FórumKasinaRooster Bet Casino - všeobecná diskuze

Rooster Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od atti38
|
3739 zobrazení 55 odpovědí |
|
1 2 3
Jaro
před 4 měsíci

A už neodpovídají, neztrácejte čas, vzali jste to...přesně jako já!

Automaticky přeloženo:
celtiquefrance
před 4 měsíci

Dobrý den, vidím, že máte stejný problém s kasinem a zmiňujete, že jste ještě neprošli ověřením. Co máš s tvým průkazem, co ti řekli? Pravděpodobně nebudete moci odstoupit, dokud ji úspěšně neprojdete.

Také jsem si všiml, že říkáte, že se nemůžete dostat na stránky, je to stále tak a nemůžete je otevřít?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobré ráno Jaro a děkujeme za vaši cennou pomoc! Píší nesrozumitelnou angličtinou a s nejasným, neurčitým vysvětlením.

Nyní říkají, že musím hrát alespoň 3 násobek vkladu (ale který? Počáteční nebo všechny, které jsem zaplatil?) a italský průkaz totožnosti ve formátu kreditní karty není vhodný. Pošlu další dokument. Ale nechápu, kdy - zdá se, ale je to napsané velmi špatně - chtějí bankovní doklad s mým zůstatkem na účtu!

Na e-maily však NEODPOVÍDAJÍ, jen je požádají, aby jasně uvedli, které dokumenty chtějí a v jaké formě, ale ne. V živém chatu nejsou ti, kteří mluví italsky, nikdy k dispozici, nyní však prvním problémem je, jakou částku bych měl celkem vsadit, abych mohl požádat o platbu.

Nyní hraji vše na svém účtu na fotbalových hrách s nízkým rizikem a doufám, že objem hry je dostatečný. Nevědět ale přesnou částku a především jak dlouho bych měl podle nich hrát, je pro mě velmi vážný problém.

Chci říct, že přihlášením jsem odmítl všechny bonusy a vždy jsem hrál se skutečnými penězi.

Opravdu doufám, že budeme mít tyto informace o tom, kolik ještě musím vsadit, budu psát 3krát denně a doufat, že mi někdo odpoví jasně a pozitivně v angličtině.

Ještě jednou mnohokrát děkuji za potíže, které jste mi udělali, přístup na stránky nebyl před pár dny dva nebo tři dny možný, ale možná to byl jejich technický problém.

Nicméně pro mě, stejně jako pro mnoho dalších, jak jsem také četl na Trustpilot a jinde, to byla špatná zkušenost.

Přeji vám dobrý den společně s týmem! Srdečně. Maurice

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Další z paní skupiny, drží kořist, dokud o všechno nepřijdete, nedoporučuji

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno Jaro a děkujeme za vaši cennou pomoc! Píší nesrozumitelnou angličtinou a s nejasným, neurčitým vysvětlením.

Nyní říkají, že musím hrát alespoň 3 násobek vkladu (ale který? Počáteční nebo všechny, které jsem zaplatil?) a italský průkaz totožnosti ve formátu kreditní karty není vhodný. Pošlu další dokument. Ale nechápu, kdy - zdá se, ale je to napsané velmi špatně - chtějí bankovní doklad s mým zůstatkem na účtu!

Na e-maily však NEODPOVÍDAJÍ, jen je požádají, aby jasně uvedli, které dokumenty chtějí a v jaké formě, ale ne. V živém chatu nejsou ti, kteří mluví italsky, nikdy k dispozici, nyní však prvním problémem je, jakou částku bych měl celkem vsadit, abych mohl požádat o platbu.

Nyní hraji vše na svém účtu na fotbalových hrách s nízkým rizikem a doufám, že objem hry je dostatečný. Nevědět ale přesnou částku a především jak dlouho bych měl podle nich hrát, je pro mě velmi vážný problém.

Chci říct, že přihlášením jsem odmítl všechny bonusy a vždy jsem hrál se skutečnými penězi.

Opravdu doufám, že budeme mít tyto informace o tom, kolik ještě musím vsadit, budu psát 3krát denně a doufat, že mi někdo odpoví jasně a pozitivně v angličtině.

Ještě jednou mnohokrát děkuji za potíže, které jste mi udělali, přístup na stránky nebyl před pár dny dva nebo tři dny možný, ale možná to byl jejich technický problém.

Nicméně pro mě, stejně jako pro mnoho dalších, jak jsem také četl na Trustpilot a jinde, to byla špatná zkušenost.

Přeji vám dobrý den společně s týmem! Srdečně. Maurice

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuji za objasnění. Chtěl jsem říci, že je vždy nejlepší zeptat se na všechny tyto věci, včetně toho, jaký vklad musíte ještě vsadit. Pochopil bych, že můj poslední vklad by měl sázku 3x.

Co se týče ověřování, to je také další problém a kasino by mělo být vždy schopno hráči říct, co po něm chce. Pokud to ignorují, je to docela smutné.

Ale protože jsme si před pár dny psali, nedostali jste ještě žádnou odpověď? Jsem si jistý, že by to bylo vhodné. Případně nemáte někde v profilu, o kolik ještě musíte hodit, abyste provedli výběr?

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Další z paní skupiny, drží kořist, dokud o všechno nepřijdete, nedoporučuji

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, máš s nimi zkušenost? Nezkoušeli jste nějak kontaktovat náš tým, aby se vám pokusil pomoci? 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Bohužel jsem nepodal stížnost, ale požádal jsem je o zablokování účtu, blokuji všechny z Casino dama a holycorn, dříve to byla skvělá skupina, nyní mají taktiku starých kasin, držení výběrů a provádění KYC obtížné.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj, dostal jsem a odpověděl, ale to vše mi bohužel pomohlo pochopit, že Roosterbet je něco zlého a raději jsem hrál a prohrál těch pár stovek eur, které jsem vyhrál.

Je lepší mít jistotu, že jste je ztratili, než čekat na něco, co nikdy nedorazí.

Doufám, že lidé, kteří si s nimi chtějí hrát, chápou, do čeho jdou.

S pozdravem a díky, zde pro mě fórum končí.

Všem přeji vše nejlepší

Maurice

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

the holycorn group, dama Ja Bylo to moc dobré, momentálně ruší výběry, ztěžují kyc, takže nevyplácejí výhry, výběry trvají dlouho, dnes jsou lepší firmy

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Bohužel jsem nepodal stížnost, ale požádal jsem je o zablokování účtu, blokuji všechny z Casino dama a holycorn, dříve to byla skvělá skupina, nyní mají taktiku starých kasin, držení výběrů a provádění KYC obtížné.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Škoda, že jsi to tehdy nerozjel, možná by to pomohlo.

Pokud máte špatné zkušenosti s kasiny z této skupiny, nedivím se, škoda, že se vám dříve líbilo a je to změněno.

Pamatujte však, že pokud máte nějaké problémy, neváhejte nás kontaktovat, zvláště pokud je to obtížné s KYC a výběry.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, dostal jsem a odpověděl, ale to vše mi bohužel pomohlo pochopit, že Roosterbet je něco zlého a raději jsem hrál a prohrál těch pár stovek eur, které jsem vyhrál.

Je lepší mít jistotu, že jste je ztratili, než čekat na něco, co nikdy nedorazí.

Doufám, že lidé, kteří si s nimi chtějí hrát, chápou, do čeho jdou.

S pozdravem a díky, zde pro mě fórum končí.

Všem přeji vše nejlepší

Maurice

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ach, tak to mě mrzí, je to bolest, že jsi nepočkal, protože jsem ti chtěl říct, že kdybys měl nějaké potíže, můžeš zkusit reklamaci u nás, ale protože jsi o všechno přišel, nebude být již možné.

Je mi to líto a doufám, že se nic podobného v budoucnu nestane.

Opatruj se.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, mám dotaz ohledně tohoto kasina...požádal jsem o výběr 8. července a od té doby je celou dobu ve stavu čekání. V live chatu mi vždy říkají to samé, zpracovat to musí ještě kolegové z finančního oddělení. Máte někdo zkušenost s dobou odběru? LG

Automaticky přeloženo:
Ella092
před 4 měsíci

Očekávají, že zrušíte výběr a utratíte všechny peníze, otevřete stížnost přímo zde a nebudete se peněz dotýkat, jen aby vám mohli zaplatit.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, mám dotaz ohledně tohoto kasina...požádal jsem o výběr 8. července a od té doby je celou dobu ve stavu čekání. V live chatu mi vždy říkají to samé, zpracovat to musí ještě kolegové z finančního oddělení. Máte někdo zkušenost s dobou odběru? LG

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, zatím bych nebyl skeptický a čekal, co bude dál. Je dobré se informovat a rozhodně s penězi nehazardovat a výběr nerušit.

Na vyřešení dáváme kasinům 14 dní, takže pokud tak neučiní, můžete podat stížnost a náš tým uvidí, co mohou dělat.

Myslíte si, že můžete být ještě trpěliví?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Rozhodně nebudu pokoušet peníze a počkám, co se stane. Děkujeme za vaši odpověď

Automaticky přeloženo:
Ella092
před 4 měsíci

Jste vítáni, pokud se něco změnilo nebo pokud vás nikdo nekontaktoval nebo neodpověděl, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Doufám, že to nebude nutné a vše se úspěšně vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, provedl jsem výběr poté, co jsem vše zkontroloval, řekli mi, že zpracování trvá až 72 hodin, je to už nějakou dobu, ale jediné, co mi tým podpory řekl, je, že jejich finanční oddělení ručně kontroluje výběry a dochází ke zpožděním, dostanu někdy peníze?

Automaticky přeloženo:
fuffogigi
před měsícem

Hele, v tomto případě bych byl trochu trpělivý a počkal, jak se celá věc vyvine. Jak dlouho čekáte na své peníze? Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho, co kolem výběru potřebují.

Takže jak jsem řekl, zkusil bych počkat a pokud se nic nezmění, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

jedno z nejhorších kasin, jaké jsem kdy hrál, nevybírají, nehrají zde

Automaticky přeloženo:
před měsícem

plně potvrzuji

Pouze podvodně kradou peníze

Nemluvě o tom, že to na mě zkoušela moje italská podpora

Jako by byl obtěžovatelem situace

Měl jsem uzavřený herní účet

Jedna proto, že je nemožné, aby člověk hrál déle než rok. Velké postavy a nikdy žádná výhra.

Když jsem vyhrál velké částky, zabránili mi ve výběru s omluvou, že jedna ze dvou karet nesplňuje požadované požadavky, což, jak jsem později odhalil, nebyla pravda.


Kasino je velmi pěkné, je to škoda, ale ti, kteří tam pracují, zejména ti, kteří tam pracují roky, jsou skuteční podvodníci.

Ostuda

Nikdy jsem neměl tak špatnou a neuspokojivou zkušenost jako s těmito předměty

Buďte vzdělaní

Ale jejich laskavost slouží pouze k tomu, aby s námi lépe manipulovali, aby nás stále více podváděli.

Ostuda


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino podvod

Opravdu ostudné

Hrozný zážitek navržený k podvádění lidí

Kasino je velmi pěkné, škoda, že ho provozují podvodníci a obtěžovatelé.

Hanebný

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky