdilo i kasino. Částky však nedorazily. V živém chatu mi říkají, že se mi ozvou, ale to se nikdy nestane. Kasino inzeruje výplaty během několika minut. Ale proč jsou moje peníze zadržovány? Živá podpora a e-mailová podpora mi nemohou poskytnout žádné informace a oddalují mě, dokud se někdo neozve. Ale nikdo to nedělá.


Hrál jsem bez bonusu a pouze online blackjack na Evolution.


Mám špatný pocit!

Prosím, pomozte mi.

Automaticky přeloženo:
včera

Ahoj,


Zaregistroval jsem se do kasina v pátek 21. března 2025 a byl jsem úspěšně ověřen. S trochou štěstí se mi podařilo vyhrát 4 000 EUR a vybrat je ve čtyřech platbách 1 000 EUR. Můj způsob platby byl plně ověřen. Všechny výběry byly provedeny na mou kreditní kartu. Ty během krátké doby potvrdilo i kasino. Částky však nedorazily. V živém chatu mi říkají, že se mi ozvou, ale to se nikdy nestane. Kasino inzeruje výplaty během několika minut. Ale proč jsou moje peníze zadržovány? Živá podpora a e-mailová podpora mi nemohou poskytnout žádné informace a oddalují mě, dokud se někdo neozve. Ale nikdo to nedělá.


Hrál jsem bez bonusu a pouze online blackjack na Evolution.


Mám špatný pocit!

Prosím, pomozte mi. Máte někdo zkušenosti s tímto kasinem? file

Automaticky přeloženo:
philipp699
včera

Ahoj,

Zrovna nedávno jsem byl v kontaktu s jiným hráčem, který říká, že tím, že jsem VIP hráč, jsou všechny kanály, které lze kontaktovat, omezeny pouze na VIP manažera, který je vždy pryč. Doufám, že nejste v podobné situaci.


Podle mého názoru byste se měli pokusit uklidnit; nicméně je to jen pár dní, takže mám-li být upřímný, myslím, že je příliš brzy na stres. Všechny byly ve skutečnosti zahájeny v pátek a sobotu.


Automaticky přeloženo:
Radka
včera

Dobrý den, děkuji za odpověď. Jen by mě zajímalo, co je potřeba zkontrolovat. Jinak výplaty vždy proběhly okamžitě. Budu vás průběžně informovat...

Automaticky přeloženo:
philipp699
před 8 hodinami

Možná potřebují zkontrolovat vaši hru. Určitě by bylo lepší, kdyby vás o tom samozřejmě informovali.

Zde budeme čekat na další informace od vás.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky